Hmmm..het zou natuurlijk wel een stuk makkelijker zijn als ik het ook zou zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de juiste stemming te krijgen![]()
Het is wel herkenbaar hoor, maar ouders zeuren omdat ze zich zorgen maken en om je geven. Weet dat t superirritant kan zijn, maar hou dat gewoon in je achterhoofd. En als de situatie onhoudbaar wordt, wordt het tijd om een stekkie voor jezelf te zoeken!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:04 schreef coz het volgende:
[..]
nee klopt, (alhoewel ik me wel de hele dag kan vermaken voor een pc) ..en net klaar dus![]()
maar dat gezeur erbij![]()
* Misstique wacht geduldig afquote:Op woensdag 14 september 2005 11:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm..het zou natuurlijk wel een stuk makkelijker zijn als ik het ook zou zijn...
Even denken....
* Gutteguttegut weet wat Misstique ongeveer wel en niet lekker vind...daar moet toch wel een begin mee te maken zijn...![]()
Nee, hier worden mensen opgegeildquote:Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ff to the point. Word hier nog geneukt ?
Godverdomme wat heb je dan aan dit topicquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
Nee, hier worden mensen opgegeild![]()
Jij niks blijkbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Godverdomme wat heb je dan aan dit topic![]()
Oh? Zelfs als er niet geneukt wordt?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heej, ik probeer een beetje geil hier te worden jah, help me ff![]()
Klik hier en veel plezier hèquote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heej, ik probeer een beetje geil hier te worden jah, help me ff![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klik hier en veel plezier hè
* Gutteguttegut gaat voor Misstique staan en kijkt haar diep in de ogen aan....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wacht geduldig af![]()
* Misstique gaat nog wat dichterbij Gutteguttegut staan, zodat ze elkaar net niet aanraken..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] gaat voor Misstique staan en kijkt haar diep in de ogen aan....[/me]
[me=Gutteguttegut] ruikt de zoete lucht van Misstique dr eau de toilet...[/me]
[me=Gutteguttegut raakt Misstique voorzichtig aan door haar schouder te strelen...![]()
made me smilequote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klik hier en veel plezier hè
* AciD_Nightmare komt er naakt tussen gesprongen, pakt misstique's haar beet en drukt haar hoofd met een harde ruk naar zijn pik toe. Pijpen trut, denk je dat ie uit zichzelf klaarkomt!!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Misstique het volgende:
* Misstique gaat nog wat dichterbij Gutteguttegut staan, zodat ze elkaar net niet aanraken..
quote:
* Gutteguttegut voelt de warmte van Misstique's lichaam en voelt nu de kriebels in zn buik heftiger worden....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique gaat nog wat dichterbij Gutteguttegut staan, zodat ze elkaar net niet aanraken..
* Misstique maakt Gutteguttegut duidelijk dat hij z'n gang mag gaanquote:Op woensdag 14 september 2005 11:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] voelt de warmte van Misstique's lichaam en voelt nu de kriebels in zn buik heftiger worden....[/me]
[me=Gutteguttegut fluisterd zachtjes in je Misstique dr oor en vraagt: mag ik...? als hij naar de knoopjes van Misstique dr shirtje knikt...
![]()
oefening baart kunstquote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
denk je dat ie uit zichzelf klaarkomt!!
* Gutteguttegut is heel voorzichtig en een beetje nerveus als hij de knoopjes van het shirtje van Misstique 1 voor 1 los maakt....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique maakt Gutteguttegut duidelijk dat hij z'n gang mag gaan![]()
* Misstique glimlacht en laat haar shirtje op de grond vallen..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] is heel voorzichtig en een beetje nerveus als hij de knoopjes van het shirtje van Misstique 1 voor 1 los maakt....[/me]
[me=Gutteguttegut] z'n ogen glinsteren bij het aanblik van wat er dan tevoorschijn komt....[afbeelding][/me]
[me=Gutteguttegut doet een stapje naar achter om al het moois te aanschouwen en voelt dan iets wel erg warm worden in zn broek...![]()
* Gutteguttegut voelt de harde tepels van Misstique door de dunne stof van zn bloes tegen zn borst aan prikken...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique glimlacht en laat haar shirtje op de grond vallen..
* Misstique trekt Gutteguttegut weer naar zich toe..
* Misstique voelt het naakte bovenlichaam van Gutteguttegut tegen zich aandrukken en kriebelt met haar handen over z'n rugquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] voelt de harde tepels van Misstique door de dunne stof van zn bloes tegen zn borst aan prikken...[/me]
Ik denk dat ik iets te aangekleed ben.....
[me=Gutteguttegut rukt in 1 ruk alle knoopjes van zn bloes los en neemt Misstique in zn armen...zow...das lekker.
Kippenvel....mmmmquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique voelt het naakte bovenlichaam van Gutteguttegut tegen zich aandrukken en kriebelt met haar handen over z'n rug![]()
* Misstique pakt Gutteguttegut's hoofd in beide handen en kust hem zachtjes op z'n lippen...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kippenvel....mmmm
* Gutteguttegut geniet en streelt Misstique terug....eerst over haar rug en dan door haar haar...met zn andere hand haar steeds stevig maar voorzichtig vasthoudend...
Hi babequote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 zegt: Goedemiddag!
* Gutteguttegut kust zachtjes terug.....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt Gutteguttegut's hoofd in beide handen en kust hem zachtjes op z'n lippen...
Hey Razor...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 zegt: Goedemiddag!
Absoluutquote:
Hoi hoiquote:
Gaat goed zo te zien!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi hoi
Eeeeh..lukt wat?...Misstique verwennen?...Ik doe mn best....![]()
Hahahaha, ga je m instructies geven?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Gaat goed zo te zien!![]()
Tip: kriebel 'ns in d'r nek...
En Gutje dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, ga je m instructies geven?![]()
Anders doe je het zelf even![]()
Die staat voor me..quote:
Nou..goed dat je er even bent, ik heb het erg druk en weet dat ze bij jou in goede handen is..dus leef je uit.quote:
Hoooooooooiquote:
*Okay dan!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die staat voor me..
Kom jij maar achter me..![]()
Nee ik ben weer geil op mn werk..quote:Op woensdag 14 september 2005 13:58 schreef Priyantha het volgende:
Jullie ook allemaal helemaal alleen thuis ?
Ditoquote:Op woensdag 14 september 2005 13:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee ik ben weer geil op mn werk..![]()
Kgeloof dat Gutteguttegut pleitos is...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
*Okay dan!
* Razorfish69 kriebelt Misstique zachtjes in haar nek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |