Ik ben zo vrij geweest om er ook eentje te maken, alleen had gisteren niet zo heel veel tijd, dus kon hem vandaag pas afmaken. Die van jou ziet er goed uit SD, maar wou mijn creatie toch ook nog even tonen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
eerste draft van de banner:
[[url=http://img184.imageshack.us/img184/9036/fvblfosc4xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Commentaar is welkom!
De computers hier pakken freespaces gewoon niet, ligt misschien aan de virusscanner ofzo. Aan goeie computers geen gebrek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Speciaal voor jou -Vaduz-
Koop eens een goeie computer![]()
eenschquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef wlsandman het volgende:
even een polletje?
quote:Statistieken foto-onderschriften-competitie
140 foto’s zijn er al voorbij gekomen
80 verschillende users hebben er op het podium gestaan
eerste plekken:
Schorpioen 11
Bjoro 9
Showmelove 9
Vaduz 9
Vaakst tweede: Vaduz 10
Vaakst derde: Bjoro 9
podiumplekken:
Showmelove 24
Vaduz 23
Methodmich 23
Bjoro 22
Thanx!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De computers hier pakken freespaces gewoon niet, ligt misschien aan de virusscanner ofzo. Aan goeie computers geen gebrek.
Ziet er strak uit OOSJ. (misschien de randen om de Fok! letters nog iets duidelijker?)
Tja...er is wel meer niet eerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
ey das nie eerlijk, ik zit op m'n werk en kan niet verder aan m'n banner!
als je ergens in een topic een poll ziet staan, staat eronder een link waar je je eigen poll kunt makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tja...er is wel meer niet eerlijk.![]()
Ik heb de hele dag niks te doen, dus moet me ook maar een beetje zien bezig te houden![]()
Ik heb trouwens geen idee hoe je zo'n poll maakt, maar zal eens op zoek gaan, als er tenminste niemand is die dat wel weet.
Dus jij weet hoe het werkt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je ergens in een topic een poll ziet staan, staat eronder een link waar je je eigen poll kunt maken
Why Not?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet wel dat polls in VBL niet zijn toegestaan...
maar dit is een noodgeval, dan mag het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet wel dat polls in VBL niet zijn toegestaan...
Des te mooier toch, ik had alleen die tweede niet hoeven te makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef DeTolk het volgende:
Het is wel een nek aan nekrace
Tot ongeveer 20 stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Des te mooier toch, ik had alleen die tweede niet hoeven te maken![]()
Hoe lang blijft die poll eigenlijk staan?
Misschien iets meer. iig voordat Ajax begint wordt ie gesloten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dat is al snel dus.
Mja, maar die reageerde gisteren niet binnen de tijd, dus tong heeft het huidige plaatje gepost.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef wlsandman het volgende:
VoreG moet de uitslag doen hoor!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |