ik vind je keigoedquote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef Martine73 het volgende:
geen idee hoe je een nieuw topic maakt..
als dit fout is verwijder hem dan aub!
Ja ik zag het ook.. en ze bleef ruiken! Komt ze met een slap rugzak excuus..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja Nathuliieee, je kan wel onder je oksels ruiken, maar je blijft een stinkhoer!
die had ik opgespaard in de tijd dat er geen topic was.
zo is dat er ook weer uit, op naar de volgende frustratiequote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja Nathuliieee, je kan wel onder je oksels ruiken, maar je blijft een stinkhoer!
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef Martine73 het volgende:
geen idee hoe je een nieuw topic maakt..
als dit fout is verwijder hem dan aub!
dank U!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ik vind je keigoed
vind je keigoed![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.
De Openings Post vind je onderaan de eerste post van het vorige topic. Gewoon copy/pasten.
Kan ik dat nog herstellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.
De Openings Post vind je onderaan de eerste post van het vorige topic. Gewoon copy/pasten.
Yep, gewoon ff je post aanpassen.quote:
Hoor jij dat nú pas? Ik had dat een minuut of 4 a 5 geleden. De streams lopen niet bij iedereen gelijk geloof ik...quote:
Het kan maar uit je systeem zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Oh wat liefquote:Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef Martine73 het volgende:
die gaat na 7 pagina's dicht, eerst waren het 13 pagina's maar sinds een dag of wat gaat de topic na 7 pagina's op slot
Die opdracht heeft ze gisterenavond al gehad.... Een kinderlijk makkelijk vragenspelletje waarmee ze kadootjes voor de rest van de groep kon verdienen. Ze is dus ook weer helemaal in de gratie bij de restquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Bep het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor een opdracht?
Ik zal wel weer blond zijn, maar ik krijg het niet mooi. Er zijn linkjes weg etc.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, gewoon ff je post aanpassen.
Ze is nu dus klaar met haar opdracht terwijl de rest nog moet lopen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die opdracht heeft ze gisterenavond al gehad.... Een kinderlijk makkelijk vragenspelletje waarmee ze kadootjes voor de rest van de groep kon verdienen. Ze is dus ook weer helemaal in de gratie bij de rest![]()
Kijk maar ff op de blog... Of in het streamverslagen topic van gisterenavond. Kun je het allemaal nalezen... * flugeltje is nog steeds hevig ontdaan over zoveel onrecht.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Ze is nu dus klaar met haar opdracht terwijl de rest nog moet lopen?
Dan moet je de streams ff opnieuw opstarten, loop je weer gelijk.quote:
Ik geloof je wel:) t was weer bagger zo te zienquote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk maar ff op de blog... Of in het streamverslagen topic van gisterenavond. Kun je het allemaal nalezen... * flugeltje is nog steeds hevig ontdaan over zoveel onrecht.
dat is het startsein om de streams eens aan te zetten!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef flugeltje het volgende:
Ralluf op de band, wat een lekker ding blijft het toch...![]()
Ze heeft gisteren 12 vragen moeten beantwoorden, varierend van noem 5 mensen uit Sesamstraat (Kermis de kikker) tot noem 5 personages uit boeken van Annie MG Schmidt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Bep het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor een opdracht?
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh wat liefEen newbie
Dat ligt aan het aantal posts per pagina. Met 25ppp staat de 301ste post op pagina 13, met 50ppp op pag. 7. Het aanta ppp kan je zelf instellen onder 'opties'.
Doen! KermiS de Kikker is echt geweldig!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk maar ff op de blog... Of in het streamverslagen topic van gisterenavond. Kun je het allemaal nalezen... * flugeltje is nog steeds hevig ontdaan over zoveel onrecht.
Haar hele manier van praten is vreselijk,die stem en dan dat kinderachtige toontje ik kan er echt niet naar luisteren brrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef Taurus het volgende:
Die 'R' van Nathalie is wel echt heel erg hoor... Das bijna 'n karikatuur, dat je zo'n accent kan hebben! Niet norrrrrmaaaaaal..
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Bep het volgende:
Ik zit net die vragen van/aan Tanja te lezen en ik weet niet of ik dubbel moet liggen van het lachen of eigenlijk plaatsvervangend beschaamd moet kijken
Heb ook krom gelegen om die "Kermis de Kikker"quote:Op woensdag 14 september 2005 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doen! KermiS de Kikker is echt geweldig!!!
als je ze leest is het om te janken maar toen ze gisteren live te zien en te horen waren heb ik met Kermis de Kikker echt helemaal vlak gelegen van het lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Bep het volgende:
Ik zit net die vragen van/aan Tanja te lezen en ik weet niet of ik dubbel moet liggen van het lachen of eigenlijk plaatsvervangend beschaamd moet kijken
heb je het intro filmpje van Natje niet gezien zeker???quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
Nathalie moet tegen ralf zeggen dat het UIT is en dat ralf ook verder moet!
Als een meid zegt dat het uit is dan is het ook UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Akkefietje tussen Rikkert en Joost ivm met hygiene, Joost likte aan zijn mes waarna hij weer in de pot ging met dat mes.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb de streams aan op de achtergrond, maar wat is dat steeds voor geneuzel over chocopasta??
Is van die vieze reclame over dat studentenhuis en likken aan het zelfde mes... volgens mij SOA reclame!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb de streams aan op de achtergrond, maar wat is dat steeds voor geneuzel over chocopasta??
Ik trek het me helemaal niet aan.. maak me niet zo gauw druk.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:16 schreef FlowKey het volgende:
trek het je niet aan Martine ... voor een N00b heb je wel een coole icon![]()
Hey goed idee! Ik ga NU kijken!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heb je het intro filmpje van Natje niet gezien zeker???
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ze moeten aan Tanja maar een opdracht geven met een pop die om de zoveel tijd huilt en een vieze luier heeft, dan kan ze nog op tijd een adoptiebureau laten bellen![]()
of gewoon een computer met de sims erop, al die mensjes binnen no time doodquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef aidyl het volgende:
[..]
Of een Tamagotchi (Tanjagotchi)... ik denk dat ze dat al niet vol houd
het is ook heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend om te kijken naar iemand die op een loopband looptquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Tanja heeft er vandaag echt weer zin in!![]()
Lol dat was ook mijn voorstel voor een week opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ze moeten aan Tanja maar een opdracht geven met een pop die om de zoveel tijd huilt en een vieze luier heeft, dan kan ze nog op tijd een adoptiebureau laten bellen![]()
Niet voor het eerst dat wij precies hetzelfde postenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Tanja heeft er vandaag echt weer zin in!![]()
Zelfde gedachte, zelfde foto!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach....
[afbeelding]
De buik is weer eens de vrolijkheid zelve![]()
Maar het wordt al lastiger.... Het is makkelijker om de bewoners te laten denken dat ze Tanja beter niet kunnen nomineren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
DAt kan BB heus wel manipuleren hoor. Zelfs al wordt het gecontroleerd door een notris (wat volgens mij niet het geval is) dan rukt John wel een database van een uitzendburo leeg om nonstop tanjas nummer te bellen.
dat zou kunnen maar ik denk gewoon dat ze een heel naar mens isquote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Tanja er juist op hoopt dat ze weggestemd wordt? Dat ze van BB en haar ouders niet het huis uitmócht i.v.m. contract (en vandaar dus de dag in het kleine huisje waar ze haar contract nog eens heeft moeten lezen?)
Ze mag alleen weg als ze weggestemd wordt door de kijker, dat kan BB niet manipuleren... Als er op haar gestemd wordt moet ze weg. BB manipuleert dus nu de bewoners om te voorkomen dat ze haar nomineren....
Ja, en daarna gaat ze janken in de dagboekkamer en nomineert ze Ralph de eerste de beste nominatieronde terwijl er andere mensen zijn aan wie ze een grotere hekel heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
Nathalie moet tegen ralf zeggen dat het UIT is en dat ralf ook verder moet!
Als een meid zegt dat het uit is dan is het ook UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nope, hij moet ómblijven.... Ze mogen ook niet douchen/badderen. Kan nog een lekker luchtje worden daar met al dat 'gesport' op de loopband in combi met niet wassen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kleden ze zich eigenlijk om als die buik de hele tijd om moet blijven? of mag ie dan wel af?
nee de buik mag niet afquote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kleden ze zich eigenlijk om als die buik de hele tijd om moet blijven? of mag ie dan wel af?
nee dat was eenmalig een kwartierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als dido gaat douchen mag hij toch af?
Je moet natuurlijk NIETS doen wat goed is voor je kind.... stel je voorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Knurkie het volgende:
jemig Tanja heeft gisteren 12 buikbanden gehad en nu loopt ze nog met dr buik onder dr shirtje vandaan....
(zaten best mooie banden bij)
Eigenlijk mogen ze ook niet douchen/badderen/wassen....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als dido gaat douchen mag hij toch af?
denk dat het best zwaar is met zo'n buik en rugtas om...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Wat een huilies...boehoe een half uur lopen hou ik maar net vol
pfff...dat het die Shurendy-dude nog op haar gelukt is...respect hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach....
[afbeelding]
De buik is weer eens de vrolijkheid zelve![]()
Verwende student... Rikkie houdt niets vol!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
mietjes, met een tempo van 3.5 km per uur... normaal wandeltempo is iets van 5 km per uur dus idd het zijn echt MEGAMIETJES en MEGAZEIKERDSquote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Ik geloof niet dat het 'm zit in het feit dát ze moeten lopen, maar in het tempo waarop dat moet gebeuren... Zéééér langzaam. Bovendien is Rikkert gisteren door z'n rug gegaan, dus daar zal ie nog wel behoorlijk last van hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Tot wanneer moeten ze lopen? Was geloof ik 36uur?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze weekopdracht echt weer een typische voorbeeld hoe ze Tanja proberen te betrekken bij de groep. Het is ook weinig origineel van BB om weer zo'n duffe fitnes opdracht op te dragen.
Het enige lichtpuntje/lampje wat ik in deze opdracht zie is dat er dag & nacht wat te zien & horen is. Hoewel er weinig zinnigs uitkomt (heb de nacht-streamverslagen er op nageslagen) Hoop dat ze volgende week met iets originelers komen. Tevens moet er een redelijke kans van mislukken in zitten wat het ook wat boeiender maakt.
Rikkert heeft het in zijn rug sinds gisteren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
wat ik eigelijk nog gekker vind is dat ze dagelijks een zacht gekookt ei eet probeerd ze dr dochter als nog te vergiftigenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef J-net het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk NIETS doen wat goed is voor je kind.... stel je voor![]()
![]()
Ralph is ook alleen voor de sierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef CasB het volgende:
Ralph heb ech een kutaccent...
Ze mógen niet douchen.... Alleen Tanja mag dat.quote:
netjes dat ze dan solidair is en ook niet douched..quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen ze ook niet douchen/badderen/wassen....
Dido mocht gisteren wel omdat Tanja bij het spel kon winnen dat de meiden die ongesteld waren in de douche mochten. Dido was de enige....
Tanja mag overigens ook gewoon douchen.
Ze mogen niet douchen.quote:
Nou, die ziet er fris uit zegquote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
12:40 Tan is lekker bezig in de keuken. Ze raakt langzaam maar zeker steeds wat meer in het groepsgebeuren betrokken.
[afbeelding]
Dat dacht ik ook toen ze gisteren lekker onder de douche ging staan. Valt me nog mee dat ze niet languit in bad gaat liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
netjes dat ze dan solidair is en ook niet douched..
![]()
![]()
![]()
geen gevoel voor ironie zeker ...?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze mogen niet douchen.
En als je hier voor de douchecaps komt.. omg![]()
- ze rooktquote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik eigelijk nog gekker vind is dat ze dagelijks een zacht gekookt ei eet probeerd ze dr dochter als nog te vergiftigen![]()
Ohquote:
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef J-net het volgende:
[..]
- ze rookt
- ze drinkt
- ze eet half rauwe eieren
- ze maakt zich om alles druk (stress is slecht voor de baby)
- ze doet niets aan extra lichaamsbeweging
- ze wil niet naar de dokter als ze iets voelt, toen ze het had over harde buiken heeft BB maar een dokter gebeld die dr is komen onderzoeken. ze heeft er zelf niet om gevraagd
- ze eet weinig.....
ze heeft echt zin in de baby en vooral in een gezonde baby hoor![]()
![]()
Hoi Jalla, jij vindt Tan toch ook oke hequote:
klopt 36 uur vannaf dinsdagmiddag zegmaar 1200 dan is dat tot woensdag op donderdagnacht 00:00 (als ze later begonnen zijn dan later natuurlijk)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tot wanneer moeten ze lopen? Was geloof ik 36uur?
ze drinkt geen alcohol volgens mij, wel koffie (is bij mijn weten ook niet gezond als je zwanger bent)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?
de natuur ik wreed dat zo iemand zwanger mag worden terwijl er zoveel zijn die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en die ze niet kunnen krijgen
Lees anders ff de streamverslagen en de blog door....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef BigBro000 het volgende:
Jongens... heb een en ander gemist sinds gistermiddag, er werd toen heel veel geroddeld over tanja buiten.... hebben ze haar nog aangesproken....
Aub een reactie.
laat me niet lachen man ze staat 1 ei te koken voor dr zelf!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
12:40 Tan is lekker bezig in de keuken. Ze raakt langzaam maar zeker steeds wat meer in het groepsgebeuren betrokken.
[afbeelding]
Tan drinkt geen alcohol, ze dronk toen water uit een wijnglas.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Knurkie het volgende:
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?
de natuur ik wreed dat zo iemand zwanger mag worden terwijl er zoveel zijn die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en die ze niet kunnen krijgen
die was in idd aan het lezen... thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees anders ff de streamverslagen en de blog door....![]()
En nee ze hebben haar niet aangesproken.
nee! Tanja kreeg ver na het eten een opdracht en er is met geen woord meer over gesproken. Wel heeft Menno geloof ik een poging gedaan toen hij alleen zat met haarquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef BigBro000 het volgende:
Jongens... heb een en ander gemist sinds gistermiddag, er werd toen heel veel geroddeld over tanja buiten.... hebben ze haar nog aangesproken....
Aub een reactie.
ik drink ook nog steeds koffie hoor dat kan wel (anders blijft er wel erg weinig over dat je mag als je zwanger bent)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze drinkt geen alcohol volgens mij, wel koffie (is bij mijn weten ook niet gezond als je zwanger bent)
Het zijn er 2.... Peter en LekkerSimpel...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja fans verenigd u!!
Alle 1 stuks![]()
en jalla is erbij gekomen of zouden het allemaal een en de zelfde zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 2.... Peter en LekkerSimpel...
Peter is van iedereen fan toch, of heeft Peter ook mensen in het huis waar hij een hekel aan heeft?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
omg ze nemen in moordend tempo toequote:Op woensdag 14 september 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 14 september 2005 12:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik drink ook nog steeds koffie hoor dat kan wel (anders blijft er wel erg weinig over dat je mag als je zwanger bent)
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef FlowKey het volgende:
Tanja fans?!... opnieuw ironie neem ik aan?
als Tanja 1 keer 5 minuten meeloopt ..quote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef charlysilva het volgende:
Wanner mogen ze nokken met lopen?
nee nee je hebt het niet mis maar als je zwanger bent mag je zoveel dingen niet meer dat ik zondig met mn koffiequote:Op woensdag 14 september 2005 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
okik dacht dat caffeïne ook niet goed was, of dat je maar hele kleine hoeveelheden koffie mocht drinken
maar dan zal ik het wel mis hebben
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:55 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
als Tanja 1 keer 5 minuten meeloopt ..
Als ik het goed heb berekend donderdag ochtend 00:00 als ze dinsdag om 1200 zijn begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef charlysilva het volgende:
Wanner mogen ze nokken met lopen?
ach, dan haal je het nog niet bij de buik dus ik zou me niet druk makenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee nee je hebt het niet mis maar als je zwanger bent mag je zoveel dingen niet meer dat ik zondig met mn koffie(en 4 bakken per dag mag ik zondig en neem 6)
Thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ik het goed heb berekend donderdag ochtend 00:00 als ze dinsdag om 1200 zijn begonnen.
haha nee doe ik ook niet weet niet precies hoeveel zij drinkt maar die halfzachte eieren vind ik echt ergquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, dan haal je het nog niet bij de buik dus ik zou me niet druk maken![]()
er wordt niet zo veel geluld vandaag misschien?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:57 schreef Fronsertje het volgende:
Hebben meer mensen gene audio bij de streams? of zit ik hier wat fout te doen?
Dan kun je een voetreis naar Rome gaan makenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:55 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
als Tanja 1 keer 5 minuten meeloopt ..
Ik heb goed geluid hoor!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:57 schreef Fronsertje het volgende:
Hebben meer mensen gene audio bij de streams? of zit ik hier wat fout te doen?
Nevermind ...tijd voor koffie als ik dat mute knopje niet opmerk![]()
Bij deze de onderste plaatsen van mijn favolijstje van 13 september:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:53 schreef Showtime het volgende:
Peter is van iedereen fan toch, of heeft Peter ook mensen in het huis waar hij een hekel aan heeft?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
10 Menno (09)
Strebertje
11 Nathalie (11)
Vervelende meid, aanstellerig
12 Linda (12)![]()
Ze praat niet: ze schreeuwt, al is ze wel volledig zichzelf, in al haar eenvoud
13 Chantal (13)
Wat een vreselijk ergerlijk lachje heeft deze "leuke Amsterdamse meid"
Weet je niet wat ironie is!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef jalla het volgende:
bbscanner je maakt jezelf nu echt belachelijk
van peter 60000 weet ik het niet, maar ik ben geen kloon. ook post ik elke keer vanaf hetzelfde ip van surfnet. als je ziet dat ik in begin niet eens kon quoten, en verder ook een beetje kijkt,dan moet zelfs bij de sociaal minder intelligente mesnen nu wel duidelijk zijn dat ik geen kloon ben. ik haat klonen btw en er lopen er hier best wel een aantal rond, maar ik dus niet
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Bij deze de onderste plaatsen van mijn favolijstje van 13 september:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
ze moeten gewoon een stokje op Tanja d'r hoofd plakken, met aan het eind een touwtje met een sigaret eraan, dan loopt ze wel
Ik weet niet of je het ergens kunt terug zien, maar het ging ongeveer zo:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef aidyl het volgende:
kun je dat stukje van tanja met r kermis de kikker ergens terug kijken? Bij talpa zie ik het niet staan...
Ik heb het helaas gemist
Ach, kloon, clown. Potato, potatoquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef jalla het volgende:
bbscanner je maakt jezelf nu echt belachelijk
van peter 60000 weet ik het niet, maar ik ben geen kloon. ook post ik elke keer vanaf hetzelfde ip van surfnet. als je ziet dat ik in begin niet eens kon quoten, en verder ook een beetje kijkt,dan moet zelfs bij de sociaal minder intelligente mesnen nu wel duidelijk zijn dat ik geen kloon ben. ik haat klonen btw en er lopen er hier best wel een aantal rond, maar ik dus niet
Op het Fok BB Blog staat ook een prima verslagquote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het ergens kunt terug zien, maar het ging ongeveer zo:
BB: Laatste vraag Tanja, noem 5 figuren uit Sesamstraat
Tanja:.....Tommy...Ienieminie...Pino....................Koekiemonster................................ KERMIS DE KIKKER
Medebewoners beginnen wat te lachen.
BB: Tanja, kun je dat laatste antwoord herhalen?
Tanja: Kermis de Kikker (waarvan ze de s wat onverstaanbaar uitsprak)
Medebewoners lachen wat harder.
Tanja: nou in mijn tijd zat KermiS de Kikker toch echt in Sesamstraat hoor
BB: Tanja, kun je het laatste antwoord nog 1 keer herhalen?
Tanja: KERMIS DE KIKKER
Medebewoners proesten het uit van het lachen
Tanja: Oooooooooooooh, KermiT de Kikker
BB: Wederom hebben de medebewoners je geholpen, maar BB is in een goede bui vandaag, het antwoord is goed.
![]()
![]()
![]()
hadden we die niet al een keer gehad? dat was 1 van RAlphs hoogte puntenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:03 schreef jalla het volgende:
chantal in tuin.
joost en ralph aan kletsen. Ralph begint me toch langzaam aan te irriteren. Allemaal zo nietszeggend.Kan rob hem niet nog een keer ana de tand voelen?
Ik vind dit wel materiaal voor de uitzending, met een beetje geluk kun je het vanavond op tv zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het ergens kunt terug zien, maar het ging ongeveer zo:
BB: Laatste vraag Tanja, noem 5 figuren uit Sesamstraat
Tanja:.....Tommy...Ienieminie...Pino....................Koekiemonster................................ KERMIS DE KIKKER
Medebewoners beginnen wat te lachen.
BB: Tanja, kun je dat laatste antwoord herhalen?
Tanja: Kermis de Kikker (waarvan ze de s wat onverstaanbaar uitsprak)
Medebewoners lachen wat harder.
Tanja: nou in mijn tijd zat KermiS de Kikker toch echt in Sesamstraat hoor
BB: Tanja, kun je het laatste antwoord nog 1 keer herhalen?
Tanja: KERMIS DE KIKKER
Medebewoners proesten het uit van het lachen
Tanja: Oooooooooooooh, KermiT de Kikker
BB: Wederom hebben de medebewoners je geholpen, maar BB is in een goede bui vandaag, het antwoord is goed.
![]()
![]()
![]()
mannen vrouwen voor haar is het allemaal 1 pot nat, en als ze haar niet klaar kunnen maken maakt ze het zelf afquote:Op woensdag 14 september 2005 13:04 schreef Martine73 het volgende:
waarom kruipt Linda nou bij menno en ingrid in bed?
okee bedankt ... ik visualiseer nogal snelquote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
mannen vrouwen voor haar is het allemaal 1 pot nat, en als ze haar niet klaar kunnen maken maakt ze het zelf af
ik vind haar eruit zien als Oprah zonder make upquote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
Tallie komt even lekker bij in de tuin.
De buik die de aanheeft wakkert haar moedergevoelens aan.
Dit moet ze even alleen verwerken.
Ik ben blij voor haar.
[afbeelding]
Heeee Kermis de Kikkert!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:04 schreef Flakkie01 het volgende:
Ideale partner Tanja gevonden
[afbeelding]
ze zullen wel eerst een afweging maken hoe het publiek erop zal reageren, is het positief voor Tanja haar populariteit (zover je dat kan noemen als die er uberhaupt wel is), dan wordt het vast uitgezondenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Knurkie het volgende:
als het kermis de kikker niet wordt uitgezonden wordt ik gek
dat is toch het moment van gisteren denk ik zo
Of als Shurendy mét makeupquote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Knurkie het volgende:
ik vind haar eruit zien als Oprah zonder make up![]()
Prachtige cap!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
Tallie komt even lekker bij in de tuin.
De buik die de aanheeft wakkert haar moedergevoelens aan.
Dit moet ze even alleen verwerken.
Ik ben blij voor haar.
[afbeelding]
Ja, confronterend om dan nu met een buik te lopen. Ooooh.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
Er kan bij Chantal best een verdriet zitten.
40 jaar, wel een moederwens, maar weten dat het er niet meer van komt in haar leven.
Je kan veel over Sjan zeggen maar dat het een betere moeder dan TTT zou zijn is wel zeker.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
40 jaar, wel een moederwens, maar weten dat het er niet meer van komt in haar leven.
Buikbanden zijn zowel voor de sier als voor ondersteunign van de buik. Het geeft niet veel steun, maar soms net genoeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Day het volgende:
Zijn de buikbanden nou alleeen voor de sier of hebben ze ook nog een andere functie?
(even vraagje aan de moeders hier)
Kijk, da's al meer dan we van Dido kunnen zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
13:10 stream 3. Tan is aan het afwassen
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef BlueEyes het volgende:
Doe mij zo'n vent als Ralph, hij is best bezig in t huishouden qua opruimen, was doen etc..
krijgt nesteldrang denk dat ze deze week gaat bevallenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja staat af te wassen. Ik heb echt het vermoeden dat haar weekopdracht een sociale is.
nee is voor de sierquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Day het volgende:
Zijn de buikbanden nou alleeen voor de sier of hebben ze ook nog een andere functie?
(even vraagje aan de moeders hier)
Wat een zegen voor de maatschappij dat zoiets zich iig niet voortplantquote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Inca het volgende:
[..]
krijgt nesteldrang denk dat ze deze week gaat bevallen
Ik hoop wel dat duidleijk is dat de bijgevoegde tekst parodieërend bedoeld wasquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef BBscanner het volgende:
Prachtige cap!Geeft weer een prima beeld van Sjantalleke!
Ik denk dat de uitzending van de desbetreffende dag volledig aan de bevalling wordt gewijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?
Niet onderbouwde en populistische uitspraak.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef FlowKey het volgende:
ik denk dat 'live' nogal een relatief begrip is voor Talpa
ik denk dat ze het uitzenden in de gewone uitzending een bevalling kan wel uren soms dagen duren denk niet dat Talpa het zooo graag wil uitzendenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?
Dan heeft ze nog maar 3 dagenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel mensen hier uitmaakt hoe en of het gefilmd wordt.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat zouden er meer in dat huis moeten doenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Porta het volgende:
Wat een zegen voor de maatschappij dat zoiets zich iig niet voortplant![]()
Niet afspoelen is toch de Nederlandse manier van afwassen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef -Delta- het volgende:
Gatverdamme, Tanja wast echt voor geen meter af.
Ff soppen en klaar, lekker fris hoor, nooit van afspoelen gehoord?
ik zei ik denk ...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Niet onderbouwde en populistische uitspraak.
denk je dat echt? dat het de wereld over gaat?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jalla het volgende:
Ja, dat zal wel een speciale uitzending worden\
buitenlandse tv erbij, de hele kermit
Extra Live zou wel eens kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat ze het uitzenden in de gewone uitzending een bevalling kan wel uren soms dagen duren denk niet dat Talpa het zooo graag wil uitzenden
Tanja wil iig niet in het huis bevallen, ze wil er geen camera's bij..heeft ze gezegtquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Exactquote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zouden er meer in dat huis moeten doen
kermis de kikker er ook bijquote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jalla het volgende:
Ja, dat zal wel een speciale uitzending worden\
buitenlandse tv erbij, de hele kermit
http://bigbrother.fok.nl/blog/353/quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
moet het wel na 18:00 uur gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Extra Live zou wel eens kunnen
Ja dat is zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef Day het volgende:
[..]
Niet afspoelen is toch de Nederlandse manier van afwassen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef BlueEyes het volgende:
UGH...
puisten en mee-eters uitknijpen bij Joost
Ik vind het ook goor, hoor. Maar mijn vriend doet het ook zo, dus ik was effe verbaasd over je reactie. :-)quote:Op woensdag 14 september 2005 13:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is zo...
Maar als ze nog goed zou soppen, dat doet ze ook niet, ze zwaait wat met die borstel, *veeg veeg* en hup weer op het aanrecht, gatverdamme
gatver da's gewoon smerig ..... wat is mis met Tanja aan de afwas?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Showtime het volgende:
Nathalie gaat de puisten van Joost uitknijpen, of het nou een vooruitgang is na het zien van de beelden van Buik die de afwas doet.![]()
lopen......quote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef __dani het volgende:
hey, ik kan nu niet kijken, want ik zit op m'n werk. Maarre wat is Roel aan het doen?
de manier waarop ze de afwas doet, kan me niet voorstellen dat alles goed schoont wordt binnen 3 sec. ff met de borstel zwaaien en terugzettenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Wup het volgende:
[..]
gatver da's gewoon smerig ..... wat is mis met Tanja aan de afwas?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef Flakkie01 het volgende:
Chantal :"Dacht dat het nooit meer zou gebeuren"
[afbeelding]
Dido is een lekker wijf ... die hoeven niet af te wassen ... wist je dat niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
je zou pas schrikken als dido eens de afwas doet
wat is daar lekker aan dan aan die omgebouwde ventquote:Op woensdag 14 september 2005 13:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Dido is een lekker wijf ... die hoeven niet af te wassen ... wist je dat niet?
die arme jongen .......quote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Rica het volgende:
Nat: Weet je dat je een heel mooi hoofd hebt?
Tegen Joost!!![]()
![]()
dat kan ik haar niet kwalijk nemen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
dido: je weet dat ik geen mee-eters uitknijp, daar ben ik te goed voor
...
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
dido: je weet dat ik geen mee-eters uitknijp, daar ben ik te goed voor
...
[img]plaatje[/img]quote:
Het gebler van Linda?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind heel dit gesprek irritant!
Welke stream is wel leuk?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
is dat een retorische vraaag?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
ze zoekt gewoon iemand om over te roddelenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
waarom heeft Dido zo een hekel aan Rikkert
Je zegt het goed Jalla, alleen vergeet je de betalingsvoorwaarden te vermelden. Vanmidag om half 5 moet Natte Lie met Joost naar bed en dat stond in hun contractquote:Op woensdag 14 september 2005 13:34 schreef jalla het volgende:
Joost dido en nat in badkamer. Joost heeft het erover dat dido tussen kerst en oud en nieuw vrij heeft, en dat hij dan nog geen vrij kan krijgen, en of nattelie dan haar makeup vaardigheden aan dido wil overdragen.
ik kan het ff niet volgen wat er nu precies gebeurde en gezegd werd ?!
3 ook vermijden (sjantal).quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
of gezamelijk roepen : "de verrassing is er al af!!! voor ons hoeft het niet meer, die baby mag nu wel komen!!!"quote:Op woensdag 14 september 2005 13:43 schreef Rianne84 het volgende:
misschien moeten ze als opdracht ook nog een keer een wiegje in elkaar zetten ofzo
ja die rookt echt als een ketter daar in het huisquote:Op woensdag 14 september 2005 13:45 schreef jalla het volgende:
Edit: En ja natuurlijk rookt dido gewoon door onder het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |