Vette jas maar 110 Pond voor een bodywarmer en een trui aan elkaar genaaid ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Gillesvl het volgende:
Deze stond al eerder gepost alleen dan in het zwart. Vind deze kleur mooier daarom heb ik m ook maar gekocht![]()
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=32731
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook wel een schattig jasje.![]()
Waar wordt dat in NL verkocht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef ArnhemCasual het volgende:
Henry Lloyd.
Je mag hem hebben voor 50 euroquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:30 schreef erik.jansen101 het volgende:
Die is mooi, en kan dit jaar nog steeds
In welke winkels kun je deze vinden??quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef BrauN het volgende:
Ik ga maar eens een jaske van J.C.Rags aanschaffen, die hebben altijd wel puik materiaal. Al die Chasin' en G-Star meuk moet ik niet... daar loopt elke pauper al in rond.
Men at Work (maar dan moet je er wel snel bij zijn)quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:06 schreef Cols het volgende:
[..]
In welke winkels kun je deze vinden??
Ouwe, welk merkje? Geen SI zo te zienquote:
Beter draag je dan deze trui of vest:quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hooligan jas...kan je je gezicht goed mee verbergen
zo...die had ik nog niet eerder gezienquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Beter draag je dan deze trui of vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, een jas met een muts is heel uniek?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zo...die had ik nog niet eerder gezien![]()
Wat is er mis met bontkragen?quote:
Alles. Dat weet iedereen die wel eens buiten komt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef erik.jansen101 het volgende:
Wat heeft dat nou weer met Marokkanen te maken![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hooligan jas...kan je je gezicht goed mee verbergen
Ja, die heb ik al hequote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef NordKaos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik ook al weer een tijdje, gaat deze winter nog wel mee. Al is ie soms nu nog iets té warmquote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
deze hebk afgelopen zondag gekocht
Mooi bont is niet lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles. Dat weet iedereen die wel eens buiten komt.
Dan mag je ook niets rozes meer aan, want er zijn ook Marokkanen die dat dragen. En wit. En rood.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles. Dat weet iedereen die wel eens buiten komt.
Met deze ziet pas echt niemand je hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef NordKaos het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |