quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
Raadseltje:
Wat is erger dan een geile reu uitlaten?
Antwoord:
Twee geile reutjes uitlaten![]()
Elk! Fucking! Teefjesplasje! moet nu dus door twee machokerels besnuffeld worden. Ja echt, allemaal. Stuk voor stuk. Omstebeurt. Niet allebei tegelijk voor efficiėnter uitlaten. Neeheee, stel je voor. Omstebeurt moet dat![]()
Ik had goudvissen moeten nemenOpgezette...
Hij is juist dan wat terughoudender omdat hij het gebied nog niet kent, maar als hij het eenmaal kent word hij wel strontvervelend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
Rena: Is Bommel ook zo vervelend als je ergens voor het eerst met hem loopt?
Hebben vandaag dus onze middagwandeling uitgebreid, heel nieuw stuk dus. Smek is haast niet te houden dan (bij wijze van spreken, tis maar 5.5 kilo hond natuurlijk) Meestal gaat het de volgende keer dat je er weer loopt een stuk beter.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef Klonk het volgende:
jij was eerder
ik heb te lang nagedacht over een mooie topic titel
quote:
Ik moet ook altijd heel erg lachen als ik zo'n beestje op mijn hand heb, het voelt zo gek, die kleine pootjes die over je arm racenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef inkie1010 het volgende:
Idd Obelix en Piet komen niet naar de meet! Dat houden ze nooit vol
Piet wil de laatste tijd alleen maar in me nek zitten: gevolg, krassen in me nek van het naar boven klimmen in een tempo van een formule1-wagen
Ach gos, Spin, wat voor geschiedenis heeft dit beestje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Spin, ik zie hem nu pas, wat een zieligje
Hij zit in Turkije in een "bos-asiel" en ze is hartstikke schuw.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ach gos, Spin, wat voor geschiedenis heeft dit beestje?
Ik word zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij zit in Turkije in een "bos-asiel" en ze is hartstikke schuw.
Elegant
Ja. Elegant ziet er inderdaad een beetje droevig uit. Maar gelukkig wordt er voor haar gezorgd en is ze veilig. En dat is al heel wat in een dieronvriendelijk land als Turkye...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij zit in Turkije in een "bos-asiel" en ze is hartstikke schuw.
Elegant
Ik zat in het honkbalstadionquote:Op woensdag 14 september 2005 17:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ooooh, hier zijn jullie
Was jullie heel erg kwijt.
Ow jaquote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Spindizzy het volgende:
De honden hebben het te druk met hun hormonen
Straal overheen gelezenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:17 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix is weer ziek hij heeft snotogen en pruttelt.....
Ben zelfs al ingeschreven, het is snel gegaan, maar het is een leuke kleine school. Denk dat ik het hier wel naar mijn zin krijg.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef kissa het volgende:
Rena, ben je al wezen kijken bij je nieuwe school?
Spikequote:
we hebben daar een aantal reakties op gekregen met als opvallendste deze:quote:Gezocht: Hendrik zoekt een eigen kipje Advertentienr.:641760813
Beschrijving:
Sinds zijn eigen kippie geschaakt is door zijn concurrent voelt onze zijdehoender hendrik zich een beetje alleen.
we zijn voor hem op zoek naar een leuke hen die van wanten weet, want hendrik is een beetje hanig. we zoeken iets van zijn leeftijd (hij is van januari dit jaar).
liever wel in de buurt van zaanstad.
deze dames zijn we vandaag wezen halen. ze zijn leukquote:We hebben de noodoproep van Hendrik gelezen. Wij hebben voor hem 3 ras echte zijdehoenders in de aanbieding. Het zijn mooie zwarte dames, handtam, daar wij ze als kuiken eerst in huis hebben gehad, daarna zijn ze naar buiten gegaan. De leeftijd van de dames zijn 1 jaar en 3 maanden. Ze leggen redelijk, waar zijdehoenders om bekend staan. Het zijn 2 zussen en 1 pleegzus. De pleegzus is wel iets groter dan de anderen. Als Hendrik interesse heeft dan horen wij het wel. Onze vraagprijs is: wat heeft Hendrik hier voor over? Telefoonnummer **********
Ja spin, ik zag leuke barbie-laarsjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:54 schreef kissa het volgende:
Spin, heb je al een jasje en laarsjes voor Smek gekocht?![]()
t is nog steeds niet wat het wezen moet. ik had al een tijd geleden in [oud] gepost over die ring die van mijn vinger gezaagd moest omdat mijn vinger ineens heel erg aan het opzwellen was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef rena het volgende:
De kipjesHeb ze gemist
Hoe gaat het met jou, lady_wrb?
ik heb er nu twee keer zo veel, maken we het zo een beetje goed?quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb trouwens wel de kipjes gemist hoor!
hier heb ik al een paar kilo bramen geplukt. leuk is dat he? fruit van eigen tuinquote:Op maandag 19 september 2005 09:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ga vandaag druiven plukken in de tuin, het is tijd, ze zijn rijp![]()
In dat geval: er ligt een heel liefquote:
Ik geef je helemaal gelijk, Casper beschermt zijn vrouwtje.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef Spindizzy het volgende:
Had gister een verschil van mening met Taak over Casper. Bij de late wandeling kwamen we onderweg een man tegen waar ik nogal van schrok. En Casper begint prompt tegen die man te grommen. Taak corrigeert Casper (Casper! Foei!) En dat mocht hij niet van mij.
Ik vind dat je hem juist niet moet corrigeren als hij op zijn vrouwtje let. Als hij nou bij iedereen die we tegenkomen gaat grommen, maar hij doet het inderdaad alleen als ik me niet op mijn gemak voel. In de tijd dat we Casper hebben was dit de derde keer ofzo dat hij me "verdedigde'. Ik heb hem mooi de rest van de avond op zijn buikkie gekriebeld
Of ben ik nu een vreselijke valserik aan het kweken?
quote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Spindizzy het volgende:
Corrigeren vind ik met dit soort dingen eng. Misschien leer je hem dan wel dat grommen = fout. Oke, dan grom ik voortaan niet en ga ik wel gelijk in de aanval.
Ja, jij zegt in 1 zin wat ik bedoelquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk eigenlijk: grommen is waarschuwing. Dus dan stel je je hond gerust, of niet, als blijkt dat je angst terecht is. Maar straffen? Lijkt mij niet, maar ik weet het eigenlijk ook niet...
Nee, hij slaat een zombie zijn hersens inquote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Panthera1984 het volgende:
Spin, ik vind je nieuwe Avatar niet kunnen hoor, het lijkt net of hij op een hondje inmept met een baseball-bat ofzo
Waar zie jij een hond dan?quote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Panthera1984 het volgende:
Spin, ik vind je nieuwe Avatar niet kunnen hoor, het lijkt net of hij op een hondje inmept met een baseball-bat ofzo
Wij hebben geen Animal Planetquote:Op maandag 19 september 2005 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[TV TIPS]
Gaan jullie es ff tv kijken
Er is nu heel even reclame, maar het is de moeite waard, het laatste kwartiertje.
Ik denk dat het dolfinarium bang is zijn klanten kwijt te raken. Ik zou zelf dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, want een dood kind is nou ook niet echt goede reclame, zeg maarquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef kissa het volgende:
Ik vind ook dat het Dolfinarium het voor je op had moeten nemen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef inkie1010 het volgende:
Heee nonneke hoe is het met oma en asterixje
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Hele slimme en goed luisterende honden en ik wil er een hebben!
Goldens zijn ook slimme en goed luisterende hondenquote:
Sjeesus, was ze blind of zoquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos
dat lijkt wel zo'n fur-realquote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef rena het volgende:
Ik kwam gisteren bij het uitlaten een Nova Scotia Duck Tolling retriever pup van 8 weken tegen, wat zijn die super leuk en stoer zeg![]()
[afbeelding]
Ik woon in H'wijk vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:35 schreef Nonneke het volgende:
Misschien was dat slimmer geweest Miss-D, maar ag dr is niks aan de hand verder, dus kan er opzich niet mee zitten
Ik werk in Dolfi jolene, woon er half uurtje/3kwartier vandaan met de auto, met de bus een uur
Als jullie dit jaar nog een Dolfinarium meet willen moeten jullie wel opschieten, we zijn tot 31 oktober open, dan zijn de beestjes een paar maanden vrijen de planning (sssht
![]()
) is dat ze in (half) Februari weer open gaan
Fotootje van Doerak d'r nieuwe bandjequote:Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
(ik heb het bandje trouwens zelfgemaakt van een fluwelen bandje-van-2-euro (met bel) ik heb er zelf een strassbandje opgenaaid wat nog bij mij in de naaidoos lag. 10 euro voor een minder mooie uitvoering ging me toch iets te ver )
Tjee, wat een achterlijk figuur.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zegt zijn bazinnetje: "Oh hij is niet bang hoor!"
Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos
Hij is niet bang hoor
Hij had altijd een broertje bij de vorige eigenaar, die twee zijn dus nu uit elkaar. Maar of ie het daar deed is niet bekend, een eigenaar die zijn honden aan een hek bindt is ook niet betrouwbaar natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Spindizzy het volgende:
Kolere, das ook niks Tink
Zouden ze er niet een hondje bij kunnen nemen? Twee hondjes samen zijn nooit alleen thuis. Misschien helpt dat.
Nou, daar wordt niet echt naar gezocht, das het punt. Ze zijn bezig het het beestje af te leren, maar niet echt consequent. Er komt wel iemand thuis met pauze's enzo, maar dan blijven er nog een hoop uren in de dagquote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef Randa_v het volgende:
Hoop dat er voor dant hondje ook snel een oplossing komt.
dure hobby denk ik?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Zoonlief werkt zelf ook de hele dag.
En 't hondje gaaaaaat maar door. Een tweede hond kan een oplossing zijn, maar nu roept net iemand tegen me: of die andere hond gaat dat gehuil overnemen.
Ze hebben misschien meer baat bij een hondengedragsdeskundige, maar geen idee of ze dat willen. Gelukkig kunnen we enorm goed opschieten met de buren.
hmm tja.. de hond op zich zou het vast geen probleem vindenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee tis een slager. Lijkt me dat ie geen hond mee kan nemen.
Neequote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm tja.. de hond op zich zou het vast geen probleem vinden
Ze komen in de pauze's wel thuis. En dat helpt ook niks. Het gaat echt puur om de uren dat ie alleen isquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef kissa het volgende:
Wat vreselijk rot voor het hondje (dat huilt en jankt om zijn roedel) EN voor zijn omgeving.
Zou een uitlaatservice of dat hij 's middags ergens is waar mensen zijn, uitkomst bieden? Een hele dag alleen vind ik ook wel erg lang hoor...
Ja, maar juist daarom zouden ze toch naar een oplossing moeten zoeken? Het arme ding is heel ongelukkig, toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef Tinkerbell het volgende:
En ik ga het vanavond wel weer zeggen, althans echt voor het eerst dat ik er last van heb, maar tja... wat zullen ze nu moeten doen. Ik moet maar geen verwachtingen hebben. Ze zijn dol op het beestje (begrijpelijk, hij is écht lief). '
Nou ja, dat is hier niet zo aan de orde gelukkigquote:
Ja, mee eens, ik zal ze dat ook wel vertellen voorzichtig. 't beestje is eigenlijk alleen ongelukkig als ie alleen is. Nou werkt de buuv niet elke dag, maar ze zijn ook veel weg voor sport enzo.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar juist daarom zouden ze toch naar een oplossing moeten zoeken? Het arme ding is heel ongelukkig, toch?
Zou goed kunnen hoor, als ie losloopt in het park hou ik ook niet zo in de gaten wat hij allemaal van de grond eet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Zielig AutiesMisschien wat verkeerd gevroten of zo?
Haai jolene!quote:
Heej Bluezz!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Heee sly, hoe was het, en waar was je ook alweer?
Oe leukquote:Op zondag 25 september 2005 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Heej Bluezz!
Het was goed en ik was in Canada en de VS. Bezig met een reisverslag in Travel
Geen eigen F&F, maar wel een foto met een heuse zwarte beer, wat herten, een wandelende tak, eekhoorns! Is dat ook goed?quote:Op zondag 25 september 2005 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe leuk
Heb je ook nog wat fotootje van F&F voor hier ?
quote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
bedankt voor het medeleven allemaal
ze is vannacht overleden
Wat verschrikkelijk verdrietigquote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
bedankt voor het medeleven allemaal
ze is vannacht overleden
Ik wacht op Canadaquote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef miss_sly het volgende:
Spin![]()
Tink, dit zijn pas de eerste 2 dagen, de rest volgt zsm
En op verzoek komen hier ook wat F&F foto's de vakantiebeestjes
Haha, lokken met snoepjes?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:44 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb een hele domme vraag
Ik wil de slaapkamer poetsen, alleen daar liggen 3 katten te slapen. Hoe krijg ik ze weg zonder dat ik een beledigde blik krijg toegeworpen. Daarstraks ging ik stofzuigen en ze keken me zo vol verwijt aan.Dat kan ik er niet bij hebben.
Wįt gebeurt er dan Spin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien vlooienallergie? Exzeem? Hoop dat het gauw over is in ieder geval en dat ie weer gaat eten. Eten goed...
Ik weet ondertussen al een paar weken echt niet meer wat ik met Smek aanmoet. In huis is het een geweldig beest, hartstikke lief en leuk. Maar buiten...Ik weet het niet meer. De meeste wandelingen eindigen in tranen, van kwaadheid en frustratie. En het voornemen zo gauw mogelijk een ander huis te zoeken voor hem. Maar dan zijn we weer thuis en dan is hij weer hartstikke leuk.
Lief doen, paaien met lekkers, streng doen, boos zijn, gek doen. Niks helpt en ik dring absoluut niet meer tot hem door. Het ergste vind ik het voor Casper, die loopt steeds met een boos vrouwtje. Ben dan wel niet boos op hem maar erg gezellig is het zo ook niet natuurlijk.
Ik ben al 8 maanden bezig het eruit te trainen. Maar met zelfbelonend gedrag is dat zo verrekte moeilijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Is daar nou geen training o.i.d. voor te vinden?
Dat doe ik zoveel mogelijk maar dat kan alleen als Taak thuis is zodat Smek niet alleen zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
spin hoe het op te lossen met smek sorry geen tips voor je .. maar zou je niet eens een extra wandelingetje kunnen maken met alleen cas zodat je ff quality time met cas heb tijdens het uit laten?
De muilkorf is ondertussen een serieuze optie ja. Tenminste: als de muilkorf tijdelijk gebruikt kan worden om dit gedrag, de gewoonte, te doorbreken. Permanent zou ik niet willen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:23 schreef kissa het volgende:
Ik kan maar één dingetje bedenken en dat is (ik durf het haast niet te opperen) een muilkorfje of zoiets?
De routes zijn zo'n beetje op nu...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
En een heel andere route lopen Spin?
Yian ook niet... maar ik welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Bluezz het volgende:
haha miss-D Xena gaf geen kik
Zat alleen maar een beetje ingedoken gelaten af te wachten wat er ging gebeuren.
Voor bij een roze regenjasjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Auticia het volgende:
Ze zijn er wel in vrolijke kleurtjes.
Ja, ontgiften hebben ze al gehad, dat was meer prutoogjes en drolletjes met vellen gelatine erbij. Ik ben vooral zo bezorgd over dat niet eten. Hij is normaal een flinke bunkeraar, maar als ik hem nu eten laat ruiken dan draait hij bijna walgend z'n hoofdje weg. Ik heb zelfs brokjes geprobeerd, maar die wil hij ook niet. Ik heb in z'n bekje gekeken maar daar zag ik ook niets vreemds. Nog een uurtje, dan gaan we. Is ook voor het eerst een nieuwe DA.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Spindizzy het volgende:
Sinds kort kvv? Volgens mij las ik laatst dat ze jeuk kunnen krijgen als je net bent overgestapt. Onderdeel van het ontgiften, net als prutoogjes, rare poep, e.d. Al valt er bij zo'n jonkie nog niet veel gif af te scheiden, lijkt me.
Nog geen regenjasje, Kissa. Even wachten tot Taaks loon er is
Nu je dat zegt, ben jij al langer thuis/ziek of zo, dat je een aantal keren per dag heel lang met de honden kan lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Spindizzy het volgende:
Even wachten tot Taaks loon er is
Hier nog zo éénquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben huisvrouw, Bluezz. We hebben dan wel geen kinders en ik ben een hele slechte huisvrouw, maar ik ben het wel
Ben wel heel goed in Dr Phil en Oprah kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |