abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30735859
Nonneke, groot gelijk dat je dat kind van het hek hebt gehaald. Die ouders zouden dankuwel moeten zeggen ipv een klacht in te dienen. Ik vind ook dat het Dolfinarium het voor je op had moeten nemen. Stel je voor dat het kind gewond was geraakt of erger...
  maandag 19 september 2005 @ 19:55:01 #152
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30735922
Ag is niks aan de hand hoor verder
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 10:27:00 #153
43556 miss_dynastie
pi_30751105
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef kissa het volgende:
Ik vind ook dat het Dolfinarium het voor je op had moeten nemen.
Ik denk dat het dolfinarium bang is zijn klanten kwijt te raken. Ik zou zelf dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, want een dood kind is nou ook niet echt goede reclame, zeg maar Alleen voor jezelf was het slimmer geweest om niet met die ouders in duscussie te gaan
pi_30751109
Ik mis de helft gelooflijk ik.
Werk jij in het Dolfinarium??
Woon je daar ook in de buurt dan?
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 11:39:31 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30752860
voel ik daar een dolfinarium-meet aankomen
pi_30754804
Dollllll finariummeet
Ik ben vóór.
En Nonneke, gelijk had je
pi_30755659
Ja lijkt me ook leuk!!!!
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:35:20 #158
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30764924
Misschien was dat slimmer geweest Miss-D, maar ag dr is niks aan de hand verder, dus kan er opzich niet mee zitten

Ik werk in Dolfi jolene, woon er half uurtje/3kwartier vandaan met de auto, met de bus een uur

Als jullie dit jaar nog een Dolfinarium meet willen moeten jullie wel opschieten, we zijn tot 31 oktober open, dan zijn de beestjes een paar maanden vrij en de planning (sssht ) is dat ze in (half) Februari weer open gaan
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30765029
Heee nonneke hoe is het met oma en asterixje
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:42:13 #160
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30765148
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef inkie1010 het volgende:
Heee nonneke hoe is het met oma en asterixje
goed, alleen Omatje moet volgende week ofzo ff naar de DA, dr nageltjes laten knippen, die zijn opeens hardstikke lang dus Asterixje ook mee naar de DA dan, anders ist oorlog, ze kunnen niet zonder elkaar
Als mn cam batterijen opgeladen zijn en ik ut niet vergeet zal ik eens wat nieuwe foto's maken

Met Obelixje en Pietjuh ook alles oke ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30785486
Ik kwam gisteren bij het uitlaten een Nova Scotia Duck Tolling retriever pup van 8 weken tegen, wat zijn die super leuk en stoer zeg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 21 september 2005 @ 11:27:59 #162
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785515
Tollertjes

Die zijn zoooooooooooooooooooooooo leuk
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30785583
Nova Scotia Duck Tolling retriever
Nog nooooooooooooit van gehoord, maar wát een poepie
  woensdag 21 september 2005 @ 11:32:50 #164
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785656
Het zijn een soort golden retrievers maar dan kleiner en met een voorliefde voor eenden

Hele slimme en goed luisterende honden en ik wil er een hebben!
pi_30785728
Ja, het was ook zo'n klein humpie nog vergeleken bij Bommel, veel kleiner dan Bommel toen hij 8 weken was Durfde er ook niet te dichtbij te komen omdat ik bang was dat Bommel bovenop hem zou gaan zitten Als ik later nog een hond zou nemen dan zou ik of een golden of een andere retriever willen hebben. Voortaan gaat mijn wandeling door de wijk van die Toller dus
And you know I might
pi_30785753
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Hele slimme en goed luisterende honden en ik wil er een hebben!
Dat wil ik ook
And you know I might
  woensdag 21 september 2005 @ 11:38:51 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785833
Doe hem maar stelen voor me Ik wil ooit ook nog wel een golden Mar dan wel een herplaatser ofzo.

Vanochtend kwamen we ook een dot van een pup tegen. Een soort babyCasper Die mutsen van mij wilden hem gedag zeggen maar het hondje vond ze nogal eng dus ik zei: Nee, laat dat pupje maar want hij vindt jullie een beetje eng. Zegt zijn bazinnetje: "Oh hij is niet bang hoor!"
Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos

Mij vond hij niet eng dus ik heb hem koekjes gevoerd tot die monsters van mij gekalmeerd waren en toen durfde het pupje ze wel gedag te zeggen en voorzichtig te spelen met Smek (Lees: de riemen in de knoop te schoppen )

Hij is niet bang hoor
  woensdag 21 september 2005 @ 11:39:21 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785851
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef rena het volgende:

[..]

Dat wil ik ook
Goldens zijn ook slimme en goed luisterende honden
pi_30785919
Dat mens moet dus nog hondentaal leren In het begin vond ik dat ook lastig, maar als hij bang is moet dat toch wel duidelijk zijn lijkt mij?

Bommel luistert opzich voor de rest wel hoor, maar soms is hij oost indisch doof En ik vind het hebben van een hond nog steeds super leuk, het is niet dat ik hem zat ben of zo.
And you know I might
pi_30785926
Aaaah wat een lief pupje Rena!!!

Nonneke fijn dat alles goed is met de twee

Hier met de caafjes gaat het ook goed, moet vanavond ook weereens nageltjes knippen!
Piet groeit nog altijd als een tiet, is obelix nu officieel met 50 gram voorbijgeschoten!
pi_30786045
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:

Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos
Sjeesus, was ze blind of zo
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 11:51:49 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30786333
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef rena het volgende:
Ik kwam gisteren bij het uitlaten een Nova Scotia Duck Tolling retriever pup van 8 weken tegen, wat zijn die super leuk en stoer zeg
[afbeelding]
dat lijkt wel zo'n fur-real

nog even snel melden dat het met doerak nog steeds best lekker gaat
ze heeft voor dr verjaardag een zeer luxe halsbandje gekregen van rood fluweel en strasssteentjes. tot haar grote ergernis hoort daar ook een belletje bij en o wat zou ze dat ding er graag afslopen want ze wordt gek het dat gebel

(ik heb het bandje trouwens zelfgemaakt van een fluwelen bandje-van-2-euro (met bel ) ik heb er zelf een strassbandje opgenaaid wat nog bij mij in de naaidoos lag. 10 euro voor een minder mooie uitvoering ging me toch iets te ver )
pi_30786953
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:35 schreef Nonneke het volgende:
Misschien was dat slimmer geweest Miss-D, maar ag dr is niks aan de hand verder, dus kan er opzich niet mee zitten

Ik werk in Dolfi jolene, woon er half uurtje/3kwartier vandaan met de auto, met de bus een uur

Als jullie dit jaar nog een Dolfinarium meet willen moeten jullie wel opschieten, we zijn tot 31 oktober open, dan zijn de beestjes een paar maanden vrij en de planning (sssht ) is dat ze in (half) Februari weer open gaan
Ik woon in H'wijk vandaar.
pi_30786983
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

(ik heb het bandje trouwens zelfgemaakt van een fluwelen bandje-van-2-euro (met bel ) ik heb er zelf een strassbandje opgenaaid wat nog bij mij in de naaidoos lag. 10 euro voor een minder mooie uitvoering ging me toch iets te ver )
Fotootje van Doerak d'r nieuwe bandje
pi_30787019
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zegt zijn bazinnetje: "Oh hij is niet bang hoor!"

Hij is niet bang hoor
Tjee, wat een achterlijk figuur.
Je zou het hondje meteen mee nemen.
Domme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')