de bunker in hilversum, maar in het echt vind ik em niet zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef Blaxje het volgende:
Mensen, wie weet waar ik deze jas van G-Star kan krijgen:
[afbeelding]
Wat voor stof is dat dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gebruik je die als winterjas? Die heeft een hele foute stof als het gaat sneeuwen hoor!
Bijenkorf Amsterdam had'm volgens mij. Ziet er in het echt een stuk lelijker uit trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort ns kijken, jammer om te horen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Bijenkorf Amsterdam had'm volgens mij. Ziet er in het echt een stuk lelijker uit trouwens.
Tof model, maar die kleurquote:
De kleur is een beetje vervormd door de digiquote:
Die heb ik nog van vorig jaar hele mooie warme jasquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:12 schreef Gertjuhh het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze vandaag gekocht; hij zit heerlijk en de kleur is veel mooier dan op het plaatje.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:47 schreef thispicture het volgende:
[afbeelding]
(meisjes jas) zooo mooi
Oeeeehh hebbe, hebbe, hebbe! Echt een vette jas. Zoiets heeft energie ook, mja tis zo'n lichte kleur. Beetje jammer voor de winter.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef GetFresh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedoel je deze? Zeer stoere jas, alleen de prijs is net iets te hoog, maja wat verwacht je anders van Dsquared?
Hmmz ik dacht dat dit nieuwe collectie was.... Maar hij is idd erg warm!quote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die heb ik nog van vorig jaar hele mooie warme jas
Ja klopt, daarom kan ik dus ook weer terug om hem alsnog te gaan halenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:30 schreef MugenPower het volgende:
Dat is bij colberts ook altijd zo... Maaruh, je kunt die zakken toch zelf weer open maken?!
<MP>
http://www.d-e-p-t.com/en/men.phpquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef r00d het volgende:
[afbeelding]
Ik wilde gisteren deze kopen van JC Rags (maar dan in het blauw)..
Maar heel vaag, de zakken zaten dicht... Dus leken net nepzakken, kwam ik er thuis achter dat die zakken meestal dichtgenaaid zitten om het model beter te behouden.... kut, weer terug de stad in :s
Weet iemand toevallig de site van JC Rags?
Waar kun je die kopen? Store locator op hun site doet het momenteel niet. (Die Abercrombie & Fitch dus)quote:
In Amerika, vrijwel in elke stad van betekenis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef smvs het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Store locator op hun site doet het momenteel niet. (Die Abercrombie & Fitch dus)
www.jcrags.comquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef r00d het volgende:
[afbeelding]
Maar heel vaag, de zakken zaten dicht... Dus leken net nepzakken, kwam ik er thuis achter dat die zakken meestal dichtgenaaid zitten om het model beter te behouden.... kut, weer terug de stad in :s
Ik dacht dat ik hem heb zien hangen bij M@Wquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef kuno het volgende:
Weet iemand waar ik deze jas kan krijgen ???
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem heb zien hangen bij M@W
die heb ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
deze hebk afgelopen zondag gekocht
Lees het topic eens door, of op z'n minst deze laatste pagina. Sjiesj, luie mafkees.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef kuno het volgende:
Weet iemand waar ik deze jas kan krijgen ???
[afbeelding]
Dan heb ik dezelfde gekocht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef r00d het volgende:
[afbeelding]
Wel bizar dat G-star met precies dezelfde jas komt als vorig jaar?quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
deze hebk afgelopen zondag gekocht
Héhé, eindelijk een foto kunnen maken, en eens geen foute postquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:31 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb nog steeds mijn winterjas met ruitjes van vorig jaar.
Hij past echt bij mij en dat is dan ook de reden waarom ik geen nieuwe neem. Hij voldoet prima..
heb je mabye een plaatje ervan? en hoe duur kost die dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef Toshio het volgende:
Binnenkort maar die zwarte jas met capuchon van de H&M erbij halen denk ik..Vind ik wel een mooie; simpel, goedkoop, dus gewoon voor erbij een prima jas. Kan alleen zo gauw geen plaatje vinden, maar den kdat mensen wel weten welke het is.
Wat kost die danquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef irernst het volgende:
[..]
heb je mabye een plaatje ervan? en hoe duur kost die dan?
Jeuj! ik heb hem ....... liep er toevallig tegenaan. Nergens in de stad te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |