abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30675453
Ik heb een keer een kassiere versierd en haar nummer geregeld en een aantal keer in de supermarkt geflirt en een korte sexrelatie daaraan overgehouden. Versieren is zo moeilijk niet en kan in principe overal.
pi_30676859
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef DarkDancer het volgende:
ik wil mijn toekomstige vrouw wel leuk ontmoeten. niet dat standaard zinnetje: "we kwamen elkaar tegen in d kroeg/disco"

je vriendin ontmoeten doordat je haar aanrijdt lijkt me wel een leuke
Ja geinig en dat ze dan halfdood daar ligt..
leuk idee
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30676889
als vrouw ken je ook voor zijn auto springen natuurlijk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30677271
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
als vrouw ken je ook voor zijn auto springen natuurlijk!
Je kunt ook gewoon even het portier opendoen, scheelt misschien weer een leven als kasplantje.
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:01:31 #55
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30677391
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon even het portier opendoen, scheelt misschien weer een leven als kasplantje.
Als hij met z'n fiets aankomt bedoel je?
Vampire Romance O+
pi_30677450
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef innepin het volgende:
Zo hebben mijn moeder en stiefvader elkaar ontmoet: hij had (per ongeluk) haar wagentje gejat, en toen bood ie als excuses een kopje koffie aan
Goh, wat leuk!
pi_30678112
ik bedoel een aanrijding met materiele schade en niet iemand kapot rijden lullo's!
Islam=facisme
pi_30678273
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef xman het volgende:
Ik had het er ooit met een vriend over en die zei dat het zijn toekomstige vriendje op een gewone plek zou willen ontmoeten. Gewoon bij de vleesafdeling in de supermarkt ofzo. En dat ze dan naast elkaar zouden staan en dan perongeluk tegelijk een rosbief zouden bestellen en daarna elkaar aankeken en zo in gesprek zouden raken en verder nog lang en gelukkig verder zouden gaan.

Homo's houden toch niet van rosbief
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30683238
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef DarkDancer het volgende:
ik bedoel een aanrijding met materiele schade en niet iemand kapot rijden lullo's!
Gelukkig kan je dat inderdaad ook instellen op je navigatie-systeem

OT: flirten/versieren kan overal. Maar om naar de supermarkt te gaan met als doel kijken of er nog wat te scoren valt is een beetje psycho. Gebeurt het toevallig is er niks mis mee. Bij de drogist werkt ook een leuk meisje. Mocht ik ook graag mee flirten als ik er eens kwam
Unspoken words were understood
pi_30684136
Ik ben een keer in de AH aangesproken door een jongen toen ik een fles wijn stond uit te zoeken. Hij schoot opeens tevoorschijn: "Mag ik je een tip geven? Ik heb toevallig een hele lekkere wijn ontdekt."
Ik was te verrast om 'nee' te zeggen, dus ik legde de door hem geselecteerde fles wijn braaf in mijn karretje, bedankte hem en wilde weer verder lopen. Toen vroeg hij: "Zullen we hem samen opdrinken?"
HAHAHA.
Ben snel doorgelopen, maar vanuit de rij voor de kassa kon ik zien hoe hij - met mij nog duidelijk in het zicht - een ander meisje aansprak, en hoe hij ook tegen haar een heel lang ouwehoerverhaal over wijnen begon op te hangen.
Later zag ik haar naar buiten komen: ALLEEN.

Moraal: het idee van die wijnen was op zichzelf niet slecht. (Beter in elk geval dan iemand adviseren bij de aankoop van een pot pindakaas). Hij had alleen een beetje teveel haast. Als ik hem nog eens was tegengekomen, en daarna nog eens, ja, dán had ik misschien wel overwogen om die fles met hem op te drinken... nou ja... héél misschien.
  zondag 18 september 2005 @ 00:49:55 #61
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30684257
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef innepin het volgende:Zo hebben mijn moeder en stiefvader elkaar ontmoet:
hij had (per ongeluk) haar wagentje gejat, en toen bood ie als excuses een kopje koffie aan
Da's een goeie.
Leuk
| | @ | Overal zanikt bagger...
  zondag 18 september 2005 @ 00:51:03 #62
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30684312
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:46 schreef Nadine26 het volgende:

Ik ben een keer in de AH aangesproken door een jongen toen ik een fles wijn stond uit te zoeken. Hij schoot opeens tevoorschijn: "Mag ik je een tip geven? Ik heb toevallig een hele lekkere wijn ontdekt."
Ik was te verrast om 'nee' te zeggen, dus ik legde de door hem geselecteerde fles wijn braaf in mijn karretje, bedankte hem en wilde weer verder lopen. Toen vroeg hij: "Zullen we hem samen opdrinken?"
HAHAHA.
Ben snel doorgelopen, maar vanuit de rij voor de kassa kon ik zien hoe hij - met mij nog duidelijk in het zicht - een ander meisje aansprak, en hoe hij ook tegen haar een heel lang ouwehoerverhaal over wijnen begon op te hangen.
Later zag ik haar naar buiten komen: ALLEEN.

Moraal: het idee van die wijnen was op zichzelf niet slecht. (Beter in elk geval dan iemand adviseren bij de aankoop van een pot pindakaas). Hij had alleen een beetje teveel haast. Als ik hem nog eens was tegengekomen, en daarna nog eens, ja, dán had ik misschien wel overwogen om die fles met hem op te drinken... nou ja... héél misschien.
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..
Vampire Romance O+
pi_30684634
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:

En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)
  zondag 18 september 2005 @ 01:06:50 #64
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30684795
http://www.planet.nl/plan(...)tid=617639/sc=03d0c0 staat genoeg over op het web... singles in de supermarkt
Proud Powerpauper
pi_30687452
Ik probeer ook altijd jogens te versieren in de supermarkt. Meestal willen ze niet meteen. Maar als ze zien dat ik bepaalde boodschappen doe dan komen ze toch wel mee.
Are you nuts??
pi_30687469
Overigens als iemand zin heeft om wat af te spreken mijn e-mail staat in mijn profiel
Are you nuts??
pi_30688967
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Typisch vrouwelijke eigenschap: eigen onzekerheid projecteren op een vent die ze nog maar een keer hebben gezien.

So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven! Je komt iemand niet 2/3 keer tegen in een supermarkt.
  zondag 18 september 2005 @ 10:30:51 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30689075
quote:
Op zondag 18 september 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Typisch vrouwelijke eigenschap: eigen onzekerheid projecteren op een vent die ze nog maar een keer hebben gezien.

So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven! Je komt iemand niet 2/3 keer tegen in een supermarkt.
En je vergeet nog dat het de man is die nu net 4x per dag een pak koffie zou moeten gaan hopen in de hoop dat hij haar tegen zou komen zodat zij hem misschien na 3x een gunst zou verlenen door wat te gaan drinken
Vampire Romance O+
pi_30689445
Typisch geval van alles moet van zijn kant komen. Hij moet voorwaarden scheppen, hij moet de moeite doen. Dan doet hij moeite en dan is het nog niet goed voor het vrouwtje in haar ivoren torentje. Mijn advies: gewoon lekker in dat torentje laten zitten zulke vrouwen, er zijn veel leukere en spontanere meiden.
  zondag 18 september 2005 @ 11:11:54 #70
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30689734
Oja, het ging over supermarkten
Vampire Romance O+
pi_30689739
quote:
Op zondag 18 september 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven!
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!
  zondag 18 september 2005 @ 11:15:04 #72
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30689797
Met het kassameisje!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_30689805
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!
Zeurpiet, wees blij dat iemand je aanspreekt. Jijzelf zou het natuurlijk zelf veel slimmer aanpakken.
pi_30689843
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
Zeurpiet, wees blij dat iemand je aanspreekt. Jijzelf zou het natuurlijk zelf veel slimmer aanpakken.
Inderdaad.
pi_30689852
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dan kon je na 'de fles te hebben opgedronken' nog altijd elk zijn eigen weg opgaan. Vrouwen kunnen toch moeilijk doen over een onedaystand. als hij er leuk uitziet en je hebt er zelf wel zin in laat je dan gewoon gaan en zet het verstand op nul zoals mannen.
  zondag 18 september 2005 @ 11:18:00 #76
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30689857
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Nou, laat maar eens komen dan, daar gaat dit topic tenslotte over.
Vampire Romance O+
pi_30689918
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef MouseOver het volgende:

Nou, laat maar eens komen dan, daar gaat dit topic tenslotte over.
That's the secret of my succes...
pi_30689968
quote:
Op zondag 18 september 2005 03:30 schreef whosvegas het volgende:
Ik probeer ook altijd jogens te versieren in de supermarkt. Meestal willen ze niet meteen. Maar als ze zien dat ik bepaalde boodschappen doe dan komen ze toch wel mee.
It wasn't me
Voortaan als ik ga stappen toch maar uitloggen
Are you nuts??
pi_30689981
quote:
Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef whosvegas het volgende:
Overigens als iemand zin heeft om wat af te spreken mijn e-mail staat in mijn profiel
Huh
Als je een leuke vrouw bent, mag je e-mailen
Are you nuts??
  zondag 18 september 2005 @ 11:24:59 #80
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30690013
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

That's the secret of my succes...
Vampire Romance O+
pi_30690022
Ik zou nooit iemand versieren in de supermarkt, zoals reeds eerder gezegd: je komt dan doorgaans over als een griezel.
pi_30690836
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef Nadine26 het volgende:
Inderdaad.
ik denk dat je eerder een type bent dat dankbaar zou moeten zijn dat iemand je aanspreekt. Zelf durf je waarschijnlijk helemaal niks als je iemand ziet zitten, maar wel een grote bek over anderen.
  zondag 18 september 2005 @ 12:18:00 #83
130207 Sveertje
leuk me(i)sje
pi_30691390
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:25 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zou nooit iemand versieren in de supermarkt, zoals reeds eerder gezegd: je komt dan doorgaans over als een griezel.
Het lijkt mij juist heel apart om ansluss in de supermarkt te krijgen!
pi_30691543
Leuke topic , ik zelf heb ook wel eens geflirt met een kassa meisje.. later kwam ik dr ook wel vaker tegen als ze niet aan t werk was.. keer nrs/msn uitgewisseld (maar ze bleek al een vriendje te hebben) maar nu is ze een beste vriendin van me geworden
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30691568
Gewoon bij de condooms rond gaan hangen. En met een geile blik je omgeving afspeuren.
Unspoken words were understood
pi_30692040
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:

ik denk dat je eerder een type bent dat dankbaar zou moeten zijn dat iemand je aanspreekt. Zelf durf je waarschijnlijk helemaal niks als je iemand ziet zitten, maar wel een grote bek over anderen.
Je hebt in zo verre gelijk dat ik in de supermarkt niet zo snel zaken zou (proberen te) doen. Tenzij er natuurlijk een once in a lifetime opportunity rondloopt... dán zou ik wel cirkels gaan draaien met m'n karretje. En zo nodig een gesprek aanknopen. Want dat gaat wel makkelijk in de supermarkt. Gisteren had ik nog een goed gesprek in de nachtapotheek met een jongen die net als ik heel lang op z'n spullen moest wachten.

Tip: bezoek de nachtapotheek. (In de Leisestraat te A*** is het in de nachtapotheek op zaterdagavond een gezellige bende.) Lang wachten! Eindeloos wachten! Tien keer uitleggen aan de minder begaafde apothekersassistente wát je nodig hebt, waarom, hoezo, en intussen steeds een stukje dichter opschuiven in de richting van de jongen links van je. Dan: veel wederzijdse blikken van verstandhouding, daarna samenzweerderig glimlachen, daarna een gesprek beginnen over de minder begaafde apothekersassistente, daarna over andere onderwerpen - ga je nog uit? heb je ook zo'n dorst gekregen van het lange wachten? - en dan dus te horen krijgen dat je zeer aantrekkelijke gesprekspartner homo is . Nou ja, dan maar níet samen iets drinken... maar in principe liggen hier vele mogelijkheden & opportunities & gouden kansen.
  zondag 18 september 2005 @ 14:12:18 #87
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_30694790
quote:
Ik heb een keer een kassiere versierd en haar nummer geregeld en een aantal keer in de supermarkt geflirt en een korte sexrelatie daaraan overgehouden. Versieren is zo moeilijk niet en kan in principe overal.
ook in een mortuarium?........

Bas heeft gesproken...
pi_30695247
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:22 schreef whosvegas het volgende:

[..]

It wasn't me
Voortaan als ik ga stappen toch maar uitloggen
Het was volle maan dude... whahahahaaaaaaaa
hehehe echt leuk dit...
pi_30695299
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef GF het volgende:
Gewoon bij de condooms rond gaan hangen. En met een geile blik je omgeving afspeuren.
Of je draagt een single armbandje om je pols of nek..
pi_30703397
Hee ik vind je leuk, mag ik je een keer bellen? Zoiets?
pi_30703423
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Of je draagt een single armbandje om je pols of nek..
Haha
pi_30703489
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Barcelona het volgende:
Dat is wel erg direct he!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30704148
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef longinus het volgende:
Er zijn best leuke meisjes bij de kassa
Die hebben wij ook bij de AH ja
  zondag 18 september 2005 @ 19:16:46 #94
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30704218
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Barcelona het volgende:
kassameisje tekent pinbon ivm bijpinnen
"ey! Moet je daar verplicht je handtekening zetten of zou je telnr/msn ook goed zijn?"
kassameisje: x 100

Vampire Romance O+
pi_30704977
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

kassameisje tekent pinbon ivm bijpinnen
"ey! Moet je daar verplicht je handtekening zetten of zou je telnr/msn ook goed zijn?"
kassameisje: x 100

zondag 18 september 2005 @ 20:09:41 #96
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_30705819
hee hallo.......wat doe je hier?
huh?...boodschappen?...wat toevallig...ik ook
zo zie je maar...wat een toeval
moet je straks ook langs de kassa?...ja?...wat een toeval weer!...
ik moet daar straks ook wezen ..zullen we samen gaan?
Bas heeft gesproken...
  zondag 18 september 2005 @ 20:22:53 #97
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30706359
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het werkte
Vampire Romance O+
pi_30706967
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Het werkte
Ik wek er vast hoongelach mee op
  zondag 18 september 2005 @ 21:04:02 #99
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30707904
Pas iets raars, zag ik n meid in de tram eerst. oogcontact e.d.
En 2 dagen later ging ik dan toevallig shoppen, liep ze ook daar.

'K had der eigenlijk aan moeten spreken denk ik
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30709936
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
Ik heb welles in films gezien, en ook over gelzen dat er soms druk versierd wordt in de supermarkt. Maar ik kan me er niks bij voorstellen, het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor

Iemand wel positieve ervaringen mee? Of vind je het ook niks?

Brand los!
Ik eet nu net chips.

Ik heb wel eens een praatje gemaakt met het meisje achter de vleeswaren hier in de C1000. Ze was best mooi, en ik kende haar al een beetje want ze had ooit een blauwe maandag meegedaan met tafeltennis, waar ik destijds ook aan deed, dus ik had al een aanspreekpunt. De week erop heb ik haar weer aangesproken, en gevraagd naar haar e-mail adres. We hebben een paar keer gechat op msn, maar ik kreeg het wat drukker met andere dingen, en ze leek me verder ook niet heel interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')