* sleurt GGG mee naar de dansvloerquote:
Eeeh.. .quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
* sleurt GGG mee naar de dansvloer
Laat maar s zien wat je kan!![]()
qua oppervlakte nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef dafjedaf het volgende:
Hm. Toch niet iets kleiners dan almelo he?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh.. .![]()
* Gutteguttegut pakt een Xi en voelt zich helemaal los komen.....
-edit-
hmm... misschien iets teveel van het goede...![]()
MUHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef coz het volgende:
*mompel* nou voorruit *mompel* wierden *mompel*
quote:
quote:Heb je zeker ook zo'n achterlijk accent![]()
Ziet er goed uitquote:
Braaf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:28 schreef coz het volgende:
ben redelijk accentvrij
Ik concludeer wel dat ie een kleintje heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:40 schreef Misstique het volgende:
je bedoelt dat jij die man met die strategisch gepositioneerde taart bent?![]()
ik ben er eerlijk gezegd niet al te lang naar gaan zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:41 schreef dafjedaf het volgende:
Hadden ze geen heteromannen met taart voor je OP?Of is het de bedoeling
![]()
I'd say that's a safe assumptionquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik concludeer wel dat ie een kleintje heeft(die op die foto dan hè..)
wat zeg je dat weer leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
I'd say that's a safe assumption![]()
Maakt ook niet uit, tgaat om t ideequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:44 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben er eerlijk gezegd niet al te lang naar gaan zoeken![]()
Dag Gutquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
wat zeg je dat weer leuk![]()
* Gutteguttegut gaat naar het station..kijken of de trein op tijd rijd... dag allemaal...![]()
![]()
durf bijna te stellen dat ik alleen abn lul , maar dat is ook niet helemaal woar ..quote:
MUHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
noord-brabant.
quote:
zijn er trouwens vrouwen die dat er nog een beetje vinden uitzien .. en dan niet hoe kunstig die staat met die taart voor zijn taart .. maar zo'n lap spieren ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:40 schreef Misstique het volgende:
je bedoelt dat jij die man met die strategisch gepositioneerde taart bent?![]()
Een zachte g is altijd geilquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind een tikje zachte g toch echt wel vele malen geiler dan een langgerekte o.
ik vind frans dan weer geiler tov welk nederlands dan ook , maar vergeet de smiley nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind een tikje zachte g toch echt wel vele malen geiler dan een langgerekte o.
Juist. Brabant en twente is het verschil tussen engels met een frans accentquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef coz het volgende:
ik vind frans dan weer geiler tov welk nederlands dan ook , maar vergeet de smiley niet..
Voor mezelf gesproken: nee, een borst die eruit ziet als Mount Everest is aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef coz het volgende:
[..]
zijn er trouwens vrouwen die dat er nog een beetje vinden uitzien .. en dan niet hoe kunstig die staat met die taart voor zijn taart .. maar zo'n lap spieren ?
I zhink you hàve a point èrequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Juist. Brabant en twente is het verschil tussen engels met een frans accenten engels met een duits accent
![]()
als je een betere gozer plaatje hebt dan soepen we die taart wel naar een andere plekquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb op m geklikt, word ie niet beter van.![]()
en nee ik voel me nog niet geroepen om dat met mijn eigen fotos te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef coz het volgende:
als je een betere gozer plaatje hebt dan soepen we die taart wel naar een andere plek![]()
Doe nou niet zo flauw, hou zelf ff een hotelcake voor je leuterquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef coz het volgende:
als je een betere gozer plaatje hebt dan soepen we die taart wel naar een andere plek![]()
Dan komt ie niet in de OPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |