quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
Raadseltje:
Wat is erger dan een geile reu uitlaten?
Antwoord:
Twee geile reutjes uitlaten![]()
Elk! Fucking! Teefjesplasje! moet nu dus door twee machokerels besnuffeld worden. Ja echt, allemaal. Stuk voor stuk. Omstebeurt. Niet allebei tegelijk voor efficiėnter uitlaten. Neeheee, stel je voor. Omstebeurt moet dat![]()
Ik had goudvissen moeten nemenOpgezette...
Hij is juist dan wat terughoudender omdat hij het gebied nog niet kent, maar als hij het eenmaal kent word hij wel strontvervelend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
Rena: Is Bommel ook zo vervelend als je ergens voor het eerst met hem loopt?
Hebben vandaag dus onze middagwandeling uitgebreid, heel nieuw stuk dus. Smek is haast niet te houden dan (bij wijze van spreken, tis maar 5.5 kilo hond natuurlijk) Meestal gaat het de volgende keer dat je er weer loopt een stuk beter.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef Klonk het volgende:
jij was eerder
ik heb te lang nagedacht over een mooie topic titel
quote:
Ik moet ook altijd heel erg lachen als ik zo'n beestje op mijn hand heb, het voelt zo gek, die kleine pootjes die over je arm racenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef inkie1010 het volgende:
Idd Obelix en Piet komen niet naar de meet! Dat houden ze nooit vol
Piet wil de laatste tijd alleen maar in me nek zitten: gevolg, krassen in me nek van het naar boven klimmen in een tempo van een formule1-wagen
Ach gos, Spin, wat voor geschiedenis heeft dit beestje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Spin, ik zie hem nu pas, wat een zieligje
Hij zit in Turkije in een "bos-asiel" en ze is hartstikke schuw.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ach gos, Spin, wat voor geschiedenis heeft dit beestje?
Ik word zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij zit in Turkije in een "bos-asiel" en ze is hartstikke schuw.
Elegant
Ja. Elegant ziet er inderdaad een beetje droevig uit. Maar gelukkig wordt er voor haar gezorgd en is ze veilig. En dat is al heel wat in een dieronvriendelijk land als Turkye...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij zit in Turkije in een "bos-asiel" en ze is hartstikke schuw.
Elegant
Ik zat in het honkbalstadionquote:Op woensdag 14 september 2005 17:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ooooh, hier zijn jullie
Was jullie heel erg kwijt.
Ow jaquote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Spindizzy het volgende:
De honden hebben het te druk met hun hormonen
Straal overheen gelezenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:17 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix is weer ziek hij heeft snotogen en pruttelt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |