Mooie oplossing, maar die Spanjool is niet fit te krijgen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef Siemerink het volgende:
Babel.
Emanuelson linksbuiten.
Juanfran linksback.
Als valse hangende linksbuiten zou je Urby prima kunnen gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Niet zo raar doen, geen Emanuelson linksbuiten. Zet je Hatem dan rechtsbuiten?
Waarom zou je Emanuelson niet linksbuiten zetten? Hij heeft een actie in huis en kan wél vanaf de achterlijn een voorzet geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Niet zo raar doen, geen Emanuelson linksbuiten. Zet je Hatem dan rechtsbuiten?
Anita is aanvallende middenvelder en rechtsbenig. Kan ook op 3 en 4.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Waarom zou je Emanuelson niet linksbuiten zetten? Hij heeft een actie in huis en kan wél vanaf de achterlijn een voorzet geven.
Of wil je blijven pielen met naar binnen-komende-buitenspelers en een spits die zijn draai nog moet vinden? Wat heeft De Toekomst lopen op elf? Die Anita misschien?
Dat kan natuurlijk ook, hoe ziet je elftal (middenveld/voorhoede) eruit?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je beter gewoon 4-4-2 spelen.
Geen optie dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anita is aanvallende middenvelder en rechtsbenig. Kan ook op 3 en 4.
Het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelersgroep is niet zo groot.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je beter gewoon 4-4-2 spelen.
Rosales straalt actie en dreiging uit, meer dan Harry en Rosenberg bijelkaar. Denk dat we 'm dit seizoen nog wel flink nodig gaan hebben. Zeker (nu) nog niet weg doen, kun je alleen maar weer spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Rosales kan beter vertrekken naar een leuke Spaanse laagvlieger.
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef twi het volgende:
Rosales, weer zo'n speler die nou nooit echt de kans heeft gekregen, behalve in die drie wedstrijden waarin 'ie wel goed speelde.
Hij heeft niet constant gepresteerd, maar hij heeft wél laten zien dat hij klasse heeft. Ik zou hem liever op de rechtsbuitenplaats zien dan Pienaar... Rosales is sowieso een heel andere speler dan Pienaar, ik denk dat Pienaar zich heel goed positioneert en veel inzicht heeft, maar dat Rosales sneller is en een betere passeerbeweging heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Straalt dreiging uit? Nou, dat zie ik zelfs met de grootst denkbare Ajax-bril nog niet...
Maar moet dat tegen AZ?? Die pot moet echt gewonnen worden hoor, laat Rosenberg maar lekker ritme opdoen tegen ADO ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik geef Rosenberg nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar heb er niet al te veel vertrouwen in.
Babel zou ik eens willen uitproberen als echte spits.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas erin, en Rosales rechtsbuiten
Hij kwam op mij over als een Joonas Kolkka met Zuid-Amerikaans bloed. Leuk tot aan de zestien en zelden beslissend dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.
Rosenberg en Harry doen het een stuk slechter tot nu toe, en Pienaar (en Babel trouwens ook) is ook maar wisselvallig. Op dit moment kunnen we voorin gewoon niemand missen omdat we niemand hebben die er echt elke wedstrijd staat.
Ron Vlaar of niet, winnen doen we toch welquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dat Ronnie Vlaar morgen in de basis staat bij AZ, het lijkt wel ofdat elke wedstrijd dat hij in de basis staat verloren wordt door AZ...
Verder vind ik het prima dat Rosenberg begint hoor, het kan alleen maar beter gaan. En als ie niet bevalt dan Charisteas in laten vallen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb een goed gevoel over deze wedstrijd, ook omdat ik verwacht dat de spelers super gemotiveerd zijn.
ja, das bekend, maar:quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Jajong het volgende:
omdat we de beste zijn, duh.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en waarom zouden ze nu ineens super gemotiveerd moeten zijn
Wat een drama weer man, verdommequote:
Nee hou op man, niet weer die verbitterde zeikerd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
co adriaanse?
Flikker nou eens op joh..quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er dan nu eindelijk een keer een goede trainer die het gedaan krijgt goede aankopen te doen?
Ik noem iets pas "goed" wanneer je ook daadwerkelijk het spel maakt. En dat deed Ajax zeker niet, de 2e helft.quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Bal leek wel over de lijn hoor Twi, bovendien oordeelde Luinge niet maar de grensrechter. Vrije trap bij 2e doelpunt was wel terecht. Die 1e helemaal niet dat was wel een enorme fout van Luinge
2e helft was goed behalve die actie van Trabelsi, maar ja als je niet scoort dan word je geen kampioen
Oordeelde Luinge maar naar de grens... Die deed namelijk niets, hoe kan die hond het van zijn positie nou zelf hebben gezien? Al is die bal daadwerkelijk helemaal over de lijn geweest, hij heeft het nooit kunnen zien...quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Bal leek wel over de lijn hoor Twi, bovendien oordeelde Luinge niet maar de grensrechter. Vrije trap bij 2e doelpunt was wel terecht. Die 1e helemaal niet dat was wel een enorme fout van Luinge
2e helft was goed behalve die actie van Trabelsi, maar ja als je niet scoort dan word je geen kampioen
quote:
AZ: Timmer,Jaliens,Opdam,De Cler,De
Zeeuw (Steinsson/84),Landzaat,Schaars,
Van Galen,Sektioui,Arveladze,Perez
(Huysegems/86)
AJAX: Vonk,Trabelsi,Grygera,Maduro,
Emanuelson,Galásek,Sneijder,Lindenbergh
Pienaar (Rosales/62),Rosenberg
(Charisteas/62),Babel(Manoetsjarian/84)
Te kort ingevallen om te kunnen oordelen eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
En? Goede indruk?
Hier ook, wat een klote dagquote:Op zondag 18 september 2005 16:00 schreef StarGazer het volgende:
Doodziek.
Het komt goed. Een club heeft altijd een paar verlies wedstrijden in een competitie.quote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef StarGazer het volgende:
Na 4 wedstrijden 6 punten achter op feyenoord, dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ik zeg niet dat het seizoen voorbij is na 4 wedstrijden, ik zeg alleen dat ik zoiets nog nooit heb meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Het komt goed. Een club heeft altijd een paar verlies wedstrijden in een competitie.
Ook AZ, Feyenoord en PSV zullen punten gaan morsen.
Ik snap niet waarom iedereen na 5 (lees 4) wedstrijden en 6 verliespunten gaat lopen roepen dat het seizoen voorbij is.
Tjah we hebben dit jaar dan ook al gelijk in de eerste 4 wedstrijden 2 zware zitten, gebeurd ook niet vaak.quote:Op zondag 18 september 2005 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het seizoen voorbij is na 4 wedstrijden, ik zeg alleen dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt
Maar dan nogquote:Op zondag 18 september 2005 16:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah we hebben dit jaar dan ook al gelijk in de eerste 4 wedstrijden 2 zware zitten, gebeurd ook niet vaak.
Geef em es ongelijk .. . . .....quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Flikker nou eens op joh..
Dat gekanker altijd
Ze staan op dit moment met 1 - 0 voor!quote:Op zondag 18 september 2005 17:09 schreef MCH het volgende:
Groningen kan dit weekend nog enigzins goedmaken voor Ajax.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze staan op dit moment met 1 - 0 voor!![]()
We hebben pas 4 wedstrijd gespeeld, het spel is goed en lijkt weer ergens op. We hebben 2x verloren van 2 top ploegen die goed draaien, we hebben de CL gehaald. Alleen scoren gaat nog niet helemaal lekker. Nog geen reden om al met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |