* sleurt GGG mee naar de dansvloerquote:
Eeeh.. .quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
* sleurt GGG mee naar de dansvloer
Laat maar s zien wat je kan!![]()
qua oppervlakte nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef dafjedaf het volgende:
Hm. Toch niet iets kleiners dan almelo he?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh.. .![]()
* Gutteguttegut pakt een Xi en voelt zich helemaal los komen.....
-edit-
hmm... misschien iets teveel van het goede...![]()
MUHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef coz het volgende:
*mompel* nou voorruit *mompel* wierden *mompel*
quote:
quote:Heb je zeker ook zo'n achterlijk accent![]()
Ziet er goed uitquote:
Braaf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:28 schreef coz het volgende:
ben redelijk accentvrij
Ik concludeer wel dat ie een kleintje heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:40 schreef Misstique het volgende:
je bedoelt dat jij die man met die strategisch gepositioneerde taart bent?![]()
ik ben er eerlijk gezegd niet al te lang naar gaan zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:41 schreef dafjedaf het volgende:
Hadden ze geen heteromannen met taart voor je OP?Of is het de bedoeling
![]()
I'd say that's a safe assumptionquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik concludeer wel dat ie een kleintje heeft(die op die foto dan hè..)
wat zeg je dat weer leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
I'd say that's a safe assumption![]()
Maakt ook niet uit, tgaat om t ideequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:44 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben er eerlijk gezegd niet al te lang naar gaan zoeken![]()
Dag Gutquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
wat zeg je dat weer leuk![]()
* Gutteguttegut gaat naar het station..kijken of de trein op tijd rijd... dag allemaal...![]()
![]()
durf bijna te stellen dat ik alleen abn lul , maar dat is ook niet helemaal woar ..quote:
MUHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
noord-brabant.
quote:
zijn er trouwens vrouwen die dat er nog een beetje vinden uitzien .. en dan niet hoe kunstig die staat met die taart voor zijn taart .. maar zo'n lap spieren ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:40 schreef Misstique het volgende:
je bedoelt dat jij die man met die strategisch gepositioneerde taart bent?![]()
Een zachte g is altijd geilquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind een tikje zachte g toch echt wel vele malen geiler dan een langgerekte o.
ik vind frans dan weer geiler tov welk nederlands dan ook , maar vergeet de smiley nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind een tikje zachte g toch echt wel vele malen geiler dan een langgerekte o.
Juist. Brabant en twente is het verschil tussen engels met een frans accentquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef coz het volgende:
ik vind frans dan weer geiler tov welk nederlands dan ook , maar vergeet de smiley niet..
Voor mezelf gesproken: nee, een borst die eruit ziet als Mount Everest is aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef coz het volgende:
[..]
zijn er trouwens vrouwen die dat er nog een beetje vinden uitzien .. en dan niet hoe kunstig die staat met die taart voor zijn taart .. maar zo'n lap spieren ?
I zhink you hàve a point èrequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Juist. Brabant en twente is het verschil tussen engels met een frans accenten engels met een duits accent
![]()
als je een betere gozer plaatje hebt dan soepen we die taart wel naar een andere plekquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb op m geklikt, word ie niet beter van.![]()
en nee ik voel me nog niet geroepen om dat met mijn eigen fotos te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef coz het volgende:
als je een betere gozer plaatje hebt dan soepen we die taart wel naar een andere plek![]()
Doe nou niet zo flauw, hou zelf ff een hotelcake voor je leuterquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef coz het volgende:
als je een betere gozer plaatje hebt dan soepen we die taart wel naar een andere plek![]()
Dan komt ie niet in de OPquote:
Nou ok zet dan maar gewoon hier neerquote:
waar zouden ze de kaarsjes in de taart steken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef coz het volgende:
als jij denkt spul wat eruit druipt .. ja
heeeeeeeel mischien als last postquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nou ok zet dan maar gewoon hier neerik ben daar ruim in.
zeg geen fout woord over twente graagquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb dat met noord-brabant. Heb ik misschien een half jaar gewoond toen ik klein was, je hoort het normaal niet, maar als ik dan daar benkrijg je dat weer.
Twents is me nooit gelukt, ik kan het alleen een klein beetje nep om mensen die hier nog nooit geweest zijn mee te vermaken. Een echte tukker zou het denk ik niet eens als twents herkennenmeer als hardnekkige klinkers.
*probeert weer ontopic te gaan*
Ik vind het ook totaal niet gek dat UT-ers altijd klagen over de vrouwen hier. 90% van de UT meisjes worden lelijk voor ze tweedejaars zijn, en wat hier vandaan komt.... Yegh. Moet er niet aan denken, lig je te wippen, begint ze in twents accent je aan te moedigendat word toch nooit wat.... Leuk man, twente
![]()
Eh? Heb je twee exen zo gek gekregen met mekaar op de foto te gaan? Lukt mij nou nooitquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef coz het volgende:
fotos van ex en ex van mij
quote:fotos van ex , en ex (fotos) van mij
Heel twente mag van mij sterven graagquote:
Hai againquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef razorfish69 het volgende:
Zozo! Nummertje 50 alweer!![]()
Dat moeten we vieren!![]()
* maakt dansje door de kamer
* Misstique dito!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:44 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 komt net uit bad en is weer lekker glad...
quote:
Oops, kan ik niet zo goed bij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
Nice! Wat zie ik nou? Is dat nou je rug die nog nat is?
ff wachten, dan pak ik mijn handdoek wel ff....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oops, kan ik niet zo goed bij...
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
ff wachten, dan pak ik mijn handdoek wel ff....
* veegt zachtjes met zijn handdoek over Misstique's natte rug....
You are welcome....quote:
Oops, bustedquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
You are welcome....
Is het hiervoor nou ook nat, of wat zie ik nu?![]()
* laat "per ongeluk" de handdoek vallen zodat hij op z'n knieën moet om deze op te rapen...quote:
wat doe je nou?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* laat "per ongeluk" de handdoek vallen zodat hij op z'n knieën moet om deze op te rapen...
Euh... nu nog niks, maar niet lang meer.... Zal (l)ik?quote:
Zal je wat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Euh... nu nog niks, maar niet lang meer.... Zal (l)ik?
* Razorfish69 zet 1 been van Misstique op de rand van het bad en gaat met zijn hoofd iets dichterbij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal je wat?
* Misstique speelt de onschuld zelve![]()
* Misstique wacht op wat er komen gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 zet 1 been van Misstique op de rand van het bad en gaat met zijn hoofd iets dichterbij...
* Razorfish69 kust zachtjes de binnenkant van Misstique's dij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wacht op wat er komen gaat...
*Misstique is aangenaam verrastquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kust zachtjes de binnenkant van Misstique's dij...
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen terwijl zijn tong een andere richting op gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
*Misstique is aangenaam verrast![]()
* Misstique krijgt last van knikkende knieën...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen terwijl zijn tong een andere richting op gaat...
* Razorfish69 doet Misstique's benen iets verder uit elkaar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique krijgt last van knikkende knieën...![]()
* Misstique valt prompt op de grond!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:13 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 doet Misstique's benen iets verder uit elkaar...
* Razorfish69 denkt dat Misstique flauw gevallen is door alle opwinding en hij wil haar mond op mond beademing gaan geven...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique valt prompt op de grond!
* Misstique laat Razor z'n gang gaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 denkt dat Misstique flauw gevallen is door alle opwinding en hij wil haar mond op mond beademing gaan geven...
* Razorfish69 kruipt op Misstique en zet zijn lippen op de hare...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat Razor z'n gang gaan![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kruipt op Misstique en zet zijn lippen op de hare...
* Razorfish69 slaat zichzelf voor z'n kop en ziet dat ie zijn lippen op de "verkeerde" lippen heeft gezet, maarrrr... hij merkt dat Misstique toch bij kennis is en besluit om verder te gaan met waar hij gebleven was...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* Misstique voelt iets kriebelen tussen haar benen
* Misstique laat Razor lekker z'n gang gaan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:22 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 slaat zichzelf voor z'n kop en ziet dat ie zijn lippen op de "verkeerde" lippen heeft gezet, maarrrr... hij merkt dat Misstique toch bij kennis is en besluit om verder te gaan met waar hij gebleven was...
* Razorfish69 gaat zachtjes met zijn tong over Misstique's gladde onderlichaam...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat Razor lekker z'n gang gaan...
* Misstique geniet van t gevoel van Razor's tong en kriebelt m zachtjes door z'n haar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat zachtjes met zijn tong over Misstique's gladde onderlichaam...
* Razorfish69 besluit om het tempo van zijn tong iets op te voeren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique geniet van t gevoel van Razor's tong en kriebelt m zachtjes door z'n haar...
* Misstique heeft erg veel moeite om stil te blijven liggen..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 besluit om het tempo van zijn tong iets op te voeren...
* Razorfish69 voelt ook ineens wat kriebelen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique heefterg veel moeite om stil te blijven liggen..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 voelt ook ineens wat kriebelen....
* Razorfish69 kijkt trots naar Misstique die blij kijkt naar de enorme slagroomtaart met kaarsjes die hij tevoorschijn heeft gehaald, om de nummer 50 editie van "Het grote geilheidstopic" te vieren ...quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kijkt trots naar Misstique die blij kijkt naar de enorme slagroomtaart met kaarsjes die hij tevoorschijn heeft gehaald, om de nummer 50 editie van "Het grote geilheidstopic" te vieren ...
![]()
* Razorfish69 likt zachtjes de slagroom van Misstique's vinger, terwijl hij haar ondeugend in haar ogen kijkt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lekker!
* Misstique lust wel een stukje taart en pakt met haar wijsvinger een beetje slagroom wat ze aan Razor voert![]()
* Misstique pakt een enorm stuk taart en duwt t in Razor's gezichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 likt zachtjes de slagroom van Misstique's vinger, terwijl hij haar ondeugend in haar ogen kijkt...
* Razorfish69 is ook niet gek en mikt een stuk taart richting Misstique's hoofd...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt een enorm stuk taart en duwt t in Razor's gezicht![]()
* Misstique pakt de rest van de taart en smeert t over Razor's hele lijf!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is ook niet gek en mikt een stuk taart richting Misstique's hoofd...
* PAF *
Voltreffer!![]()
* Razorfish69 heeft wel zin in een stoei- en knoei partij dus hij gaat lekker met z'n taart-body op Misstique liggen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt de rest van de taart en smeert t over Razor's hele lijf!!
* Misstique komt onder de slagroom te zitten en vraagt of Razor er wat vanaf wil likkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 heeft wel zin in een stoei- en knoei partij dus hij gaat lekker met z'n taart-body op Misstique liggen...![]()
* Razorfish69's tong is binnen no-time bezig met een poging om Misstique's lichaam van alle slagroom te ontdoen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique komt onder de slagroom te zitten en vraagt of Razor er wat vanaf wil likken
* Misstique ziet dat dit niet echt helpt en stelt voor om met Razor onder de douche te stappenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69's tong is binnen no-time bezig met een poging om Misstique's lichaam van alle slagroom te ontdoen...
![]()
* Razorfish69 moet inderdaad toegeven dat hij wel kan blijven likken, maar dat een lekkere warme douche een betere optie is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ziet dat dit niet echt helpt en stelt voor om met Razor onder de douche te stappen
* Misstique draait de kraan alvast openquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 moet inderdaad toegeven dat hij wel kan blijven likken, maar dat een lekkere warme douche een betere optie is...
* Razorfish69 schuift wat dichter tegen Misstique aan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique draait de kraan alvast open
*vind*quote:
vrees van welquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef dafjedaf het volgende:
Oh gatver, is dat roze onderaan de rechtse taart wat ik zou moeten denken dat het is?
Goor man... zal die gast die jarig is dat stukje wel krijgen...quote:
sleurt dafjevraagt of dafje nog even naar slowchat komtquote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Goor man... zal die gast die jarig is dat stukje wel krijgen...
Wees dan een vent en sleur me er aan mn haren heen. Watjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:23 schreef GewoneMan het volgende:
sleurt dafjevraagt of dafje nog even naar slowchat komt![]()
* GewoneMan pakt dafje bij dr haren en sleurt dr naar slowchat...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wees dan een vent en sleur me er aan mn haren heen. Watje![]()
Hai Gutquote:Op woensdag 14 september 2005 07:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hoi allemaal
* Gutteguttegut is weer schoon en fris...
Nu ff aankleden..
Hoi Misstiquequote:
Ik heb ook alweer geen zin (in werk), gaat lekker deze weekquote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Misstique![]()
Ja..ik zit weer op mn plekje... maar heb even voor de verandering helemaal geen zin.![]()
Ik ga straks even overleggen hier, en dan ga ik vanmiddag vroeg naar huis...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer geen zin (in werk), gaat lekker deze week![]()
Ik moet gewoon een volle dag maken, maar ja vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ga straks even overleggen hier, en dan ga ik vanmiddag vroeg naar huis...
Lekker geslapen?
thanx!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:01 schreef coz het volgende:
sterkte jullie @ werk
Ik moet nog 7 weken aan vrije dagen opmaken dit jaar....heb jij nog ideeen?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een volle dag maken, maar ja vrijdag vrij![]()
-edit-
Wow!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 weken aan vrije dagen opmaken dit jaar....heb jij nog ideeen?
Dan zijn we snel klaar..dat wordt werken in mn vakantiequote:Op woensdag 14 september 2005 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow!!!
* jaloers is
Hangt er vanaf hoeveel geld je te besteden hebt![]()
Werken in je vakantie? Kinda defeates the purpose, don't it?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar..dat wordt werken in mn vakantie
* Gutteguttegut is en arme jongen..
Ik voel me niet arm..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werken in je vakantie? Kinda defeates the purpose, don't it?
maar wel rijk in andere dingen![]()
Goed zo!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik voel me niet arm..
En de geilheid is nu ook wat verder te zoeken....misschien dat jij me kan helpen?
Ja ik sta verstelt van mezelf...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Wow, een niet geile Gut, dat ik dat nog mag meemaken![]()
mijn ouders lopen te stressen over dat ik werk moet vindenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
thanx!
jij kan weer een hele dag relaxen?![]()
Ik denk dat er meer mensen van hun stoel vallen bij het lezen van jouw opmerking!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ik sta verstelt van mezelf...![]()
Et you? Bist tu horny?
Dat zal best...al die lurkers...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen van hun stoel vallen bij het lezen van jouw opmerking!![]()
Mwoh, niet bijzonder, maar t is nog vroeg![]()
* checkt profile Cozquote:Op woensdag 14 september 2005 10:37 schreef coz het volgende:
[..]
mijn ouders lopen te stressen over dat ik werk moet vinden(en daar herinneren ze me met een dusdanige regelmaat en tone of voice aan dat het me alleen maar minder enthousiast maakt )
en als ze de preek klaar hebben
"en anders ga je maar achter de lopende band staan" ...![]()
![]()
heel irritant
Ik ben altijd in de juiste stemming te krijgenquote:
nee klopt, (alhoewel ik me wel de hele dag kan vermaken voor een pc) ..en net klaar dusquote:Op woensdag 14 september 2005 10:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt profile Coz
Maar een jongen van jouw leeftijd wil toch ook niet de hele dag thuis zitten bij z'n ouders? Of ben je ook bezig met een studie ofzo?
Hmmm..het zou natuurlijk wel een stuk makkelijker zijn als ik het ook zou zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de juiste stemming te krijgen![]()
Het is wel herkenbaar hoor, maar ouders zeuren omdat ze zich zorgen maken en om je geven. Weet dat t superirritant kan zijn, maar hou dat gewoon in je achterhoofd. En als de situatie onhoudbaar wordt, wordt het tijd om een stekkie voor jezelf te zoeken!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:04 schreef coz het volgende:
[..]
nee klopt, (alhoewel ik me wel de hele dag kan vermaken voor een pc) ..en net klaar dus![]()
maar dat gezeur erbij![]()
* Misstique wacht geduldig afquote:Op woensdag 14 september 2005 11:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm..het zou natuurlijk wel een stuk makkelijker zijn als ik het ook zou zijn...
Even denken....
* Gutteguttegut weet wat Misstique ongeveer wel en niet lekker vind...daar moet toch wel een begin mee te maken zijn...![]()
Nee, hier worden mensen opgegeildquote:Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ff to the point. Word hier nog geneukt ?
Godverdomme wat heb je dan aan dit topicquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
Nee, hier worden mensen opgegeild![]()
Jij niks blijkbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Godverdomme wat heb je dan aan dit topic![]()
Oh? Zelfs als er niet geneukt wordt?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heej, ik probeer een beetje geil hier te worden jah, help me ff![]()
Klik hier en veel plezier hèquote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heej, ik probeer een beetje geil hier te worden jah, help me ff![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klik hier en veel plezier hè
* Gutteguttegut gaat voor Misstique staan en kijkt haar diep in de ogen aan....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wacht geduldig af![]()
* Misstique gaat nog wat dichterbij Gutteguttegut staan, zodat ze elkaar net niet aanraken..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] gaat voor Misstique staan en kijkt haar diep in de ogen aan....[/me]
[me=Gutteguttegut] ruikt de zoete lucht van Misstique dr eau de toilet...[/me]
[me=Gutteguttegut raakt Misstique voorzichtig aan door haar schouder te strelen...![]()
made me smilequote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klik hier en veel plezier hè
* AciD_Nightmare komt er naakt tussen gesprongen, pakt misstique's haar beet en drukt haar hoofd met een harde ruk naar zijn pik toe. Pijpen trut, denk je dat ie uit zichzelf klaarkomt!!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Misstique het volgende:
* Misstique gaat nog wat dichterbij Gutteguttegut staan, zodat ze elkaar net niet aanraken..
quote:
* Gutteguttegut voelt de warmte van Misstique's lichaam en voelt nu de kriebels in zn buik heftiger worden....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique gaat nog wat dichterbij Gutteguttegut staan, zodat ze elkaar net niet aanraken..
* Misstique maakt Gutteguttegut duidelijk dat hij z'n gang mag gaanquote:Op woensdag 14 september 2005 11:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] voelt de warmte van Misstique's lichaam en voelt nu de kriebels in zn buik heftiger worden....[/me]
[me=Gutteguttegut fluisterd zachtjes in je Misstique dr oor en vraagt: mag ik...? als hij naar de knoopjes van Misstique dr shirtje knikt...
![]()
oefening baart kunstquote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
denk je dat ie uit zichzelf klaarkomt!!
* Gutteguttegut is heel voorzichtig en een beetje nerveus als hij de knoopjes van het shirtje van Misstique 1 voor 1 los maakt....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique maakt Gutteguttegut duidelijk dat hij z'n gang mag gaan![]()
* Misstique glimlacht en laat haar shirtje op de grond vallen..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] is heel voorzichtig en een beetje nerveus als hij de knoopjes van het shirtje van Misstique 1 voor 1 los maakt....[/me]
[me=Gutteguttegut] z'n ogen glinsteren bij het aanblik van wat er dan tevoorschijn komt....[afbeelding][/me]
[me=Gutteguttegut doet een stapje naar achter om al het moois te aanschouwen en voelt dan iets wel erg warm worden in zn broek...![]()
* Gutteguttegut voelt de harde tepels van Misstique door de dunne stof van zn bloes tegen zn borst aan prikken...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique glimlacht en laat haar shirtje op de grond vallen..
* Misstique trekt Gutteguttegut weer naar zich toe..
* Misstique voelt het naakte bovenlichaam van Gutteguttegut tegen zich aandrukken en kriebelt met haar handen over z'n rugquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] voelt de harde tepels van Misstique door de dunne stof van zn bloes tegen zn borst aan prikken...[/me]
Ik denk dat ik iets te aangekleed ben.....
[me=Gutteguttegut rukt in 1 ruk alle knoopjes van zn bloes los en neemt Misstique in zn armen...zow...das lekker.
Kippenvel....mmmmquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt het naakte bovenlichaam van Gutteguttegut tegen zich aandrukken en kriebelt met haar handen over z'n rug![]()
* Misstique pakt Gutteguttegut's hoofd in beide handen en kust hem zachtjes op z'n lippen...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kippenvel....mmmm
* Gutteguttegut geniet en streelt Misstique terug....eerst over haar rug en dan door haar haar...met zn andere hand haar steeds stevig maar voorzichtig vasthoudend...
Hi babequote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 zegt: Goedemiddag!
* Gutteguttegut kust zachtjes terug.....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt Gutteguttegut's hoofd in beide handen en kust hem zachtjes op z'n lippen...
Hey Razor...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 zegt: Goedemiddag!
Absoluutquote:
Hoi hoiquote:
Gaat goed zo te zien!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi hoi
Eeeeh..lukt wat?...Misstique verwennen?...Ik doe mn best....![]()
Hahahaha, ga je m instructies geven?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Gaat goed zo te zien!![]()
Tip: kriebel 'ns in d'r nek...
En Gutje dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, ga je m instructies geven?![]()
Anders doe je het zelf even![]()
Die staat voor me..quote:
Nou..goed dat je er even bent, ik heb het erg druk en weet dat ze bij jou in goede handen is..dus leef je uit.quote:
Hoooooooooiquote:
*Okay dan!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die staat voor me..
Kom jij maar achter me..![]()
Nee ik ben weer geil op mn werk..quote:Op woensdag 14 september 2005 13:58 schreef Priyantha het volgende:
Jullie ook allemaal helemaal alleen thuis ?
Ditoquote:Op woensdag 14 september 2005 13:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee ik ben weer geil op mn werk..![]()
Kgeloof dat Gutteguttegut pleitos is...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
*Okay dan!
* Razorfish69 kriebelt Misstique zachtjes in haar nek...
zegt ook maar niksquote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef Priyantha het volgende:
w00t das wel cool he
*zegt verder niks*
Als niemand iets zegt wordt t hier wel erg saai..quote:
Das beter!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:08 schreef Priyantha het volgende:
gheghe
Ik bedoel alleen maar dat ik het zelfde ook eens heb mogen mee maken
* Razorfish69 ziet dat de voorkant ook "vrij" is, dus hij schuift zachtjes naar Misstique's gezicht toe...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kgeloof dat Gutteguttegut pleitos is...
Fijn dat jij t overneemt![]()
* Misstique krijgt kippevel over haar hele rug..
is mij dus ook wel s overkomenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:12 schreef Priyantha het volgende:
likewise ?
* Misstique heeft zin in een heftige zoenpartij!!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:13 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 ziet dat de voorkant ook "vrij" is, dus hij schuift zachtjes naar Misstique's gezicht toe...
o zo hehehehquote:Op woensdag 14 september 2005 14:08 schreef Priyantha het volgende:
gheghe
Ik bedoel alleen maar dat ik het zelfde ook eens heb mogen mee maken
* Razorfish69 zoekt met zijn mond de zachte lippen van Misstique's mond op...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique heeft zin in een heftige zoenpartij!!![]()
* Misstique laat haar tong die van Razorfish vinden..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 zoekt met zijn mond de zachte lippen van Misstique's mond op...
* Razorfish69 geeft Misstique een hele lange, zachte tongzoen...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar tong die van Razorfish vinden..
Dat moet spontaan gebeuren..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:18 schreef Priyantha het volgende:
aaah nog beterIk nog maar één keertje
*Gaat het eens lief vragen
Ja dat wel...maar je kan er altijd over praten hequote:
Jij bent al aan de "beurt" geweest toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef nadiiii het volgende:
hee geilerds ga eens aan het werk ofzo![]()
*ben jaloers*
* Misstique grijpt Razorfish vast en zoent m dwingend terug!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:22 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft Misstique een hele lange, zachte tongzoen...
Jij dan ?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef nadiiii het volgende:
hee geilerds ga eens aan het werk ofzo![]()
*ben jaloers*
* Razorfish69 wrijft door Misstique's haren en blijft haar hartstochtelijk kussen...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique grijpt Razorfish vast en zoent m dwingend terug!
* Aangezien Misstique haar shirt al uit heeft, vindt ze het hoog tijd dat Razor de zijne ook verliest..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 wrijft door Misstique's haren en blijft haar hartstochtelijk kussen...
* Razorfish69 steekt zijn armen in de lucht...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Aangezien Misstique haar shirt al uit heeft, vindt ze het hoog tijd dat Razor de zijne ook verliest..
* Misstique trekt met 1 soepele beweging Razor's shirt uit en kust z'n borst..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 steekt zijn armen in de lucht...
* Razorfish69 geniet en gaat met zijn nagels zacht over Misstique's rug...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique trekt met 1 soepele beweging Razor's shirt uit en kust z'n borst..
* AciD_Nightmare trekt met 200 bpm aan zijn pik en spuit onder vol genot zijn hete saus over Misstique's haar gezicht heen... Hmmm!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
...stil...
Inmiddels ligt Misstique's rug helemaal open hahahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 14:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geniet en gaat met zijn nagels zacht over Misstique's rug...
Dat is dan van je kitten denk ikquote:Op woensdag 14 september 2005 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Inmiddels ligt Misstique's rug helemaal open hahahaha
Idd!quote:Op woensdag 14 september 2005 15:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dat is dan van je kitten denk ik
* Razorfish69 masseert zachtjes Misstique's schouderbladen...
* Razorfish69 haalt de massage olie tevoorschijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Idd!
* Gooit kitten ff op andere kamer
* Misstique gaat er s lekker voor liggen![]()
* AciD_Nightmare klopt zijn halfslappe penis nog even lekker na tegen het hoofd van misstique.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:23 schreef Misstique het volgende:
Idd!
* Gooit kitten ff op andere kamer
* Misstique gaat er s lekker voor liggen![]()
* Misstique doet nog snel wat kaarsjes aan en gaat weer liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 haalt de massage olie tevoorschijn...
* Razorfish69 drupt voorzichtig wat massageolie op Misstique's rug...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique doet nog snel wat kaarsjes aan en gaat weer liggen
* Misstique sluit haar ogenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:37 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 drupt voorzichtig wat massageolie op Misstique's rug...
* Razorfish69 laat zijn met olie gevulde handen zachtjes over de schouders van Misstique heen glijden...quote:
* Misstique voelt al haar spieren ontspannen..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 laat zijn met olie gevulde handen zachtjes over de schouders van Misstique heen glijden...
* Razorfish gaat eerst de nek van Misstique even helemaal losmaken...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt al haar spieren ontspannen..
* geeft zich overquote:Op woensdag 14 september 2005 15:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish gaat eerst de nek van Misstique even helemaal losmaken...
* Razorfish69 gaat zachtjes masserend naar beneden en nadert Misstique's billen...quote:
* voelt bepaalde spieren plotseling aanspannen..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat zachtjes masserend naar beneden en nadert Misstique's billen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
same herequote:Op woensdag 14 september 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
* voelt bepaalde spieren plotseling aanspannen..
* knikt uitbundig van welquote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
same here
* vraagt of Misstique's billen ook last van stress hebben...
* vraagt zich af of Misstique's sexy underwear niet vies zal worden van de massage olie...quote:
* zegt dat Razor wel eerst haar string moet uittrekkenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* vraagt zich af of Misstique's sexy underwear niet vies zal worden van de massage olie...
* Razorfish ontdoet Misstique met een paar soepele bewegingen van haar string...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
* zegt dat Razor wel eerst haar string moet uittrekken
Strak genoeg voor je?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:12 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish ontdoet Misstique met een paar soepele bewegingen van haar string...
Nice ass by the way....![]()
Wat denk je zelf?quote:
Dat mag wel van Misstiquequote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Hmmmmm........ ik ga er eens even een kusje op geven....
![]()
Hmmmm...quote:
* Razorfish69 kust heel braaf en zachtjes de onderrug van Misstique...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmmm...
Dat mag je ook wel zachtjes op m'n onderrug doen..
Tuurlijk niet, dit is een forum...quote:
* Misstique voelt rillingen door haar hele lijf gaan..quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kust heel braaf en zachtjes de onderrug van Misstique...
ja maar aangezien jij en razorfish nogal druk zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dit is een forum...![]()
Volgende keer wel graag ff kloppen...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
ja maar aangezien jij en razorfish nogal druk zijn![]()
![]()
* Razorfish69 kan zijn ogen niet van Misstique's kontje afhouden en besluit om haar billen nog even lekker met massage olie in te smeren....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt rillingen door haar hele lijf gaan..
Kloptquote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
ja maar aangezien jij en razorfish nogal druk zijn![]()
![]()
* Misstique ondergaat alles braaf, maar heeft stiekem zin in ander dingen..quote:Op woensdag 14 september 2005 16:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kan zijn ogen niet van Misstique's kontje afhouden en besluit om haar billen nog even lekker met massage olie in te smeren....
Klopt... (flauwe woordgrap...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Last_Samurai het volgende:
ja zal ik doen int vervolg maar als jullie nie oppassen begint er zo iets anders te kloppen hier![]()
![]()
Such as?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ondergaat alles braaf, maar heeft stiekem zin in ander dingen..![]()
Doe dat maar...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Such as?
Zal ik je maar even helpen met omdraaien dan?
slaat zijn leuter tegen het hoofd van Acid wat u niet wil dat u geschied...........quote:Op woensdag 14 september 2005 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
* AciD_Nightmare klopt zijn halfslappe penis nog even lekker na tegen het hoofd van misstique.
Niet stiekem happen eh
* Razorfish69 ziet zoveel moois dat hij even niet goed weet waar hij zal beginnen...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe dat maar...
* Misstique laat zich gewillig omdraaien..![]()
Een 5,5 is voldoende he?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef coz het volgende:
ik kreeg 5 punten van dafjedaf voor mijn foto![]()
![]()
geen idee of dat veel of laag is maar toch
* Misstique ligt kou te vatten!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 ziet zoveel moois dat hij even niet goed weet waar hij zal beginnen...
Foto? Welke foto?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef coz het volgende:
![]()
geen idee of dat veel of laag is maar toch
* Razorfish69 ziet inderdaad aan bepaalde dingen dat Misstique het koud heeft... Dit is natuurlijk niet de bedoeling dus zijn mond begeeft zich richting haar borsten....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ligt kou te vatten!!!
Dat is beter!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 ziet inderdaad aan bepaalde dingen dat Misstique het koud heeft... Dit is natuurlijk niet de bedoeling dus zijn mond begeeft zich richting haar borsten....
* Razorfish69 begint zachtjes aan Misstique's linker tepel te sabbelen...quote:
* Misstique wordt ineens besprongen door haar kat die de weg naar de kamer heeft gevonden.. ouch!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 begint zachtjes aan Misstique's linker tepel te sabbelen...
* Razorfish69 kijkt verschrikt op en ziet nu ineens een poesje en een kat...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wordt ineens besprongen door haar kat die de weg naar de kamer heeft gevonden.. ouch!!![]()
* Misstique stelt voor om de kat maar even wat aandacht te geven en de rest later af te makenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kijkt verschrikt op en ziet nu ineens een poesje en een kat...
Je kreeg 5 punten voor de TAARTquote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef coz het volgende:
![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique stelt voor om de kat maar even wat aandacht te geven en de rest later af te maken![]()
Pwnd!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je kreeg 5 punten voor de TAARTover de foto heb ik alleen gezegd dat je moet leren fotosoepen... Meeen, mn ogen doen nog zeer van dat psychedelische achtergrondje
![]()
Bye babequote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Goed plan!
* Razorfish69 duikt over een paar minuutjes z'n auto in en zegt: Tot morgen!![]()
toch lees je er gemakkelijk iets andersquote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je kreeg 5 punten voor de TAART![]()
quote:Maar, taart, 5 punten voor jou
quote:over de foto heb ik alleen gezegd dat je moet leren fotosoepen... Meeen, mn ogen doen nog zeer van dat psychedelische achtergrondje![]()
* AciD_Nightmare grijpt de telefoon, belt momo (de draagneger met z'n volle 30 cm die net vrij is uit de bak) en vraagt hem ene Last_Samurai te komen uitwonen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
slaat zijn leuter tegen het hoofd van Acid wat u niet wil dat u geschied...........![]()
Het gebruik van het woord ondermaats bij het bespreken van je eigen naaktfoto's getuigd dan wel weer van humorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:36 schreef coz het volgende:
niet dat die tweede nou zo goed geknipt was , maar toen waren mijn fotosoep skills nog helemaal ondermaats
maw.. ownedquote:
ik ook van jouquote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef dafjedaf het volgende:
Het gebruik van het woord ondermaats bij het bespreken van je eigen naaktfoto's getuigd dan wel weer van humor![]()
kinkyquote:
Zo grappig is dat ook weer niet, maar hij houdt alleen maar van knullen met een straf aarsjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef Last_Samurai het volgende:
samurai heeft nog wel een kennisje wat van negers houd dus stuurt hem door kan ie haar mooi uitwonen![]()
![]()
dat zweepje (, mits zo'n zachte en in goede handen ) is nog tot daar aan toe , maar er ook bij gaan schoppenquote:
twas maar een klein schopjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:55 schreef coz het volgende:
dat zweepje (, mits zo'n zachte en in goede handen ) is nog tot daar aan toe , maar er ook bij gaan schoppen![]()
![]()
laat maar, zal de 3e poging zijn... hij luistert nietquote:Op woensdag 14 september 2005 18:03 schreef dafjedaf het volgende:
AciD_Nightmare, dit is zo'n topic waarin je je seksuele frustratie niet uit door andere mensen te irriteren, maar door elkaar op te geilen / op een leuke manier over seks te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |