Zolang ie het nogal verborgen blijft doen kan ik het alleen maar verder in de gaten blijven houden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:17 schreef JeroenV het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het gespam van The_day_after?
Woont nog maar net in Amerika en zoekt al weer 'bewijzen' om een oorlog te startenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef popolon het volgende:
DG wenst mij dood.
Heb bewijs uitgeprint.
[afbeelding]
Je kunt hem ook verder gewoon negeren, dan gaat de lol er gauw genoeg voor hem vanaf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan Wonko niet lekker opzouten uit VBL? Dat ook zwakzinnigen een kans moeten krijgen is prima, maar het enige doel van dit figuur is het topic verpesten.
Ik wil gewoon zijn bron zien. Het blijft een discussie. Hij beweert wat en het is aan hem om het aan te tonen. Als ik hem zou negeren zou dat impliceren dat hij gelijk heeft, terwijl dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem ook verder gewoon negeren, dan gaat de lol er gauw genoeg voor hem vanaf.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank Eend, ik heb actie ondernomen. We hadden hem al in de peiling.
Dat zeg ik...das snel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Was al gebeurd volgens mij voordat je post hier stond.
Ik vroeg me al af wanneer je zou reagerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mij betreft wel, een uitzondering is gewenst omdat het anders helemaal een rommeltje wordt in het topic.
Ik draai de titels wel om,net zo makkelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[1e ronde UEFA Cup] FC Baník - SC Heerenveen
Kan daar de titel van veranderd worden? Of moet er ook een return-topic voor geopend worden? Zelfde verhaal met het Feyenoord - Rapid Boekarest topic.
Dan doe ik het welquote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die heb ik al gekickt
En ik ga al helemaal geen nieuwe openen natuurlijk
Nee. Heb er een opmerking over gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het grote Van Basten-topic # 13 - zonder play-offs...
Is dit soort zwakzinnig gelul een bijdrage aan de discussie?
Ok.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Heb er een opmerking over gemaakt.
kreeg je een tijdje terug ook niet "Sterf" naar je hoofd van hem? Schande!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:27 schreef popolon het volgende:
DG scheld me uit.
[HOOLS] Het VBL-café #927: Nieuwe maand nieuwe kansen..
Wat doet die vent hier nog
Nee, nog veel erger.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kreeg je een tijdje terug ook niet "Sterf" naar je hoofd van hem? Schande!
zo'n slotje doet wonderenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger.
Maar 't topic is al dicht dus het telt niet meer.
Dat had jij als mod bij het oude topic natuurlijk al lang moeten doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Verander dan HCE even gelijk in Eredivisie?
Staat erbij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef brighton het volgende:
Dat had jij als mod bij het oude topic natuurlijk al lang moeten doen
Kan je in de laatste post daar even de link naar het nieuwe topic (Eredivisie 2005: Stand & Doelpuntenmakers) zetten, dat was eigenlijk mijn bedoeling...
welke reputatie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef golfer het volgende:![]()
![]()
Eigenlijk moet ik hem voor straf open houden, maar ja...alweer zo'n briljant overbodig topic van tong openlaten is niet goed voor mijn reputatie.
De topics-van-tong80-op-slot-zetten-reputatie.quote:
aha, een award waard volgend jaar!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De topics-van-tong80-op-slot-zetten-reputatie.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #35 - Biekman in de basis
andere tt bitte
DG heeft nog een klein zetje nodigquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ben bijna geneigd mijn modrechten effe gruwelijk te misbruiken als ik die TT zie
Dat lijkt mij zeer voor de hand liggendquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat is er mis met de topictitel?
Omdat wij kritisch zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
hoe komt t toch dat er altijd geouwehoer is bij die Den Bosch topics over de topic titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |