Vette jas maar 110 Pond voor een bodywarmer en een trui aan elkaar genaaid ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Gillesvl het volgende:
Deze stond al eerder gepost alleen dan in het zwart. Vind deze kleur mooier daarom heb ik m ook maar gekocht![]()
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=32731
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook wel een schattig jasje.![]()
Waar wordt dat in NL verkocht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef ArnhemCasual het volgende:
Henry Lloyd.
Je mag hem hebben voor 50 euroquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:30 schreef erik.jansen101 het volgende:
Die is mooi, en kan dit jaar nog steeds
In welke winkels kun je deze vinden??quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef BrauN het volgende:
Ik ga maar eens een jaske van J.C.Rags aanschaffen, die hebben altijd wel puik materiaal. Al die Chasin' en G-Star meuk moet ik niet... daar loopt elke pauper al in rond.
Men at Work (maar dan moet je er wel snel bij zijn)quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:06 schreef Cols het volgende:
[..]
In welke winkels kun je deze vinden??
Ouwe, welk merkje? Geen SI zo te zienquote:
Beter draag je dan deze trui of vest:quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hooligan jas...kan je je gezicht goed mee verbergen
zo...die had ik nog niet eerder gezienquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Beter draag je dan deze trui of vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, een jas met een muts is heel uniek?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zo...die had ik nog niet eerder gezien![]()
Wat is er mis met bontkragen?quote:
Alles. Dat weet iedereen die wel eens buiten komt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef erik.jansen101 het volgende:
Wat heeft dat nou weer met Marokkanen te maken![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hooligan jas...kan je je gezicht goed mee verbergen
Ja, die heb ik al hequote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef NordKaos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik ook al weer een tijdje, gaat deze winter nog wel mee. Al is ie soms nu nog iets té warmquote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
deze hebk afgelopen zondag gekocht
Mooi bont is niet lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles. Dat weet iedereen die wel eens buiten komt.
Dan mag je ook niets rozes meer aan, want er zijn ook Marokkanen die dat dragen. En wit. En rood.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles. Dat weet iedereen die wel eens buiten komt.
Met deze ziet pas echt niemand je hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef NordKaos het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, hij heeft gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Dan mag je ook niets rozes meer aan, want er zijn ook Marokkanen die dat dragen. En wit. En rood.
Je wordt gewoon te oud.
Daar ga ik in december maar even winkelen als we naar Arsenal moetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb hem in Londen gekocht. Londen is echt zo relax.
Jajaja, zeker net als de Soul Crew boys in London, een paar de verkopers afleiden, en de rest van de groep, de winkel vol casual clobber leegstelen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daar ga ik in december maar even winkelen als we naar Arsenal moeten![]()
vette jas, heb je die gewoon op het internet besteld, want ik zie dat ze maar 2 maten hebben, small en x-large.. tis wel een mooie jas hoor, maar is ie het geld waard?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef Setambre het volgende:
[..]
Vette jas maar 110 Pond voor een bodywarmer en een trui aan elkaar genaaid ?
In geen 110 jaar...![]()
Tsss dat betaal je toch niet voor zo'n lelijke jas, ik bedoel kijk dan en dan ook nog 900 euroquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef GetFresh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedoel je deze? Zeer stoere jas, alleen de prijs is net iets te hoog, maja wat verwacht je anders van Dsquared?
Dan kun je beter zoiets kopen:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef bacoman het volgende:
[..]
Tsss dat betaal je toch niet voor zo'n lelijke jas, ik bedoel kijk dan en dan ook nog 900 euro![]()
Nice, maar is ie warm genoeg voor de winter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:29 schreef Black-Hole het volgende:
Vanmiddag deze gekocht bij de Chasin' store:
[afbeelding]
Niet echt, maar ja echt winter wordt het toch niet in Nederlandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nice, maar is ie warm genoeg voor de winter?
kijk eens bij de chill out bij de bijenkorf, daar hebben ze meestal wel zulke jassen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:45 schreef ReySpect het volgende:
Ha die mensen!
Ik zoek nog steeds naar zo'n jas:
[afbeelding]
Iemand?
PS. Intwine rules!![]()
Leuke jas waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook wel een schattig jasje.![]()
Asos.com zo te zienquote:
Afgelopen week in Manchester en Liverpool geweest en helemaal vergeten voor een winterjas te kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb hem in Londen gekocht. Londen is echt zo relax.
Waar heb je die jas vandaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:36 schreef hydraulix het volgende:
Heb deze:
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/90/jas8ti.th.png]afbeelding][/url]
Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef AFCA-ML het volgende:
Hier mijn zwarte carhartt jas
[afbeelding]
![]()
Deze jas is echt supermooiquote:
Abercrombie & Fitch en nee...dat is niet in Nederland te verkrijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:48 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Deze jas is echt supermooi![]()
Weet je toevallig of hij ook in Nederland in de winkel te krijgen is?
btw. Waar heb je hem besteld?
Anyone?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef ForumGek het volgende:
Gave jas van Hugo Boss Green. Weet iemand waar een winkel in Den Haag zit waar ik deze zou kunnen passen (Waar ze ook maat S hebben)?.
[Super dope shizzle jas !!!!]
Ik vind 'm wel leuk ja, in R'dam zit trouwens een Hugo Boss Man winkel, in Amsterdam zelfs een paar.l Denk dat ze 'm daar wel hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb een mailtje naar Bonneterie gestuurd, maar heb nog niks terug gehad....hebben het vast druk daar. Bijenkorf is wel een goede...maar ik dacht dat deze alleen de Orange collectie van Boss verkochten ! Maar ik kan het iniedergeval proberen.
wat vind je van de jas zelf? leuk, of liever niet?
erg mooie jas idd, ergens anders te krijgen nog, behalve via de site???quote:
Bij Jack & Jonesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef Frozen het volgende:
Waar heb je die jas vandaan?
die heb ik gister aangehad, maar ze hadden geen xs [ben meisje dus anders is ie wel hel groot, maar die jas is zo geniaal]quote:Op zondag 6 november 2005 10:55 schreef Droefdeluxe het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze jas van Burton kan kopen?
En op wat voor een prijs kan ik ongeveer rekenen?![]()
En in Rotterdam zit ook een Ansons.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk ja, in R'dam zit trouwens een Hugo Boss Man winkel, in Amsterdam zelfs een paar.l Denk dat ze 'm daar wel hebben. en ik zie nu dat ze Boss ook bij Ansons verkopen, die zit ook in Den Haag .
Hoe lang is die jas? Tot je middel of is hij nog langer?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:12 schreef Gertjuhh het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze vandaag gekocht; hij zit heerlijk en de kleur is veel mooier dan op het plaatje.
Beetje...quote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef heaven7 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Normale prijs: ¤129,95
heaven7's prijs: ¤69,95!
Dat op die foto ben ik niet
Wat ik dan meestal doe als ik in zo een situatie zit is de betreffende kledingstuk op een compleet andere plek te hangen waar ze hem toch neit zoeken. Dan weet ik zeker dat als ik terugkom dat ie er nog hangt. Maar alleen als ik zeker weet dat ik hem neem en dat ik de volgende dag of de dag erna terugkom. Misschien een beetje gemeenquote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En in Rotterdam zit ook een Ansons.
Ik had een hele vette jas gezien van Esprit bij Ansons in rotterdam, wou ik em gister gaan kopen (had toen te weinig geld bij me) hing 'ie er niet meer
Tering. Anders is die jas even duur ofzo.quote:Op zondag 6 november 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
die heb ik gister aangehad, maar ze hadden geen xs [ben meisje dus anders is ie wel hel groot, maar die jas is zo geniaal]
iig bij de karl denig in amsterdam dus
ik geoof rond de 250 trouwens
wil zelf misschien deze burton jas gaan halen
[afbeelding]
jaa burton jassen zijn echt geniaalquote:Op maandag 7 november 2005 15:58 schreef Droefdeluxe het volgende:
[..]
Tering. Anders is die jas even duur ofzo.![]()
Zit hij zooooo fijn dan? Dan heb ik het geld er misschien wel voorover. Hij is wel erg gaaf namelijk.![]()
Visgraat is helemaal inquote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Wat een rare jassen tegenwoordig zeg. Is zoiets anno 2005 nog te doen?:
[afbeelding]
Maar wel beter dan die andere gekke jassen of nietquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef cultheld het volgende:
Dat is geen jas meer, maar gewoon een vuilniszak met knopen en bandensporen als motief. Maar be my guest.
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die andere gekke jassen of niet.
Is volgens mij een Diesel, en nogal aan de prijs..quote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
weet iemand toevallig van welk merk deze jas is en waar deze te verkrijgen is?
Dik genoeg is niet echt een uberonderwerp lijkt mij zo. De winters zijn in Nederland door het zeeklimaat aan de matige kant. En anders moet je er onder gewoon iets meer aandoen, een trui ofzo.quote:Op zondag 13 november 2005 22:23 schreef Tujuh het volgende:
Afgaande op het plaatje lijkt me deze ook wel mooi.Ik vraag me alleen wel af of hij dik genoeg is voor in de winter..
[afbeelding]
`quote:Op zondag 20 november 2005 13:02 schreef donn het volgende:
weet iemand waar ik zo'n soort jas kan vinden?
[afbeelding]
ik zie welke winkel er in de link staat maar dit is de vrouwen versie, zoek de mannen versie
Ze hadden de laatste jas aan een paspop gehangen en ik heb em nu.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Wat ik dan meestal doe als ik in zo een situatie zit is de betreffende kledingstuk op een compleet andere plek te hangen waar ze hem toch neit zoeken. Dan weet ik zeker dat als ik terugkom dat ie er nog hangt. Maar alleen als ik zeker weet dat ik hem neem en dat ik de volgende dag of de dag erna terugkom. Misschien een beetje gemeen, maar ik heb dan wel wat ik wil hebben.
Ik vind deze trouwens wel mooi, ik moet toch een nieuw snowboardjas hebben. Wat vinden jullie van deze? http://www.altrec.com/shop/detail/20444/1/photo. Weet iemand toevallig ook waar je deze kan kopen? Ik hou er namelijk wel van om eerste te passen (vooral bij jassen).
hoe duurquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:44 schreef AFCA-ML het volgende:
carhartt jas heb ik in apeldoorn gekocht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |