Mooie oplossing, maar die Spanjool is niet fit te krijgen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef Siemerink het volgende:
Babel.
Emanuelson linksbuiten.
Juanfran linksback.
Als valse hangende linksbuiten zou je Urby prima kunnen gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Niet zo raar doen, geen Emanuelson linksbuiten. Zet je Hatem dan rechtsbuiten?
Waarom zou je Emanuelson niet linksbuiten zetten? Hij heeft een actie in huis en kan wél vanaf de achterlijn een voorzet geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Niet zo raar doen, geen Emanuelson linksbuiten. Zet je Hatem dan rechtsbuiten?
Anita is aanvallende middenvelder en rechtsbenig. Kan ook op 3 en 4.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Waarom zou je Emanuelson niet linksbuiten zetten? Hij heeft een actie in huis en kan wél vanaf de achterlijn een voorzet geven.
Of wil je blijven pielen met naar binnen-komende-buitenspelers en een spits die zijn draai nog moet vinden? Wat heeft De Toekomst lopen op elf? Die Anita misschien?
Dat kan natuurlijk ook, hoe ziet je elftal (middenveld/voorhoede) eruit?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je beter gewoon 4-4-2 spelen.
Geen optie dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anita is aanvallende middenvelder en rechtsbenig. Kan ook op 3 en 4.
Het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelersgroep is niet zo groot.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dan kan je beter gewoon 4-4-2 spelen.
Rosales straalt actie en dreiging uit, meer dan Harry en Rosenberg bijelkaar. Denk dat we 'm dit seizoen nog wel flink nodig gaan hebben. Zeker (nu) nog niet weg doen, kun je alleen maar weer spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Rosales kan beter vertrekken naar een leuke Spaanse laagvlieger.
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef twi het volgende:
Rosales, weer zo'n speler die nou nooit echt de kans heeft gekregen, behalve in die drie wedstrijden waarin 'ie wel goed speelde.
Hij heeft niet constant gepresteerd, maar hij heeft wél laten zien dat hij klasse heeft. Ik zou hem liever op de rechtsbuitenplaats zien dan Pienaar... Rosales is sowieso een heel andere speler dan Pienaar, ik denk dat Pienaar zich heel goed positioneert en veel inzicht heeft, maar dat Rosales sneller is en een betere passeerbeweging heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Straalt dreiging uit? Nou, dat zie ik zelfs met de grootst denkbare Ajax-bril nog niet...
Maar moet dat tegen AZ?? Die pot moet echt gewonnen worden hoor, laat Rosenberg maar lekker ritme opdoen tegen ADO ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik geef Rosenberg nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar heb er niet al te veel vertrouwen in.
Babel zou ik eens willen uitproberen als echte spits.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas erin, en Rosales rechtsbuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |