of gewoon in V&Aquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef eBay het volgende:
Plaats een advertentie op marktplaats
Ik ken nog wel een Nederlander met 2 Surinaamse vrienden. Hij is toevallig sinds vorige week hier gekomen vanuit de Antillen. Die weet wel raad met dit soort gevalletjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef minkuukel het volgende:
Huur een paar Joegoslaven in, die weten er echt wel raad mee.![]()
Tenzij ze daar van houdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:13 schreef Clab het volgende:
Gewoon gelijk beginnen over brute anale sex.
Dan valt ze je voorlopig niet meer lastig
Mwaa dan is het probleem toch opgelost?quote:
Wow kinkyquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:58 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Hoi hier de moeder van Emily
sorry jongens ze moet helaas 2 weken het kolenhok in omdat ze niet luisterde
groetjes
Tenzij HIJ daar niet van houdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Clab het volgende:
[..]
Mwaa dan is het probleem toch opgelost?![]()
Oh........................................tja.......................................euh.......................daar hield ik weer geen rekeing mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Tenzij HIJ daar niet van houd![]()
Topic Starterquote:
toch?quote:
sorry, ik slaap nog een beetjequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Mja, dat was niet echt de vraag, maar geeft niet hea
mag ik mag ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:14 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan wil ik nu het goede antwoord zeggen: EL_REY![]()
oja!! zeker nu hard to get spelen???quote:
wiequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:25 schreef stijgende_ster het volgende:
Is Boosbloempje al net zo bekend als Jett, ijsmeis en MaRySe?
Kom ik teveel in PUB?quote:
Bloedprikken is kutquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:37 schreef EL_REY het volgende:
het is weer zover, bijna weekend en BoosBloempje wilt weer met me uitgaan.. Maar ze heeft net bloedgeprikt en dat betekent dat alles wat ik in haar zag nu weg is in een zakje.. Hoe leg ik dit haar uit...
![]()
Als ik enig idee had wie je was zou ik hier een ludieke reactie op verzinnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oja!! zeker nu hard to get spelen???
u bent in het gelukkige bezit van 1 stalkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:41 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Als ik enig idee had wie je was zou ik hier een ludieke reactie op verzinnen.
niks bijzonders.. controle of ik geen pfeiffer hebquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
Waarom moest je eigenlijk bloed laten prikken?
Ja das kut he, als je dan gaat sporten in het weekend ben je 's avonds te gaar om nog fatsoenlijk uit te gaan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef -BoosBloempje- het volgende:
tja ik leef niet anders dan anders en had er eerst nooit last van, dus waar het vandaan komt weet ik ook niet.
maar het is ook niet zo dat ik geen trap meer op kan komen of geen pap meer kan zeggen, ben alleen te duf om echt leuke dingen te doen vaak.
hang hier niet voor niets al de hele dag rond...
rond de middag pas? ik ben altijd de hele dag moequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef Molluck het volgende:
Maar je bent dus altijd heel moe?
Eet je genoeg? Hoe vaak sport je?
Ik word zo gek van al die dokters, ze stellen allemaal dezelfde vragen en komen allemaal tot de conclusie dat ik kerngezond ben, maar toch ben ik rond de middag alweer doodmoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |