quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
dido: je weet dat ik geen mee-eters uitknijp, daar ben ik te goed voor
...
[img]plaatje[/img]quote:
Het gebler van Linda?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind heel dit gesprek irritant!
Welke stream is wel leuk?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
is dat een retorische vraaag?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
ze zoekt gewoon iemand om over te roddelenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
waarom heeft Dido zo een hekel aan Rikkert
Je zegt het goed Jalla, alleen vergeet je de betalingsvoorwaarden te vermelden. Vanmidag om half 5 moet Natte Lie met Joost naar bed en dat stond in hun contractquote:Op woensdag 14 september 2005 13:34 schreef jalla het volgende:
Joost dido en nat in badkamer. Joost heeft het erover dat dido tussen kerst en oud en nieuw vrij heeft, en dat hij dan nog geen vrij kan krijgen, en of nattelie dan haar makeup vaardigheden aan dido wil overdragen.
ik kan het ff niet volgen wat er nu precies gebeurde en gezegd werd ?!
3 ook vermijden (sjantal).quote:Op woensdag 14 september 2005 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
of gezamelijk roepen : "de verrassing is er al af!!! voor ons hoeft het niet meer, die baby mag nu wel komen!!!"quote:Op woensdag 14 september 2005 13:43 schreef Rianne84 het volgende:
misschien moeten ze als opdracht ook nog een keer een wiegje in elkaar zetten ofzo
ja die rookt echt als een ketter daar in het huisquote:Op woensdag 14 september 2005 13:45 schreef jalla het volgende:
Edit: En ja natuurlijk rookt dido gewoon door onder het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |