* Razorfish69 voelt ook ineens wat kriebelen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique heefterg veel moeite om stil te blijven liggen..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 voelt ook ineens wat kriebelen....
* Razorfish69 kijkt trots naar Misstique die blij kijkt naar de enorme slagroomtaart met kaarsjes die hij tevoorschijn heeft gehaald, om de nummer 50 editie van "Het grote geilheidstopic" te vieren ...quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kijkt trots naar Misstique die blij kijkt naar de enorme slagroomtaart met kaarsjes die hij tevoorschijn heeft gehaald, om de nummer 50 editie van "Het grote geilheidstopic" te vieren ...
![]()
* Razorfish69 likt zachtjes de slagroom van Misstique's vinger, terwijl hij haar ondeugend in haar ogen kijkt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lekker!
* Misstique lust wel een stukje taart en pakt met haar wijsvinger een beetje slagroom wat ze aan Razor voert![]()
* Misstique pakt een enorm stuk taart en duwt t in Razor's gezichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 likt zachtjes de slagroom van Misstique's vinger, terwijl hij haar ondeugend in haar ogen kijkt...
* Razorfish69 is ook niet gek en mikt een stuk taart richting Misstique's hoofd...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt een enorm stuk taart en duwt t in Razor's gezicht![]()
* Misstique pakt de rest van de taart en smeert t over Razor's hele lijf!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is ook niet gek en mikt een stuk taart richting Misstique's hoofd...
* PAF *
Voltreffer!![]()
* Razorfish69 heeft wel zin in een stoei- en knoei partij dus hij gaat lekker met z'n taart-body op Misstique liggen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt de rest van de taart en smeert t over Razor's hele lijf!!
* Misstique komt onder de slagroom te zitten en vraagt of Razor er wat vanaf wil likkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 heeft wel zin in een stoei- en knoei partij dus hij gaat lekker met z'n taart-body op Misstique liggen...![]()
* Razorfish69's tong is binnen no-time bezig met een poging om Misstique's lichaam van alle slagroom te ontdoen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique komt onder de slagroom te zitten en vraagt of Razor er wat vanaf wil likken
* Misstique ziet dat dit niet echt helpt en stelt voor om met Razor onder de douche te stappenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69's tong is binnen no-time bezig met een poging om Misstique's lichaam van alle slagroom te ontdoen...
![]()
* Razorfish69 moet inderdaad toegeven dat hij wel kan blijven likken, maar dat een lekkere warme douche een betere optie is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ziet dat dit niet echt helpt en stelt voor om met Razor onder de douche te stappen
* Misstique draait de kraan alvast openquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 moet inderdaad toegeven dat hij wel kan blijven likken, maar dat een lekkere warme douche een betere optie is...
* Razorfish69 schuift wat dichter tegen Misstique aan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique draait de kraan alvast open
*vind*quote:
vrees van welquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef dafjedaf het volgende:
Oh gatver, is dat roze onderaan de rechtse taart wat ik zou moeten denken dat het is?
Goor man... zal die gast die jarig is dat stukje wel krijgen...quote:
sleurt dafjevraagt of dafje nog even naar slowchat komtquote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Goor man... zal die gast die jarig is dat stukje wel krijgen...
Wees dan een vent en sleur me er aan mn haren heen. Watjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:23 schreef GewoneMan het volgende:
sleurt dafjevraagt of dafje nog even naar slowchat komt![]()
* GewoneMan pakt dafje bij dr haren en sleurt dr naar slowchat...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wees dan een vent en sleur me er aan mn haren heen. Watje![]()
Hai Gutquote:Op woensdag 14 september 2005 07:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hoi allemaal
* Gutteguttegut is weer schoon en fris...
Nu ff aankleden..
Hoi Misstiquequote:
Ik heb ook alweer geen zin (in werk), gaat lekker deze weekquote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Misstique![]()
Ja..ik zit weer op mn plekje... maar heb even voor de verandering helemaal geen zin.![]()
Ik ga straks even overleggen hier, en dan ga ik vanmiddag vroeg naar huis...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer geen zin (in werk), gaat lekker deze week![]()
Ik moet gewoon een volle dag maken, maar ja vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ga straks even overleggen hier, en dan ga ik vanmiddag vroeg naar huis...
Lekker geslapen?
thanx!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:01 schreef coz het volgende:
sterkte jullie @ werk
Ik moet nog 7 weken aan vrije dagen opmaken dit jaar....heb jij nog ideeen?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een volle dag maken, maar ja vrijdag vrij![]()
-edit-
Wow!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 weken aan vrije dagen opmaken dit jaar....heb jij nog ideeen?
Dan zijn we snel klaar..dat wordt werken in mn vakantiequote:Op woensdag 14 september 2005 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow!!!
* jaloers is
Hangt er vanaf hoeveel geld je te besteden hebt![]()
Werken in je vakantie? Kinda defeates the purpose, don't it?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar..dat wordt werken in mn vakantie
* Gutteguttegut is en arme jongen..
Ik voel me niet arm..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werken in je vakantie? Kinda defeates the purpose, don't it?
maar wel rijk in andere dingen![]()
Goed zo!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik voel me niet arm..
En de geilheid is nu ook wat verder te zoeken....misschien dat jij me kan helpen?
Ja ik sta verstelt van mezelf...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Wow, een niet geile Gut, dat ik dat nog mag meemaken![]()
mijn ouders lopen te stressen over dat ik werk moet vindenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
thanx!
jij kan weer een hele dag relaxen?![]()
Ik denk dat er meer mensen van hun stoel vallen bij het lezen van jouw opmerking!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja ik sta verstelt van mezelf...![]()
Et you? Bist tu horny?
Dat zal best...al die lurkers...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen van hun stoel vallen bij het lezen van jouw opmerking!![]()
Mwoh, niet bijzonder, maar t is nog vroeg![]()
* checkt profile Cozquote:Op woensdag 14 september 2005 10:37 schreef coz het volgende:
[..]
mijn ouders lopen te stressen over dat ik werk moet vinden(en daar herinneren ze me met een dusdanige regelmaat en tone of voice aan dat het me alleen maar minder enthousiast maakt )
en als ze de preek klaar hebben
"en anders ga je maar achter de lopende band staan" ...![]()
![]()
heel irritant
Ik ben altijd in de juiste stemming te krijgenquote:
nee klopt, (alhoewel ik me wel de hele dag kan vermaken voor een pc) ..en net klaar dusquote:Op woensdag 14 september 2005 10:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt profile Coz
Maar een jongen van jouw leeftijd wil toch ook niet de hele dag thuis zitten bij z'n ouders? Of ben je ook bezig met een studie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |