Nope, mijn pa. Heb een deal met hem gesloten. Had nog wat dingen gekocht waarvan ik geld van hem zou terug krijgen en dat liep nogal op intussen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Wow hoe krijg je dat voor elkaar.. de baas betaald?
gewoon gelijk voor de 21" kan je tenminste em ook als een beetje tv gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan ga je toch gelijk voor een 19
En helemaal als die maar ¤60 duurder is.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan ga je toch gelijk voor een 19
Ach soquote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef SHERMAN het volgende:
Pa die besteld enzo.
Van de week nog eentje halen denk ik. Dual screen.
Zal straks pics maken waarom.quote:
Waar heb je je behuizing dan ongeveer staan?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
Daarom.
Al moet ik dan wat dingen gaan verschuiven of iets gaan verzinnen, want de tft kan niet veel meer naar rechts. De kabels zijn te kort.
Rechts onder op de foto, onder die cd zooi.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waar heb je je behuizing dan ongeveer staan?
Dan is het wel een heel kort kabeltjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Rechts onder op de foto, onder die cd zooi.
Hij is ook niet zo heel erg lang.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan is het wel een heel kort kabeltje
Zit er in die Dellmonitor een losse of vaste VGA-kabel? Als het een losse is zou je die misschien kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo heel erg lang.
Moet er nog wat op bedenken.
Het is niet echt een probleem. Ik kan de tft nog een heel stuk naar achter schuiven waardoor ik weer meer kabel heb.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |