abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 13:20:36 #101
48233 Auticia
warriorette
pi_30693195
Jeetje, lady-wrb . Klinkt heftig .
I bet you are flying inside.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2005 @ 22:10:57 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30710373
ik zal van de week mijn moed bij elkaar vegen en eens bij de dokter binnenwandelen, oke?

luca mocht van mij de nieuwe kipjes een naam geven en hij heeft zijn best gedaan.
de grote zwarte (voorheen junior dus) heet nu rosa en de twee zijdehoenderzusjes heten nu sandy en liesje (probleem is alleen dat ze niet uit elkaar te houden zijn )

ik kreeg vandaag een mailtje van de vorige eigenaars met daarin het advies voor hendrik om vooral voorzichtig toenadering te zoeken. echter, hendrik is meer het "straight to the point"-type, greep een van de zwarte dames in haar nekvel, werkte haar tegen de grond en hoppa, daar ging-ie weer. maar ze begint er aan te wennen geloof ik

we noemen de nieuwkomers gekscherend de allochtoontjes. de integratie gaat heel voorspoedig. ze hebben vandaag het aardbeienveldje met zijn drietjes omgeploegd. zo grondig dat de onrijpe aardbeitjes rondvlogen. ik maak me er niet eens druk meer om. ik had de strijd om de aardbeien toch al verloren van de slakken

een ander item is de pikorde. die is duidelijk aanwezig en leidt af en toe tot komische situaties.
zo zijn de nieuwkomers tammer dan onze eigen nuggets en eentje kwam gezellig naar me toe om aangehaald te worden. die werd meteen vakkundig door hepie bij me weggejaagd: hoe haalde die zwarte het in haar hoofd! het is HAAR baas dus als er iemand aangehaald wordt, is dat heep en niemand anders
andersom wordt er ook gepest. heep dr eieren worden door het hele hok gekegeld, terwijl het eigen ei zorgvuldig apart gelegd wordt. maar goed, hepie maalt er niet om, tis een ontaarde moeder.

gelukkig wordt er niet meer gevochten en slaapt iedereen in een hok. dus we gaan de goede richting op. het is echt een gezellige drukte nu in de achtertuin. ik moet morgen nodig weer eens foto's maken.
  zondag 18 september 2005 @ 22:31:14 #103
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30711014
Kippies
tis dat mn buren het niet tof vinden (we hebben al eens kippen én hanen gehad) anders hadden we hier een stel Chabo's rondlopen

Vandaag naar Bataviastad geweest, mn ex ( ) is volgende week uitgerekend, dus daar ging ik even voor shoppen, mini Nike's, Super cute Adidas hoodie, Adidas mutsje, en een tshirtje van Puma, erg merk allemaal, maar ik vond het zoooooo stoer. Op de terugweg langs de Mac, doosje kip6 voor de hondjes meegenomen (als ze zo lief alleen zijn geweest, kunnen 2 kipnuggets geen kwaad ) komen we thuis, heel de keuken omgeploegd, vuilniszak netjes weer uitgepakt over de keukenvloer dus die nuggets hebben we zelf maar opgegeten, die hadden ze niet verdient, stelletje draken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30711626
Lady zet je verhaaltjes ff leuk in je topicje De enige echte Kippensoop (of kipverhalen van eigen bodem)
De allochtoontjes

Fijn nonneke

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 18-09-2005 22:57:10 ]
pi_30713038
Oe nonneke! groot gelijk wat betreft de kipnuggets

Ben sinds vandaag weer fokcrew
pi_30713209
Ink CrewCollega
Games Nou ja, klein gebrek geen bezwaar zullen we maar zeggen
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 06:38:57 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30717657
nuggets

niemand geeft mijn nuggets aan de hond ja
pi_30718592
Games. Leuk Ink , het enige écht leuke onderdeel van Fok

Ik vroeg mij af: kreeg jij ook die enquete van iemand (tijdje terug) over vrouwen en gamen in je mail? Ik heb altijd gedacht dat die enquete van iemand van Fok moest zijn, heb het nooit gevraagd eigenlijk, maar het was gericht aan een aantal dames en ik dacht dat ik jou ook daar tussen zag staan.

Ik ga vandaag druiven plukken in de tuin, het is tijd, ze zijn rijp
pi_30719827
Onze rooie kater is nu heel zielig. De schilders zijn hier buiten aan het schilderen en hij is van schrik maar onder het bad gekropen. Hoop alleen dat hij er straks weer onderuit kan, hij is toch wat dikker dan hij vroeger was . Ik weet nooit wat ik met hem moet beginnen, hij is zo schuw voor mensen. Pff, ben ik even kwijt
pi_30720043
Ik kom regelmatig bij een vriend van mij, en die heeft een kater sinds een week of 8 misschien. Maar ik vroeg me eignelijk af wanneer die begint met puberen, gaat hij dan ook 'spuiten'? verliest een kat ook tandjes? moet hij dan een bijtspeeltje? tot nu toe vind hij mensen en haar het allerleukst om in te bijten/mee te spelen.
And the druids turn to stone...
pi_30720248
Katten gaan wisselen als ze een maand of drie zijn en dat is ongeveer klaar bij 6 maanden. Soms vind je wel eens een tandje, maar meestal niet. Dat gaat allemaal vanzelf.

Een bijtspeeltje is niet nodig wat betreft wisselen. Je kan wel iets aanschaffen als je dat bijten in je hand enzo tijdens het spelen wil voorkomen. Dat is vaak een uiting van liefde hoor en speelsigheid. Als je het echt niet wil, gewoon niet op reageren of een speelgoedbeestje kopen.

Een kater is geslachtsrijp op ongeveer 8-9 maanden. Vanaf deze leeftijd kan hij de neiging krijgen zijn territorium af te willen bakenen door overal tegenaan te plassen, ookwel het sproeien genoemd. Soms al eerder hoor! Met een maand of 6 kan ook.
  maandag 19 september 2005 @ 10:40:28 #112
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30720295
En als ie voor de eerste keer sproeit is het natuurlijk zaak dat het zo snel mogelijk hakkie-takkie-wegzakkie is.
I'm getting too old for this....
pi_30720339
Onze katers zijn rond de 7 of 8 maanden geholpen. Maar daarnaast van "puberen" ook nooit iets gemerkt.
pi_30720568
Bedankt allemaal
Ik heb alleen ervaring met poezen, en dan ook nog op leeftijd en geholpen enzo.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 11:09:19 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30720974
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:00 schreef Tinkerbell het volgende:

Ik ga vandaag druiven plukken in de tuin, het is tijd, ze zijn rijp
hier heb ik al een paar kilo bramen geplukt. leuk is dat he? fruit van eigen tuin

al weet ik nog niet wat ik ermee moet. ze liggen nu opgeslagen in de vriezer.
pi_30722265
Ja, de druiven zijn rijp. Iedere keer dat ik buiten kom, eet ik druifjes. Heerlijk zoet
Tink, wat doe jij met al die druiven? Ik geef veel weg, en de rest laat ik maar hangen voor de merels
pi_30722485
Oe bramen! Nog lekkerder!

Ik pluk alles eigenlijk, geef vooral veel weg. De oogst is minder dan vorig jaar. Ze zijn wel lekkerder dit jaar.
pi_30723692
Gisteren bij mijn moeder heb ik ook wat druiven uit de tuin gehad, ze zijn dit jaar idd heerlijk !

Leuk dat de kippensoop weer terug is ! Heb er alweer van genoten.
pi_30724020
bramen druiven, heerlijk

Lady wrb tot nu toe staan je SC posts in je sooptopic
pi_30724179
Al dat fruit uit eigen tuin.... dat mis ik wel in de stad... Snel maar weer eens naar mijn moeder en haar enorme bramenstuik

Mijn 2 poezen zijn zo leuk de laatste weken! Nu het studiejaar weer is begonnen ben ik overdag veel thuis om te lezen en dat vinden ze helemaal geweldig.

Een knorrende poes op schoot en de ander aan mijn voeten...
Kan soms echt een verliefd gevoel krijgen van die twee
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_30724917
Lotje, dat is heel normaal hoor, als onze kat iets liefs gek doet of gewoon ergens ligt of zit, krijg ik ook een heel warm gevoel. Zo'n tevreden gelukkig gek katje is gewoon !
Zwijmelen mag in F&F
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 15:04:45 #122
43556 miss_dynastie
pi_30726954
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Zwijmelen mag in F&F
In dat geval: er ligt een heel lief katje te slapen op een stapel papier hier naast me. Uiteraard moet ik aan het werk, maar dat lukt nu niet
pi_30727594
Ik merk hier vaker dat lege dozen gewoon blijven staan en niet worden opgeruimd, alleen omdat onze katten het zo heerlijk vinden om in een doos te liggen. Dat ruim je dan toch niet op, dan neem je hun plekje af.
pi_30727746
Is je kat al onder het bad vandaan, Randa?
  maandag 19 september 2005 @ 15:40:53 #125
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30727922
Had gister een verschil van mening met Taak over Casper. Bij de late wandeling kwamen we onderweg een man tegen waar ik nogal van schrok. En Casper begint prompt tegen die man te grommen. Taak corrigeert Casper (Casper! Foei!) En dat mocht hij niet van mij.

Ik vind dat je hem juist niet moet corrigeren als hij op zijn vrouwtje let. Als hij nou bij iedereen die we tegenkomen gaat grommen, maar hij doet het inderdaad alleen als ik me niet op mijn gemak voel. In de tijd dat we Casper hebben was dit de derde keer ofzo dat hij me "verdedigde'. Ik heb hem mooi de rest van de avond op zijn buikkie gekriebeld

Of ben ik nu een vreselijke valserik aan het kweken?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30727993
Nee, zit er nog steeds. Maar de schilders zijn nog bezig en dat is de enige rustige en veilige plek in het huis. Over een uurtje maar eens met eten gaan lokken anders kan het nog lang duren, hem kennende.

Het is jammer dat hij zo schuw is, terwijl hij eigenlijk niet echt bang zou hoeven zijn, maar er is niet veel aan te doen. Beetje zielig.
pi_30728042
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef Spindizzy het volgende:
Had gister een verschil van mening met Taak over Casper. Bij de late wandeling kwamen we onderweg een man tegen waar ik nogal van schrok. En Casper begint prompt tegen die man te grommen. Taak corrigeert Casper (Casper! Foei!) En dat mocht hij niet van mij.

Ik vind dat je hem juist niet moet corrigeren als hij op zijn vrouwtje let. Als hij nou bij iedereen die we tegenkomen gaat grommen, maar hij doet het inderdaad alleen als ik me niet op mijn gemak voel. In de tijd dat we Casper hebben was dit de derde keer ofzo dat hij me "verdedigde'. Ik heb hem mooi de rest van de avond op zijn buikkie gekriebeld

Of ben ik nu een vreselijke valserik aan het kweken?
Ik geef je helemaal gelijk, Casper beschermt zijn vrouwtje. Een beetje grommen kan geen kwaad denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Randa_v op 19-09-2005 15:54:41 ]
pi_30728532
Ik weet het niet Spindizzy, grommen kan soms ook uitlopen op agressie, heb ik wel eens gezien en als je hem dan straft dan raakt hij ook in de war. Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb pepernoten Ik kon me niet meer inhouden, ook al duurt het nog 30 jaar tot Sinterklaas
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_30728680
Iets lekkers helpt vast wel wel Randa

Dat vind ik nou een moeilijke vraag, Spin

Geen idee wat de 'hondengeleerden' er van zouden zeggen. Ik zelf denk dat ik eerder Taak gelijk zou geven. Althans, niet over de correctie, maar wel over het feit dat ie erop reageert.

Casper schrikt omdat jij schrikt. Voor een hond is angst (voor een mens ook natuurlijk) een slechte raadgever. Een angstige hond kan rare sprongen maken. Hem corrigeren werkt natuurlijk ook niet helemaal correct, want jij schrikt immers ook. Vaak is grommen ook een laatste waarschuwing van een hond (in dit geval al gelijk de eerste).

Dus denk ik: corrigeer de situatie. Doe net alsof er niets of in elk geval niet veel aan de hand is, leidt de hond af met iets lekkers, loop door. Mocht er een situatie zijn dat er wel degelijk wat gebeurd, dan zie je het wel en anders ontstaat er misschien een situatie die je niet hebt gewild ('angstige hond bijt voorbijganger' of zo).

Ik herken het wel hoor, Ayla doet het ook. Alleen ze gaat dichter naast me lopen, half voor me. En niet grommen. Vaak ook bij mensen die ik niet zo zie zitten. Maar misschien zijn die wel bang voor de hond en is het een angst/angst situatie of zo. Dus ik leidt haarr liever af en maak de situatie anders.
  maandag 19 september 2005 @ 16:13:27 #130
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30728987
Ha! Als Casper mensen wil bijten moet die schijterd wel eerst dichtbij genoeg durven komen

Afleiden werkt niet met Casper.

Corrigeren vind ik met dit soort dingen eng. Misschien leer je hem dan wel dat grommen = fout. Oke, dan grom ik voortaan niet en ga ik wel gelijk in de aanval.
pi_30729130
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Spindizzy het volgende:
Corrigeren vind ik met dit soort dingen eng. Misschien leer je hem dan wel dat grommen = fout. Oke, dan grom ik voortaan niet en ga ik wel gelijk in de aanval.

Ja dat is dan weer de andere kant. Wat lastig zeg Ik denk dat je het misschien het beste nog kunt negeren en gewoon snel doorlopen.
And you know I might
pi_30729180
Spin, je usericon
Mag ik?
  maandag 19 september 2005 @ 16:20:04 #133
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30729240
Mag je wat, Bluezz? Wil je hem hebben?Mag hoor. Heb zat andere.

Wat ik nu meestal doe met Cas is rustig tegen hem zeggen dat het wel goed is. Behalve die ene keer dat ik echt een griezel tegenkwam. Toen heb ik Cas koekkies gegeven nadat die vent bang was doorgelopen
pi_30729368
Ja ik wil ook die usericon een poosje, zooo leuk

Ik vind het super als honden hun baasjes in bescherming nemen, met mate, dat mag toch wel? Beetje grommen?
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 16:24:06 #135
43556 miss_dynastie
pi_30729390
Ik denk eigenlijk: grommen is waarschuwing. Dus dan stel je je hond gerust, of niet, als blijkt dat je angst terecht is. Maar straffen? Lijkt mij niet, maar ik weet het eigenlijk ook niet...
  maandag 19 september 2005 @ 16:27:13 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30729514
Hup. Inpikken dat ding! Ze lijkt ook wel op Xena, vind ik
pi_30729623
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk eigenlijk: grommen is waarschuwing. Dus dan stel je je hond gerust, of niet, als blijkt dat je angst terecht is. Maar straffen? Lijkt mij niet, maar ik weet het eigenlijk ook niet...
Ja, jij zegt in 1 zin wat ik bedoel
pi_30729630
Spin, ik vind je nieuwe Avatar niet kunnen hoor, het lijkt net of hij op een hondje inmept met een baseball-bat ofzo
  maandag 19 september 2005 @ 16:32:45 #139
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30729737
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Panthera1984 het volgende:
Spin, ik vind je nieuwe Avatar niet kunnen hoor, het lijkt net of hij op een hondje inmept met een baseball-bat ofzo
Nee, hij slaat een zombie zijn hersens in
pi_30729777
oe die iwl ik ook wel inpikken
zal ik hem braaf op ander forum gebruiken.. zodat er hier niemand last van heeft

if you don't mind that is
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 19 september 2005 @ 16:35:01 #141
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30729801
Ga je gang hoor... Wel ffies zelf uploaden want ik kan niet garanderen dat hij er volgende week nog staat
pi_30731119
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Panthera1984 het volgende:
Waar zie jij een hond dan?
And you know I might
pi_30731193
Test
pi_30731382
Coooool bluezz!!!!
pi_30731497
Met dank aan Spin
Ze zeuren nu al in hools dat hun beeldscherm te schoon is
pi_30731551
Onze rode kater is eindelijk na een halve dag onder het bad te voorschijn gekomen. En alleen een bakje vlees deed de truc, de rest was niet goed genoeg.

Het eerste wat hij ging doen was buiten rondkijken of de schilders echt wegwaren voor hij tijd maakte voor het eten.
Ik ben weer gerust.
  maandag 19 september 2005 @ 18:45:49 #147
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30733653
Zow mn 1e waarschuwing gehad maar dat ga ik niet pikken

Zie een koter balanseren bij de steller Zeeleeuwen óp het hek dus trek het ettertje van dat hek af, begintie te gillen, dus ik uitleggen dat ze niét lief zijn, en heel hard zullen bijten (*zeeleeuw doet zn bek open en showed zn killergebitje*) alstie in het water valt (ze zouden hem als speelgoed gaan gebruiken, zelfs de trainers blijven achter een lijn, dichterbij mag niemand). Nou kind overtuigd, komen die ouders, dat ik van hun kind moet afblijven ik proberen uitleggen, maar ik moest van hun kind afblijven, dus ik gezegt dat het mij niet uitmaakt als dat kind bij die Zeeleeuwen valt, en dat alstie dood (en dat zoudie zeker gaan alstie erbij ligt) gaat ze niet Dolfi aansprakelijk hoeven stellen
Nou dat vonden ze blijkbaar niet leuk en hebben een klacht ingediend losers
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30734510
Jeetje nonneke wat vervelend zeg, maar je hebt groot gelijk.
Stomme ouders ook altijd... volgens mij sporen die tegenwoordig ook niet allemaal meer!
pi_30734621
[TV TIPS]

Gaan jullie es ff tv kijken
Er is nu heel even reclame, maar het is de moeite waard, het laatste kwartiertje.
  maandag 19 september 2005 @ 19:17:03 #150
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30734741
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[TV TIPS]

Gaan jullie es ff tv kijken
Er is nu heel even reclame, maar het is de moeite waard, het laatste kwartiertje.
Wij hebben geen Animal Planet
We hebben thank god sinds augustus ofzo Discovery en National Geographic Channel (schrijf je dat zo ?) geruild voor The Box (nouja ome UPC heeft dat geruild ) Animal Planet hier alleen met apart abbo enzo
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30735859
Nonneke, groot gelijk dat je dat kind van het hek hebt gehaald. Die ouders zouden dankuwel moeten zeggen ipv een klacht in te dienen. Ik vind ook dat het Dolfinarium het voor je op had moeten nemen. Stel je voor dat het kind gewond was geraakt of erger...
  maandag 19 september 2005 @ 19:55:01 #152
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30735922
Ag is niks aan de hand hoor verder
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 10:27:00 #153
43556 miss_dynastie
pi_30751105
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef kissa het volgende:
Ik vind ook dat het Dolfinarium het voor je op had moeten nemen.
Ik denk dat het dolfinarium bang is zijn klanten kwijt te raken. Ik zou zelf dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, want een dood kind is nou ook niet echt goede reclame, zeg maar Alleen voor jezelf was het slimmer geweest om niet met die ouders in duscussie te gaan
pi_30751109
Ik mis de helft gelooflijk ik.
Werk jij in het Dolfinarium??
Woon je daar ook in de buurt dan?
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 11:39:31 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30752860
voel ik daar een dolfinarium-meet aankomen
pi_30754804
Dollllll finariummeet
Ik ben vóór.
En Nonneke, gelijk had je
pi_30755659
Ja lijkt me ook leuk!!!!
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:35:20 #158
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30764924
Misschien was dat slimmer geweest Miss-D, maar ag dr is niks aan de hand verder, dus kan er opzich niet mee zitten

Ik werk in Dolfi jolene, woon er half uurtje/3kwartier vandaan met de auto, met de bus een uur

Als jullie dit jaar nog een Dolfinarium meet willen moeten jullie wel opschieten, we zijn tot 31 oktober open, dan zijn de beestjes een paar maanden vrij en de planning (sssht ) is dat ze in (half) Februari weer open gaan
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30765029
Heee nonneke hoe is het met oma en asterixje
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:42:13 #160
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30765148
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef inkie1010 het volgende:
Heee nonneke hoe is het met oma en asterixje
goed, alleen Omatje moet volgende week ofzo ff naar de DA, dr nageltjes laten knippen, die zijn opeens hardstikke lang dus Asterixje ook mee naar de DA dan, anders ist oorlog, ze kunnen niet zonder elkaar
Als mn cam batterijen opgeladen zijn en ik ut niet vergeet zal ik eens wat nieuwe foto's maken

Met Obelixje en Pietjuh ook alles oke ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30785486
Ik kwam gisteren bij het uitlaten een Nova Scotia Duck Tolling retriever pup van 8 weken tegen, wat zijn die super leuk en stoer zeg
And you know I might
  woensdag 21 september 2005 @ 11:27:59 #162
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785515
Tollertjes

Die zijn zoooooooooooooooooooooooo leuk
pi_30785583
Nova Scotia Duck Tolling retriever
Nog nooooooooooooit van gehoord, maar wát een poepie
  woensdag 21 september 2005 @ 11:32:50 #164
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785656
Het zijn een soort golden retrievers maar dan kleiner en met een voorliefde voor eenden

Hele slimme en goed luisterende honden en ik wil er een hebben!
pi_30785728
Ja, het was ook zo'n klein humpie nog vergeleken bij Bommel, veel kleiner dan Bommel toen hij 8 weken was Durfde er ook niet te dichtbij te komen omdat ik bang was dat Bommel bovenop hem zou gaan zitten Als ik later nog een hond zou nemen dan zou ik of een golden of een andere retriever willen hebben. Voortaan gaat mijn wandeling door de wijk van die Toller dus
And you know I might
pi_30785753
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Hele slimme en goed luisterende honden en ik wil er een hebben!
Dat wil ik ook
And you know I might
  woensdag 21 september 2005 @ 11:38:51 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785833
Doe hem maar stelen voor me Ik wil ooit ook nog wel een golden Mar dan wel een herplaatser ofzo.

Vanochtend kwamen we ook een dot van een pup tegen. Een soort babyCasper Die mutsen van mij wilden hem gedag zeggen maar het hondje vond ze nogal eng dus ik zei: Nee, laat dat pupje maar want hij vindt jullie een beetje eng. Zegt zijn bazinnetje: "Oh hij is niet bang hoor!"
Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos

Mij vond hij niet eng dus ik heb hem koekjes gevoerd tot die monsters van mij gekalmeerd waren en toen durfde het pupje ze wel gedag te zeggen en voorzichtig te spelen met Smek (Lees: de riemen in de knoop te schoppen )

Hij is niet bang hoor
  woensdag 21 september 2005 @ 11:39:21 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30785851
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef rena het volgende:

[..]

Dat wil ik ook
Goldens zijn ook slimme en goed luisterende honden
pi_30785919
Dat mens moet dus nog hondentaal leren In het begin vond ik dat ook lastig, maar als hij bang is moet dat toch wel duidelijk zijn lijkt mij?

Bommel luistert opzich voor de rest wel hoor, maar soms is hij oost indisch doof En ik vind het hebben van een hond nog steeds super leuk, het is niet dat ik hem zat ben of zo.
And you know I might
pi_30785926
Aaaah wat een lief pupje Rena!!!

Nonneke fijn dat alles goed is met de twee

Hier met de caafjes gaat het ook goed, moet vanavond ook weereens nageltjes knippen!
Piet groeit nog altijd als een tiet, is obelix nu officieel met 50 gram voorbijgeschoten!
pi_30786045
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:

Het beest lag op zijn rug met zijn staart strak tegen zijn buik te plassen... Nee, hij was lekker op zijn gemak, domme doos
Sjeesus, was ze blind of zo
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 11:51:49 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30786333
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef rena het volgende:
Ik kwam gisteren bij het uitlaten een Nova Scotia Duck Tolling retriever pup van 8 weken tegen, wat zijn die super leuk en stoer zeg
[afbeelding]
dat lijkt wel zo'n fur-real

nog even snel melden dat het met doerak nog steeds best lekker gaat
ze heeft voor dr verjaardag een zeer luxe halsbandje gekregen van rood fluweel en strasssteentjes. tot haar grote ergernis hoort daar ook een belletje bij en o wat zou ze dat ding er graag afslopen want ze wordt gek het dat gebel

(ik heb het bandje trouwens zelfgemaakt van een fluwelen bandje-van-2-euro (met bel ) ik heb er zelf een strassbandje opgenaaid wat nog bij mij in de naaidoos lag. 10 euro voor een minder mooie uitvoering ging me toch iets te ver )
pi_30786953
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:35 schreef Nonneke het volgende:
Misschien was dat slimmer geweest Miss-D, maar ag dr is niks aan de hand verder, dus kan er opzich niet mee zitten

Ik werk in Dolfi jolene, woon er half uurtje/3kwartier vandaan met de auto, met de bus een uur

Als jullie dit jaar nog een Dolfinarium meet willen moeten jullie wel opschieten, we zijn tot 31 oktober open, dan zijn de beestjes een paar maanden vrij en de planning (sssht ) is dat ze in (half) Februari weer open gaan
Ik woon in H'wijk vandaar.
pi_30786983
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

(ik heb het bandje trouwens zelfgemaakt van een fluwelen bandje-van-2-euro (met bel ) ik heb er zelf een strassbandje opgenaaid wat nog bij mij in de naaidoos lag. 10 euro voor een minder mooie uitvoering ging me toch iets te ver )
Fotootje van Doerak d'r nieuwe bandje
pi_30787019
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zegt zijn bazinnetje: "Oh hij is niet bang hoor!"

Hij is niet bang hoor
Tjee, wat een achterlijk figuur.
Je zou het hondje meteen mee nemen.
Domme
  woensdag 21 september 2005 @ 18:13:36 #176
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30797641
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:10 schreef jolene het volgende:

[..]

Ik woon in H'wijk vandaar.
ooooooohw
Nou dan zal ik volgende keer (zaterdag moetk weer werken) even naar je zwaaien
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30809458
Lady-wrb ben benieuwd naar dat bandje!

Obelix en Piet zijn toch ook 2 sukkeltjes, mochten ze de hele middag in de badkamer lopen. Denk je dat ze lopen? Nee hoor de meneertjes gaan heerlijk in hun eigen pies zitten..... ze waren echt zo goor!!! Heb ze beiden in bad gedaan, daarna lekker in een handdoek op schoot!
Nu zijn ze weer schoon en droog!
pi_30813940
hmm cute wup daagt abby uit om te komen spelen
errug lief.. normaal word wup nogal eens chagerijnig als ie moet spelen
al dat spelen op je oude dag is ook niet alles
jobensaskia.nl
pi_30819638
Mijn 18-jarige buurjongen heeft een paar maanden terug, toen zijn ouders op vakantie waren, een hondje uit het asiel gehaald.

Zoals dat zo vaak gaat, zijn het zijn ouders die vooral voor het beestje zorgen en dat doen ze goed. Tis ook een schattig hondje, een lieverd.

Met 1 gebrek: als ie alleen is, dan huilt ie. Huilen, janken, loeien, net een sirene. Tis vreselijk zielig, hij heeft nooit geleerd om alleen te zijn. Bovendien is hij aan een hek gebonden door zijn vorige eigenaar en van daaruit in het asiel gekomen, dus verlatingsangst.

Mijn buren zijn heel erg bezig geweest om hem dat af te leren in de zomer, ze hadden veel vakantie, waren er vaak en gewoon opbouwend bezig met het hondje.

Maar to no avail, nu is iedereen weer aan het werk en naar school hiernaast en het hondje is de hele dagdelen alleen. En huilt en huilt maar.

Al wel eens geprobeerd om het beestje hier te laten zijn als zij weg waren, maar de hond en de katten vinden dat allemaal niks. Bovendien zijn wij ook niet de hele dag thuis uiteraard.

Ik kon er redelijk tegen maar zolangzamerhand leef ik op de toppen van mijn zenuwen als ik thuis ben. Ik kan er gewoon slecht tegen, ik vind het doodzielig, maar erger me zolangzamerhand ook natuurlijk.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:10:16 #180
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30819738
Kolere, das ook niks Tink

Zouden ze er niet een hondje bij kunnen nemen? Twee hondjes samen zijn nooit alleen thuis. Misschien helpt dat.
pi_30819869
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Spindizzy het volgende:
Kolere, das ook niks Tink

Zouden ze er niet een hondje bij kunnen nemen? Twee hondjes samen zijn nooit alleen thuis. Misschien helpt dat.
Hij had altijd een broertje bij de vorige eigenaar, die twee zijn dus nu uit elkaar. Maar of ie het daar deed is niet bekend, een eigenaar die zijn honden aan een hek bindt is ook niet betrouwbaar natuurlijk

Ik weet niet of ze dat willen, de buren. Ik kan het eens voorstellen.

Kijk, ze weten het natuurlijk wel dat ie huilt en huilt en huilt en ze vinden het vervelend, maar ze moeten toch naar het werk. Hn zoon heeft dat beest natuurlijk ook zo gehaald, zonder overleg, maar zij vonden dat ze dan het beest niet meer terug konden brengen. En het is ook een lieffie. Wij zeggen er amper wat over, de andere buren klagen echt.
Ik vind het vooral zielig, maar heb er ook wel echt last van als ik thuis ben
pi_30819958
Ik wilde vanochtend lekker uitslapen, alleen omdat mijn man al op was werd de slaapkamer ingenomen door de drie deugnieten van katten. En ja toen was er in bed voor mij ook geen plaats meer.

Tink, ik vind het wel zielig voor zo een hondje. Ik was blij dat de blafferds die hier bij de buren zaten weg waren. Ik vond het eng om buiten te komen omdat er twee honden aan de andere kant zaten. Ze hadden zelfs een stuk schutting afgebroken aan die kant. Gelukkig heeft de buurvrouw bedacht dat de beesten veel gelukkiger zouden zijn bij haar ex met een hele grote tuin, beter dan een rijtjeshuis. Hoop dat er voor dant hondje ook snel een oplossing komt.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:16:43 #183
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30819960
Ik zou er ook heel nerveus van worden hoor...
pi_30820120
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef Randa_v het volgende:
Hoop dat er voor dant hondje ook snel een oplossing komt.
Nou, daar wordt niet echt naar gezocht, das het punt. Ze zijn bezig het het beestje af te leren, maar niet echt consequent. Er komt wel iemand thuis met pauze's enzo, maar dan blijven er nog een hoop uren in de dag

Soms is ie wel eens stil, maar das van korte duur
  donderdag 22 september 2005 @ 14:00:39 #185
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30823131
Mensen die dagelijks duiven voeren moeten dood
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 14:14:27 #186
43556 miss_dynastie
pi_30823615
Kan hij niet mee naar hun werk, tink? Tja, heel sneu allemaal, maar ik vind dat een ander geen structurele overlast moet hebben van je dieren, dus ik vind wel dat ze snel iets moeten bedenken, bovendien is het beessie zelf ook niet gelukkig.
pi_30826188
mwah kan me voorstellen dat ze vinden dat als je het beestje eenmaal in huis hebt.. je het niet zonder slag of stoot terug kan brengen

maar een oplossing.. zeker als je overdag gewoon werkt
is natuurlijk verschrikkleijk lastig
denk dat die mensen ook redelijk wanhopig worden op den duur

denk dat je het misschien zou kunnen oplossen met een extra hond erbij
maar dan heb je ipv 0 honden zoals gepland.. er ineens 2!

je zou zoonlief toch een verschrikkelijke dreun om zn oren geven
en bovendien verplichten het beest overal mee naar toe te nemen
jobensaskia.nl
pi_30826321
Zoonlief werkt zelf ook de hele dag.

En 't hondje gaaaaaat maar door. Een tweede hond kan een oplossing zijn, maar nu roept net iemand tegen me: of die andere hond gaat dat gehuil overnemen .

Ze hebben misschien meer baat bij een hondengedragsdeskundige, maar geen idee of ze dat willen. Gelukkig kunnen we enorm goed opschieten met de buren.
pi_30826507
Tink, wat een ellende
Wij hebben ook eens een overbuurman gehad met zo'n hondje, ik werd er helemaal zenuwachtig van, buiten dat het voor het hondje heel erg rot is.

Maar het is bespreekbaar gelukkig met ze. Dat was niet het geval met die mensen die sowieso van de Tokkie-leg waren

Ow en man en vrouw moeten alles delen, dat weet ik ook wel, maar dat dit ook voor snot koorts en griep opging?
"Wat je krijgt mag je houden" aldus golfer.
pi_30827134
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Zoonlief werkt zelf ook de hele dag.

En 't hondje gaaaaaat maar door. Een tweede hond kan een oplossing zijn, maar nu roept net iemand tegen me: of die andere hond gaat dat gehuil overnemen .

Ze hebben misschien meer baat bij een hondengedragsdeskundige, maar geen idee of ze dat willen. Gelukkig kunnen we enorm goed opschieten met de buren.
dure hobby denk ik?

en waarschijnlijk zegt die dan ook "tja dat moet u langzaam opbouwen"
het was ook niet echt handig om een hondje uit te zoeken dat niet alleen kan blijven als je weet dat je fulltime werkt

maar neemt niet weg.. dat ik eigenlijk vind dat zoonlief er toch op zn minst een poging aan moet wagen
ipv zoals nu het op zn ouders neer te laten komen
weet nie twat voor werk hij doet.. maar als je op je 18e fulltime werkt
is dat vaak wel werk waar je evt. een hond mee naar toe kan nemen
of het moet een winkel zijn ofzo.. dan is het idd wel erg lastig
jobensaskia.nl
pi_30827224
Nee tis een slager. Lijkt me dat ie geen hond mee kan nemen.

En helemaal waar dat ie verantwoording moet nemen en dat ie het niet had moeten doen, maar dat lost het allemaal niet op
pi_30827333
Hij had het niet moeten doen, overzag het ook niet denk ik zo.
Arm beessie.
Arme Tink.
pi_30827411
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee tis een slager. Lijkt me dat ie geen hond mee kan nemen.
hmm tja.. de hond op zich zou het vast geen probleem vinden

bluez: je hebt gelijk hoor..
maar nu zitten ze er mee
jobensaskia.nl
pi_30827538
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

hmm tja.. de hond op zich zou het vast geen probleem vinden
Nee
pi_30828792
Wat vreselijk rot voor het hondje (dat huilt en jankt om zijn roedel) EN voor zijn omgeving.
Zou een uitlaatservice of dat hij 's middags ergens is waar mensen zijn, uitkomst bieden? Een hele dag alleen vind ik ook wel erg lang hoor...
pi_30828924
Idd echt sneu voor dat hondje en voor jullie om het aan te horen....

Beterschap Bluezz!
pi_30829095
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef kissa het volgende:
Wat vreselijk rot voor het hondje (dat huilt en jankt om zijn roedel) EN voor zijn omgeving.
Zou een uitlaatservice of dat hij 's middags ergens is waar mensen zijn, uitkomst bieden? Een hele dag alleen vind ik ook wel erg lang hoor...
Ze komen in de pauze's wel thuis. En dat helpt ook niks. Het gaat echt puur om de uren dat ie alleen is

En ik ga het vanavond wel weer zeggen, althans echt voor het eerst dat ik er last van heb, maar tja... wat zullen ze nu moeten doen. Ik moet maar geen verwachtingen hebben. Ze zijn dol op het beestje (begrijpelijk, hij is écht lief). '
pi_30829182
Tink wat irritant

Hier zitten ook 2 honden (bij elkaar) buiten de hele dag naar mensen te blaffen die langskomen, is ook verschrikkelijk irritant en storend. En die eikels zeiden wel dat ze het af zouden leren maar ze blaffen steeds meer en meer, en echt zo agressief dat ik er bang van word Hun oude hond (zelfde ras) was al een keer over het hek gesprongen en had een hond doodgebeten . Mensen die hun honden niet opvoeden
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 17:04:23 #199
43556 miss_dynastie
pi_30829203
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef Tinkerbell het volgende:
En ik ga het vanavond wel weer zeggen, althans echt voor het eerst dat ik er last van heb, maar tja... wat zullen ze nu moeten doen. Ik moet maar geen verwachtingen hebben. Ze zijn dol op het beestje (begrijpelijk, hij is écht lief). '
Ja, maar juist daarom zouden ze toch naar een oplossing moeten zoeken? Het arme ding is heel ongelukkig, toch?
pi_30829402
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef rena het volgende:
Mensen die hun honden niet opvoeden
Nou ja, dat is hier niet zo aan de orde gelukkig . Aan de andere kant van de straat zit wel een herdershond de hele dag en avond, soms nacht, buiten. Die doet niks anders dan blaffen, ook heel irritant. Maar dat geluid kan ik nog een beetje blokken, dat gehuil echt niet meer.
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:

Ja, maar juist daarom zouden ze toch naar een oplossing moeten zoeken? Het arme ding is heel ongelukkig, toch?
Ja, mee eens, ik zal ze dat ook wel vertellen voorzichtig. 't beestje is eigenlijk alleen ongelukkig als ie alleen is. Nou werkt de buuv niet elke dag, maar ze zijn ook veel weg voor sport enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')