abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30972654
Ik heb een hele domme vraag

Ik wil de slaapkamer poetsen, alleen daar liggen 3 katten te slapen. Hoe krijg ik ze weg zonder dat ik een beledigde blik krijg toegeworpen. Daarstraks ging ik stofzuigen en ze keken me zo vol verwijt aan. Dat kan ik er niet bij hebben.
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:47:03 #252
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30972726
Misschien vlooienallergie? Exzeem? Hoop dat het gauw over is in ieder geval en dat ie weer gaat eten. Eten goed...

Ik weet ondertussen al een paar weken echt niet meer wat ik met Smek aanmoet. In huis is het een geweldig beest, hartstikke lief en leuk. Maar buiten... Ik weet het niet meer. De meeste wandelingen eindigen in tranen, van kwaadheid en frustratie. En het voornemen zo gauw mogelijk een ander huis te zoeken voor hem. Maar dan zijn we weer thuis en dan is hij weer hartstikke leuk.

Lief doen, paaien met lekkers, streng doen, boos zijn, gek doen. Niks helpt en ik dring absoluut niet meer tot hem door. Het ergste vind ik het voor Casper, die loopt steeds met een boos vrouwtje. Ben dan wel niet boos op hem maar erg gezellig is het zo ook niet natuurlijk.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30972844
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:44 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb een hele domme vraag

Ik wil de slaapkamer poetsen, alleen daar liggen 3 katten te slapen. Hoe krijg ik ze weg zonder dat ik een beledigde blik krijg toegeworpen. Daarstraks ging ik stofzuigen en ze keken me zo vol verwijt aan. Dat kan ik er niet bij hebben.
Haha, lokken met snoepjes?
pi_30972887
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien vlooienallergie? Exzeem? Hoop dat het gauw over is in ieder geval en dat ie weer gaat eten. Eten goed...

Ik weet ondertussen al een paar weken echt niet meer wat ik met Smek aanmoet. In huis is het een geweldig beest, hartstikke lief en leuk. Maar buiten... Ik weet het niet meer. De meeste wandelingen eindigen in tranen, van kwaadheid en frustratie. En het voornemen zo gauw mogelijk een ander huis te zoeken voor hem. Maar dan zijn we weer thuis en dan is hij weer hartstikke leuk.

Lief doen, paaien met lekkers, streng doen, boos zijn, gek doen. Niks helpt en ik dring absoluut niet meer tot hem door. Het ergste vind ik het voor Casper, die loopt steeds met een boos vrouwtje. Ben dan wel niet boos op hem maar erg gezellig is het zo ook niet natuurlijk.
Wát gebeurt er dan Spin?
pi_30972921
Ik kan het gewoon niet over mijn hart verstrijken om ze weg te jagen. Zo zielig vind ik dat. Nee, snoepjes helpen niet, ik ga maar gewoon de stofzuiger aanzetten en de blikken voor lief nemen. Zit niets anders op.
pi_30973112
Als wij hier de kast alleen al open doen, schiet Xena richting balkon of ander onbereikbaar plekje voor de stofzuiger.
Superbang is ze daarvoor.
En voor de voordeurbel, heel raar.
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:01:52 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30973171
Vreten. Hij is buiten fulltime op zoek naar vreten. Vanaf de seconde dat je een stap buiten doet gaat die neus tegen de grond en daar blijft hij tot je weer binnen bent. Elk broodkruimeltje weet hij te vinden. Als je dan doorloopt dan zet hij zich met 4 poten tegelijk schrap. Meestal sleur ik hem dan wel mee maar echt kracht zetten daarbij durf ik ook niet. Het is maar een beestje van 5.5 kilo en ik ben veel te bang dat ik zijn ribben breek ofzo Bij Cas zou je gerust een ruk aan de riem kunnen geven, maar ja... Die gedraagt zich.
Meelokken met een snoepje/stok/bal dus. Dat werkt soms wel maar meestal niet.

Ondertussen heb ik ogen in mijn achterhoofd en zie ik vreetzooi van grote afstand al liggen. Maar nog is hij me vaak te snel af. En dan is het maar hopen dat het iets onschuldigs als brood was en niet iets waar hij (weer!) hartstikke ziek van wordt.

Casper snuffelt ook, maar die snuffelt om een goeie plasplek te vinden en dat is heel anders. Dat is ff snuffen, plassen en weer doorlopen. Niks mis mee.
pi_30973235
Wat vervelend Spin, ik wist niet dat het zo erg was
pi_30973274
Bluezz, Windy is ook zo angstig voor de stofzuiger terwijl Nikky er op gaat zitten.
Voordeur betekent andere mensen waar je rottigheid bij uit kan halen dus dat is gezellig
pi_30973369
Pfff wat irritant Smek
Is daar nou geen training o.i.d. voor te vinden?
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:12:49 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30973488
spin hoe het op te lossen met smek sorry geen tips voor je .. maar zou je niet eens een extra wandelingetje kunnen maken met alleen cas zodat je ff quality time met cas heb tijdens het uit laten?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:14:07 #262
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30973524
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Is daar nou geen training o.i.d. voor te vinden?
Ik ben al 8 maanden bezig het eruit te trainen. Maar met zelfbelonend gedrag is dat zo verrekte moeilijk.

We doen tegenwoordig standaard 20 minuten langer over een 45 minuten wandelen. Al die extra tijd ben ik bezig met zijn aandacht af te leiden van vreten dat ergens ligt, hem mee te lokken, hem te corrigeren. De pest is ook dat er overal wat te vreten ligt. We hebben een of ander kutwijf in de stad die OVERAL brood neerflikkert voor de duiven. Een andere die overal mais en aardappels voor duiven neergooit (op het uitlaatveld!). Chips, shoarma, kinderen die hun lunchpakket in de bosjes flikkeren, pizza, kippenbotten, spareribsbotjes. Noem het maar op. Alleen appels en appelklokhuizen blieft meneer niet
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:15:04 #263
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30973548
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
spin hoe het op te lossen met smek sorry geen tips voor je .. maar zou je niet eens een extra wandelingetje kunnen maken met alleen cas zodat je ff quality time met cas heb tijdens het uit laten?
Dat doe ik zoveel mogelijk maar dat kan alleen als Taak thuis is zodat Smek niet alleen zit.
pi_30973560
hmm kun je ze nie taf en toe apart uitlaten?
kost wat meer tijd
maar is voor jou ook wel prettig dat je af en toe gewoon lekker op je gemak met een hond kan lopen
zonder dat je continu als een gek op moet letten
en als je dan met smekkie gaat.. dan kan je hem volledig in zn nek zitten zonder dat casper daar de dupe van word
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_30973777
Wat vervelend Spin....
Ik kan maar één dingetje bedenken en dat is (ik durf het haast niet te opperen ) een muilkorfje of zoiets? Dan weet je zeker dat hij geen rotzooi van de straat vreet>> en niet ziek wordt
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:25:02 #266
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30973804
Het is trouwens niet alleen maar kommer en kwel hoor. In huis is Smek een hartstikke leuk beest. Wel ondeugend natuurlijk, het is wel een jonge hond, maar leuk ondeugend. Zo doet hij tegenwoordig overvallen op het bureau. Als we even de computerkamer uitzijn dan springt hij op het bureau, grijpt een willekeurig ding (meestal pennen ofzo), sleept die naar zijn hol (achter het gordijn van de voordeur) en houdt het in gijzeling

En Casper is gewoon de ideale hond aan het zijn. Die is hartstikke lief en braaf (met hier en daar een vlaag van ondeugendheid: hij jat bijvoorbeeld dingen van tafel om er vervolgens met Smekje een trekspelletje mee te houden). Hij wordt met de dag vrolijker, laat elke dag meer en meer blijken hoe hard hij het naar zijn zin heeft En samen hebben de rotzakkies ook een hoop lol, met elkaar en met de katten. Al denken de katten dan niet in termen als "lol"
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:27:19 #267
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30973867
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:23 schreef kissa het volgende:
Ik kan maar één dingetje bedenken en dat is (ik durf het haast niet te opperen ) een muilkorfje of zoiets?
De muilkorf is ondertussen een serieuze optie ja. Tenminste: als de muilkorf tijdelijk gebruikt kan worden om dit gedrag, de gewoonte, te doorbreken. Permanent zou ik niet willen.
pi_30974038
En een heel andere route lopen Spin?
(zal je ook al wel hebben geprobeerd, maari k weet ook zo niks te verzinnen)
pi_30974044
hmm dat muilkorfje is dan zowieso alleen voor buiten natuurlijk
dus permanent kan je het al niet noemen
en misschien dat ie dan doorheeft dat er buiten nog veel meer leuke dingen zijn dan alleen eten
jobensaskia.nl
pi_30974065
Nee, natuurlijk wil je niet permanent een muilkorf (Smek dan) maar het zou inderdaad het foute gedrag kunnen doorbreken.

Fijn dat Casper zo goed gaat. En dat ze zo'n leuk stel zijn. Daar word ik weer helemaal blij van
pi_30974162

Ze zijn er wel in vrolijke kleurtjes .

Maar serieus, goed klote Spin, dat het zo lastig af te leren is.
I bet you are flying inside.
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:37:22 #272
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30974171
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
En een heel andere route lopen Spin?
De routes zijn zo'n beetje op nu...

Ik kan ook zijn bal in zijn bek vast tapen
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:40:24 #273
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30974276
Bedankt voor het meedenken. Het hielp wel om even flink te mopperen.
pi_30974417
Ik vind die roze wel erg schattig.
pi_30974425
Die roze
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 15:46:05 #276
43556 miss_dynastie
pi_30974443
jolene, ik zie nu je foto's pas! Zal ze later vandaag even plaatsen...
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 15:47:16 #277
43556 miss_dynastie
pi_30974477
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Bluezz het volgende:
haha miss-D Xena gaf geen kik
Zat alleen maar een beetje ingedoken gelaten af te wachten wat er ging gebeuren.
Yian ook niet... maar ik wel
pi_30974478
JA, de kleur is fantastisch en het is alleen voor het wandelen.
Maar iets anders om de aandacht te krijgen van Smek is er niet.
Je kan moeilijk een constructie maken op zijn rug met een hengel voor zijn koppie met een stuk vlees eraan
pi_30974567
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Auticia het volgende:

Ze zijn er wel in vrolijke kleurtjes .
Voor bij een roze regenjasje

Ik denk niet dat dEUS wormen heeft , hij is volgens schema ontwormd, en omdat ik nog maar sinds kort KVV geef bekijk ik de inhoud van de kattenbak nog goed en daar was ook niks aan te zien. Hij weigert nog steeds alles, en heeft nu wel diarree (van het geuriger soort ) Gelukkig heb ik hem geleerd met borstelen op z'n rug op schoot te komen liggen, zo kon ik zijn achterste goed schoonmaken. Het is echt zo'n babytje nog soms. Gelukkig ga ik zo naar de DA.
pi_30975147
Spin, heb je al een regenjasje gekocht voor Smek?
pi_30975173
Sterkte bij de da, Pumpkin!
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:15:54 #282
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30975318
Sinds kort kvv? Volgens mij las ik laatst dat ze jeuk kunnen krijgen als je net bent overgestapt. Onderdeel van het ontgiften, net als prutoogjes, rare poep, e.d. Al valt er bij zo'n jonkie nog niet veel gif af te scheiden, lijkt me.

Nog geen regenjasje, Kissa. Even wachten tot Taaks loon er is
pi_30975555
Bijgelezen

Lady-wrb wat vreselijk zeg heel veel sterkte..

alle geprikte en te prikken beestjes

zo moet ff uitpuffen van de afgelopen dagen, had neefje zus en zwager op bezoek, was hartstikke gezellig en leuk maar wel vermoeiend!
pi_30977014
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Spindizzy het volgende:
Sinds kort kvv? Volgens mij las ik laatst dat ze jeuk kunnen krijgen als je net bent overgestapt. Onderdeel van het ontgiften, net als prutoogjes, rare poep, e.d. Al valt er bij zo'n jonkie nog niet veel gif af te scheiden, lijkt me.

Nog geen regenjasje, Kissa. Even wachten tot Taaks loon er is
Ja, ontgiften hebben ze al gehad, dat was meer prutoogjes en drolletjes met vellen gelatine erbij. Ik ben vooral zo bezorgd over dat niet eten. Hij is normaal een flinke bunkeraar, maar als ik hem nu eten laat ruiken dan draait hij bijna walgend z'n hoofdje weg. Ik heb zelfs brokjes geprobeerd, maar die wil hij ook niet. Ik heb in z'n bekje gekeken maar daar zag ik ook niets vreemds. Nog een uurtje, dan gaan we. Is ook voor het eerst een nieuwe DA.
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:08:23 #285
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30980301
Niet eten bevalt mij ook nooit Ik duim dat het niks ernstigs is
pi_30980568
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Spindizzy het volgende:
Even wachten tot Taaks loon er is
Nu je dat zegt, ben jij al langer thuis/ziek of zo, dat je een aantal keren per dag heel lang met de honden kan lopen

Excuseer mijn nieuwsgierigheid
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:22:34 #287
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30980710
Ik ben huisvrouw, Bluezz. We hebben dan wel geen kinders en ik ben een hele slechte huisvrouw, maar ik ben het wel

Ben wel heel goed in Dr Phil en Oprah kijken
pi_30983064
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben huisvrouw, Bluezz. We hebben dan wel geen kinders en ik ben een hele slechte huisvrouw, maar ik ben het wel

Ben wel heel goed in Dr Phil en Oprah kijken
Hier nog zo één , alleen kijk ik niet naar Oprah of Dr.Phil. Ik spendeer uren met naar de lucht kijken. Proberend om mooie wolken, (roof)vogels en vliegtuigen te fotograferen, samen met de honden.
pi_30984274
Okee dan dames
pi_30990819
en ik maar hard werken

nahja.. tijd om een rijke vent te scoren denk ik *grin*
tot die tijd zal er toch brood op de plank moeten komen

(daarbij betwijfel ik of ik zo'n geweldige huisvrouw zou zijn anyway)
jobensaskia.nl
pi_30991253
dEUS eet weer !! Hij heeft een eetlustopwekkend prikje gehad van de dierenarts. Vanochtend kwam hij me zelfs uit bed schreeuwen: HONGER !! Ze kon niet echt wat vinden, behalve dan dat hij volop aan het wisselen is. Ze vond hem behoorlijk pittig voor een Birmaan, ze zei dat die normaal gesproken altijd als zoutzakjes op de behandeltafel blijven zitten. Ik vertelde dat hij is opgegroeid en bij ons thuis zit met een Somali, begon ze over nestjes

1 heeft dEUS een fokverbod, 2 zijn het twee mannetjes, 3 zijn ze niet eens van dezelfde soort etc etc

Haha, over dat huisvrouw zijn, mijn mammie dacht altijd; ze gaat studeren en dan komt ze met een rijke vent thuis of zoiets... Kom ik op m'n 18e aanzetten met een schoenenverkoper van 9 jaar ouder... We hebben afgesproken dat wanneer ik klaar ben met m'n studie ik het meeste ga werken, of allebei parttime. We hebben toch niet zoveel nodig. Als we maar de vaste lasten, eten en kattenvoer kunnen betalen zijn we al een heel end, en dat kunnen we nu al.
pi_30991994
dEUSje
Weer een zorg minder
  woensdag 28 september 2005 @ 09:21:53 #293
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30992017
Goed zo dEUS

Mijn moeder is na de scheiding van mijn pa nogal een mannenhaatster geworden. Heb altijd te horen gekregen dat ik nooit de sloof van een vent moest worden. Hij wast zijn eigen sokken maar. enz. enz. Ze haat dus ook dat ik nu huisvrouw ben. Al haat ze het nog veel meer dat ik er zo slecht in ben. Zij zit zelf tegen de smetvrees aan dus zelf is ze nogal fanatiek in het huishouden.

Tis maar goed dat ik mijn leven moet leven en niet zij

Zij die met Casper en de 5 kilo stofzuiger gaan lopen groeten u
  woensdag 28 september 2005 @ 10:48:43 #294
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30993747
Verse foto's!

Verwaande nesten

Dit is nou typisch Casper. In deze houding kun je hem uittekenen: rustig ergens staan terwijl hij op zijn gemak de lucht proeft en ruikt.

Daarna lekker verder sjokken en snuffelen

Smekkie de stuntpoeper:

We hebben hem verteld dat als hij gewoon hurkt dat de zwaartekracht meewerkt maar hij wil perse in handstand stuntpoepen
pi_30993889
Hahaha geweldige foto's Spin Stuntpoepsmekkie
  woensdag 28 september 2005 @ 17:40:59 #297
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31003163
En ik heb ook nog twee filmpjes. Daarin zie je ons dagelijkse vaste ritueel. Smekkie die zijn eigen riem naar huis draagt, Casper die die riem probeert af te pakken. Dit is echt Casper op zijn best Smek ook trouwens

Filmpje 1

Het vervolg:

Filmpje 2
pi_31003944
hmm dat modden ziet er wel interessant uit

maareh.. waarom mag er niet gefokt worden met dEus?
jobensaskia.nl
  woensdag 28 september 2005 @ 18:15:29 #299
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31004253
daar was ik weer eens, heb ut zo druk lately

Maargoed wat ik even vertellen wou......... Ik ben vanmiddag rond een uurtje of 4 ooggetuige geweest van de geboorte van een dolfijntje
Tis alleen nog even spannend of hij/zij (geslacht (voorlopig) nog niet bekend) het gaat halen, het kwam verkeerd om, Dolfijnen worden geboren met de staart eerst, dan floept de rest eruit en dan gelijk hup naar boven ademhalen, maar deze kwam dus eerst met de neus Na zeker een uur (misschien zelfs langer) het neusje naar binnen en buiten zien floepen kwam het er toch maar uit
Echt een geweldig mooi gezicht, morgen weer fijn de cam mee, eens proberen of Moeder Maaike beetje rustig wil zwemmen voor me zodat ik dr verse baby op de foto kan zetten

*zet beschuit met blauwe en roze muisjes neer voor iedereen*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31004810
oe gaaf

feli

*hap in een beschuit met muisjes*
jobensaskia.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')