That's the secret of my succes...quote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef MouseOver het volgende:
Nou, laat maar eens komen dan, daar gaat dit topic tenslotte over.
It wasn't mequote:Op zondag 18 september 2005 03:30 schreef whosvegas het volgende:
Ik probeer ook altijd jogens te versieren in de supermarkt. Meestal willen ze niet meteen. Maar als ze zien dat ik bepaalde boodschappen doe dan komen ze toch wel mee.
Huhquote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef whosvegas het volgende:
Overigens als iemand zin heeft om wat af te spreken mijn e-mail staat in mijn profiel
quote:Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
That's the secret of my succes...![]()
ik denk dat je eerder een type bent dat dankbaar zou moeten zijn dat iemand je aanspreekt. Zelf durf je waarschijnlijk helemaal niks als je iemand ziet zitten, maar wel een grote bek over anderen.quote:
Het lijkt mij juist heel apart om ansluss in de supermarkt te krijgen!quote:Op zondag 18 september 2005 11:25 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zou nooit iemand versieren in de supermarkt, zoals reeds eerder gezegd: je komt dan doorgaans over als een griezel.![]()
Je hebt in zo verre gelijk dat ik in de supermarkt niet zo snel zaken zou (proberen te) doen. Tenzij er natuurlijk een once in a lifetime opportunity rondloopt... dán zou ik wel cirkels gaan draaien met m'n karretje. En zo nodig een gesprek aanknopen. Want dat gaat wel makkelijk in de supermarkt. Gisteren had ik nog een goed gesprek in de nachtapotheek met een jongen die net als ik heel lang op z'n spullen moest wachten.quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
ik denk dat je eerder een type bent dat dankbaar zou moeten zijn dat iemand je aanspreekt. Zelf durf je waarschijnlijk helemaal niks als je iemand ziet zitten, maar wel een grote bek over anderen.![]()
ook in een mortuarium?........quote:Ik heb een keer een kassiere versierd en haar nummer geregeld en een aantal keer in de supermarkt geflirt en een korte sexrelatie daaraan overgehouden. Versieren is zo moeilijk niet en kan in principe overal.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:22 schreef whosvegas het volgende:
[..]
It wasn't me
Voortaan als ik ga stappen toch maar uitloggen
Of je draagt een single armbandje om je pols of nek..quote:Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef GF het volgende:
Gewoon bij de condooms rond gaan hangen. En met een geile blik je omgeving afspeuren.
Hahaquote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Of je draagt een single armbandje om je pols of nek..
Dat is wel erg direct he!quote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Barcelona het volgende:
Hee ik vind je leuk, mag ik je een keer bellen? Zoiets?
Die hebben wij ook bij de AH jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef longinus het volgende:
Er zijn best leuke meisjes bij de kassa![]()
kassameisje tekent pinbon ivm bijpinnenquote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Barcelona het volgende:
Hee ik vind je leuk, mag ik je een keer bellen? Zoiets?
quote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
kassameisje tekent pinbon ivm bijpinnen
"ey! Moet je daar verplicht je handtekening zetten of zou je telnr/msn ook goed zijn?"
kassameisje:x 100
Ik eet nu net chips.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
Ik heb welles in films gezien, en ook over gelzen dat er soms druk versierd wordt in de supermarkt. Maar ik kan me er niks bij voorstellen, het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor![]()
Iemand wel positieve ervaringen mee? Of vind je het ook niks?
Brand los!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |