Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Waarom koel je hem dan met water...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:14 schreef Godlike02 het volgende:
Echt water is niet goed voor je pc
aaaahhhquote:Op donderdag 15 september 2005 15:43 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik kan geen topics meer wijzigen
quote:
quote:
Wat had jij als TT gezet?quote:
121.5quote:
Jij ook, zie maar naar die smily in het avatarquote:
Omdat de TT niet langer kanquote:
maar die is tof!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Jij ook, zie maar naar die smily in het avatar
Tof jasje in brilquote:Op donderdag 15 september 2005 16:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar die is tof!
en die bril trouwens... nu doe ik in het lab een bril op met mijn Dexters labjas
in moet dus en zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm whaa??? das vast niet correct nederlands
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat dat geen foto van je zelf isquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm whaa??? das vast niet correct nederlands
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat geen foto van je zelf is![]()
hi hi.. die jassen hadden wij ook altijd aan met scheikunde lolquote:Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
ik doe Biologie en Medisch Lab opleiding nu
Na mijn IT opleiding. en is best tof die jas
zeker zo eerste les in het lab vorige week. Morgen weer
zie mijn website btwkun je dat zien!
Wow hoe krijg je dat voor elkaar.. de baas betaald?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:29 schreef SHERMAN het volgende:
Dus.
* SHERMAN typt dit vanaf zijn 17" tft.
Heb niks hoeven betalen.
Mijn pa had hem besteld. :'{quote:
Nope, mijn pa. Heb een deal met hem gesloten. Had nog wat dingen gekocht waarvan ik geld van hem zou terug krijgen en dat liep nogal op intussen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Wow hoe krijg je dat voor elkaar.. de baas betaald?
gewoon gelijk voor de 21" kan je tenminste em ook als een beetje tv gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan ga je toch gelijk voor een 19
En helemaal als die maar ¤60 duurder is.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan ga je toch gelijk voor een 19
Ach soquote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef SHERMAN het volgende:
Pa die besteld enzo.
Van de week nog eentje halen denk ik. Dual screen.
Zal straks pics maken waarom.quote:
Waar heb je je behuizing dan ongeveer staan?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
Daarom.
Al moet ik dan wat dingen gaan verschuiven of iets gaan verzinnen, want de tft kan niet veel meer naar rechts. De kabels zijn te kort.
Rechts onder op de foto, onder die cd zooi.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waar heb je je behuizing dan ongeveer staan?
Dan is het wel een heel kort kabeltjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Rechts onder op de foto, onder die cd zooi.
Hij is ook niet zo heel erg lang.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan is het wel een heel kort kabeltje
Zit er in die Dellmonitor een losse of vaste VGA-kabel? Als het een losse is zou je die misschien kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo heel erg lang.
Moet er nog wat op bedenken.
Het is niet echt een probleem. Ik kan de tft nog een heel stuk naar achter schuiven waardoor ik weer meer kabel heb.quote:
quote:
is lijkt mij een kwestie van je tft;s naar achter schuiven???quote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
Daarom.
Al moet ik dan wat dingen gaan verschuiven of iets gaan verzinnen, want de tft kan niet veel meer naar rechts. De kabels zijn te kort.
Trustequote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef SHERMAN het volgende:
Die heb ik hier ook liggen.
Hebben we gebruikt in Frankrijk. Nu ligt ie in een doos ergens.
Truste.
Wat ik net dus ook zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
is lijkt mij een kwestie van je tft;s naar achter schuiven???
Truste.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Truste
ikke ook maffen..
ik moet morgen naar de prins willem alexanderschool of zo
in klote buurt van den haag (in de uhm...schilderswijk
in iedergeval in de buurt ligt de straat waar ze vorig jaar het halve leger op afstuurde...
Dat is dus een goeie zaakquote:
Mwha ligt aan de standaard garantie van je monitor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad..
* Sjowhan vraagt zich af; een pixelverzekering; is dat heel erg verstandig als je een nieuwe TFT koopt?
hhmmz en als je dan een pixel garantie ding doet... Wat is dan je verschil ten opzichte van de standaard garantie? en wat kost het?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Volgens http://www.behardware.com(...)ens-dead-pixels.html
mja daarom.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hhmmz en als je dan een pixel garantie ding doet... Wat is dan je verschil ten opzichte van de standaard garantie? en wat kost het?
Ik bedoel als het 1 of 2 pixels scheeltdan heb je er in mijn ogen ook niks aan.
zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja daarom.
Het kost bij de betreffende website 45 euro (19"). Vind dat behoorlijk veel, dus daarom vraag ik het
quote:Op basis van de inhoud van het deskundigenrapport moet worden aangenomen dat in elk geval vanaf de tweede helft van het jaar 2000 de stand der techniek zodanig is, dat een consument bij aanschaf van een TFT-beeldscherm niet langer zonder meer bedacht moet zijn op pixelfouten in een dergelijk beeldscherm. Bij de beantwoording van de vraag welke eigenschappen de koper van een dergelijk beeldscherm op grond van de overeenkomst mocht verwachten, dient derhalve aangenomen te worden dat dat in elk geval een beeldscherm is waarin geen pixelfouten voorkomen. Komt er toch een pixelfout voor in het beeldscherm, dan dient dat in beginsel als een gebrek aan het scherm te worden beschouwd.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
Oftewel; dan kan ik de TFT terugsturen ivm DOA/RMA/vervanging?
Ik kan me herinneren dat dat over alle TFT's ging, al is het al lang geleden (2000). Ik weet nog dat daar toen een hoop om te doen was geweest maar de conclusie was dat de techniek inmiddels dusdanig is gevorderd dat een dode pixel niet voor mag komen, en terecht natuurlijk, want je levert inweze een defect apparaat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb het artikel even doorgelezen, maar zo te zien was dit een TFT van een laptop; misschien is het anders geregeld wat betreft de 'losse' tft's?
Yup, dus eigenlijk zou ik erop moeten vertrouwen dat het zonder dode pixels geleverd wordt, toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat dat over alle TFT's ging, al is het al lang geleden (2000). Ik weet nog dat daar toen een hoop om te doen was geweest maar de conclusie was dat de techniek inmiddels dusdanig is gevorderd dat een dode pixel niet voor mag komen, en terecht natuurlijk, want je levert inweze een defect apparaat.
quote:
geweldig! hahaha... tjah wat moet je er nog meer over zeggenquote:
het gaat niet om de vrijdag het gaat gewoon om dat 16 jarige kindquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:19 schreef Marty26 het volgende:
geheheh BC daar is het vrijdag voorhier op de afdeling is het ook niet veel beter
nou flappie hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef Giem het volgende:
JOEPIEGiem heeft zijn eigen Mohaaserver
![]()
Morgen ben ik vrij weinig van plan en zondag ga ik naar Feyenoord - Heerenveen. Dus ik hoop dat het dan droog blijft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:21 schreef BlueCurl het volgende:
wat gaan we eigenlijk doen van het weekend... en kom niet met een ellende lang verhaal want je bent nerd of je bent het niet
Ik ben best tevreden eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Giem het volgende:
[..]
Ach vast niet zo erg als chello.. daar hoor ik alleen maar geklaag over..
Dat is een goed doel inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik heb met mezelf afgesproken dat ik een TFT scherm (of zelfs 2, wie weet) mag kopen als ik me diploma heb gehaald
Weet ik ook waarvoor ik het doe
SuSequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
whoei
apache + smb draaien onder VMware op Suse 9
Dat wordt maandag aftekenen
ik ookquote:
ik zie geen torrentquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen van het maken van een torrent voor een gezipt asciibestand van in totaal 61 kilobytes?
http://www.gutenberg.org/etext/1513
Dus? Stoer ben je niet want ik heb het draaiend op een Intel Pentium mmx 133Mhz met 128mb Ram. Beat me.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:37 schreef Chandler het volgende:
Ik heb gisteren eens eventjes wat geprobeerd; heb reeds een VAIO laptop aangeschaft en daar eens Windows XP op geinstalleerdnu zeiden ze van Sony dat dat niet zou werken... nou helaas voor Sony het werkt!!!.. op 128MB geheugen hehe.. op een PII 331 MHZ
Dat het mogelijk isopstarten gaat zelfs vrij snel (minder dan 1 minuutje)
Laptop?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dus? Stoer ben je niet want ik heb het draaiend op een Intel Pentium mmx 133Mhz met 128mb Ram. Beat me.
Nee, 122 is hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
Oi!
En dit moet eigenlijk deel 123 ZIjn
powerquest driveimage (ouder programma wat volgens mij niet meer bestaat sinds poqwerquest is overgenomen)quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:55 schreef Giem het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om een image te maken van een hd zodat wanneer deze persoon weer zijn pc verneukt ik zo in een keer de nu werkende windows install terug kan zitten? Met office en mcAfee enz enz.
dos bootflopquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even vraagie![]()
Hoe kan ik in Dos komen als ik mijn pc opstart?
volgens mij ligt het aan jouquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef BlueCurl het volgende:
ben ik gek of kan ik de inhoud van DIG niet meer zien?
alle andere foums geen probleem mee...?!?!?
was ff omdat er iemand een hele fout tt had oid... lag niet aan mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ligt het aan jou
kan hier alles prima zien
Pc.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Laptop?whehee maar idd het is stoer...
Oke thnxquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dos bootflop
of gewoon f8 tijdens het laden van windows indrukken
heb je windows xp dan kan dat niet(in dos komen via f8)
terug komend op me eigen reactiequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ligt het aan jou
kan hier alles prima zien
en b en nu bezig windows server 2003 standaard edition te installeren om te kijken of het systeem dat ik heb het aan kan (windows xp mekkerdede om een incompatible bios.,)
maar heb nu een bios flash gedaan..
* mschol hoopt dat het werkt
Ik heb SP2 geslipstreamedquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb SP2 op CD-Rom
Mijn avatar = webcamzie voor grote versie in mijn prof
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
terug komend op me eigen reactie
het werkt![]()
![]()
![]()
![]()
hijs nu SP1 aan hetdownloaden (320MB )
quote:
windows 2003 heeft nog geen SP2quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb SP2 op CD-Rom
Mijn avatar = webcamzie voor grote versie in mijn prof
![]()
Aha oke morgen maar eens proberen danquote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Soms is't zo dat je alleen de tv-out kan gebruiken na een reboot (oftewel; tv-out werkt alleen na een reboot)..
dat klinkt als een buffer die vollooptquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker dan, nieuwe firmware van linksys op me routertje gegooid, is het inet dood als ik loop te torrenten..
Maar kijken of ik wat in de QoS kan instellen, anders wordt het een andere firmware
uhh partition magic ?quote:Op maandag 19 september 2005 00:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ben nog harder genaaid dan ik dacht.
De schijf waarover ik het hier boven heb was verdwenen in Windows. Ik denk ik reboot even en kijkt wat ie dan doet. Gevolg? Pc start niet meer op. Krijg ineens een foutmelding dat de hdd waar windows en nog steeds een deel van mijn bestanden op staan "bad" is. Kan dus niet meer in windows komen of iets. Morgen maar is kijken hoe ik dit ga aanpakken. Als ik er tijd voor kan vinden. Moet morgen werken en naar school dus ik zit waarschijnlijk de hele avond morgen te knutsellen.
Ik ga vanavond inderdaad maar is klooien en kijken wat er kan van maken. Misschien valt het allemaal wel mee. Hoop alleen niet dat de hdd naar de klote is want er stonden nog wel wat bestanden en muziek op.quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh partition magic ?
en eff kijken wat die zegt?
een boot floppy image van bootdisk.com gebruiken als boot file voor een cd-RW en dan eff scandisk
Succes.quote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Sjowhan het volgende:
Succes mschol
Ik ben er ook weer weg van; fysio tijd
Ik weet hoe je je voelt.quote:
wat doe je al op danquote:Op maandag 19 september 2005 10:23 schreef Giem het volgende:
Goeie morguh..Giem hoeft gewoon pas om 3 uur naar college
![]()
daar zit ook wat inquote:Op maandag 19 september 2005 10:50 schreef Giem het volgende:
[..]
hah, ja tot half 3 in bed liggen is ook niks..![]()
dat is ook niet alles... ach ik ben nog 2 jaartjes student..quote:Op maandag 19 september 2005 10:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
daar zit ook wat inik ben al weer 2uur aan het werk
quote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef Marty26 het volgende:
@sherman lekker scholen
soms wou ik ook wel weer op school zitten hoor toch best relax....
DOSquote:Op maandag 19 september 2005 11:10 schreef SHERMAN het volgende:
Net een 7 gehaald voor DOS en windows 3.1
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 11:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
DOS![]()
@as iff exicist deltree -Y c:\
waddan?quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef SHERMAN het volgende:
Dos gaat nog wel. Ze stellen alleen van die stomme vragen.
[..]
hahah loading high.. lol dat was nog eens een mooie tijdquote:Op maandag 19 september 2005 11:24 schreef SHERMAN het volgende:
What is the term used to describe when a driver is loaded into an upper memory block instead of conventional memory
a. Paging
b. Swapping
c. Localizing
d. Loading high
Ik kan helaas geen vragen van het examen kopieren, maar daar zitten echt vage tussen, "hoeveel hdd ruimte heeft 3.1 nodig als je het wilt installeren?"
Boeiend.
Is wel een klote tijd. En tot hoe laat moet je dan?quote:Op maandag 19 september 2005 10:23 schreef Giem het volgende:
Goeie morguh..Giem hoeft gewoon pas om 3 uur naar college
![]()
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi.
Iemand bekend met MSDN Academic Alliance Software?
Ik den kdat je 3 keer dezelfde key krijgt. Want in feite heb je XP 1 keer ter beschikkingquote:Op maandag 19 september 2005 14:22 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik daar nou 3 keer XP Pro download, krijg ik dan ook 3 keer een key?
Dan kan ik toch gewoon 3 pc's voorzien van XP of niet soms.
ik zit nu gewoon maar via remote admin te fokkenquote:
ik denk eerder dat je 1x een key krijgt en dat je altijd m.b.v. die key xp kan downloaden...quote:Op maandag 19 september 2005 14:22 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik daar nou 3 keer XP Pro download, krijg ik dan ook 3 keer een key?
Dan kan ik toch gewoon 3 pc's voorzien van XP of niet soms.
wat kan je zien dan op die site??quote:Op maandag 19 september 2005 17:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, en nu aan de baguette
trouwens; vertrouw geen 1-eurohostings, zie www.keeponhosting.nl voor het resultaat
Dat is 't em juistquote:Op maandag 19 september 2005 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat kan je zien dan op die site??
ik zie alleen maar mysql: too many connections
vertel je het als jhe weet wat er aan de hand is ???quote:Op maandag 19 september 2005 20:54 schreef SHERMAN het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Maar is gaan kjiken naar die pc van mij.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef SHERMAN het volgende:
Uiteraard.
Ben nu legaal XP aan het downloaden.
En zoek de cd op die ik al heb om te kijken of ik nog iets van een Repair ofzo kan doen. Ik heb alleen veel te veel van die pokke cd's.
Ik moest tot half 5 en dan nog boeken halen.. een boek van 150 euro.. pfff. dus het was pas half 8 dat ik thuis wasquote:Op maandag 19 september 2005 13:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is wel een klote tijd. En tot hoe laat moet je dan?
Hoe lang duurt het reizen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik moest tot half 5 en dan nog boeken halen.. een boek van 150 euro.. pfff. dus het was pas half 8 dat ik thuis was![]()
En nu is giem ziek... Klote weer...
Hoe krijg je dat voor elkaar.. voor 1 euro hosting.. zeker met reclame.. als het al werktequote:Op maandag 19 september 2005 17:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, en nu aan de baguette
trouwens; vertrouw geen 1-eurohostings, zie www.keeponhosting.nl voor het resultaat
2.5 uur.. dus ik ga ook zo snel mogelij khet huis uit en dihter bij wonen..quote:Op maandag 19 september 2005 21:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het reizen?
Da's helemaal klote.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef Giem het volgende:
[..]
2.5 uur.. dus ik ga ook zo snel mogelij khet huis uit en dihter bij wonen..
SESquote:Op maandag 19 september 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
Wisseling van de wacht bij SES!
Dat wordt wat![]()
Nee maar er schijnen mensen na dat ze naar een of andere school zijn geweest er ook nog over willen praten op fok..quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tsss waaromn hebben we dat op fok... we zijn hier toch niet om dingen te LEREN!?!?!?!![]()
zou ie als Mod nu ook reageren op zichzelf?quote:Op maandag 19 september 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
Dat wordt wat![]()
Giem gaat ook maar eens slapenquote:Op maandag 19 september 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat 't bed in.
Lerares had vandaag gezegd; desnoods ga je wat nachten door... Dat gaat niet bij me, dus jammer dan
uhuh lees de rest van het topic hier eensquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:43 schreef devzero het volgende:
Wordt het dan toch tijd om naar tweakers te verhuizen, die renesite
morghu:godtquote:
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
niet fok onder je school laten leiden PVD
![]()
en geen huis werk posten jijquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
1 Initial startup of your computer is sometimes referred to as ________.
a. initializing
b. booting
c. lockup
--------------------------------------------------------------------------------
2 You would refer to these items when verifying that a power supply is sufficient to handle the load anticipated in the computer system.
a. power supply mounting brackets
b. power supply lead connectors
c. power supply specifications
Vrouwen zijn leuker.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
en geen huis werk posten jijanders moeten we je straks ook nog een (ban) huis arrest geven
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:58 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vraag toch nergens of je het wilt maken?
[..]
quote:
Thee dan? limonade?quote:
quote:
Patserquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
Exam Result
Exam Bank: Aries PC Maintenance and Repair: Hardware - Semester I (v6.5)
Exam Name: Unit 2 Master
Exam Starting Time: 9/20/2005 10:24:21 AM
Exam Ending Time: 9/20/2005 10:36:56 AM
# of Corrects: 35 out of 40
Exam Score: 87.50 out of 100
Missing Objectives
1. 6.3 Students will distinguish among the features of power supply types.
2. 6.3 Students will distinguish among the features of power supply types.
3. 6.3 Students will distinguish among the features of power supply types.
4. 9.2 Students will distinguish among features of common problem-causing power events.
5. 8.1 Identify the importance of power supply specifications.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
[..]
Patser![]()
Giem gaat maar eens beginnen met J2ME en AD1![]()
prinsjesdag oid? zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
morghu
ben vrij vandaag doordat me stageplek in den haag ligt
quote:
Veel plezier daarmee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
Vanmiddag thuis een Win98 bak proberen te hangen in het netwerk en mijn eigen pc opnieuw installeren. Word nog wat dus.
@ms, waarom zou je office nodig hebben? Het is natuurlijk nooit weg, maar ik zou zo snel niks kunnen bedenken eerlijk gezegt...
Wat een snelheid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef mschol het volgende:
SP1 voor exchange 2003 gaat echt hard
[[url=http://img358.imageshack.us/img358/74/sp19eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik ben het anders gaan doen:quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een snelheid.Kan je harde schijf dit wel bijbenen?
Dat is inderdaad een stuk beter. Die 56k nostalgia is ook niet alles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben het anders gaan doen:
[afbeelding]
Downloads zuigen bij microsoft.. eerst gingen de downloads echt heel snel.. maar waren de updates echt mega sloom.. nu is het andersom.. updates mega snel.. en downloads niet voor uit te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef mschol het volgende:
SP1 voor exchange 2003 gaat echt hard
[[url=http://img358.imageshack.us/img358/74/sp19eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hoeveel heb je gejatquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
Zou goed kunnen, kom net van de bank.
quote:
Gelukkig kom ik daar nooitquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
Eng nieuws![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh lees de rest van het topic hier eens
Heel pagina 6 gelezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]inlezen. dat doet zelfs godt niet
Maar wel een aardig rotklusje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
Alles schoon opnieuw beginnen, wel 't beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |