of gewoon in V&Aquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef eBay het volgende:
Plaats een advertentie op marktplaats
Ik ken nog wel een Nederlander met 2 Surinaamse vrienden. Hij is toevallig sinds vorige week hier gekomen vanuit de Antillen. Die weet wel raad met dit soort gevalletjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef minkuukel het volgende:
Huur een paar Joegoslaven in, die weten er echt wel raad mee.![]()
Tenzij ze daar van houdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:13 schreef Clab het volgende:
Gewoon gelijk beginnen over brute anale sex.
Dan valt ze je voorlopig niet meer lastig
Mwaa dan is het probleem toch opgelost?quote:
Wow kinkyquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:58 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Hoi hier de moeder van Emily
sorry jongens ze moet helaas 2 weken het kolenhok in omdat ze niet luisterde
groetjes
Tenzij HIJ daar niet van houdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Clab het volgende:
[..]
Mwaa dan is het probleem toch opgelost?![]()
Oh........................................tja.......................................euh.......................daar hield ik weer geen rekeing mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Tenzij HIJ daar niet van houd![]()
Topic Starterquote:
toch?quote:
sorry, ik slaap nog een beetjequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Mja, dat was niet echt de vraag, maar geeft niet hea
mag ik mag ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:14 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan wil ik nu het goede antwoord zeggen: EL_REY![]()
oja!! zeker nu hard to get spelen???quote:
wiequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:25 schreef stijgende_ster het volgende:
Is Boosbloempje al net zo bekend als Jett, ijsmeis en MaRySe?
Kom ik teveel in PUB?quote:
Bloedprikken is kutquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:37 schreef EL_REY het volgende:
het is weer zover, bijna weekend en BoosBloempje wilt weer met me uitgaan.. Maar ze heeft net bloedgeprikt en dat betekent dat alles wat ik in haar zag nu weg is in een zakje.. Hoe leg ik dit haar uit...
![]()
Als ik enig idee had wie je was zou ik hier een ludieke reactie op verzinnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oja!! zeker nu hard to get spelen???
u bent in het gelukkige bezit van 1 stalkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:41 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Als ik enig idee had wie je was zou ik hier een ludieke reactie op verzinnen.
niks bijzonders.. controle of ik geen pfeiffer hebquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
Waarom moest je eigenlijk bloed laten prikken?
Ja das kut he, als je dan gaat sporten in het weekend ben je 's avonds te gaar om nog fatsoenlijk uit te gaan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef -BoosBloempje- het volgende:
tja ik leef niet anders dan anders en had er eerst nooit last van, dus waar het vandaan komt weet ik ook niet.
maar het is ook niet zo dat ik geen trap meer op kan komen of geen pap meer kan zeggen, ben alleen te duf om echt leuke dingen te doen vaak.
hang hier niet voor niets al de hele dag rond...
rond de middag pas? ik ben altijd de hele dag moequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef Molluck het volgende:
Maar je bent dus altijd heel moe?
Eet je genoeg? Hoe vaak sport je?
Ik word zo gek van al die dokters, ze stellen allemaal dezelfde vragen en komen allemaal tot de conclusie dat ik kerngezond ben, maar toch ben ik rond de middag alweer doodmoe
Iedereen heeft er last van, zullen we terug gaan naar de twintig urige werkweek? van 12.00 tot 16.00 genoeg tijd om uit te slapen en nog voldoende tijd om na je werk wat te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rond de middag pas? ik ben altijd de hele dag moe
Met dat soort plannen komen we ergensquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van, zullen we terug gaan naar de twintig urige werkweek? van 12.00 tot 16.00 genoeg tijd om uit te slapen en nog voldoende tijd om na je werk wat te doen
goed planquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van, zullen we terug gaan naar de twintig urige werkweek? van 12.00 tot 16.00 genoeg tijd om uit te slapen en nog voldoende tijd om na je werk wat te doen
nou van mij krijgen ze nu ook al geen klandiziequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Molluck het volgende:
Vet, ik heb al twee medestanders![]()
De enige mensen die hier van zullen balen zijn bloedprikkers, want die worden dan werkloos![]()
Dat zijn idd vast de enige die het niet goed zullen vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Molluck het volgende:
Vet, ik heb al twee medestanders![]()
De enige mensen die hier van zullen balen zijn bloedprikkers, want die worden dan werkloos![]()
Het topic ging anders wel over jou hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
We hebben het topic wel om zeep geholpen trouwens, maar dat geeft niet, nu is er tenminste nog iets leuks aan![]()
goed hequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
We hebben het topic wel om zeep geholpen trouwens, maar dat geeft niet, nu is er tenminste nog iets leuks aan![]()
Met als addertje onder het gras dat de TS een voor mij volslagen onbekende is en dus kennelijk een van de vele rukkers is die hier rondhangenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het topic ging anders wel over jou hoor![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met als addertje onder het gras dat de TS een voor mij volslagen onbekende is en dus kennelijk een van de vele rukkers is die hier rondhangen
Het is inderdaad opvallend hoe snel bepaalde users hier, zich het beperkte aantal meisjes dat hier komt toe eigenen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met als addertje onder het gras dat de TS een voor mij volslagen onbekende is en dus kennelijk een van de vele rukkers is die hier rondhangen
of je je aangesproken voelt moet je zelf weten, maar je weet dat ik gelijk heb wat betreft veel rukkers hier..quote:
Mwaa ik doelde op het eerste deel van je replyquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:35 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
of je je aangesproken voelt moet je zelf weten, maar je weet dat ik gelijk heb wat betreft veel rukkers hier..
Dat staat niet in je profiel namelijk...en dat 'pssst' stond er omdat ik het al een keer gevraagd hadquote:
whehe, die zag ik nu pasquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Molluck het volgende:
Ik wil haar wel!
rukkers???quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
dat valt toch niet onder de categorie van trieste rukkerposts he?quote:
shit, daar heb je mequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef EL_REY het volgende:
treurig???
jij zegt dat je een foto hebt van kim-lian met een snor...
ik kan wel wat hebben horquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat valt toch niet onder de categorie van trieste rukkerposts he?![]()
zie je wel, maar het maakt niet uit, als we elkaar maar gewoon recht in de ogen kunnen blijven aankijken..quote:
je hoeft je niet groot te houden...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ok, dan gaan we bij deze maar uit elkaar zonder gedoe. doei he, eh, dinges.
Dat doe je dus welquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
hier is iedereen weg, naar een musical waar ik niet op zat te wachten (ja ik ben dwars) dus ik heb zelf een pizza besteld..
niet om je jaloers te maken ofzo hor..
Je bent van 1988 en je zit nu op 5VWO?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:59 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Daar moet ik nog een jaartje mee wachten. Naar het VWO gegaan via de HAVO namelijk.. maarja, niet erg ofzo, want ik weet écht nog niet wat ik wil gaan studeren
Zo'n ijverige Havo'er op het VWO maakt natuurlijk net als ik al haar huiswerkquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ik ga nergens om lachen.. zal je zien dat ik dit jaar zelf op mn bek ga
maar goed.. ik denk dat ik FOK zo maar even voor gezien hou.. wel weer mooi geweest voor vandaag![]()
Bloempje is er nog niet achter dat ik in het echt eigenlijk een ontzettend saaie lul benquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef EL_REY het volgende:
fijn dat er toch nog iets moois voortbloeit uit mijn topic!
In het echt ken ik je niet, en de kans dat ik je in het echt leer kennen acht ik ook niet al te groot.. dus who cares?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Bloempje is er nog niet achter dat ik in het echt eigenlijk een ontzettend saaie lul ben![]()
nietquote:Op woensdag 14 september 2005 10:25 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Nah, zo is het niet bedoeld..
Wil alleen zeggen dat ik niet na een slowchatje op een forum meteen een date in het verschiet zie.
Geen LO vandaagquote:Op woensdag 14 september 2005 14:42 schreef Molluck het volgende:
10:50 naar school, toen was ik al 2,5 uur bezig
En nu alweer terug!quote:Op woensdag 14 september 2005 15:14 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Geen LO vandaag
LO is trouwens vet klote, op de vroege morgen
en hoe zit het na twee slowchatjesquote:Op woensdag 14 september 2005 10:25 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Nah, zo is het niet bedoeld..
Wil alleen zeggen dat ik niet na een slowchatje op een forum meteen een date in het verschiet zie.
Nou, het probleem is dat ik net naar dit team overgeplaatst ben (uit een lager team dus) en dat ik me nog min of meer moet bewijzen. En door mijn blessure heb ik zaterdag maar liefst 5 minuten gespeeld (waardeloos ook nog eens door mijn rug) en als ik nu de training mis zullen ze daar inderdaad niet echt blij mee zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:49 schreef -BoosBloempje- het volgende:
kan je niet een keertje skippen dan, of betekent dat meteen bankzitten?
't weer is hier nu wel oke gelukkig.. ben zelfs heen én terug droog overgekomen
haha, same story babyquote:Op woensdag 14 september 2005 15:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en hoe zit het na twee slowchatjes![]()
Tja als ik het zo hoor is het kiezen of delen he? Lijkt me niet dat je zo én kan trainen én kan spelen volop.. maar goed dat zul je zelf moeten inschattenquote:
Je bent zeker bang dat ik in het echt een harige vent van 40 ben?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
haha, same story baby
ik date niet met internet mensjes
en weg blijven de reacties van molluckquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
haha, same story baby
ik date niet met internet mensjes
Het is 17.00 uur en ik zit nog thuis, ik ga vanavond maar op tijd naar bed en dan hopen dat ik vrijdag iig normaal mee kan doenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Tja als ik het zo hoor is het kiezen of delen he? Lijkt me niet dat je zo én kan trainen én kan spelen volop.. maar goed dat zul je zelf moeten inschatten
Ach nee hoor.. maar weet je wat het is, op internet is het vaak allemaal zo anders praten dan in 't echt enzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bent zeker bang dat ik in het echt een harige vent van 40 ben?![]()
Ik ben ook niet op zoek naar een date hoor (nouja...niet via internet danquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ach nee hoor.. maar weet je wat het is, op internet is het vaak allemaal zo anders praten dan in 't echt enzo.
En tja, eerlijk is eerlijk, er wonen genoeg leuke jongens hier in de buurt, en om die te leren kennen heb ik geen internet nodig
Nee was ook niet zozeer een reactie naar jou toe, ik heb jou niet over daten gehoord idd.. meer wat die anderen af en toe tussendoor komen spammenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek naar een date hoor (nouja...niet via internet dan) maar al die date/pijp/neuk toespelingen (niet alleen in dit topic) als er twee mensen een keer wat slowchatten is een beetje kansloos
Ik spam nog heel netjes erdoorheen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Nee was ook niet zozeer een reactie naar jou toe, ik heb jou niet over daten gehoord idd.. meer wat die anderen af en toe tussendoor komen spammen
je wilt me he...quote:
Ik kijk wel uit, dan begint dit topic weer van voren af aan.quote:
Nee toch!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan begint dit topic weer van voren af aan.
En ik en ikquote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
En zo begint het topic inderdaad van voor af aanquote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:38 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En zo begint het topic inderdaad van voor af aan![]()
Ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Ik verveel me.. maar moet nog huiswerk maken.. maar dáár heb ik helemaal geen zin in
Ik ben er ook hard aan toequote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
nouja.. tis je wel gegund hor
Ik ga wel ff naar de stad, uitslapen en trainen (niet in die volgorde)quote:Op donderdag 15 september 2005 16:34 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Neuj zou ik ook niet doen.. gewoon lekker de hele dag in je luie stoel
Spannund! Mijn moeder raadde me aan om nog een keer een test te laten doenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Niet eens in die volgorde?
Beetje saai hoor
Ik moet morgen jammer genoeg n flinke dag maken.. en uitslag van de bloedtest
toch lok je het elke keer weer uit...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik leef graag op het randje.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:28 schreef EL_REY het volgende:
[..]
toch lok je het elke keer weer uit...
Vertel mij eens, waarom ben je op zoek naar die spanning..![]()
Je gaat toch niet krassen he?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik leef graag op het randje.
en die spanning zoek jé dan op internet.. Mmm, logische keuzequote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
jij hebt jezelf ook niet echt hoog zitten he, ik leef graag als Hugh Hefnerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Doe 't lekker zelf!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef trancethrust het volgende:
Zeg, wel blijven slowchatten!
Jaja, stiekem proberen te slowchatten zekerquote:
Whehe, slowchatten in je eentje is niet leuk.. Maar sinds we nu toch niet slowchatten, wil je dan wel een afspraakje?quote:
De uitslag was een week uitgesteld ik moet straks bellenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu heeft ze nog niet gezegd of ze Pfeiffer heeft of niet... Wel zo handig voor Molluck anders zou hij dat eventueel kunnen oplopen als hij langsgaat...
en?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
De uitslag was een week uitgesteld ik moet straks bellen![]()
Bedankt voor de heads upquote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
whehehe, Pfeiffer, wacht maar af tot het echt goed doorzet. Lekker een keelontsteking waartegen je geen anti-biotica mag gebruiken, koorts, moeheid,..... heerlijk gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |