Ach bij mensen van 16 die gezamelijk bij de Appie vakken vullen...quote:Op zondag 8 januari 2006 03:01 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je op 't werk niet wat met elkaar moet hebben, als het een keer de soep in loopt heb je een probleem

Ik denk dat de enige manier voor jou om te scoren bij sport is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
... het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor![]()

je bent cool als je deze uitspraak ook kan onderbouwen...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef Bupagay het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige manier voor jou om te scoren bij sport is.

quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Wolter het volgende:
`Wat een leuk winkelwagentje heb jij. Staat je echt erg goed.`

Ik op de meid die ze uit 't schap haalde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben wel eens verliefd geworden op een pak roze koeken in de AH!![]()
![]()

quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:01 schreef rompompom het volgende:
Nu ben ik veel te oud voor die miepjes bij de C1000 hier

Volgens mij had ze gewoon geen intresse..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef CyberDwarf het volgende:
nou als dat geen hint is weet ik het ook niet
Leuk topic dit trouwens, ik werk zelf achter de kassa bij de AH en ben daar de enige jongen die cassiere isNee, ik ben geen homo, maar het is altijd leuk om met die kassa meiden te dollen, over dat ze een sjaaltje om moeten en ik niet enzo
maargoed, zo af en toe komen dr best leuke klanten langs, maar 1x pas heb ik een versierpoging gedaan. Een leuk meisje dat Engels praatte kwam weer es aan mn kassa, dus ik vroeg waar ze vandaan kwam, maar ik ben behoorlijk snel achter de kassa, en voor dat ik 2 zinnen had kunnen zeggen was ze al weer aan de andere kant van de kassaband hehe. Toen dach ik shit. En vroeg ik: Do you have phone number, beetje direct, en ze zei: no, waar werd wel knalrood:D
een andere keer iets later met dr gepraat en toen vroeg ik doe you have e-mail.
weer: No.
en nu heb ik dr al een tijd niet gezien, denk dat ze niet meer durft
maar wat ik zelf ook zit te denken, de klant moet bonnetje tekenen als ze extra pinnen, en dat bonnetje bewaar ik dan. Ik kan dan natuurlijk zeggen: Hey, je handtekening heb ik natuurlijk niets aan, schrijf maar ff je e-mail op:)

geen mail of telefoon, uit welke grot komt ze dan ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Breukink het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon geen intresse..
of zij moet nou juist die ene procent zijn die geen mail of telefoon heeft......
hoe bedoel cyberdwarf![]()

Haha, mooi (sorry, én triest natuurlijk...)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
Ik zag hem zojuist over de broccoli heen, we keken elkaar aan![]()
Bij de wijn zag ik hem weer langslopen![]()
Vanaf de kaas zag ik hem bij de melk zijn vriendin zoenen![]()
Zuivel

Hehe, nou ik had dr al vaker gezien, en al een paar keer geholpen met wat dingen, en ze lacht lief en keek me altijd met van die zaadvragende oogjes aan, en daar val ik opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Breukink het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon geen intresse..
of zij moet nou juist die ene procent zijn die geen mail of telefoon heeft......
hoe bedoel cyberdwarf![]()

quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Ciscus het volgende:
Haha, mooi (sorry, én triest natuurlijk...)

nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel. Of ging het anders?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Je lacht me uit!!
Morgen ga ik weer, dan neem ik een karretje in plaats van een mandje en rijd ik haar klem tussen het bier en de potjes groente! Dan schaak ik hem, richting de pre-fab-maaltijden.
Of ik laat het los en zoek een hobby![]()

Of je gaat met allebei meequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Je lacht me uit!!
Morgen ga ik weer, dan neem ik een karretje in plaats van een mandje en rijd ik haar klem tussen het bier en de potjes groente! Dan schaak ik hem, richting de pre-fab-maaltijden.
Of ik laat het los en zoek een hobby![]()

Dat wil ik graagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Fokkedop het volgende:
nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel. Of ging het anders?

Nou bij de Appie wel ja, bij de Super de Boer of Bas vd Heijden zie ik altijd alleen de lelijke winkel en het vreselijke licht... alhoewel....nee, tót er wat boeiends voorbij komt lopenquote:

Dat doen er een hoopquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel.

Als je snauwt "kun je het zien?" zie je meestal wel meteen of het zijn vriendin of zus isquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dat doen er een hoopOf samen met de vriendin en het karretje voorbij lopen en je dan te lang van top tot teen aan staren, alsof het niks is...
![]()
Of misschien was het z'n zus![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |