Mooie oplossing, maar die Spanjool is niet fit te krijgen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef Siemerink het volgende:
Babel.
Emanuelson linksbuiten.
Juanfran linksback.
Als valse hangende linksbuiten zou je Urby prima kunnen gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Niet zo raar doen, geen Emanuelson linksbuiten. Zet je Hatem dan rechtsbuiten?
Waarom zou je Emanuelson niet linksbuiten zetten? Hij heeft een actie in huis en kan wél vanaf de achterlijn een voorzet geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Niet zo raar doen, geen Emanuelson linksbuiten. Zet je Hatem dan rechtsbuiten?
Anita is aanvallende middenvelder en rechtsbenig. Kan ook op 3 en 4.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Waarom zou je Emanuelson niet linksbuiten zetten? Hij heeft een actie in huis en kan wél vanaf de achterlijn een voorzet geven.
Of wil je blijven pielen met naar binnen-komende-buitenspelers en een spits die zijn draai nog moet vinden? Wat heeft De Toekomst lopen op elf? Die Anita misschien?
Dat kan natuurlijk ook, hoe ziet je elftal (middenveld/voorhoede) eruit?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je beter gewoon 4-4-2 spelen.
Geen optie dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anita is aanvallende middenvelder en rechtsbenig. Kan ook op 3 en 4.
Het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelersgroep is niet zo groot.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je beter gewoon 4-4-2 spelen.
Rosales straalt actie en dreiging uit, meer dan Harry en Rosenberg bijelkaar. Denk dat we 'm dit seizoen nog wel flink nodig gaan hebben. Zeker (nu) nog niet weg doen, kun je alleen maar weer spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Rosales kan beter vertrekken naar een leuke Spaanse laagvlieger.
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef twi het volgende:
Rosales, weer zo'n speler die nou nooit echt de kans heeft gekregen, behalve in die drie wedstrijden waarin 'ie wel goed speelde.
Hij heeft niet constant gepresteerd, maar hij heeft wél laten zien dat hij klasse heeft. Ik zou hem liever op de rechtsbuitenplaats zien dan Pienaar... Rosales is sowieso een heel andere speler dan Pienaar, ik denk dat Pienaar zich heel goed positioneert en veel inzicht heeft, maar dat Rosales sneller is en een betere passeerbeweging heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Straalt dreiging uit? Nou, dat zie ik zelfs met de grootst denkbare Ajax-bril nog niet...
Maar moet dat tegen AZ?? Die pot moet echt gewonnen worden hoor, laat Rosenberg maar lekker ritme opdoen tegen ADO ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik geef Rosenberg nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar heb er niet al te veel vertrouwen in.
Babel zou ik eens willen uitproberen als echte spits.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas erin, en Rosales rechtsbuiten
Hij kwam op mij over als een Joonas Kolkka met Zuid-Amerikaans bloed. Leuk tot aan de zestien en zelden beslissend dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.
Rosenberg en Harry doen het een stuk slechter tot nu toe, en Pienaar (en Babel trouwens ook) is ook maar wisselvallig. Op dit moment kunnen we voorin gewoon niemand missen omdat we niemand hebben die er echt elke wedstrijd staat.
Ron Vlaar of niet, winnen doen we toch welquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dat Ronnie Vlaar morgen in de basis staat bij AZ, het lijkt wel ofdat elke wedstrijd dat hij in de basis staat verloren wordt door AZ...
Verder vind ik het prima dat Rosenberg begint hoor, het kan alleen maar beter gaan. En als ie niet bevalt dan Charisteas in laten vallen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb een goed gevoel over deze wedstrijd, ook omdat ik verwacht dat de spelers super gemotiveerd zijn.
ja, das bekend, maar:quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Jajong het volgende:
omdat we de beste zijn, duh.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en waarom zouden ze nu ineens super gemotiveerd moeten zijn
Wat een drama weer man, verdommequote:
Nee hou op man, niet weer die verbitterde zeikerd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
co adriaanse?
Flikker nou eens op joh..quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er dan nu eindelijk een keer een goede trainer die het gedaan krijgt goede aankopen te doen?
Ik noem iets pas "goed" wanneer je ook daadwerkelijk het spel maakt. En dat deed Ajax zeker niet, de 2e helft.quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Bal leek wel over de lijn hoor Twi, bovendien oordeelde Luinge niet maar de grensrechter. Vrije trap bij 2e doelpunt was wel terecht. Die 1e helemaal niet dat was wel een enorme fout van Luinge
2e helft was goed behalve die actie van Trabelsi, maar ja als je niet scoort dan word je geen kampioen
Oordeelde Luinge maar naar de grens... Die deed namelijk niets, hoe kan die hond het van zijn positie nou zelf hebben gezien? Al is die bal daadwerkelijk helemaal over de lijn geweest, hij heeft het nooit kunnen zien...quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Bal leek wel over de lijn hoor Twi, bovendien oordeelde Luinge niet maar de grensrechter. Vrije trap bij 2e doelpunt was wel terecht. Die 1e helemaal niet dat was wel een enorme fout van Luinge
2e helft was goed behalve die actie van Trabelsi, maar ja als je niet scoort dan word je geen kampioen
quote:
AZ: Timmer,Jaliens,Opdam,De Cler,De
Zeeuw (Steinsson/84),Landzaat,Schaars,
Van Galen,Sektioui,Arveladze,Perez
(Huysegems/86)
AJAX: Vonk,Trabelsi,Grygera,Maduro,
Emanuelson,Galásek,Sneijder,Lindenbergh
Pienaar (Rosales/62),Rosenberg
(Charisteas/62),Babel(Manoetsjarian/84)
Te kort ingevallen om te kunnen oordelen eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
En? Goede indruk?
Hier ook, wat een klote dagquote:Op zondag 18 september 2005 16:00 schreef StarGazer het volgende:
Doodziek.
Het komt goed. Een club heeft altijd een paar verlies wedstrijden in een competitie.quote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef StarGazer het volgende:
Na 4 wedstrijden 6 punten achter op feyenoord, dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ik zeg niet dat het seizoen voorbij is na 4 wedstrijden, ik zeg alleen dat ik zoiets nog nooit heb meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Het komt goed. Een club heeft altijd een paar verlies wedstrijden in een competitie.
Ook AZ, Feyenoord en PSV zullen punten gaan morsen.
Ik snap niet waarom iedereen na 5 (lees 4) wedstrijden en 6 verliespunten gaat lopen roepen dat het seizoen voorbij is.
Tjah we hebben dit jaar dan ook al gelijk in de eerste 4 wedstrijden 2 zware zitten, gebeurd ook niet vaak.quote:Op zondag 18 september 2005 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het seizoen voorbij is na 4 wedstrijden, ik zeg alleen dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt
Maar dan nogquote:Op zondag 18 september 2005 16:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah we hebben dit jaar dan ook al gelijk in de eerste 4 wedstrijden 2 zware zitten, gebeurd ook niet vaak.
Geef em es ongelijk .. . . .....quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Flikker nou eens op joh..
Dat gekanker altijd
Ze staan op dit moment met 1 - 0 voor!quote:Op zondag 18 september 2005 17:09 schreef MCH het volgende:
Groningen kan dit weekend nog enigzins goedmaken voor Ajax.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze staan op dit moment met 1 - 0 voor!![]()
We hebben pas 4 wedstrijd gespeeld, het spel is goed en lijkt weer ergens op. We hebben 2x verloren van 2 top ploegen die goed draaien, we hebben de CL gehaald. Alleen scoren gaat nog niet helemaal lekker. Nog geen reden om al met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.quote:
En de voornamelijk vrij matige selectie.quote:Op zondag 18 september 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens bewijst Blind wederom dat Koeman niet eens ontslagen had hoeven worden, maar dat het systeem en de clubcultuur Ajax danig in de weg zitten.
dat is toch allang duidelijkquote:Op zondag 18 september 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens bewijst Blind wederom het systeem en de clubcultuur Ajax danig in de weg zitten op dit moment .
Ajax heeft wel een superteam wou je zeggen?quote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef S-Two het volgende:
Het is gewoon een kutstart van de competitie. Maar als ik eerlijk ben, ben ik niet bang voor Feyenoord. Dat team heeft buiten de spitsen niet heel veel kwaliteit en gaat ook nog wel behoorlijk wat punten verspelen. PSV heeft ook niet meer zo'n goed team als vorig jaar en die halen we ook wel in. Blijft AZ over, maar ik denk dat ook AZ geen super team heeft.
Jup, maar das logisch.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een superteam wou je zeggen?
De Ajax-spelers hebben ook niet zoveel kwaliteit. Of ja, misschien "in potentie"quote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef S-Two het volgende:
Het is gewoon een kutstart van de competitie. Maar als ik eerlijk ben, ben ik niet bang voor Feyenoord. Dat team heeft buiten de spitsen niet heel veel kwaliteit en gaat ook nog wel behoorlijk wat punten verspelen. PSV heeft ook niet meer zo'n goed team als vorig jaar en die halen we ook wel in. Blijft AZ over, maar ik denk dat ook AZ geen super team heeft.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Des te leuker om het straks weer in te halen.
quote:
Haha hij was toch gewoon over de lijn man, niet huilenquote:Op zondag 18 september 2005 19:33 schreef StarGazer het volgende:
Wat een aanfluiting die Luinge zeg.
dat kan je dus nooit zien. Kijk je wel eens roeien? Dan staat de camera er schuin op. Dan lijkt een boot een paar meter voor te liggen, maar als de camera recht is, blijkt die boot achter te liggen. Vanuit het camera standpunt is dus nooit te zeggen dat hij er in was.quote:Op zondag 18 september 2005 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha hij was toch gewoon over de lijn man, niet huilen![]()
jij verandert je tekst tussendoorquote:
Oh jij was zeker de grensrechter vandaag? Rot toch lekker op naar je eigen topic en ga daar praten over jullie kansloze nederlaag in Groningen vandaag.quote:Op zondag 18 september 2005 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan was het misschien 3-2 geweest. En als je de kansen van AZ zag kwam ajax hiermee nog goed weg.quote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat kan je dus nooit zien. Kijk je wel eens roeien? Dan staat de camera er schuin op. Dan lijkt een boot een paar meter voor te liggen, maar als de camera recht is, blijkt die boot achter te liggen. Vanuit het camera standpunt is dus nooit te zeggen dat hij er in was.
Ik weet niet of je naar talpa kijkt en of je de regels kent? Maar volgens de regels moet de bal voor 70% over een lijn zijn. Wat dus DUIDELIJK niet t geval was wat je net kon zien dmv dat computerprogrammaquote:Op zondag 18 september 2005 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mooi hequote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij verandert je tekst tussendoor
als dat doelpunt niet valt, is het een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan was het misschien 3-2 geweest. En als je de kansen van AZ zag kwam ajax hiermee nog goed weg.
Nee..... dan stond t op dat moment nog 0-1 en was t een héél andere wedstrijd geweest, maar dat is achter praten. Feit is gewoon dat t GEEN doelpunt was.quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan was het misschien 3-2 geweest. En als je de kansen van AZ zag kwam ajax hiermee nog goed weg.
Oke, heb jij verstand van computers? Dat beeld is gesimuleerd en is dus niet gebaseerd de op werkelijkheid. Dit hoeft dus niet te kloppen. En volgens mij was de bal voor een groot deel over de lijn.quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet niet of je naar talpa kijkt en of je de regels kent? Maar volgens de regels moet de bal voor 70% over een lijn zijn. Wat dus DUIDELIJK niet t geval was wat je net kon zien dmv dat computerprogramma
Jij blijkbaar niet want die simulaties zijn voor 99% te vertrouwen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, heb jij verstand van computers? Dat beeld is gesimuleerd en is dus niet gebaseerd de op werkelijkheid. Dit hoeft dus niet te kloppen. En volgens mij was de bal voor een groot deel over de lijn.![]()
Groot deel is niet genoeg. Helemaal er over heen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, heb jij verstand van computers? Dat beeld is gesimuleerd en is dus niet gebaseerd de op werkelijkheid. Dit hoeft dus niet te kloppen. En volgens mij was de bal voor een groot deel over de lijn.![]()
Donder nou maar weer op naar je eigen topic, triest figuur.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me eerder de grensrechter dan.quote:Op zondag 18 september 2005 19:41 schreef golfer het volgende:
Luinge kostte ons tenminste 1 tegendoelpunt.
Ik ook, prachtig.quote:Op zondag 18 september 2005 19:45 schreef J.P. het volgende:
Echt super man. Kreeg gewoon kippenvel toen ze Shota toezongen![]()
70% zegt die kerel hierboven ergensquote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Groot deel is niet genoeg. Helemaal er over heen.
En nou optieven.
huiliequote:Op zondag 18 september 2005 19:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Donder nou maar weer op naar je eigen topic, triest figuur.
Kap eens met uitlokken?quote:
je moet boven dat soort gasten staanquote:
Daar heb ik geen zin in. Ik heb een kutdagquote:Op zondag 18 september 2005 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je moet boven dat soort gasten staan
Hoezo? Had ze toch het nummer op je briefje van 10 geschreven?quote:Op zondag 18 september 2005 19:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vond het best een aardige dag, op het voetbal na.
Maar het gaat wel om het voetbal.quote:Op zondag 18 september 2005 19:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vond het best een aardige dag, op het voetbal na.
Feyenoord niet, denk dat AZ het wel lang gaat volhouden.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
PSV gaat nog wel meer punten verliezen, denk ik zo.
En het is maar afwachten hoelang AZ en Feyenoord het dit jaar kunnen volhouden.
Ajax!
Nee man, mijn auto is gewassenquote:Op zondag 18 september 2005 20:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoezo? Had ze toch het nummer op je briefje van 10 geschreven?![]()
Is dit echt zo? Heeft Feyenoord hem niet sterk genoeg geacht voor het 1ste elftal, maar ondertussen wel ex-topscorer van de 1ste divisie Virgil Breetveld halen? Virgil is/was een topspeler, maar Ronaldo is toch wel beter.quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
-Feyenoord Ronaldo 15 jaar geleden heeft afgetest
Ajax heeft geen superteam, maar is zeker niet minder dan de andere selecties.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een superteam wou je zeggen?
quote:Op zondag 18 september 2005 21:12 schreef Nashje het volgende:
Was het nou een goal of niet? Heb de samenvatting niet eens gekeken.
Luinge, je moeder is een hoer.
Maradona was het toch?quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
Ik hoort toch ook niet steeds dat:
Nee, daar hoor je echt niemand overquote:-Dat Feyenoord Lazovic voor 8 miljoen heeft gekocht en na 4 jaar nauwlijks scoord?
-Dat PSV al die clasules in het contract heeft laten opnemen?
Nee.. Ajax heeft em 10 jaar geleden afgetest ( stond laatst in de vi, dat stukje van 10 jaar geleden n shit )quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
Pfff, ik heb er nu wel genoeg van met het Arveladze gezeik. Ik heb het echt op elke website al 3x gehoord, alle voetbalfans vroegen me of het echt dom was en op dit forum heb ik het ook al minstens 10 keer gelezen. Het was dom jah en achteraf een fout, maar moet je dat minstens honder keer zeggen? Misschien wouden ze het risico niet nemen, voor het zelfde geld is het een geval van Mols of Litmanen. Dat weet je van tevoren toch niet?
Ik hoort toch ook niet steeds dat:
-Dat Feyenoord Lazovic voor 8 miljoen heeft gekocht en na 4 jaar nauwlijks scoord?
-Dat PSV al die clasules in het contract heeft laten opnemen?
-Utrecht Mols heeft gehaald en fors betaald(salaris vooral) waar hij na een half jaartje al weg gaat?
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoewel ook deze foto een wat vertekend beeld geeft, zou ik toch zeggen: hij was over de lijn...
Ik weet niet waar jullie die 70% onzin vandaan halen, maar volgens de officiële regels moet de bal 100 % over de lijn zijn geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.
quote:Regel 10 - Hoe wordt een doelpunt gemaakt?
Behalve als de regels anders bepalen, is een doelpunt gemaakt zodra de bal geheel en al over de doellijn tussen de doelpalen en onder de doellat is gegaan, mits hij niet door een speler van de aanvallende partij is geworpen, gedragen of opzettelijk met de hand of arm is voortbewogen, behalve als dat gebeurt door de doelverdediger wanneer hij zich in zijn eigen strafschopgebied bevindt.
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie die 70% onzin vandaan halen, maar volgens de officiële regels moet de bal 100 % over de lijn zijn geweest.
[..]
Dan heb je dus niet goed opgelet.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe, is gewoon een doelpunt.
Okay, in dat geval is t helemáááááááál geen goal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed opgelet.
Ik heb regel 10 van het officiële regelement veldboetbal van de KNVB zelfs nog even voor je opgezocht.
Zoek zelf maar na op de KNVB-site bij de regelementen.
Er staat echt geheel en al.
Tjezus je wordt nou wel erg correct hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze wel doelpunt/ geen doelpunt zaken horen ook bij het voetbal. Soms heb je geluk, soms pech.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze wel doelpunt/ geen doelpunt zaken horen ook bij het voetbal. Soms heb je geluk, soms pech.
Misschien kijk ik wel te reeel tegen het spelletje aan, sorry daarvoor.quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Tjezus je wordt nou wel erg correct hoor.
Moderatiemedewerker.
Sorry dat ik me even in deze discussie meng, maar hoe kom je hierbij? Op de foto is de bal de achterste paal bijna geheel gepasseerd, en vertekent de foto ook nog in het voordeel van de vedediging, omdat de camera zich achter de achterlijn bevindt. Iedereen met een beetje geometrisch inzicht kan zich voorstellen dat wanneer je de camera naar links zou gaan draaien om op één hoogte met de achterlijn te komen, al heel snel dat kleine restje paal achter de bal zal verdwijnen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.
In theorie mag ie dan niet goed gekeurd worden, maar dat gebeurt toch dat weet iedereen...quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.
Tis inderdaad weer een heerlijke dag op mijn werk...quote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Die goal telt nou eenmaal, lekker belangrijk achteraf. Na de 2-2 was er nog niets aan de hand geweest als Ajax gewoon door het gegaan. Maar goed, ze zijn gefrustreerd, en dat wreekt zich.
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 19 september 2005 11:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis inderdaad weer een heerlijke dag op mijn werk...
Omdat WIJ er niets over te zeggen hebben?quote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon met Babel in de spits spelen?
Laten we hopen van niet nee...quote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Babel is wel een aardige spits, maar ja die staat linksbuiten
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Blind woensdag weer Rosenberg in de basis zet. De druk moet mischien even van hem afgehouden worden.
idd, misschien markus en harry op de bank, en babel in de spits. maar dit is nietsquote:
Nou ja, wel zo eerlijk om dan nu Harry weer minstens een helft de kans te geven.quote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, misschien markus en harry op de bank, en babel in de spits. maar dit is niets![]()
VDV ook niet, die werd ook 2x topscorer van ajaxquote:Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem dus idd, het scorend vermogen, Sneijder legt er mooi 2 in dit weekend, maar dat is geen spits..
Klopt, maar dan moet wel iemand anders het (vaak genoeg) doenquote:Op maandag 19 september 2005 14:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
VDV ook niet, die werd ook 2x topscorer van ajax
IK "geil" niet perse op een scorende spits, het zal me worst wezen wie ze maakt, als we maar winnen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
HW; waarom geil je zo enorm op die scorende spits?
Als de spits de ruimte creert waardoor een middenvelder het gat in kan lopen en de bal kan afmaken, dan heeft de spits ook gewoon zijn steentje bijgedragen aan de goal en gedaan wat ie moet doen. Het kan mij echt aan mijn reet roesten wie die bal er inschopt.
Rosenberg tegen AZ. Geen idee, op basis van de samenvatting heb ik er niet over kunnen oordelen, aangezien hij weinig tot niet in beeld is geweest.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef StarGazer het volgende:
We hebben in ieder geval ons record aantal wedstrijden ongeslagen in uitwedstrijden behouden, dankzij de nederlaag van psv
nou, hoeraquote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef StarGazer het volgende:
We hebben in ieder geval ons record aantal wedstrijden ongeslagen in uitwedstrijden behouden, dankzij de nederlaag van psv
En dat is dus gelul, want als de bal vanuit deze hoek de achterlijn al gepasseerd is, dan is ie, als je het beeld bijdraait tot de palen achter elkaar staan, alleen nog maar verder over de achterlijn.quote:Op maandag 19 september 2005 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die hebben we al 10 keer gezien, en het zegt dus nog niets omdat de palen niet recht achter elkaar staan.
Hij moet er helemaal overheen zijn, op de foto hierboven is dat nog (net) niet zo, maar als je het doel een beetje draait zal dat (waarschijnlijk) wel zo zijn. Maar wat boeit het? We hebben met 4-2 verloren, van een club die een veel betere voorhoede heeft dan Ajax.quote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En dat is dus gelul, want als de bal vanuit deze hoek de achterlijn al gepasseerd is, dan is ie, als je het beeld bijdraait tot de palen achter elkaar staan, alleen nog maar verder over de achterlijn.
quote:Olaf Lindenbergh moet mogelijk flink boeten voor de rode kaart, die hij gisteren opliep in het verloren competitieduel tegen AZ (4-2). De middenvelder heeft van de openbaar aanklager van de KNVB een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden gekregen, waarvan één voorwaardelijk is.
Lindenbergh kreeg de rode prent wegens een overtreding op Shota Arveladze. Kort voor tijd sloeg de Ajacied de passerende spits in het gezicht. De Amsterdammer heeft tot maandagavond om het schikkingsvoorstel van de aanklager te accepteren.
Net goed, Nigel de Jong is veel beter dan die domme Lindenbergh.quote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef borisz het volgende:
voorstel Lindenbergh 4 wedstrijden waarvan één voorwaardelijk
tja zat erin
quote:Op maandag 19 september 2005 16:49 schreef superjoden het volgende:
de punten komen straks vanzelf te beginnen met woensdag![]()
442, probleem opgelostquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
Wie kan er linksbuiten spelen dan?
Nourdin Boukhari, Edgar Manucharyan, Markus Rosenberg en Derk Boerrigter zouden er kunnen spelen, maar zijn ook niet echt top. Ryan Babel is de beste optie, aangezien hij dreigend is (als hij naar binnen trekt), maar in de winterstop moet er wel een échte linksbuiten bij komen.
of misschien gewoon oefenen op voorzetten/corners en schoten op goal zodat daar wat meer gevaar uit komtquote:
Dan moet je dat wel laten doen door buitspelers, en geen verkapte vleugelspelers.quote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
of misschien gewoon oefenen op voorzetten/corners en schoten op goal zodat daar wat meer gevaar uit komt
Dat wordt al 1,5 jaar geroepen. Tijd voor plan Bquote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
of misschien gewoon oefenen op voorzetten/corners en schoten op goal zodat daar wat meer gevaar uit komt
Die draaien nog slechter dan het eerste.quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Als de punten woensdag niet komen dan mogen ze Ajax 2 wel in gaan zetten.
ach die systemen, daar word je ook af en toe moedeloos van. ik begrijp best die gedachtegang wel van als je ze niet hebt moet je ook niet zo spelen.Maar als je eens kijkt hoevaak een corner of voorzet in niemandsland verdwijnt dan heeft dat weinig met een systeem te maken maar gewoon met training. Maar ja ik ben niet bij die trainingen dus weet ook niet of spelers daar na een training nog wat extra tijd instekenquote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel laten doen door buitspelers, en geen verkapte vleugelspelers.
Met vleugelspelers voetballen is leuk als je ze hebt. Het krampachtig vasthouden aan systeem waar resultaten onder lijden is een slechte zaak.
Ow ja, die krijgen ook de hele tijd klopquote:Op maandag 19 september 2005 17:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die draaien nog slechter dan het eerste.
Ja, dat is blijkbaar mogelijk
Hoe kun je nou van Manu en Boerrigter zeggen dat het niet echt top is?quote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
Wie kan er linksbuiten spelen dan?
Nourdin Boukhari, Edgar Manucharyan, Markus Rosenberg en Derk Boerrigter zouden er kunnen spelen, maar zijn ook niet echt top.
Omdat je nog geen top bent wanneer je zo jong bent, terwijl je geen Messi heet.quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van Manu en Boerrigter zeggen dat het niet echt top is?
quote:Ook Klaas Jan Huntelaar heeft een schikkingsvoorstel gekregen. Als het aan de aanklager ligt moet de aanvaller van SC Heerenveen de rode kaart in het duel met Feyenoord bekopen met een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Huntelaar liet zich provoceren door Feyenoord-linksback Bosschaart. Met een schopje in het kruis reageerde de Friese spits, die zijn actie moest bekopen met een rode kaart.
Minder zware straf terwijl je iemand in z'n kruis trapt, en in de krant aangeeft dat je het de volgende keer weer zou doen. Schrik-reactie my ass, als je het gezien hebt.quote:'Het was een schrikreactie. (...) Volgende keer doe ik 't waarschijnlijk weer.'
Klaas Jan Huntelaar over zijn rode kaart vanwege het trappen van Pascal Bosschaart (de Volkskrant)
Heb je er weer zo een...quote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
blaat
Wat voor één? Iemand die ziet dat Rosenberg geen kwaliteiten bezit voor het spelen op Nederlands topniveau? Dat lijkt me toch meer dan duidelijk.quote:
Het misschien wat expliciet uitgedrukt door de man, maar mag je mij uitleggen wat jij in rosenberg ziet op het moment? Ok, ik weet dat je moet aanpassen, maar dit is wel heel erg zwak wat de man heeft laten zien de laatste paar wedstrijden.quote:
jij hebt de wedstijd gister niet gezien... die Charisteas kan echt helemaal niets!quote:Op maandag 19 september 2005 17:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat voor één? Iemand die ziet dat Rosenberg geen kwaliteiten bezit voor het spelen op Nederlands topniveau? Dat lijkt me toch meer dan duidelijk.
Ik ben geen groot fan van Charisteas, ook een hele beperkte voetballer/spits, maar hij kan in ieder geval nog een bal inspelen en een bal vasthouden. Fysiek is Markus namelijk ook nog eens zeer in het nadeel op het veld.
De concurrentie is moordend tussen die twee, allebei hele gebrekkige spitsen. Charisteas schiet er in ieder geval, express of niet, nog wel eens een balletje in. Ik zou zeggen gooi die talentvolle jongens maar voor de leeuwen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef keijz het volgende:
[..]
jij hebt de wedstijd gister niet gezien... die Charisteas kan echt helemaal niets!
Dat is waar, je kan Pienaar ook nog inwisselen voor De Jong.quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dat lijkt me een prima opstelling, al is Pienaar behoorlijk uit vorm de laatste weken. Hij staat natuurlijk als veredelde rechtsbuiten ook niet op zijn vaste stek, maar je kunt wel zien dat hij geen vorm heeft nog.
quote:Op maandag 19 september 2005 17:43 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het misschien wat expliciet uitgedrukt door de man, maar mag je mij uitleggen wat jij in rosenberg ziet op het moment? Ok, ik weet dat je moet aanpassen, maar dit is wel heel erg zwak wat de man heeft laten zien de laatste paar wedstrijden.
Het is niet dat hij niet scoort omdat de ballen onmogelijk is. Hij mist voor vrijwel open doel, binnen de 16 geheel vrij, etc etc. De tegenstander hoeft geen keeper op te stellen, zo slecht is hij.quote:Op maandag 19 september 2005 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist de wedstrijd tegen Praag en de wedstrijd tegen AZ is Rosenberg aan het groeien. En hoe wil je je aanpassen, vertrouwen winnen, scoren etc als je maar een wedstrijdje of 4 de kans krijgt? Zoals al herhaaldelijk gezegd, we (en dan bedoel ik het merendeel van de supporters) moeten eens wat normaler doen. Altijd maar dat eeuwig durende "kritische" gedrag. Nee, het is niet kritisch, het is altijd gewoon ronduit negatief.
zolang duurt een hersenschudding toch niet?!quote:Op maandag 19 september 2005 19:00 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg is al weer op de weg terug, nog een paar weekjes geloof ik.
Je bedoelt die keeper die niet eens een klauw uitsteekt om een bal tegen te houden? Inderdaad een topperquote:Op maandag 19 september 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
Vonk is oké olé olé.
Ik denk dat keeper nog van minste zorg is binnen de huidige selectie.
Ik zeg niet dat het een topper is.quote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef VoreG het volgende:
Je bedoelt die keeper die niet eens een klauw uitsteekt om een bal tegen te houden? Inderdaad een topper
Die zijn nog geen top, niet beter dan Ryan Babel in elk geval. In de winterstop moet er een linksbuiten komen, meer niet. Dan komen de successen vanzelf wel.quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van Manu en Boerrigter zeggen dat het niet echt top is?
Trabelsi had de hersenschudding, Steek had z'n schouder uit kom en een scheurtje in z'n schoudergewricht.quote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
zolang duurt een hersenschudding toch niet?!
[..]
Hij heeft geen hersenschuddingquote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
zolang duurt een hersenschudding toch niet?!
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
wanneer is stekelenburg weer fit? Wat een kneus is die Vonk zeg, flutkeeper.
quote:
Het enige jammere is dat Ajax die tijd niet heeft, aangezien hij de enige spits is waar iets van wordt verwacht dit seizoen...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/754863/6/50#30735352]maandag 19 september 2005
Rosenberg is een ruwe diamant die nog geslepen moet worden, hopelijk is het een juweeltje over 1-2 jaar.
Hij moet gewoon simpele ballen maken, aanpassingsproblemen of niet. Hij krijgt vrije kansen voor het doel en maait over de bal heen. Als dat nu een keer gebeurd, maar het is lopende bandwerk. Je moet ook durven in te zien dat het gewoon een miskoop is die bij Malmo vast leuk meekan, maar niet bij de top in Nederland. De lat ligt hoog bij Ajax, ieder seizoen weer.quote:Op maandag 19 september 2005 19:36 schreef ASroma het volgende:
snap niet dat er gelijk zoveel wordt verwacht van rosenberg, laat die jongen eerst een paar wedstrijden invallen. Laat hem ruiken aan het nederlands voetbal, en leg de lat niet zo hoog. Heb het gevoel dat ie bezwijkt puur onder de druk. Zodra het spitsen probleem bij ajax opgelost is bij ajax gaat het wel lopen.
Rosenberg is een ruwe diamant die nog geslepen moet worden, hopelijk is het een juweeltje over 1-2 jaar.
Mitea vind ik net zo goed niet voldoen. Het probleem is niet de tijd die spelers gegund worden. De spelers weten zelf ook wel dat er bij topclubs weinig tijd is en veel prestatiedrang. Het probleem is dat Nederlandse clubs het derde garnituur vissen op de transfermarkt en zo minder getalenteerde heren moeten aannemen. Het lijkt me nu juist de tijd om in de breedte en diepte te investeren in eigen jeugd. Het probleem is echter dat nieuwe jeugd binnen 1,2,3 jaar ook weer weg wil of weg wordt gekocht bij Ajax. Daar zal het Nederlandse voetbal nooit tegenop kunnen boksen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Tvduijn het volgende:
misschien is het probleem juist dat spelers veel te snel afgeschreven worden bij ajax en daarom het vertrouwen missen om uit te groeien tot de topspits van ajax.
Die Robert van PSV heeft ook 4 miljoen gekost, hoeveel heeft die echt gespeeld (en gescoord behalve tegen top oss dan en misschien een paar pingels), niet bepaald veel en ik heb nog niemand op TV horen roepen dat dat een miskoop is (misschien in het psv topic maar daar kom ik niet)
Ik denk dat die jongens wat meer rust en steun nodig hebben...kut dat mitea geblesseerd is, eigenlijk de enige die linksvoor goed zou kunnen invullen zodat babel naar het centrum kan....
quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Tvduijn het volgende:
.kut dat mitea geblesseerd is
Markus heeft een zeer lage handelingssnelheid en is geen al te snelle of behendige spits.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Jajong het volgende:
Tranceptor, je vindt Markus TRAAG en Vonk een goeie keeper, mag ik je verwijzen naar www.disney.com want voetbal gaat je de pet te boven.
Hij is 1 van de snelste spelers uit de selectie maar dat terzijde. Verder had Lobont 3 van de 4 goals gister eruit gehouden.quote:Op maandag 19 september 2005 20:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Markus heeft een zeer lage handelingssnelheid en is geen al te snelle of behendige spits.
Ik heb nergens gezegd dat Vonk een goede keeper is, hoogstens 'the least of worries voor Ajax. Straks speelt Stekelenburg gewoon weer en voor die paar wedstrijden is Vonk ook nog niet zo gek. Vorig jaar heeft Vonk er heel veel ballen buitengehouden, voor het geval jullie dat alweer vergeten zijn. Hij is ok als keeper, niet geweldig en hij speelt inderdaad mindere wedstrijden. Maar Rosenberg mag dat wel ongestraft en Vonk niet? Dat is meten met twee maten.
Voetbal gaat me zeker de pet niet te boven, begin bij jezelf en verlenging van je abo bij disney.com. Het is wel duidelijk dat je niet houdt van afwijkende meningen, gelukkig is wat jij zegt altijd waar!![]()
In volle sprint maybe, maar startsnelheid? Ik geloof dat jij echt een andere Rosenberg hebt gezien dan.quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij is 1 van de snelste spelers uit de selectie maar dat terzijde.
Verder had Lobont 3 van de 4 goals gister eruit gehouden.
Sneijder en Trabelsiquote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Tranceptor het volgende:maar loopt er 1 speler rond in de selectie die dat wel heeft?
Lekker makkelijk terwijl we ze nog niet eens hebben gezien. Boerrigter oke, maar Manucharyan zit toch al bij 't eerste.quote:Op maandag 19 september 2005 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je nog geen top bent wanneer je zo jong bent, terwijl je geen Messi heet.
Die Manucharyan wil ik wel eens zien spelen ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef Nashje het volgende:
Woensdag:
-------------------- Vonk --------------------
Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson
------ De Jong ----------- Galasek -----
------------------ Sneijder -----------------
Pienaar -------- Babel ---- Manucharyan
Jij bent feyenoorder dus jij hebt niks te willenquote:Op maandag 19 september 2005 20:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die Manucharyan wil ik wel eens zien spelen ja.
Doen we het voor. Kan Juanfran al weer langzaam in gaan vallen of is hij nog steeds niet fit?quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef Nashje het volgende:
Woensdag:
-------------------- Vonk --------------------
Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson
------ De Jong ----------- Galasek -----
------------------ Sneijder -----------------
Pienaar -------- Babel ---- Manucharyan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |