Pannekoek, de vraag werd op pagina 1 gesteld, dan bestaat pagina 4 nog niet eens..quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:13 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, of op z'n minst deze laatste pagina. Sjiesj, luie mafkees.
Het antwoord staat er toch al minstens 2 keer;quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:23 schreef mcsluis het volgende:
[..]
Pannekoek, de vraag werd op pagina 1 gesteld, dan bestaat pagina 4 nog niet eens.., of was jij te lui om het topic door te lezen???
Goed zo, de vraag wordt op pagina 1 gesteld, het antwoord op de volgende pagina's. Jij quote een vraag van pagina 1. Het antwoord op de vraag was er toen nog niet. Heeft dan dus geen zin om te zeggen dat het antwoord al in het topic staat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Het antwoord staat er toch al minstens 2 keer;
Het grote winterjassentopic
Het grote winterjassentopic
Daar zat ik ook al naar te kijken, die jas op plaatje 13quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef saban het volgende:
Welke winkels verkoopt de kleding van http://www.energie.it/ ?
/edit
Alleen in Amsterdam dus.
Laxmi in Enschede ook. Zaterdag daar een supermooie jas gehaald.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef saban het volgende:
Welke winkels verkoopt de kleding van http://www.energie.it/ ?
/edit
Alleen in Amsterdam dus.
Wat hij bedoelt is dat er maar 1 echte Energie winkel in Nederland is en die zit in de Kalverstraat, maar welke jas heb je gekocht dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Laxmi in Enschede ook. Zaterdag daar een supermooie jas gehaald.
Vandaag ook geweest en niks gevonden. Had er wel een op het oog van Nudie, maar dat bleek achteraf geen winterjas te zijn maar een colbert. Was wel te bestellen, voor ¤ 400,-quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef mic_forever het volgende:
zoooooo
gister naar de stad geweest(rdam)
en ik niks kunnen vinden
En bedanktquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef mic_forever het volgende:
die bodywarmer van v&Ddaar lijkt hij op
Rags is ook voor paupers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef BrauN het volgende:
Ik ga maar eens een jaske van J.C.Rags aanschaffen, die hebben altijd wel puik materiaal. Al die Chasin' en G-Star meuk moet ik niet... daar loopt elke pauper al in rond.
Mijn Chasin' wat doe je!!! Over G-Star kan ik je alleen maar gelijk geven, maar Chasin' heeft meestal wel mooi spul.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef BrauN het volgende:
Ik ga maar eens een jaske van J.C.Rags aanschaffen, die hebben altijd wel puik materiaal. Al die Chasin' en G-Star meuk moet ik niet... daar loopt elke pauper al in rond.
Wat zijn diertjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:01 schreef cultheld het volgende:
Zulke jassen hebben ze bij de H&M ook nog wel. Chasin' is voor diertjes.
Dieren/diertjes: Van die wannabe kneuzen. Chasin' is alleen al kut omdat je op vrijwel al die kleding heel erg groot "Chasin' " ziet staan. Het is verder helemaal niet bijzonder. Als er geen "Chasin' " op zou staan, had die kleding zo uit de C&A-uitverkoop bak kunnen komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat zijn diertjes?
En H&M jassen...die smelten toch als je in de regen loopt?
Pleurt op, met J.C.Rags is het lang nog niet zo erg gesteld... Dat komt waarschijnlijk omdat de scooterjeugd het niet tof vind dat er geen grote merknaam achterop de jas staat ofzo, wat bij veel G-Star troep wel het geval is.quote:
Sorry, ik begeef me niet zo in die kringen, dus dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef cultheld het volgende:
Pall Mall is nog wel aardig. Maar J.C. Rags vind ik ronduit lelijk.
De scooterjeugd draagt overigens niet bijzonder veel G-star, maar meer nep Evisu/Von Dutch/parodieën op de merknaam Dolce & Gabbana.
Bij het stappen ontkom je er niet aan, of ga je nooit stappen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sorry, ik begeef me niet zo in die kringen, dus dat wist ik dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |