Nou ok zet dan maar gewoon hier neerquote:
waar zouden ze de kaarsjes in de taart steken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef coz het volgende:
als jij denkt spul wat eruit druipt .. ja
heeeeeeeel mischien als last postquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nou ok zet dan maar gewoon hier neerik ben daar ruim in.
zeg geen fout woord over twente graagquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb dat met noord-brabant. Heb ik misschien een half jaar gewoond toen ik klein was, je hoort het normaal niet, maar als ik dan daar benkrijg je dat weer.
Twents is me nooit gelukt, ik kan het alleen een klein beetje nep om mensen die hier nog nooit geweest zijn mee te vermaken. Een echte tukker zou het denk ik niet eens als twents herkennenmeer als hardnekkige klinkers.
*probeert weer ontopic te gaan*
Ik vind het ook totaal niet gek dat UT-ers altijd klagen over de vrouwen hier. 90% van de UT meisjes worden lelijk voor ze tweedejaars zijn, en wat hier vandaan komt.... Yegh. Moet er niet aan denken, lig je te wippen, begint ze in twents accent je aan te moedigendat word toch nooit wat.... Leuk man, twente
![]()
Eh? Heb je twee exen zo gek gekregen met mekaar op de foto te gaan? Lukt mij nou nooitquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef coz het volgende:
fotos van ex en ex van mij
quote:fotos van ex , en ex (fotos) van mij
Heel twente mag van mij sterven graagquote:
Hai againquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef razorfish69 het volgende:
Zozo! Nummertje 50 alweer!![]()
Dat moeten we vieren!![]()
* maakt dansje door de kamer
* Misstique dito!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:44 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 komt net uit bad en is weer lekker glad...
quote:
Oops, kan ik niet zo goed bij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
Nice! Wat zie ik nou? Is dat nou je rug die nog nat is?
ff wachten, dan pak ik mijn handdoek wel ff....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oops, kan ik niet zo goed bij...
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
ff wachten, dan pak ik mijn handdoek wel ff....
* veegt zachtjes met zijn handdoek over Misstique's natte rug....
You are welcome....quote:
Oops, bustedquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
You are welcome....
Is het hiervoor nou ook nat, of wat zie ik nu?![]()
* laat "per ongeluk" de handdoek vallen zodat hij op z'n knieën moet om deze op te rapen...quote:
wat doe je nou?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* laat "per ongeluk" de handdoek vallen zodat hij op z'n knieën moet om deze op te rapen...
Euh... nu nog niks, maar niet lang meer.... Zal (l)ik?quote:
Zal je wat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Euh... nu nog niks, maar niet lang meer.... Zal (l)ik?
* Razorfish69 zet 1 been van Misstique op de rand van het bad en gaat met zijn hoofd iets dichterbij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal je wat?
* Misstique speelt de onschuld zelve![]()
* Misstique wacht op wat er komen gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 zet 1 been van Misstique op de rand van het bad en gaat met zijn hoofd iets dichterbij...
* Razorfish69 kust zachtjes de binnenkant van Misstique's dij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique wacht op wat er komen gaat...
*Misstique is aangenaam verrastquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kust zachtjes de binnenkant van Misstique's dij...
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen terwijl zijn tong een andere richting op gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
*Misstique is aangenaam verrast![]()
* Misstique krijgt last van knikkende knieën...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen terwijl zijn tong een andere richting op gaat...
* Razorfish69 doet Misstique's benen iets verder uit elkaar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique krijgt last van knikkende knieën...![]()
* Misstique valt prompt op de grond!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:13 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 doet Misstique's benen iets verder uit elkaar...
* Razorfish69 denkt dat Misstique flauw gevallen is door alle opwinding en hij wil haar mond op mond beademing gaan geven...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique valt prompt op de grond!
* Misstique laat Razor z'n gang gaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 denkt dat Misstique flauw gevallen is door alle opwinding en hij wil haar mond op mond beademing gaan geven...
* Razorfish69 kruipt op Misstique en zet zijn lippen op de hare...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat Razor z'n gang gaan![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kruipt op Misstique en zet zijn lippen op de hare...
* Razorfish69 slaat zichzelf voor z'n kop en ziet dat ie zijn lippen op de "verkeerde" lippen heeft gezet, maarrrr... hij merkt dat Misstique toch bij kennis is en besluit om verder te gaan met waar hij gebleven was...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* Misstique voelt iets kriebelen tussen haar benen
* Misstique laat Razor lekker z'n gang gaan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:22 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 slaat zichzelf voor z'n kop en ziet dat ie zijn lippen op de "verkeerde" lippen heeft gezet, maarrrr... hij merkt dat Misstique toch bij kennis is en besluit om verder te gaan met waar hij gebleven was...
* Razorfish69 gaat zachtjes met zijn tong over Misstique's gladde onderlichaam...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat Razor lekker z'n gang gaan...
* Misstique geniet van t gevoel van Razor's tong en kriebelt m zachtjes door z'n haar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat zachtjes met zijn tong over Misstique's gladde onderlichaam...
* Razorfish69 besluit om het tempo van zijn tong iets op te voeren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique geniet van t gevoel van Razor's tong en kriebelt m zachtjes door z'n haar...
* Misstique heeft erg veel moeite om stil te blijven liggen..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 besluit om het tempo van zijn tong iets op te voeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |