Dat mag wel van Misstiquequote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Hmmmmm........ ik ga er eens even een kusje op geven....
![]()
Hmmmm...quote:
* Razorfish69 kust heel braaf en zachtjes de onderrug van Misstique...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmmm...
Dat mag je ook wel zachtjes op m'n onderrug doen..
Tuurlijk niet, dit is een forum...quote:
* Misstique voelt rillingen door haar hele lijf gaan..quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kust heel braaf en zachtjes de onderrug van Misstique...
ja maar aangezien jij en razorfish nogal druk zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dit is een forum...![]()
Volgende keer wel graag ff kloppen...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
ja maar aangezien jij en razorfish nogal druk zijn![]()
![]()
* Razorfish69 kan zijn ogen niet van Misstique's kontje afhouden en besluit om haar billen nog even lekker met massage olie in te smeren....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt rillingen door haar hele lijf gaan..
Kloptquote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
ja maar aangezien jij en razorfish nogal druk zijn![]()
![]()
* Misstique ondergaat alles braaf, maar heeft stiekem zin in ander dingen..quote:Op woensdag 14 september 2005 16:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kan zijn ogen niet van Misstique's kontje afhouden en besluit om haar billen nog even lekker met massage olie in te smeren....
Klopt... (flauwe woordgrap...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Last_Samurai het volgende:
ja zal ik doen int vervolg maar als jullie nie oppassen begint er zo iets anders te kloppen hier![]()
![]()
Such as?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ondergaat alles braaf, maar heeft stiekem zin in ander dingen..![]()
Doe dat maar...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Such as?
Zal ik je maar even helpen met omdraaien dan?
slaat zijn leuter tegen het hoofd van Acid wat u niet wil dat u geschied...........quote:Op woensdag 14 september 2005 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
* AciD_Nightmare klopt zijn halfslappe penis nog even lekker na tegen het hoofd van misstique.
Niet stiekem happen eh
* Razorfish69 ziet zoveel moois dat hij even niet goed weet waar hij zal beginnen...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe dat maar...
* Misstique laat zich gewillig omdraaien..![]()
Een 5,5 is voldoende he?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef coz het volgende:
ik kreeg 5 punten van dafjedaf voor mijn foto![]()
![]()
geen idee of dat veel of laag is maar toch
* Misstique ligt kou te vatten!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 ziet zoveel moois dat hij even niet goed weet waar hij zal beginnen...
Foto? Welke foto?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef coz het volgende:
![]()
geen idee of dat veel of laag is maar toch
* Razorfish69 ziet inderdaad aan bepaalde dingen dat Misstique het koud heeft... Dit is natuurlijk niet de bedoeling dus zijn mond begeeft zich richting haar borsten....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ligt kou te vatten!!!
Dat is beter!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 ziet inderdaad aan bepaalde dingen dat Misstique het koud heeft... Dit is natuurlijk niet de bedoeling dus zijn mond begeeft zich richting haar borsten....
* Razorfish69 begint zachtjes aan Misstique's linker tepel te sabbelen...quote:
* Misstique wordt ineens besprongen door haar kat die de weg naar de kamer heeft gevonden.. ouch!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 begint zachtjes aan Misstique's linker tepel te sabbelen...
* Razorfish69 kijkt verschrikt op en ziet nu ineens een poesje en een kat...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wordt ineens besprongen door haar kat die de weg naar de kamer heeft gevonden.. ouch!!![]()
* Misstique stelt voor om de kat maar even wat aandacht te geven en de rest later af te makenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kijkt verschrikt op en ziet nu ineens een poesje en een kat...
Je kreeg 5 punten voor de TAARTquote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef coz het volgende:
![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique stelt voor om de kat maar even wat aandacht te geven en de rest later af te maken![]()
Pwnd!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je kreeg 5 punten voor de TAARTover de foto heb ik alleen gezegd dat je moet leren fotosoepen... Meeen, mn ogen doen nog zeer van dat psychedelische achtergrondje
![]()
Bye babequote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Goed plan!
* Razorfish69 duikt over een paar minuutjes z'n auto in en zegt: Tot morgen!![]()
toch lees je er gemakkelijk iets andersquote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je kreeg 5 punten voor de TAART![]()
quote:Maar, taart, 5 punten voor jou
quote:over de foto heb ik alleen gezegd dat je moet leren fotosoepen... Meeen, mn ogen doen nog zeer van dat psychedelische achtergrondje![]()
* AciD_Nightmare grijpt de telefoon, belt momo (de draagneger met z'n volle 30 cm die net vrij is uit de bak) en vraagt hem ene Last_Samurai te komen uitwonen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
slaat zijn leuter tegen het hoofd van Acid wat u niet wil dat u geschied...........![]()
Het gebruik van het woord ondermaats bij het bespreken van je eigen naaktfoto's getuigd dan wel weer van humorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:36 schreef coz het volgende:
niet dat die tweede nou zo goed geknipt was , maar toen waren mijn fotosoep skills nog helemaal ondermaats
maw.. ownedquote:
ik ook van jouquote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef dafjedaf het volgende:
Het gebruik van het woord ondermaats bij het bespreken van je eigen naaktfoto's getuigd dan wel weer van humor![]()
kinkyquote:
Zo grappig is dat ook weer niet, maar hij houdt alleen maar van knullen met een straf aarsjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:40 schreef Last_Samurai het volgende:
samurai heeft nog wel een kennisje wat van negers houd dus stuurt hem door kan ie haar mooi uitwonen![]()
![]()
dat zweepje (, mits zo'n zachte en in goede handen ) is nog tot daar aan toe , maar er ook bij gaan schoppenquote:
twas maar een klein schopjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:55 schreef coz het volgende:
dat zweepje (, mits zo'n zachte en in goede handen ) is nog tot daar aan toe , maar er ook bij gaan schoppen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |