quote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ze moeten aan Tanja maar een opdracht geven met een pop die om de zoveel tijd huilt en een vieze luier heeft, dan kan ze nog op tijd een adoptiebureau laten bellen![]()
of gewoon een computer met de sims erop, al die mensjes binnen no time doodquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef aidyl het volgende:
[..]
Of een Tamagotchi (Tanjagotchi)... ik denk dat ze dat al niet vol houd
het is ook heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend om te kijken naar iemand die op een loopband looptquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Tanja heeft er vandaag echt weer zin in!![]()
Lol dat was ook mijn voorstel voor een week opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ze moeten aan Tanja maar een opdracht geven met een pop die om de zoveel tijd huilt en een vieze luier heeft, dan kan ze nog op tijd een adoptiebureau laten bellen![]()
Niet voor het eerst dat wij precies hetzelfde postenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Tanja heeft er vandaag echt weer zin in!![]()
Zelfde gedachte, zelfde foto!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach....
[afbeelding]
De buik is weer eens de vrolijkheid zelve![]()
Maar het wordt al lastiger.... Het is makkelijker om de bewoners te laten denken dat ze Tanja beter niet kunnen nomineren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
DAt kan BB heus wel manipuleren hoor. Zelfs al wordt het gecontroleerd door een notris (wat volgens mij niet het geval is) dan rukt John wel een database van een uitzendburo leeg om nonstop tanjas nummer te bellen.
dat zou kunnen maar ik denk gewoon dat ze een heel naar mens isquote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Tanja er juist op hoopt dat ze weggestemd wordt? Dat ze van BB en haar ouders niet het huis uitmócht i.v.m. contract (en vandaar dus de dag in het kleine huisje waar ze haar contract nog eens heeft moeten lezen?)
Ze mag alleen weg als ze weggestemd wordt door de kijker, dat kan BB niet manipuleren... Als er op haar gestemd wordt moet ze weg. BB manipuleert dus nu de bewoners om te voorkomen dat ze haar nomineren....
Ja, en daarna gaat ze janken in de dagboekkamer en nomineert ze Ralph de eerste de beste nominatieronde terwijl er andere mensen zijn aan wie ze een grotere hekel heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
Nathalie moet tegen ralf zeggen dat het UIT is en dat ralf ook verder moet!
Als een meid zegt dat het uit is dan is het ook UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nope, hij moet ómblijven.... Ze mogen ook niet douchen/badderen. Kan nog een lekker luchtje worden daar met al dat 'gesport' op de loopband in combi met niet wassen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kleden ze zich eigenlijk om als die buik de hele tijd om moet blijven? of mag ie dan wel af?
nee de buik mag niet afquote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kleden ze zich eigenlijk om als die buik de hele tijd om moet blijven? of mag ie dan wel af?
nee dat was eenmalig een kwartierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als dido gaat douchen mag hij toch af?
Je moet natuurlijk NIETS doen wat goed is voor je kind.... stel je voorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Knurkie het volgende:
jemig Tanja heeft gisteren 12 buikbanden gehad en nu loopt ze nog met dr buik onder dr shirtje vandaan....
(zaten best mooie banden bij)
Eigenlijk mogen ze ook niet douchen/badderen/wassen....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als dido gaat douchen mag hij toch af?
denk dat het best zwaar is met zo'n buik en rugtas om...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Wat een huilies...boehoe een half uur lopen hou ik maar net vol
pfff...dat het die Shurendy-dude nog op haar gelukt is...respect hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach....
[afbeelding]
De buik is weer eens de vrolijkheid zelve![]()
Verwende student... Rikkie houdt niets vol!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
mietjes, met een tempo van 3.5 km per uur... normaal wandeltempo is iets van 5 km per uur dus idd het zijn echt MEGAMIETJES en MEGAZEIKERDSquote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Ik geloof niet dat het 'm zit in het feit dát ze moeten lopen, maar in het tempo waarop dat moet gebeuren... Zéééér langzaam. Bovendien is Rikkert gisteren door z'n rug gegaan, dus daar zal ie nog wel behoorlijk last van hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Tot wanneer moeten ze lopen? Was geloof ik 36uur?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze weekopdracht echt weer een typische voorbeeld hoe ze Tanja proberen te betrekken bij de groep. Het is ook weinig origineel van BB om weer zo'n duffe fitnes opdracht op te dragen.
Het enige lichtpuntje/lampje wat ik in deze opdracht zie is dat er dag & nacht wat te zien & horen is. Hoewel er weinig zinnigs uitkomt (heb de nacht-streamverslagen er op nageslagen) Hoop dat ze volgende week met iets originelers komen. Tevens moet er een redelijke kans van mislukken in zitten wat het ook wat boeiender maakt.
Rikkert heeft het in zijn rug sinds gisteren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
wat ik eigelijk nog gekker vind is dat ze dagelijks een zacht gekookt ei eet probeerd ze dr dochter als nog te vergiftigenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef J-net het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk NIETS doen wat goed is voor je kind.... stel je voor![]()
![]()
Ralph is ook alleen voor de sierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef CasB het volgende:
Ralph heb ech een kutaccent...
Ze mógen niet douchen.... Alleen Tanja mag dat.quote:
netjes dat ze dan solidair is en ook niet douched..quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen ze ook niet douchen/badderen/wassen....
Dido mocht gisteren wel omdat Tanja bij het spel kon winnen dat de meiden die ongesteld waren in de douche mochten. Dido was de enige....
Tanja mag overigens ook gewoon douchen.
Ze mogen niet douchen.quote:
Nou, die ziet er fris uit zegquote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
12:40 Tan is lekker bezig in de keuken. Ze raakt langzaam maar zeker steeds wat meer in het groepsgebeuren betrokken.
[afbeelding]
Dat dacht ik ook toen ze gisteren lekker onder de douche ging staan. Valt me nog mee dat ze niet languit in bad gaat liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
netjes dat ze dan solidair is en ook niet douched..
![]()
![]()
![]()
geen gevoel voor ironie zeker ...?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze mogen niet douchen.
En als je hier voor de douchecaps komt.. omg![]()
- ze rooktquote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik eigelijk nog gekker vind is dat ze dagelijks een zacht gekookt ei eet probeerd ze dr dochter als nog te vergiftigen![]()
Ohquote:
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef J-net het volgende:
[..]
- ze rookt
- ze drinkt
- ze eet half rauwe eieren
- ze maakt zich om alles druk (stress is slecht voor de baby)
- ze doet niets aan extra lichaamsbeweging
- ze wil niet naar de dokter als ze iets voelt, toen ze het had over harde buiken heeft BB maar een dokter gebeld die dr is komen onderzoeken. ze heeft er zelf niet om gevraagd
- ze eet weinig.....
ze heeft echt zin in de baby en vooral in een gezonde baby hoor![]()
![]()
Hoi Jalla, jij vindt Tan toch ook oke hequote:
klopt 36 uur vannaf dinsdagmiddag zegmaar 1200 dan is dat tot woensdag op donderdagnacht 00:00 (als ze later begonnen zijn dan later natuurlijk)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tot wanneer moeten ze lopen? Was geloof ik 36uur?
ze drinkt geen alcohol volgens mij, wel koffie (is bij mijn weten ook niet gezond als je zwanger bent)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?
de natuur ik wreed dat zo iemand zwanger mag worden terwijl er zoveel zijn die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en die ze niet kunnen krijgen
Lees anders ff de streamverslagen en de blog door....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef BigBro000 het volgende:
Jongens... heb een en ander gemist sinds gistermiddag, er werd toen heel veel geroddeld over tanja buiten.... hebben ze haar nog aangesproken....
Aub een reactie.
laat me niet lachen man ze staat 1 ei te koken voor dr zelf!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
12:40 Tan is lekker bezig in de keuken. Ze raakt langzaam maar zeker steeds wat meer in het groepsgebeuren betrokken.
[afbeelding]
Tan drinkt geen alcohol, ze dronk toen water uit een wijnglas.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Knurkie het volgende:
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?
de natuur ik wreed dat zo iemand zwanger mag worden terwijl er zoveel zijn die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en die ze niet kunnen krijgen
die was in idd aan het lezen... thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees anders ff de streamverslagen en de blog door....![]()
En nee ze hebben haar niet aangesproken.
nee! Tanja kreeg ver na het eten een opdracht en er is met geen woord meer over gesproken. Wel heeft Menno geloof ik een poging gedaan toen hij alleen zat met haarquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef BigBro000 het volgende:
Jongens... heb een en ander gemist sinds gistermiddag, er werd toen heel veel geroddeld over tanja buiten.... hebben ze haar nog aangesproken....
Aub een reactie.
ik drink ook nog steeds koffie hoor dat kan wel (anders blijft er wel erg weinig over dat je mag als je zwanger bent)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze drinkt geen alcohol volgens mij, wel koffie (is bij mijn weten ook niet gezond als je zwanger bent)
Het zijn er 2.... Peter en LekkerSimpel...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja fans verenigd u!!
Alle 1 stuks![]()
en jalla is erbij gekomen of zouden het allemaal een en de zelfde zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 2.... Peter en LekkerSimpel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |