Ik vind het ook goor, hoor. Maar mijn vriend doet het ook zo, dus ik was effe verbaasd over je reactie. :-)quote:Op woensdag 14 september 2005 13:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is zo...
Maar als ze nog goed zou soppen, dat doet ze ook niet, ze zwaait wat met die borstel, *veeg veeg* en hup weer op het aanrecht, gatverdamme
gatver da's gewoon smerig ..... wat is mis met Tanja aan de afwas?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Showtime het volgende:
Nathalie gaat de puisten van Joost uitknijpen, of het nou een vooruitgang is na het zien van de beelden van Buik die de afwas doet.![]()
lopen......quote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef __dani het volgende:
hey, ik kan nu niet kijken, want ik zit op m'n werk. Maarre wat is Roel aan het doen?
de manier waarop ze de afwas doet, kan me niet voorstellen dat alles goed schoont wordt binnen 3 sec. ff met de borstel zwaaien en terugzettenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Wup het volgende:
[..]
gatver da's gewoon smerig ..... wat is mis met Tanja aan de afwas?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef Flakkie01 het volgende:
Chantal :"Dacht dat het nooit meer zou gebeuren"
[afbeelding]
Dido is een lekker wijf ... die hoeven niet af te wassen ... wist je dat niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
je zou pas schrikken als dido eens de afwas doet
wat is daar lekker aan dan aan die omgebouwde ventquote:Op woensdag 14 september 2005 13:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Dido is een lekker wijf ... die hoeven niet af te wassen ... wist je dat niet?
die arme jongen .......quote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Rica het volgende:
Nat: Weet je dat je een heel mooi hoofd hebt?
Tegen Joost!!![]()
![]()
dat kan ik haar niet kwalijk nemen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
dido: je weet dat ik geen mee-eters uitknijp, daar ben ik te goed voor
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |