quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Natuurlijk, waarom zou dat niet kunnen? Je kan meteen zien of ze single is aan haar inkopen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
Ik zou het ook niet weten...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh hoe begin je dan een gesprekje?
Hoi wat zijn de aardappels goedkoop ofzo![]()
Met of zonder saté saus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten...
"Houdt u ook van warm roze vlees? "
"Weet jij of ze nog GGGeeile balle kaarsen verkope"?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten...
"Houdt u ook van warm roze vlees? "
Nee en kratje pils halen en dan knipogen naar de vrouwtjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:28 schreef Prowl het volgende:
Aubergine + Vaseline kopen en dan knipogen naar de vrouwtje's; Succes Gegarandeerd![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef Wojworshebn het volgende:
"Zoooo, de meloenen zijn in de aanbieding"
"gehehe"
"En trouwens waar liggen de condooms"
"gehehe"
"Koffie?"
En dan voor haar zo'n gratis kopje koffie inschenkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef Wojworshebn het volgende:
"Zoooo, de meloenen zijn in de aanbieding"
"gehehe"
"En trouwens waar liggen de condooms"
"gehehe"
"Koffie?"
Hoe dan? stiekem in zijn broekzak stoppen? lolquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:42 schreef dady het volgende:
Waarom niet? Het is niet zoals in de stad dat je haar eerst moet zoenen, om haar echt versierd te hebben. Maar gewoon telefoonnummers scoren, of jij jouw nummer aan haar geven.
Nou, ik had het hier over vrouwen niet over mannen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe dan? stiekem in zijn broekzak stoppen? lol
Geen date, maar wel genoeg geflirt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Godshand het volgende:
iedereen wel hard roepen dat het kan, maar wie heeft er werkelijk een date gescoord? Al was het voor een nacht?
Maak jij die avatars nou zelf? (positief bedoeld trouwens)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef cerror het volgende:
De boodschappentas wilde niet.
ja hehe en ik heb het over mannen en niet over vrouwen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef dady het volgende:
[..]
Nou, ik had het hier over vrouwen niet over mannen.
ik heb met een ex voor het eerst geflirt in de supermarktquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Godshand het volgende:
iedereen wel hard roepen dat het kan, maar wie heeft er werkelijk een date gescoord? Al was het voor een nacht?
Vraagjequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh hoe begin je dan een gesprekje?
Hoi wat zijn de aardappels goedkoop ofzo![]()
Geef maar door aan mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben wel eens met een msn van een kassameisje naar huis gegaan maar het is verder bij wat kletsen geblevenik had kunnen weten dat kassameisjes per definitie <21 zijn
Ey, we hebben het hier wel over het lekkerste kassameisje van de gehele appie okquote:
Daarom.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ey, we hebben het hier wel over het lekkerste kassameisje van de gehele appie ok
Ja geinig en dat ze dan halfdood daar ligt..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef DarkDancer het volgende:
ik wil mijn toekomstige vrouw wel leuk ontmoeten. niet dat standaard zinnetje: "we kwamen elkaar tegen in d kroeg/disco"
je vriendin ontmoeten doordat je haar aanrijdt lijkt me wel een leuke![]()
Je kunt ook gewoon even het portier opendoen, scheelt misschien weer een leven als kasplantje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
als vrouw ken je ook voor zijn auto springen natuurlijk!![]()
![]()
Als hij met z'n fiets aankomt bedoel je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon even het portier opendoen, scheelt misschien weer een leven als kasplantje.
Goh, wat leuk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef innepin het volgende:
Zo hebben mijn moeder en stiefvader elkaar ontmoet: hij had (per ongeluk) haar wagentje gejat, en toen bood ie als excuses een kopje koffie aan
Homo's houden toch niet van rosbiefquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef xman het volgende:
Ik had het er ooit met een vriend over en die zei dat het zijn toekomstige vriendje op een gewone plek zou willen ontmoeten. Gewoon bij de vleesafdeling in de supermarkt ofzo. En dat ze dan naast elkaar zouden staan en dan perongeluk tegelijk een rosbief zouden bestellen en daarna elkaar aankeken en zo in gesprek zouden raken en verder nog lang en gelukkig verder zouden gaan.
![]()
Gelukkig kan je dat inderdaad ook instellen op je navigatie-systeemquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef DarkDancer het volgende:
ik bedoel een aanrijding met materiele schade en niet iemand kapot rijden lullo's!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef innepin het volgende:Zo hebben mijn moeder en stiefvader elkaar ontmoet:
hij had (per ongeluk) haar wagentje gejat, en toen bood ie als excuses een kopje koffie aan
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..quote:Op zondag 18 september 2005 00:46 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ben een keer in de AH aangesproken door een jongen toen ik een fles wijn stond uit te zoeken. Hij schoot opeens tevoorschijn: "Mag ik je een tip geven? Ik heb toevallig een hele lekkere wijn ontdekt."
Ik was te verrast om 'nee' te zeggen, dus ik legde de door hem geselecteerde fles wijn braaf in mijn karretje, bedankte hem en wilde weer verder lopen. Toen vroeg hij: "Zullen we hem samen opdrinken?"
HAHAHA.
Ben snel doorgelopen, maar vanuit de rij voor de kassa kon ik zien hoe hij - met mij nog duidelijk in het zicht - een ander meisje aansprak, en hoe hij ook tegen haar een heel lang ouwehoerverhaal over wijnen begon op te hangen.
Later zag ik haar naar buiten komen: ALLEEN.
Moraal: het idee van die wijnen was op zichzelf niet slecht. (Beter in elk geval dan iemand adviseren bij de aankoop van een pot pindakaas). Hij had alleen een beetje teveel haast. Als ik hem nog eens was tegengekomen, en daarna nog eens, ja, dán had ik misschien wel overwogen om die fles met hem op te drinken... nou ja... héél misschien.
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..
Typisch vrouwelijke eigenschap: eigen onzekerheid projecteren op een vent die ze nog maar een keer hebben gezien.quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..
En je vergeet nog dat het de man is die nu net 4x per dag een pak koffie zou moeten gaan hopen in de hoop dat hij haar tegen zou komen zodat zij hem misschien na 3x een gunst zou verlenen door wat te gaan drinkenquote:Op zondag 18 september 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijke eigenschap: eigen onzekerheid projecteren op een vent die ze nog maar een keer hebben gezien.
So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven! Je komt iemand niet 2/3 keer tegen in een supermarkt.
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!quote:Op zondag 18 september 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven!
Zeurpiet, wees blij dat iemand je aanspreekt. Jijzelf zou het natuurlijk zelf veel slimmer aanpakken.quote:Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
Zeurpiet, wees blij dat iemand je aanspreekt. Jijzelf zou het natuurlijk zelf veel slimmer aanpakken.![]()
Dan kon je na 'de fles te hebben opgedronken' nog altijd elk zijn eigen weg opgaan. Vrouwen kunnen toch moeilijk doen over een onedaystand. als hij er leuk uitziet en je hebt er zelf wel zin in laat je dan gewoon gaan en zet het verstand op nul zoals mannen.quote:Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |