nee dat was eenmalig een kwartierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als dido gaat douchen mag hij toch af?
Je moet natuurlijk NIETS doen wat goed is voor je kind.... stel je voorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Knurkie het volgende:
jemig Tanja heeft gisteren 12 buikbanden gehad en nu loopt ze nog met dr buik onder dr shirtje vandaan....
(zaten best mooie banden bij)
Eigenlijk mogen ze ook niet douchen/badderen/wassen....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als dido gaat douchen mag hij toch af?
denk dat het best zwaar is met zo'n buik en rugtas om...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Wat een huilies...boehoe een half uur lopen hou ik maar net volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pfff...dat het die Shurendy-dude nog op haar gelukt is...respect hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach....
[afbeelding]
De buik is weer eens de vrolijkheid zelveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verwende student... Rikkie houdt niets vol!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Wat een huilies...boehoe een half uur lopen hou ik maar net volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mietjes, met een tempo van 3.5 km per uur... normaal wandeltempo is iets van 5 km per uur dus idd het zijn echt MEGAMIETJES en MEGAZEIKERDSquote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik geloof niet dat het 'm zit in het feit dát ze moeten lopen, maar in het tempo waarop dat moet gebeuren... Zéééér langzaam. Bovendien is Rikkert gisteren door z'n rug gegaan, dus daar zal ie nog wel behoorlijk last van hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop