Scherp hoor, en dat op de vroege morgen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:30 schreef Misstique het volgende:
3 keer? dat lukt me niet zo snel hoor![]()
Dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Scherp hoor, en dat op de vroege morgen...
Oefening baart kunst he!![]()
Ik kan 't trouwens ook niet hoor...
* pakt z'n agenda d'r maar weer eens bij...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je![]()
Dat is t, ik krijg te weinig oefening![]()
Ik kan nog wel ergens een gaatje vinden, jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* pakt z'n agenda d'r maar weer eens bij...
Ik denk ook wel dat ik een gaatje kan vinden... hehehe....quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog wel ergens een gaatje vinden, jij?
zo'n kleintje raakt de toetsen natuurlijk ook niet goed...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:42 schreef hansjes het volgende:
hett typ[t l;astigh m,et mn piee,mel
Bring it onquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:46 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik een gaatje kan vinden... hehehe....
quote:
Dan zitten we op 't verkeerde forum ben ik bang... ging het hier niet over geilheid?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
(verkapt grote smiley's topic)
* kent wel iemand die geil is vanmorgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dan zitten we op 't verkeerde forum ben ik bang... ging het hier niet over geilheid?![]()
* Razorfish69 vraagt zich af of er nog geile mensen zijn zo vroeg op de morgen....
O ja? Wie dan? Kan ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kent wel iemand die geil is vanmorgen![]()
Dat kan, hoeveel biedt je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:03 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
O ja? Wie dan? Kan ik een klinker kopen?
Normaal geeft ie je een beurt en rot ie gelijk op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef Panthera1984 het volgende:
en hij blijft dit weekend de hele nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |