Ik heb SP2 geslipstreamedquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb SP2 op CD-Rom
Mijn avatar = webcamzie voor grote versie in mijn prof
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
terug komend op me eigen reactie
het werkt![]()
![]()
![]()
![]()
hijs nu SP1 aan hetdownloaden (320MB )
quote:
windows 2003 heeft nog geen SP2quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb SP2 op CD-Rom
Mijn avatar = webcamzie voor grote versie in mijn prof
![]()
Aha oke morgen maar eens proberen danquote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Soms is't zo dat je alleen de tv-out kan gebruiken na een reboot (oftewel; tv-out werkt alleen na een reboot)..
dat klinkt als een buffer die vollooptquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker dan, nieuwe firmware van linksys op me routertje gegooid, is het inet dood als ik loop te torrenten..
Maar kijken of ik wat in de QoS kan instellen, anders wordt het een andere firmware
uhh partition magic ?quote:Op maandag 19 september 2005 00:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ben nog harder genaaid dan ik dacht.
De schijf waarover ik het hier boven heb was verdwenen in Windows. Ik denk ik reboot even en kijkt wat ie dan doet. Gevolg? Pc start niet meer op. Krijg ineens een foutmelding dat de hdd waar windows en nog steeds een deel van mijn bestanden op staan "bad" is. Kan dus niet meer in windows komen of iets. Morgen maar is kijken hoe ik dit ga aanpakken. Als ik er tijd voor kan vinden. Moet morgen werken en naar school dus ik zit waarschijnlijk de hele avond morgen te knutsellen.
Ik ga vanavond inderdaad maar is klooien en kijken wat er kan van maken. Misschien valt het allemaal wel mee. Hoop alleen niet dat de hdd naar de klote is want er stonden nog wel wat bestanden en muziek op.quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh partition magic ?
en eff kijken wat die zegt?
een boot floppy image van bootdisk.com gebruiken als boot file voor een cd-RW en dan eff scandisk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |