Iedereen heeft er last van, zullen we terug gaan naar de twintig urige werkweek? van 12.00 tot 16.00 genoeg tijd om uit te slapen en nog voldoende tijd om na je werk wat te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rond de middag pas? ik ben altijd de hele dag moe
Met dat soort plannen komen we ergensquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van, zullen we terug gaan naar de twintig urige werkweek? van 12.00 tot 16.00 genoeg tijd om uit te slapen en nog voldoende tijd om na je werk wat te doen
goed planquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van, zullen we terug gaan naar de twintig urige werkweek? van 12.00 tot 16.00 genoeg tijd om uit te slapen en nog voldoende tijd om na je werk wat te doen
nou van mij krijgen ze nu ook al geen klandiziequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Molluck het volgende:
Vet, ik heb al twee medestanders![]()
De enige mensen die hier van zullen balen zijn bloedprikkers, want die worden dan werkloos![]()
Dat zijn idd vast de enige die het niet goed zullen vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Molluck het volgende:
Vet, ik heb al twee medestanders![]()
De enige mensen die hier van zullen balen zijn bloedprikkers, want die worden dan werkloos![]()
Het topic ging anders wel over jou hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
We hebben het topic wel om zeep geholpen trouwens, maar dat geeft niet, nu is er tenminste nog iets leuks aan![]()
goed hequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
We hebben het topic wel om zeep geholpen trouwens, maar dat geeft niet, nu is er tenminste nog iets leuks aan![]()
Met als addertje onder het gras dat de TS een voor mij volslagen onbekende is en dus kennelijk een van de vele rukkers is die hier rondhangenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het topic ging anders wel over jou hoor![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met als addertje onder het gras dat de TS een voor mij volslagen onbekende is en dus kennelijk een van de vele rukkers is die hier rondhangen
Het is inderdaad opvallend hoe snel bepaalde users hier, zich het beperkte aantal meisjes dat hier komt toe eigenen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met als addertje onder het gras dat de TS een voor mij volslagen onbekende is en dus kennelijk een van de vele rukkers is die hier rondhangen
of je je aangesproken voelt moet je zelf weten, maar je weet dat ik gelijk heb wat betreft veel rukkers hier..quote:
Mwaa ik doelde op het eerste deel van je replyquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:35 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
of je je aangesproken voelt moet je zelf weten, maar je weet dat ik gelijk heb wat betreft veel rukkers hier..
Dat staat niet in je profiel namelijk...en dat 'pssst' stond er omdat ik het al een keer gevraagd hadquote:
whehe, die zag ik nu pasquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Molluck het volgende:
Ik wil haar wel!
rukkers???quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
dat valt toch niet onder de categorie van trieste rukkerposts he?quote:
shit, daar heb je mequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef EL_REY het volgende:
treurig???
jij zegt dat je een foto hebt van kim-lian met een snor...
ik kan wel wat hebben horquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat valt toch niet onder de categorie van trieste rukkerposts he?![]()
zie je wel, maar het maakt niet uit, als we elkaar maar gewoon recht in de ogen kunnen blijven aankijken..quote:
je hoeft je niet groot te houden...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ok, dan gaan we bij deze maar uit elkaar zonder gedoe. doei he, eh, dinges.
Dat doe je dus welquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
hier is iedereen weg, naar een musical waar ik niet op zat te wachten (ja ik ben dwars) dus ik heb zelf een pizza besteld..
niet om je jaloers te maken ofzo hor..
Je bent van 1988 en je zit nu op 5VWO?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:59 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Daar moet ik nog een jaartje mee wachten. Naar het VWO gegaan via de HAVO namelijk.. maarja, niet erg ofzo, want ik weet écht nog niet wat ik wil gaan studeren
Zo'n ijverige Havo'er op het VWO maakt natuurlijk net als ik al haar huiswerkquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ik ga nergens om lachen.. zal je zien dat ik dit jaar zelf op mn bek ga
maar goed.. ik denk dat ik FOK zo maar even voor gezien hou.. wel weer mooi geweest voor vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |