ik zie geen torrentquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen van het maken van een torrent voor een gezipt asciibestand van in totaal 61 kilobytes?
http://www.gutenberg.org/etext/1513
Dus? Stoer ben je niet want ik heb het draaiend op een Intel Pentium mmx 133Mhz met 128mb Ram. Beat me.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:37 schreef Chandler het volgende:
Ik heb gisteren eens eventjes wat geprobeerd; heb reeds een VAIO laptop aangeschaft en daar eens Windows XP op geinstalleerdnu zeiden ze van Sony dat dat niet zou werken... nou helaas voor Sony het werkt!!!.. op 128MB geheugen hehe.. op een PII 331 MHZ
Dat het mogelijk isopstarten gaat zelfs vrij snel (minder dan 1 minuutje)
Laptop?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dus? Stoer ben je niet want ik heb het draaiend op een Intel Pentium mmx 133Mhz met 128mb Ram. Beat me.
Nee, 122 is hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
Oi!
En dit moet eigenlijk deel 123 ZIjn
powerquest driveimage (ouder programma wat volgens mij niet meer bestaat sinds poqwerquest is overgenomen)quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:55 schreef Giem het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om een image te maken van een hd zodat wanneer deze persoon weer zijn pc verneukt ik zo in een keer de nu werkende windows install terug kan zitten? Met office en mcAfee enz enz.
dos bootflopquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even vraagie![]()
Hoe kan ik in Dos komen als ik mijn pc opstart?
volgens mij ligt het aan jouquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef BlueCurl het volgende:
ben ik gek of kan ik de inhoud van DIG niet meer zien?
alle andere foums geen probleem mee...?!?!?
was ff omdat er iemand een hele fout tt had oid... lag niet aan mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ligt het aan jou
kan hier alles prima zien
Pc.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Laptop?whehee maar idd het is stoer...
Oke thnxquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dos bootflop
of gewoon f8 tijdens het laden van windows indrukken
heb je windows xp dan kan dat niet(in dos komen via f8)
terug komend op me eigen reactiequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ligt het aan jou
kan hier alles prima zien
en b en nu bezig windows server 2003 standaard edition te installeren om te kijken of het systeem dat ik heb het aan kan (windows xp mekkerdede om een incompatible bios.,)
maar heb nu een bios flash gedaan..
* mschol hoopt dat het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |