abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 03:24:36 #151
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33822864
quote:
Op zondag 8 januari 2006 03:01 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat je op 't werk niet wat met elkaar moet hebben, als het een keer de soep in loopt heb je een probleem
Ach bij mensen van 16 die gezamelijk bij de Appie vakken vullen...
Is toch wat anders, dan mensen die een serieuze fulltime kantoorbaan hebben.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33825491
Ik kreeg een paar weken gelden ruzie met de weegschaal in de Konmar, omdat er geen sticker uit kwam. Ik dacht dat er niemand om me heen stond en ik mompelde iets van 'nou tomaten, misschien laat ik jullie hier wel gewoon achter, en worden jullie meegenomen door een besnorde dame, ik heb hier geen zin in'. Toen hoorde ik een meisjeslach achter me, en stond er een erg leuk meisje. Ik schaamde me wel, maar we hadden een erg leuk gesprek. In eerste instantie over het feit dat mensen zo weinig rekening houden met de gevoelens van tomaten (als een dame mijn gevoel voor humor deelt, krijgt ze een grote plus), en vervolgens hebben we een jongen aangehouden om stickers te eisen. Kan het niet precies verwoorden, maar het leek of we elkaar al jaren kenden.

Natuurlijk niet gevraagd of we wat zouden drinken. Ze vertelde wel waar ze die zaterdad daaropvolgend zou zijn (kroeg), maar ik had al wat anders staan. Als dat al een hint van haar was natuurlijk.

We mailen (laag pitje), en ik móet haar snel in een kroeg tegenkomen, daar ben ik, wat 'jagen' betreft wat doelmatiger en doelgerichter. Daar mág het echt, is mijn gevoel.

Dus.
pi_33833829
nou als dat geen hint is weet ik het ook niet

Leuk topic dit trouwens, ik werk zelf achter de kassa bij de AH en ben daar de enige jongen die cassiere is Nee, ik ben geen homo, maar het is altijd leuk om met die kassa meiden te dollen, over dat ze een sjaaltje om moeten en ik niet enzo

maargoed, zo af en toe komen dr best leuke klanten langs, maar 1x pas heb ik een versierpoging gedaan. Een leuk meisje dat Engels praatte kwam weer es aan mn kassa, dus ik vroeg waar ze vandaan kwam, maar ik ben behoorlijk snel achter de kassa, en voor dat ik 2 zinnen had kunnen zeggen was ze al weer aan de andere kant van de kassaband hehe. Toen dach ik shit. En vroeg ik: Do you have phone number, beetje direct, en ze zei: no, waar werd wel knalrood:D
een andere keer iets later met dr gepraat en toen vroeg ik doe you have e-mail.
weer: No.

en nu heb ik dr al een tijd niet gezien, denk dat ze niet meer durft

maar wat ik zelf ook zit te denken, de klant moet bonnetje tekenen als ze extra pinnen, en dat bonnetje bewaar ik dan. Ik kan dan natuurlijk zeggen: Hey, je handtekening heb ik natuurlijk niets aan, schrijf maar ff je e-mail op:)
pi_33888583
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
... het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor
Ik denk dat de enige manier voor jou om te scoren bij sport is.
pi_33892434
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef Bupagay het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige manier voor jou om te scoren bij sport is.
je bent cool als je deze uitspraak ook kan onderbouwen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_33892617
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Wolter het volgende:
`Wat een leuk winkelwagentje heb jij. Staat je echt erg goed.`
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  dinsdag 10 januari 2006 @ 04:15:19 #157
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_33892906
tvp haha geweldig topique

"Heeft u zin in een lekkere warme bolus en misschien wat appelsap "
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_33892961
kassajongens met sjaaltjes
dag
pi_33892994
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben wel eens verliefd geworden op een pak roze koeken in de AH!

Ik op de meid die ze uit 't schap haalde.
pi_33893017
Hehe! Tof topic! Heb zelf vier jaar in een supermarkt gewerkt en een realtie gehad van 15 maanden met een cassière Ik werkte er al niet meer toen het uit ging, dus daar kan ik niet veel over zeggen. We werkten ook niet heel veel op dezelfde dagen, dus dat heeft geen problemen gegeven voor de rest.

Nu ben ik veel te oud voor die miepjes bij de C1000 hier
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:20:49 #161
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33904638
Inderdaad ja, ik heb ook een tijd als kassier (is dat de mannelijke vorm voor cassiere?) (en nee, geen heaumea) gewerkt. Dan kan je nog best eens een leuk gesprek aangaan met een meisje. Minder is het als een vrouw van ik gok 25 met je flirt en je een kop als een tomaat krijgt. Van een afspraakje via de kassa is het trouwens nooit gekomen.
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 05:01 schreef rompompom het volgende:
Nu ben ik veel te oud voor die miepjes bij de C1000 hier
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_33906321
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef CyberDwarf het volgende:
nou als dat geen hint is weet ik het ook niet

Leuk topic dit trouwens, ik werk zelf achter de kassa bij de AH en ben daar de enige jongen die cassiere is Nee, ik ben geen homo, maar het is altijd leuk om met die kassa meiden te dollen, over dat ze een sjaaltje om moeten en ik niet enzo

maargoed, zo af en toe komen dr best leuke klanten langs, maar 1x pas heb ik een versierpoging gedaan. Een leuk meisje dat Engels praatte kwam weer es aan mn kassa, dus ik vroeg waar ze vandaan kwam, maar ik ben behoorlijk snel achter de kassa, en voor dat ik 2 zinnen had kunnen zeggen was ze al weer aan de andere kant van de kassaband hehe. Toen dach ik shit. En vroeg ik: Do you have phone number, beetje direct, en ze zei: no, waar werd wel knalrood:D
een andere keer iets later met dr gepraat en toen vroeg ik doe you have e-mail.
weer: No.

en nu heb ik dr al een tijd niet gezien, denk dat ze niet meer durft

maar wat ik zelf ook zit te denken, de klant moet bonnetje tekenen als ze extra pinnen, en dat bonnetje bewaar ik dan. Ik kan dan natuurlijk zeggen: Hey, je handtekening heb ik natuurlijk niets aan, schrijf maar ff je e-mail op:)
Volgens mij had ze gewoon geen intresse..

of zij moet nou juist die ene procent zijn die geen mail of telefoon heeft......

hoe bedoel cyberdwarf
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:22:51 #163
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33906800
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Breukink het volgende:

[..]

of zij moet nou juist die ene procent zijn die geen mail of telefoon heeft......

hoe bedoel cyberdwarf
geen mail of telefoon, uit welke grot komt ze dan ?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:28:14 #164
108933 Pina_Colalalalalada
I want my jar of dirt!
pi_33911167
Ik zag hem zojuist over de broccoli heen, we keken elkaar aan
Bij de wijn zag ik hem weer langslopen
Vanaf de kaas zag ik hem bij de melk zijn vriendin zoenen

Zuivel
In mijn vrije tijd mag ik graag zeldzame vogels negeren
pi_33913059
HOT! zeker!
In een supermakt komt het op één of andere manier veel vaker voor. Ik weet niet, misschien is het de lichtval ofzo, maar erg leuk is het wel.
pi_33913144
?

[ Bericht 100% gewijzigd door Fokkedop op 11-01-2006 21:10:54 ]
pi_33931716
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
Ik zag hem zojuist over de broccoli heen, we keken elkaar aan
Bij de wijn zag ik hem weer langslopen
Vanaf de kaas zag ik hem bij de melk zijn vriendin zoenen

Zuivel
Haha, mooi (sorry, én triest natuurlijk...)
pi_33950514
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Breukink het volgende:

[..]

hoe bedoel cyberdwarf
Hehe, nou ik had dr al vaker gezien, en al een paar keer geholpen met wat dingen, en ze lacht lief en keek me altijd met van die zaadvragende oogjes aan, en daar val ik op
Denk zelf dat ze gewoon verlegen is, en ik had ook gewoon te weinig tijd om langer met haar te praten en was fucking zenuwachtig dus ik vergat de helft wat ik van plan was te vragen....dus werd het zo ff heel direct, hey heb je telefoonnr. ik zie zat chicks langskomen bij mn kassa, maar normaal doe ik zoiets nooit pas eerste keer in mn leven. Dus dat was wel bizar, het meisje trok me gewoon superveel aan. maargoed...nu zal ze wel weer Polen zitten, nix aan te doen.

ennuh, wat about cyberdwarf?
kheb al zolang niet gefokt, dus heb nog steeds mn ouwe loginname.
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:31:05 #169
I want my jar of dirt!
pi_33952621
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Ciscus het volgende:
Haha, mooi (sorry, én triest natuurlijk...)
Je lacht me uit!!
Morgen ga ik weer, dan neem ik een karretje in plaats van een mandje en rijd ik haar klem tussen het bier en de potjes groente! Dan schaak ik hem, richting de pre-fab-maaltijden.

Of ik laat het los en zoek een hobby
pi_33954707
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:

[..]

Je lacht me uit!!
Morgen ga ik weer, dan neem ik een karretje in plaats van een mandje en rijd ik haar klem tussen het bier en de potjes groente! Dan schaak ik hem, richting de pre-fab-maaltijden.

nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel. Of ging het anders?
pi_33955244
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:

[..]

Je lacht me uit!!

Of je gaat met allebei mee
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:46:59 #172
I want my jar of dirt!
pi_33959439
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Fokkedop het volgende:
nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel. Of ging het anders?
Dat wil ik graag maar waarschijnlijk vroeg hij zich af waarom ik hem aanstaarde
Maar hij keek net te lang. Dus een onbetrouwbare eikel, daar kan ik in meegaan
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:50:03 #173
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33959592
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:20 schreef Fokkedop het volgende:

maar erg leuk is het wel.
Nou bij de Appie wel ja, bij de Super de Boer of Bas vd Heijden zie ik altijd alleen de lelijke winkel en het vreselijke licht... alhoewel....nee, tót er wat boeiends voorbij komt lopen
And know what you want,
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:52:06 #174
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33959685
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel.
Dat doen er een hoop Of samen met de vriendin en het karretje voorbij lopen en je dan te lang van top tot teen aan staren, alsof het niks is...

Of misschien was het z'n zus
And know what you want,
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:54:33 #175
I want my jar of dirt!
pi_33959788
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dat doen er een hoop Of samen met de vriendin en het karretje voorbij lopen en je dan te lang van top tot teen aan staren, alsof het niks is...

Of misschien was het z'n zus
Als je snauwt "kun je het zien?" zie je meestal wel meteen of het zijn vriendin of zus is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')