abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30085961
15 september uitwedstrijd

FC BANIK OSTRAVA

De Tsjechische bekerwinnaar van 2004/05 eindigde in de competitie als zevende. Geen sterke prestatie, zeker niet als je bedenkt dat Banik een seizoen eerder nog verrassend kampioen werd. De ploeg van trainer Frantisek Komnacky zal zich vermoedelijk ook laten kenmerken als een typisch Tsjechische ploeg. Zeer stug dus, compact verdedigend en op de counter en via spelhervattingen levensgevaarlijk. Echte sterren kent Banik niet. De selectie bestaat vrijwel volledig uit Tsjechen en bevat nog wat verdwaalde Slowaken. Verdediger Martin Cízek is misschien wel de bekendste naam van Banik, de club waar Tomás Galásek zijn loopbaan begon. Cízek speelde in de Bundesliga voor 1860 München.

VS

SC HEERENVEEN

Misschien wel de gezelligste club van Nederland. Hier zitten hele families nog gezamenlijk op de tribune en gaan spelers zelden met ruzie weg. Oertrainer Foppe de Haan werd vorig seizoen afgelost door Gertjan Verbeek, die in zijn debuutjaar direct vijfde werd en met Heerenveen weer Europa in mag. Arek Radomski en Mika Väyrynen vertrokken, zodat het Friese middenveld een nieuwe impuls dient te krijgen. Hier moet o.a. Paul Bosvelt voor zorgen. De Friezen zullen hopen dat hun in de eredivisie succesvolle aanval ook Europees potten kan breken en heeft in Petter Hansson in ieder geval een verdediger die kan zorgen dat men weinig averij oploopt.

De knock-out fase gaat om directe uitschakeling na 2 gespeelde wedstrijden. Maarliefst 80 teams spelen deze 2 wedstrijden. De winnaars worden over 8 poules van 5 ploegen verdeeld. De eerste
drie van elke poule gaan door. Bij de 24 overgebleven teams worden de 8 nummers 3 van de Champions League gevoegd.

Ten slotte wordt met de 32 ploegen die dan nog over zijn weer gespeeld volgens het knock-outsysteem.

[ Bericht 50% gewijzigd door DutchGooner op 05-09-2005 13:42:14 ]
pi_30087116
Hup Heerenveen!
pi_30087142
Bij Banik Ostrava is gisteren overigens de trainer ontslagen.
pi_30089604
Gezien de situatie bij die club moet Heerenveen dit toch wel winnen, vind ik.

Huntelaar
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:30:28 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_30097787
Dit mag geen probleem zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30097869
Kans is 80% dat ik met de auto die kant op ga.

Iemand ervaringen met Ostrava?
pi_30105142
Uit gelijk spelen, thuis afmaken lijkt me een goed scenario.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30141196
FC BANIK OSTRAVA

De Tsjechische bekerwinnaar van 2004/05 eindigde in de competitie als zevende. Geen sterke prestatie, zeker niet als je bedenkt dat Banik een seizoen eerder nog verrassend kampioen werd. De ploeg van trainer Frantisek Komnacky zal zich vermoedelijk ook laten kenmerken als een typisch Tsjechische ploeg. Zeer stug dus, compact verdedigend en op de counter en via spelhervattingen levensgevaarlijk. Echte sterren kent Banik niet. De selectie bestaat vrijwel volledig uit Tsjechen en bevat nog wat verdwaalde Slowaken. Verdediger Martin Cízek is misschien wel de bekendste naam van Banik, de club waar Tomás Galásek zijn loopbaan begon. Cízek speelde in de Bundesliga voor 1860 München.

SC HEERENVEEN

Misschien wel de gezelligste club van Nederland. Hier zitten hele families nog gezamenlijk op de tribune en gaan spelers zelden met ruzie weg. Oertrainer Foppe de Haan werd vorig seizoen afgelost door Gertjan Verbeek, die in zijn debuutjaar direct vijfde werd en met Heerenveen weer Europa in mag. Arek Radomski en Mika Väyrynen vertrokken, zodat het Friese middenveld een nieuwe impuls dient te krijgen. Hier moet o.a. Paul Bosvelt voor zorgen. De Friezen zullen hopen dat hun in de eredivisie succesvolle aanval ook Europees potten kan breken en heeft in Petter Hansson in ieder geval een verdediger die kan zorgen dat men weinig averij oploopt.
www.thuisuiteten.nl
pi_30141271
Heerenveen is bij mij favourit.
pi_30283418
Tripje naar Ostrava is geregeld
pi_30283453
Stoer Max.
That's all folks!
pi_30283509
Ik hoop het. 16 uur met 9 man in een busje is niet altijd een pretje natuurlijk. En na Praag schijnen de wegen ook niet altijd even goed te zijn. We zien wel. Maar ik ben er iig bij.
pi_30283594
Dat wordt me een avontuur zeg, ben je wel vaker naar dat soort landen geweest voor een match?
That's all folks!
pi_30283595
Het stadion

moet te doen zijn
pi_30283753
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt me een avontuur zeg, ben je wel vaker naar dat soort landen geweest voor een match?
Zagreb, vorig seizoen. Maar dat was met het vliegtuig. En Zagreb is een wereldstad, echt heel gaaf. Ostrava zal wel iets anders zijn verwacht ik.

Met de eerdere UEFACupjes naar Wronki, Varazdin etc, ging ik nog niet mee. (achteraf gelukkig ;0 )
pi_30283787
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef keijz het volgende:
Het stadion

moet te doen zijn
Wow, gave tribune, die ronde.
pi_30285374
Stoer Max
  maandag 5 september 2005 @ 13:35:48 #18
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30286490
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop het. 16 uur met 9 man in een busje is niet altijd een pretje natuurlijk. En na Praag schijnen de wegen ook niet altijd even goed te zijn. We zien wel. Maar ik ben er iig bij.
Jammer dat Arsenal pas een maandje later in Praag speelt anders hadden we kunnen carpoolen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 5 september 2005 @ 13:36:54 #19
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30286528
Dit moet te doen zijn voor H'veen
pi_30286552
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jammer dat Arsenal pas een maandje later in Praag speelt anders hadden we kunnen carpoolen
Haha dat was best leuk geweest, op woensdag (dinsdag?) Praag - Arsenal ff meepakken.
  maandag 5 september 2005 @ 13:40:06 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30286606
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Haha dat was best leuk geweest, op woensdag (dinsdag?) Praag - Arsenal ff meepakken.
Dinsdag 18/10,effe op en neer,ik geloof iets van 950 km vanuit Den Bosch naar Praag,goed te doen dus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30353999
Schrijf je een wedstrijdverslagje voor ons Max?
www.thuisuiteten.nl
pi_30354275
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef methodmich het volgende:
Schrijf je een wedstrijdverslagje voor ons Max?
Nou ja, die wedstrijd kunnen jullie waarschijnlijk beter volgen dan ik, maar een reisverslagje krijgen jullie die zaterdag/zondag eropvolgend wel hoor.
pi_30355278
Okee, spannend!
www.thuisuiteten.nl
pi_30518966
Vanmiddag een kaartje gehaald voor deze wedstrijd bij de Ticketbox. Het moet toch niet gekker worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')