Haha, lokken met snoepjes?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:44 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb een hele domme vraag
Ik wil de slaapkamer poetsen, alleen daar liggen 3 katten te slapen. Hoe krijg ik ze weg zonder dat ik een beledigde blik krijg toegeworpen. Daarstraks ging ik stofzuigen en ze keken me zo vol verwijt aan.Dat kan ik er niet bij hebben.
Wát gebeurt er dan Spin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien vlooienallergie? Exzeem? Hoop dat het gauw over is in ieder geval en dat ie weer gaat eten. Eten goed...
Ik weet ondertussen al een paar weken echt niet meer wat ik met Smek aanmoet. In huis is het een geweldig beest, hartstikke lief en leuk. Maar buiten...Ik weet het niet meer. De meeste wandelingen eindigen in tranen, van kwaadheid en frustratie. En het voornemen zo gauw mogelijk een ander huis te zoeken voor hem. Maar dan zijn we weer thuis en dan is hij weer hartstikke leuk.
Lief doen, paaien met lekkers, streng doen, boos zijn, gek doen. Niks helpt en ik dring absoluut niet meer tot hem door. Het ergste vind ik het voor Casper, die loopt steeds met een boos vrouwtje. Ben dan wel niet boos op hem maar erg gezellig is het zo ook niet natuurlijk.
Ik ben al 8 maanden bezig het eruit te trainen. Maar met zelfbelonend gedrag is dat zo verrekte moeilijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Is daar nou geen training o.i.d. voor te vinden?
Dat doe ik zoveel mogelijk maar dat kan alleen als Taak thuis is zodat Smek niet alleen zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
spin hoe het op te lossen met smek sorry geen tips voor je .. maar zou je niet eens een extra wandelingetje kunnen maken met alleen cas zodat je ff quality time met cas heb tijdens het uit laten?
De muilkorf is ondertussen een serieuze optie ja. Tenminste: als de muilkorf tijdelijk gebruikt kan worden om dit gedrag, de gewoonte, te doorbreken. Permanent zou ik niet willen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:23 schreef kissa het volgende:
Ik kan maar één dingetje bedenken en dat is (ik durf het haast niet te opperen) een muilkorfje of zoiets?
De routes zijn zo'n beetje op nu...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
En een heel andere route lopen Spin?
Yian ook niet... maar ik welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Bluezz het volgende:
haha miss-D Xena gaf geen kik
Zat alleen maar een beetje ingedoken gelaten af te wachten wat er ging gebeuren.
Voor bij een roze regenjasjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Auticia het volgende:
Ze zijn er wel in vrolijke kleurtjes.
Ja, ontgiften hebben ze al gehad, dat was meer prutoogjes en drolletjes met vellen gelatine erbij. Ik ben vooral zo bezorgd over dat niet eten. Hij is normaal een flinke bunkeraar, maar als ik hem nu eten laat ruiken dan draait hij bijna walgend z'n hoofdje weg. Ik heb zelfs brokjes geprobeerd, maar die wil hij ook niet. Ik heb in z'n bekje gekeken maar daar zag ik ook niets vreemds. Nog een uurtje, dan gaan we. Is ook voor het eerst een nieuwe DA.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Spindizzy het volgende:
Sinds kort kvv? Volgens mij las ik laatst dat ze jeuk kunnen krijgen als je net bent overgestapt. Onderdeel van het ontgiften, net als prutoogjes, rare poep, e.d. Al valt er bij zo'n jonkie nog niet veel gif af te scheiden, lijkt me.
Nog geen regenjasje, Kissa. Even wachten tot Taaks loon er is
Nu je dat zegt, ben jij al langer thuis/ziek of zo, dat je een aantal keren per dag heel lang met de honden kan lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Spindizzy het volgende:
Even wachten tot Taaks loon er is
Hier nog zo éénquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben huisvrouw, Bluezz. We hebben dan wel geen kinders en ik ben een hele slechte huisvrouw, maar ik ben het wel
Ben wel heel goed in Dr Phil en Oprah kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |