Is wel een klote tijd. En tot hoe laat moet je dan?quote:Op maandag 19 september 2005 10:23 schreef Giem het volgende:
Goeie morguh..Giem hoeft gewoon pas om 3 uur naar college
![]()
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi.
Iemand bekend met MSDN Academic Alliance Software?
Ik den kdat je 3 keer dezelfde key krijgt. Want in feite heb je XP 1 keer ter beschikkingquote:Op maandag 19 september 2005 14:22 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik daar nou 3 keer XP Pro download, krijg ik dan ook 3 keer een key?
Dan kan ik toch gewoon 3 pc's voorzien van XP of niet soms.
ik zit nu gewoon maar via remote admin te fokkenquote:
ik denk eerder dat je 1x een key krijgt en dat je altijd m.b.v. die key xp kan downloaden...quote:Op maandag 19 september 2005 14:22 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik daar nou 3 keer XP Pro download, krijg ik dan ook 3 keer een key?
Dan kan ik toch gewoon 3 pc's voorzien van XP of niet soms.
wat kan je zien dan op die site??quote:Op maandag 19 september 2005 17:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, en nu aan de baguette
trouwens; vertrouw geen 1-eurohostings, zie www.keeponhosting.nl voor het resultaat
Dat is 't em juistquote:Op maandag 19 september 2005 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat kan je zien dan op die site??
ik zie alleen maar mysql: too many connections
vertel je het als jhe weet wat er aan de hand is ???quote:Op maandag 19 september 2005 20:54 schreef SHERMAN het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Maar is gaan kjiken naar die pc van mij.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef SHERMAN het volgende:
Uiteraard.
Ben nu legaal XP aan het downloaden.
En zoek de cd op die ik al heb om te kijken of ik nog iets van een Repair ofzo kan doen. Ik heb alleen veel te veel van die pokke cd's.
Ik moest tot half 5 en dan nog boeken halen.. een boek van 150 euro.. pfff. dus het was pas half 8 dat ik thuis wasquote:Op maandag 19 september 2005 13:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is wel een klote tijd. En tot hoe laat moet je dan?
Hoe lang duurt het reizen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik moest tot half 5 en dan nog boeken halen.. een boek van 150 euro.. pfff. dus het was pas half 8 dat ik thuis was![]()
En nu is giem ziek... Klote weer...
Hoe krijg je dat voor elkaar.. voor 1 euro hosting.. zeker met reclame.. als het al werktequote:Op maandag 19 september 2005 17:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, en nu aan de baguette
trouwens; vertrouw geen 1-eurohostings, zie www.keeponhosting.nl voor het resultaat
2.5 uur.. dus ik ga ook zo snel mogelij khet huis uit en dihter bij wonen..quote:Op maandag 19 september 2005 21:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het reizen?
Da's helemaal klote.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef Giem het volgende:
[..]
2.5 uur.. dus ik ga ook zo snel mogelij khet huis uit en dihter bij wonen..
SESquote:Op maandag 19 september 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
Wisseling van de wacht bij SES!
Dat wordt wat![]()
Nee maar er schijnen mensen na dat ze naar een of andere school zijn geweest er ook nog over willen praten op fok..quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tsss waaromn hebben we dat op fok... we zijn hier toch niet om dingen te LEREN!?!?!?!![]()
zou ie als Mod nu ook reageren op zichzelf?quote:Op maandag 19 september 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
Dat wordt wat![]()
Giem gaat ook maar eens slapenquote:Op maandag 19 september 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat 't bed in.
Lerares had vandaag gezegd; desnoods ga je wat nachten door... Dat gaat niet bij me, dus jammer dan
uhuh lees de rest van het topic hier eensquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:43 schreef devzero het volgende:
Wordt het dan toch tijd om naar tweakers te verhuizen, die renesite
morghu:godtquote:
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
niet fok onder je school laten leiden PVD
![]()
en geen huis werk posten jijquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
1 Initial startup of your computer is sometimes referred to as ________.
a. initializing
b. booting
c. lockup
--------------------------------------------------------------------------------
2 You would refer to these items when verifying that a power supply is sufficient to handle the load anticipated in the computer system.
a. power supply mounting brackets
b. power supply lead connectors
c. power supply specifications
Vrouwen zijn leuker.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
en geen huis werk posten jijanders moeten we je straks ook nog een (ban) huis arrest geven
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:58 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vraag toch nergens of je het wilt maken?
[..]
quote:
Thee dan? limonade?quote:
quote:
Patserquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
Exam Result
Exam Bank: Aries PC Maintenance and Repair: Hardware - Semester I (v6.5)
Exam Name: Unit 2 Master
Exam Starting Time: 9/20/2005 10:24:21 AM
Exam Ending Time: 9/20/2005 10:36:56 AM
# of Corrects: 35 out of 40
Exam Score: 87.50 out of 100
Missing Objectives
1. 6.3 Students will distinguish among the features of power supply types.
2. 6.3 Students will distinguish among the features of power supply types.
3. 6.3 Students will distinguish among the features of power supply types.
4. 9.2 Students will distinguish among features of common problem-causing power events.
5. 8.1 Identify the importance of power supply specifications.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef Giem het volgende:
[..]
Patser![]()
Giem gaat maar eens beginnen met J2ME en AD1![]()
prinsjesdag oid? zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
morghu
ben vrij vandaag doordat me stageplek in den haag ligt
quote:
Veel plezier daarmee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
Vanmiddag thuis een Win98 bak proberen te hangen in het netwerk en mijn eigen pc opnieuw installeren. Word nog wat dus.
@ms, waarom zou je office nodig hebben? Het is natuurlijk nooit weg, maar ik zou zo snel niks kunnen bedenken eerlijk gezegt...
Wat een snelheid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef mschol het volgende:
SP1 voor exchange 2003 gaat echt hard
[[url=http://img358.imageshack.us/img358/74/sp19eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik ben het anders gaan doen:quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een snelheid.Kan je harde schijf dit wel bijbenen?
Dat is inderdaad een stuk beter. Die 56k nostalgia is ook niet alles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben het anders gaan doen:
[afbeelding]
Downloads zuigen bij microsoft.. eerst gingen de downloads echt heel snel.. maar waren de updates echt mega sloom.. nu is het andersom.. updates mega snel.. en downloads niet voor uit te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef mschol het volgende:
SP1 voor exchange 2003 gaat echt hard
[[url=http://img358.imageshack.us/img358/74/sp19eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hoeveel heb je gejatquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
Zou goed kunnen, kom net van de bank.
quote:
Gelukkig kom ik daar nooitquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
Eng nieuws![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh lees de rest van het topic hier eens
Heel pagina 6 gelezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]inlezen. dat doet zelfs godt niet
Maar wel een aardig rotklusje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
Alles schoon opnieuw beginnen, wel 't beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |