abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30806157
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:46 schreef Gajus het volgende:

[..]

In mijn lucide dromen ontbreken vrouwen met het uiterlijk van een jong meisje.

Daarentegen: http://pages.prodigy.net/akresich/images/mariaMEDIUM.jpg
dat ben ik maar dat schaamhaar
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30808290
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:00 schreef Nadine26 het volgende:
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)
Ja en dan loopt ie achter je aan om te kijken waar je woont en dan is het meteen een vieze stalker.

Of wil je soms dat ie 24 uur per dag voor de winkel blijft bivakkeren zodat hij je er de volgende keer weer treft??

Dus wat had jij dan in gedachten waarmee hij beter zijn best had kunnen doen? (Ik bedoel als jij al wat zoekt achter het gezamelijk soldaat maken van een flesje wijn.....)
Don't hurry, be crappy!
pi_30809678
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Ja en dan loopt ie achter je aan om te kijken waar je woont en dan is het meteen een vieze stalker.

Of wil je soms dat ie 24 uur per dag voor de winkel blijft bivakkeren zodat hij je er de volgende keer weer treft??

Dus wat had jij dan in gedachten waarmee hij beter zijn best had kunnen doen? (Ik bedoel als jij al wat zoekt achter het gezamelijk soldaat maken van een flesje wijn.....)
Misschien had ie haar meteen grof tussen de chips moeten nemen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30811510
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef zhe-devilll het volgende:
dat ben ik maar dat schaamhaar
Bedoel jij dat jij enige gelijkenis met Maria Schneider vertoont? Zo ja, dan heb jij al die camouflage-gimmicks niet nodig om mannen te doen stuiteren.
ik kick meer op een weelderig begroeide venusheuvel dan een 'blote billen' configuratie ... leve de natuurlijke vrouw.
pi_30811567
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:49 schreef Gajus het volgende:

[..]

Bedoel jij dat jij enige gelijkenis met Maria Schneider vertoont? Zo ja, dan heb jij al die camouflage-gimmicks niet nodig om mannen te doen stuiteren.
ik kick meer op een weelderig begroeide venusheuvel dan een 'blote billen' configuratie ... leve de natuurlijke vrouw.
Shit ja ik lijk best veel op haar...ken dat hele mens niet trouwens?
Heb us zitte kijken op goog maar sjeeh zeg>
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30825544
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Shit ja ik lijk best veel op haar...ken dat hele mens niet trouwens?
Heb us zitte kijken op goog maar sjeeh zeg>
3 pagina's dit topic gaat hard..

straks komt er nog een deel 2
pi_30826717
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:00 schreef Nadine26 het volgende:
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)
Ik durf te wedden dat je dan nog zou klagen omdat hij mogelijk een stalker zou kunnen zijn of in elk geval te wanhopig overkomt.
Doe eens wild ....
  zondag 25 september 2005 @ 23:38:57 #133
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_30931628
Ik wil graag nog mijn volgende contractverlenging in februari halen en ik denk niet dat mijn baas het fijn vind als ik ga zitten versieren in de winkel... Ze was al niet blij dat ik ff praatte tijdens het werk met een meid van de slager... (die mag mss een slet zijn, ik vind 'r wel super lekker uitzien )
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:43:43 #134
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_33694533
Ik hoor allemaal verhalen over lekker cassieres. Waarom nu bij mijn vast supermarkt niet
De ene vaste cassiere heet bij ons in huis de Orc. (Type ik ben vroeger met mijn gezicht in de plakaatverf gevallen) Met het iq van een zeespons.
De rest is niet veel beter, de ene meid van 17 wist trots te vertellen tegen een collega van haar dat ze nog 2 jaar had gewacht met kinderen krijgen. Maar dat de 2e nu op komst is.

Enige leuke wat rondloopt in de supermarkt zijn de vrouwelijke studentes, maar dan oook wel met achterwerken waar ze olifanten en nijlpaarden jalours mee kunnen maken.
pi_33696808
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef saaw het volgende:
werkt prima
versieren op een niet-standaard plek [dus niet cafe of discotheek ofzo] is veel leuker
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:43:20 #136
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33713376
Ik hoop niet dat cassieres 's nachts ook om bonuskaarten vragen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_33719391
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoop niet dat cassieres 's nachts ook om bonuskaarten vragen
Misschien een bonuswip...

maar dan klaag je vast niet
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:21:43 #138
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_33720601
'Wilt u nog een bonus scoren?'
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_33720637
Heb het wel eens gehad dat ik merkte dat iemand in de supermarkt met zijn karretje mijn gangen volgde (sowieso al omdat ik nooit de gebruikelijke route volg, als ik bijna klaar ben begin ik nog maar eens vooraan voor de spullen die ik vergeten ben, maar dat terzijde).
Hoewel het ook nog een 100% lekkere vent was, voelde ik me op deze manier toch wel redelijk gestalkt. Hij zei niks maar zocht wel steeds oogcontact en volgde dus maar. Maar geen woord, geen gesprek. Zelfs later in de auto reed hij nog achter me aan. Heb dus op een gegeven moment maar zonder richting aan te geven snel een zijstraatje genomen. Als hij nou gewoon meteen iets had gezegd dan had ik 't wel leuk gevonden, maar nu vond ik 't een freak.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:36:49 #140
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33726526
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:25 schreef suikerzoet het volgende:
Heb het wel eens gehad dat ik merkte dat iemand in de supermarkt met zijn karretje mijn gangen volgde (sowieso al omdat ik nooit de gebruikelijke route volg, als ik bijna klaar ben begin ik nog maar eens vooraan voor de spullen die ik vergeten ben, maar dat terzijde).
Hoewel het ook nog een 100% lekkere vent was, voelde ik me op deze manier toch wel redelijk gestalkt. Hij zei niks maar zocht wel steeds oogcontact en volgde dus maar. Maar geen woord, geen gesprek. Zelfs later in de auto reed hij nog achter me aan. Heb dus op een gegeven moment maar zonder richting aan te geven snel een zijstraatje genomen. Als hij nou gewoon meteen iets had gezegd dan had ik 't wel leuk gevonden, maar nu vond ik 't een freak.
volgende keer maar ff wat zeggen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:59:08 #141
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_33727378
Ik had 'm gewoon recht in z'n bek gezegd dat ie moest opdonderen met het achtervolgen...
pi_33751603
quote:
en waarom heb jij niks tegen hem gezegt ???
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_33759346
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

en waarom heb jij niks tegen hem gezegt ???
Kijk als je zoiets merkt dan ben je de eerste paar minuten wel gecharmeerd toch? Ik dacht dat hij me wel zou aanspreken ofzo. Maar toen dat niet gebeurde voelde ik me al te ongemakkelijk om nog iets te kunnen zeggen.
Kwam hem trouwens een paar maanden later wéér tegen in diezelfde supermarkt. Hij had gelijk zo'n blik van "há!" ik dacht wegwezen en ben gelijk naar de kassa gerend.
pi_33812968
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:35 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Kijk als je zoiets merkt dan ben je de eerste paar minuten wel gecharmeerd toch? Ik dacht dat hij me wel zou aanspreken ofzo. Maar toen dat niet gebeurde voelde ik me al te ongemakkelijk om nog iets te kunnen zeggen.
Kwam hem trouwens een paar maanden later wéér tegen in diezelfde supermarkt. Hij had gelijk zo'n blik van "há!" ik dacht wegwezen en ben gelijk naar de kassa gerend.
Neem volgende keer en vent van Fok! mee...

Dat houdt hem gegarandeerd tegen
pi_33813464
Versieren in een supermarkt...
out of inspiration
JOHNNY HEITINGA
pi_33813552
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:
Versieren in een supermarkt...
out of inspiration
nou,,had ik je nou net willen vragen in die supermarkt bij jou in de buurt of je iets wat net te hoog staat,voor me wilde pakken..

dan maar niet
Salsa Española
pi_33818950
Ik kan je zeggen dat er zeker veel wordt versierd in de supermarkt...
Vooral onder collega's... :-)
pi_33818956
Hot DUS
  zondag 8 januari 2006 @ 00:42:28 #149
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33819421
quote:
Heb het wel eens gehad dat ik merkte dat iemand in de supermarkt met zijn karretje mijn gangen volgde
Over supermarkten gesproken...
Ik kom heel vaak mannen tegen als ik m'n hond aan het uitlaten ben... óf ze hebben zelf een hond, óf zijn ook onderweg ergens naar toe of gaan naar huis...
Kom ik ze bij de supermarkt tegen, dan weten ze zich geen houding aan te nemen, terwijl dat een dag later buiten wel geen probleem is en volgt er een praatje of iig gedag zeggen.

1 keer kwam ik net binnen bij de Appie en was ik bezig om een karretje te pakken.
In een ooghoek zag ik 1 van die mannen net voorbij de poortjes staan en hij wilde al praktisch hoi roepen, draaide zich mijn kant op... ik zocht m'n muntje voor het karretje, dus keek richting m'n tas.
Toen zag je hem een beetje nerveus kijken, omdat ik hem niet aankeek, en draaide zich om en liep verder...
Dag later zie ik hem buiten weer en is het weer allemaal oke.
Vaag
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 8 januari 2006 @ 03:01:04 #150
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_33822441
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef dirkdepenning het volgende:
Ik kan je zeggen dat er zeker veel wordt versierd in de supermarkt...
Vooral onder collega's... :-)
Persoonlijk vind ik dat je op 't werk niet wat met elkaar moet hebben, als het een keer de soep in loopt heb je een probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')