quote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
maar dan doe ik de webcam aan en zijn ze meteen ofline en dan gaan ze sorry sorry smsen enzo
ja, nu ik jou zie wel!quote:
quote:op donderdag 15 september 2005 09:29 schreef copycat het volgende:
[..]
ja, nu ik jou zie wel!
wat doe je vanavond?
verdomd, het werkt!
denk eerder andersom... 70%-80% uiterlijk....quote:op donderdag 15 september 2005 09:12 schreef thefunny het volgende:
[...]
vrouwen vallen voor 70%-80% op wat je zegt en hoe je innerlijk bent!
speak for yourselfquote:op donderdag 15 september 2005 09:27 schreef hexagon het volgende:
[...]
ga iig nooit verliefd doen via msn terwijl je elkaa rnog nooit gezien hebt. dat is erg kansloos en loopt meestal tot niets uit. internet is een handig medium om met mensen in contact te komen maar meer ook niet. de liefde komt nog altijd irl naar boven.
mja ik heb toch iets teveel zielige verhalen hier gelezen over die msn liefdes die puur op internetcontact leven. en die uiteindelijk toch niet zo goed aflopen omdat er een ontzettende illusies heeft waarvan hij een keer beroofd gaat worden.quote:op donderdag 15 september 2005 10:23 schreef rainboww het volgende:
speak for yourself![]()
via webcam kun je elkaar toch ook zien? oke, het is 2d ipv 3d...
maar er zijn genoeg msnrelaties ontstaan, meer dan jij denkt iig.
hoi.quote:op donderdag 15 september 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
vraag het nolius!
zullen we naar wenen gaan!quote:op donderdag 15 september 2005 10:34 schreef missymirjam het volgende:
[..]
hoi.
alles goed?
wil je wat drinken? *knipoog*
zijnquote:op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef missymirjam het volgende:
[..]
wenen?
wat moeten we nou in wenen
tonks is fan van mijquote:op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef missymirjam het volgende:
[..]
wenen?
wat moeten we nou in wenen
dan moet je ook niet direct die leuter van je laten zien..... 6 cm is niet veelquote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
maar dan doe ik de webcam aan en zijn ze meteen ofline en dan gaan ze sorry sorry smsen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |