Ik denk dat het dolfinarium bang is zijn klanten kwijt te raken. Ik zou zelf dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, want een dood kind is nou ook niet echt goede reclame, zeg maarquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef kissa het volgende:
Ik vind ook dat het Dolfinarium het voor je op had moeten nemen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef inkie1010 het volgende:
Heee nonneke hoe is het met oma en asterixje
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Hele slimme en goed luisterende honden en ik wil er een hebben!
Goldens zijn ook slimme en goed luisterende hondenquote:
Sjeesus, was ze blind of zoquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos
dat lijkt wel zo'n fur-realquote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef rena het volgende:
Ik kwam gisteren bij het uitlaten een Nova Scotia Duck Tolling retriever pup van 8 weken tegen, wat zijn die super leuk en stoer zeg![]()
[afbeelding]
Ik woon in H'wijk vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:35 schreef Nonneke het volgende:
Misschien was dat slimmer geweest Miss-D, maar ag dr is niks aan de hand verder, dus kan er opzich niet mee zitten
Ik werk in Dolfi jolene, woon er half uurtje/3kwartier vandaan met de auto, met de bus een uur
Als jullie dit jaar nog een Dolfinarium meet willen moeten jullie wel opschieten, we zijn tot 31 oktober open, dan zijn de beestjes een paar maanden vrijen de planning (sssht
![]()
) is dat ze in (half) Februari weer open gaan
Fotootje van Doerak d'r nieuwe bandjequote:Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
(ik heb het bandje trouwens zelfgemaakt van een fluwelen bandje-van-2-euro (met bel) ik heb er zelf een strassbandje opgenaaid wat nog bij mij in de naaidoos lag. 10 euro voor een minder mooie uitvoering ging me toch iets te ver )
Tjee, wat een achterlijk figuur.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zegt zijn bazinnetje: "Oh hij is niet bang hoor!"
Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos
Hij is niet bang hoor
Hij had altijd een broertje bij de vorige eigenaar, die twee zijn dus nu uit elkaar. Maar of ie het daar deed is niet bekend, een eigenaar die zijn honden aan een hek bindt is ook niet betrouwbaar natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Spindizzy het volgende:
Kolere, das ook niks Tink
Zouden ze er niet een hondje bij kunnen nemen? Twee hondjes samen zijn nooit alleen thuis. Misschien helpt dat.
Nou, daar wordt niet echt naar gezocht, das het punt. Ze zijn bezig het het beestje af te leren, maar niet echt consequent. Er komt wel iemand thuis met pauze's enzo, maar dan blijven er nog een hoop uren in de dagquote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef Randa_v het volgende:
Hoop dat er voor dant hondje ook snel een oplossing komt.
dure hobby denk ik?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Zoonlief werkt zelf ook de hele dag.
En 't hondje gaaaaaat maar door. Een tweede hond kan een oplossing zijn, maar nu roept net iemand tegen me: of die andere hond gaat dat gehuil overnemen.
Ze hebben misschien meer baat bij een hondengedragsdeskundige, maar geen idee of ze dat willen. Gelukkig kunnen we enorm goed opschieten met de buren.
hmm tja.. de hond op zich zou het vast geen probleem vindenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee tis een slager. Lijkt me dat ie geen hond mee kan nemen.
Neequote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm tja.. de hond op zich zou het vast geen probleem vinden
Ze komen in de pauze's wel thuis. En dat helpt ook niks. Het gaat echt puur om de uren dat ie alleen isquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef kissa het volgende:
Wat vreselijk rot voor het hondje (dat huilt en jankt om zijn roedel) EN voor zijn omgeving.
Zou een uitlaatservice of dat hij 's middags ergens is waar mensen zijn, uitkomst bieden? Een hele dag alleen vind ik ook wel erg lang hoor...
Ja, maar juist daarom zouden ze toch naar een oplossing moeten zoeken? Het arme ding is heel ongelukkig, toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef Tinkerbell het volgende:
En ik ga het vanavond wel weer zeggen, althans echt voor het eerst dat ik er last van heb, maar tja... wat zullen ze nu moeten doen. Ik moet maar geen verwachtingen hebben. Ze zijn dol op het beestje (begrijpelijk, hij is écht lief). '
Nou ja, dat is hier niet zo aan de orde gelukkigquote:
Ja, mee eens, ik zal ze dat ook wel vertellen voorzichtig. 't beestje is eigenlijk alleen ongelukkig als ie alleen is. Nou werkt de buuv niet elke dag, maar ze zijn ook veel weg voor sport enzo.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar juist daarom zouden ze toch naar een oplossing moeten zoeken? Het arme ding is heel ongelukkig, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |