Reden om eruit te stappen... per direct... hup naar huis!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef cuall het volgende:
Je ziet Tanja denken........ Ik heb dit niet zo gewilt, de lol is er voor mij af![]()
Volgens mij vindt ze het bijna jammer dat je in dese fase geen abortus meer kunt laten doen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Reden om eruit te stappen... per direct... hup naar huis!
Nou ja, ik zeg net wel dat ik ook niet op dat matje zou willen. Maar ik had toch wel meegedaan eigenlijk, al was het om de leut. Toch wel een beetje raar hoe ze écht niet mee wil doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch wel het meest genante wat ik tot nu toe in BB gezien heb.
Onvoorstelbaar.
Die paar die-hards hebben het nu ook opgegeven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Bestaan er wel Tanja fans?
Rob scoort inderdaad! Hij blijft het proberen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig van Rob hoe hij Tanja aanspoort om toch mee te doen met de rest.
Ja idd. Kijk dat je het lacherig vind, dat vind ik ook, dat snap ik wel. Maar je kunt toch ff meedoen. Ik bedoel, het is niets ergs ofzo toch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou ja, ik zeg net wel dat ik ook niet op dat matje zou willen. Maar ik had toch wel meegedaan eigenlijk, al was het om de leut. Toch wel een beetje raar hoe ze écht niet mee wil doen
Ut kon me idd geen ene zorg schelen op het moment supreme!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
Tanja wilt niet horen dat er ms mogelijk wat ontlasting of plas mee kan komen tzt bij het persen.
Als het zover is, en het zou gebeuren, merk je daar zelf niets van, het lijkt sowies alsof je moet poepen, bij persweeën, en het dan eindelijk mogen, persen, is zo fijn, dat je er letterlijk schijt aan hebt, nocht er ontlasting meekomen
ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig van Rob hoe hij Tanja aanspoort om toch mee te doen met de rest.
99% van de bevallenden kan het niks schelen, maar Tanja gaat een hele week voor de bevalling niet eten. (Alsof je uberhaupt weet wanneer je gaat bevallenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
Tanja wilt niet horen dat er ms mogelijk wat ontlasting of plas mee kan komen tzt bij het persen.
Als het zover is, en het zou gebeuren, merk je daar zelf niets van, het lijkt sowies alsof je moet poepen, bij persweeën, en het dan eindelijk mogen, persen, is zo fijn, dat je er letterlijk schijt aan hebt, nocht er ontlasting meekomen
Idd..erger kan bijna nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch wel het meest genante wat ik tot nu toe in BB gezien heb.
Onvoorstelbaar.
Ook goed voor je kind, om het eten te onthoudenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
99% van de bevallenden kan het niks schelen, maar Tanja gaat een hele week voor de bevalling niet eten. (Alsof je uberhaupt weet wanneer je gaat bevallen)
en het treurige is, dat ze het ws nog meent ook, dat een week niet eten voor de uitgerekende datumquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
99% van de bevallenden kan het niks schelen, maar Tanja gaat een hele week voor de bevalling niet eten. (Alsof je uberhaupt weet wanneer je gaat bevallen)
Nou niet echt fan...ik heb meer medelijden met haar....Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe zij zich voelt. Ga maar eens naar een toneelcursus en doe dan maar eens voor een onbekende groep een boom na bijvoorbeeld. Idd dat gevoel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Bestaan er wel Tanja fans?
Hé verdomme nu is de verrassing erafquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
ze is 24 oktober uitgeteld
Dan had ze het huis niet in moeten gaan. Ik heb totaal geen medelijden met haar... eigen schuld!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef Bergie het volgende:
[..]
Nou niet echt fan...ik heb meer medelijden met haar....Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe zij zich voelt. Ga maar eens naar een toneelcursus en doe dan maar eens voor een onbekende groep een boom na bijvoorbeeld. Idd dat gevoel!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hé verdomme nu is de verrassing eraf![]()
Ja, het is net of zwanger zijn en de bevalling en babies hele abstracte dingen zijn voor haar. Ze richt zich werkelijk alleen maar op de bijzaken en niet om de hoofdzaken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en het treurige is, dat ze het ws nog meent ook, dat een week niet eten voor de uitgerekende datum
hopen dus maar dat ze een weekje eerder bevalt.
Logisch dat ze zich ongemakkelijk voelt, a) er wordt verwacht dat ze verantwoordelijkheid neemt b) ze kan nu geen peuk roken. Dus haal dat 'denk' maar uit je zinquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja houdt zich het liefst afzijdig en nu staat de hele groep in dienst van haar. Ik denk dat ze dit gewoon een erg ongemakkelijke situatie vindt.
BB: "Tanja, naar de dagboekkamer komen alsjeblieft. Je hebt de weekopdracht verpest en daarom volgt er een sanctie. Geen sigaretten deze weekquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef twi het volgende:
Je zou 'r gewoon disciplinair moeten straffen nu.
Dat heeft nu geen zin meer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rob scoort inderdaad! Hij blijft het proberen!![]()
Brrrrrrrrr.......alleen de gedachte al......quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
Menno en Chantal hebben sex
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/1297/menno3ci.th.jpg]afbeelding][/URL]
Chantal geniet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
Rob weet dat Tanja voor hem zit en dat hij dus veel in beeld gaat komen. Daar gedraagt hij zich ook naar. Buiten het huis had hij haar al lang een schop verkocht.
Dat durven ze niet, dan gaat ze het huis uit....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
BB: "Tanja, naar de dagboekkamer komen alsjeblieft. Je hebt de weekopdracht verpest en daarom volgt er een sanctie. Geen sigaretten deze week"
Dat zou eindelijk eens mogen gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef Ripley het volgende:
BB: "Tanja, naar de dagboekkamer komen alsjeblieft. Je hebt de weekopdracht verpest en daarom volgt er een sanctie. Geen sigaretten deze week"
Weekje láter! Of 2 weken laterquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en het treurige is, dat ze het ws nog meent ook, dat een week niet eten voor de uitgerekende datum
hopen dus maar dat ze een weekje eerder bevalt.
Nee dat mens spoort echt nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja, sadist!
Lacht omdat de bewoners hun buik moeten blijven omhouden.
Doggystyle of al die buiken om?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet nie thoe het het met jullie zit, maar ik verheug me vast op de beelden!
jah zo denk ik er dus ook over. Dan maar een weekopdracht verziekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:47 schreef cuall het volgende:
Als ik in dat huis zat hield ik ECHT niet die zak om, ik weet me te beschermen tegen ongewenste zwangerschappen
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:47 schreef misterDre het volgende:
Lieske: nu ik zwanger ben wil ik ook een nieuw matras![]()
Ha ha, nu gaan ze allemaal niks meer doen (behalve roken)quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:47 schreef misterDre het volgende:
Lieske: nu ik zwanger ben wil ik ook een nieuw matras![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Tanja gelijk ik zou er ook nix aan vinden om het te doen.
Verkrachting?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik hou er niet van als iemand aan me zit"
Maar met die Antilliaan blijkbaar wel
Maar als je die andere 99 minpuntjes erbij telt is het wel behoorlijk dramatischquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Maurisico het volgende:
door niet te puffen wordt je nog geen slechte moeder.
als je wilt winnen kun je beter niet aan de kijkcijfer-olifant van Hummie komenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet dat geen een van die lamstralen zijn bek opentrekt tegen Tanja.
Maar je kan je toch ook wel indenken dat deze opdracht speciaal voor jou in het leven is geroepen? En alleen al daarvoor je aversie opzij zetten en meedoen met de groep?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Maurisico het volgende:
Ken genoeg vrouwen die na één pufles gierend van de lach zijn weggerend en nooit meer zijn teruggekomen... we moeten het hier ook allemaal niet te serieus nemen, door niet te puffen wordt je nog geen slechte moeder.
Ja. Was gisteren ook al.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
Op stream 3 is de framerate erg laag, bij jullie ook?
Precies. Ze heeft gezegd dat ze het niet wilde en dan proberen ze het op deze manier. Ik had het ook verdomd. Daaag Frau Vingerhoedquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Tanja gelijk ik zou er ook nix aan vinden om het te doen.
Ik begrijp best als je irl niet dit soort gym wilt doen, maar dit is BB, je zit in een groepsgebeuren bij uitstek, je voelt je kut, klaagt daar al weken steen en been over, wordt er iets georganiseerd, voor jou en de rest doet mee, zet je dan verdomme voor het eerst van je leven ws eens over je verontwaardiging, aversie heen, is dat nu echt zo moeilijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik hou er niet van als iemand aan me zit"
Maar met die Antilliaan blijkbaar wel
Ja, wie is nu "De Buik" als we het over DE BUIK hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:53 schreef Anitra het volgende:
[...]
Wel vind ik het humor dat wer nu ineens 13 buiken hebben
Ehm.. en dan geef je je op voor BB? sorry anitra maar dit sounds like shitquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:53 schreef Anitra het volgende:
Kan me voorstellen dat ze er geen reet aan vind en om zo in de belangstelling te staan past niet in haar straatje.
Het was ook PRIMA geweest als Tanja na deze éne les gierend van de lach was weggerend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen die na één pufles gierend van de lach zijn weggerend en nooit meer zijn teruggekomen... we moeten het hier ook allemaal niet te serieus nemen, door niet te puffen wordt je nog geen slechte moeder.
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
4x hetzelfde beeld. Is dat normaal regie??
Dat heeft ze alleen gedaan om niets meer te hoeven doen (haar eigen woorden). Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, kan haar moeder haar ook veel minder helpen, dus daarom is ze er laatst niet uitgegaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Ehm.. en dan geef je je op voor BB? sorry anitra maar dit sounds like shit
Doen ze niet. Chantal en nog een paar denken zeker te weten dat de stekker uit het programma gaat zodra Tanja eruit is. Die nomineren ze niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
En het lijkt me toch dat Tanja bij de volgende ronde een stuk of 9 nominaties krijgt, of zouden de bewoners zo laf zijn dat ze zelfs dát niet durven?
Nou zij blijquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:53 schreef milagro het volgende:
wordt er iets georganiseerd voor jou
Volgende weekopdracht: iedereen een duim in zijn bek en als iemand de duim weghaalt is de opdracht mislukt. Dan kunnen ze goed meeleven hoe moeilijk het voor ingrid isquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef elskreeft het volgende:
volgende weekopdracht: duim van ingrid insmeren met poep en hele week kijken of ze gaat duimen
dit is toch abnormaal ?? de hele dag door dat ding in dr giechel
Nee doen ze niet hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
En het lijkt me toch dat Tanja bij de volgende ronde een stuk of 9 nominaties krijgt, of zouden de bewoners zo laf zijn dat ze zelfs dát niet durven?
Ik denk dat ze inzien dat het een verloren stem gaat zijn en ze dus daarom beter de echte/andere concurentie uit kunnen schakelen of pogen dan dat te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
Ja klopt, had ik ook ingezien, maar daarnaast geniet ze van aandacht. Zogauw de aandacht voor haar verslapt, wurmt ze zich weer in een hoekje en gaat zielig doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft ze alleen gedaan om niets meer te hoeven doen (haar eigen woorden). Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, kan haar moeder haar ook veel minder helpen, dus daarom is ze er laatst niet uitgegaan.
Meen je dat nou echt allemaal?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou zij blij
Eindelijk iemand die niet slaafs doet wat BB wil omdat er cameras op staan.
goed plan. ze zou toch zelf ook niet zo in beeld gebracht willen worden lijkt me?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef fantastrick het volgende:
heeft er niet iemand een paar spenen die we over het hek kunnen gooien? Met een label Ingrid eraan?
Vanuit die gedachte heb je gelijk, sommige posters hier vonden de desinteresse van Tanja echter het voorbeeld dat Tanja niet zwanger wil zijn, liever nu nog een abortus wil plegen etc. Denk dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je kan je toch ook wel indenken dat deze opdracht speciaal voor jou in het leven is geroepen? En alleen al daarvoor je aversie opzij zetten en meedoen met de groep?
Maar dat zal wel te optimistisch gedacht zijn voor pessimistische TanNee.
Ik vond haar wat verlegen lachen, en zag enige gene.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef Gert het volgende:
Het was ook PRIMA geweest als Tanja na deze éne les gierend van de lach was weggerend.
Als BB Tanja nou zou opdragen om voortaan wekelijks zo'n les te volgen, kan ik me voorstellen dat ze zegt: bekijk het lekker.
Aan deze ene sessie niet meedoen vind ik echter zó kinderachtig! Tanja ten voeten uit: nukkig, egocentrisch en asociaal.
ze denken dat het geen zin heeft haar te nomineren omdat NL haar er graag in heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doen ze niet. Chantal en nog een paar denken zeker te weten dat de stekker uit het programma gaat zodra Tanja eruit is. Die nomineren ze niet.
we houden je niet tegenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik zou er echt een week rantsoen voor over hebben en die buik gewoon afpleuren terwijl ik zou gillen IK WEET VERDOMME WEL WAAR DUREX VOOR IS!
als dat echt zo is..quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doen ze niet. Chantal en nog een paar denken zeker te weten dat de stekker uit het programma gaat zodra Tanja eruit is. Die nomineren ze niet.
Jensen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:00 schreef Knurkie het volgende:
ik vraag me af of er een programma is die Tanja wil intervieuwen ... denk niet dat zij zo populair is maar eerder dr niet gewenste dochter
haha ja idd die ransbak wil dan ook nog wel een slokje moedermelk proevenquote:
daar heeft het geen donder mee te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou zij blij
Eindelijk iemand die niet slaafs doet wat BB wil omdat er cameras op staan.
Misschien ook, maar Chantal en een paar anderen hebben letterlijk gezegd dat als Tanja er uitgaat, gaat ook de stekker van het programma eruit. En vooral Chantal had het daar érg moeilijk mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze denken dat het geen zin heeft haar te nomineren omdat NL haar er graag in heeft
Haha oplossing: weekopdracht vernueken, week op rantsoen en Tanja geeft op!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik zou er echt een week rantsoen voor over hebben en die buik gewoon afpleuren terwijl ik zou gillen IK WEET VERDOMME WEL WAAR DUREX VOOR IS!
Joost is COOLquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:01 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja : Nee, je mag niet drinken als je zwanger bent.
Joost : "Oh dan moet ik ook zeker stoppen met roken"
![]()
![]()
![]()
En hoe reageerde die muts daarop?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:01 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hulde Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:01 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
jammer genoeg is Tanja dr rantsoen niet een echt rantsoenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Haha oplossing: weekopdracht vernueken, week op rantsoen en Tanja geeft op!
volgens mij wil ze trouwens niet opgeven, ze hoopt dat Hummie haar geld toestopt om te blijven!!
Kan zijn hoor, maar ik vind het tekenend dat ze zich daar dan niet overheen kan zetten. Het is niet zo dat er een grote kring werd gevormd en dat Tanja in het midden als enige die oefeningen moest doen. Iédereen deed mee, met die maffe buiken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar wat verlegen lachen, en zag enige gene.
Ze is natuurlijk ook niet gewend, dat zoiets speciaal voor haar gedaan wordt, en het kan best moeilijk zijn, zulke groepsoefeningen te doen
Ja 100%. Ze heeft scheit aan wat zogenaamd moet en dat is een dikke plus in mijn boek. Geen een van de anderen die zegt "Rot op met die kul" en je maakt mij niet wijs dat ze het niet dachten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt allemaal?
rose muisjesquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
Wat voor spul zit er eigenlijk in die nep-buiken?
Okequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zit zand in die buiken
Verschilletje is alleen dat Tanja de enige is voor wie een halfuurtje (!!!) pufcursus geen kul is maar toegevoegde waarde kan hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:07 schreef Rica het volgende:
Ja 100%. Ze heeft scheit aan wat zogenaamd moet en dat is een dikke plus in mijn boek. Geen een van de anderen die zegt "Rot op met die kul" en je maakt mij niet wijs dat ze het niet dachten.
Dat was de reden die ze opgegeven heeft. De ware reden is inmiddels al te boven gekomen: ze heeft torenhoge schulden, kan daarnaast niet goed voor zichzelf zorgen, mammie is bij pappie in het ziekenhuis, dus OF ALL PLACES IN THE WORLD is het Big Brother huis de beste plek voor Tanja om te verblijven.quote:Het leek haar zo leuk om samen met de bewoners haar zwangerschap en bevalling te delen. Ik zie daar niets van terug.
De hele tijd in BB vergallen voor iedereen zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef No-Li-Ta het volgende:
Passief blijven is de geheime missie van TanNEE
Ik mag toch echt hopen van niet.... please...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef GraafD het volgende:
Tanja zelf gaat deze opdracht laten mislukken ik denk dat ze namelijk een 2 daagse cursus baby verzorging krijgen, luiers omdoen e.d
Camerashot draait nuquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het echt heel oninteressant nu, met dat shot op die horken in de hoek bijna zonder geluid.
Ben bang dat ze dat niet durven, Roel en Rikkert hebben dat zelfs uitgesproken van de week en Rob, Sjan en NatteLie gaven aan dat het toch geen zin had, want ze gaat er toch niet voor de bevalling uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
Nee, want ook dat ziet ze wel als de nood aan de baby is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef Knurkie het volgende:
wat misschien een leuke opdracht is voor Tanja zo een baby pop die net als een echte baby huilt en getroost moet worden gevoed enz enz kan ze oefenen
denk niet dat ze de opdracht zal volbrengen
Dat heb ik haar nog nooit horen vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
daar heeft het geen donder mee te maken.
er wordt van de rest vd groep verwacht dat ze haar helpen, ontzien, meedoen, meeleven, lief zijn voor haar.
Gewoon weekopdracht, spullen klaarzetten etc.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef Knurkie het volgende:
misschien een rare vraag maar waarom liggen ze allemaal in de slaapkamer?
komt er een bonus opdracht of doen ze echt wat Tanja doet?
o oke Thnx!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon weekopdracht, spullen klaarzetten etc.
ongelooflijk triest eigelijk...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, want ook dat ziet ze wel als de nood aan de baby is.
Doe dan niet mee met Big Brother. Stom wijf. Het is geen opvangcreche voor jonge moeders die niet voor zichzelf kunnen zorgen!! (uitspraak moeder van Tanja!)quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nog nooit horen vragen.
Ze had geen zin in deze kul en doet het dan ook niet vanwege de druk van de groep of de camera's. Groot gelijk imo.
ik heb ook geen pufklas gevolgd en mijn dochter is toch snel en gezond geborenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoeveel kinderen zijn er vroeger niet geboren zonder zo'n pufklasje dat heeft nix te maken met iets over hebben voor je kindje.
I second youquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe dan niet mee met Big Brother. Stom wijf. Het is geen opvangcreche voor jonge moeders die niet voor zichzelf kunnen zorgen!! (uitspraak moeder van Tanja!)
Bovendien, Tanja zei letterlijk dat ze dit thuis ook niet zou doen. Stom wijf. Heeft helemaal NIKS over voor haar kindje.
Omdat ze iedere week een opdracht krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef D.Rose het volgende:
waarom heet het eigenlijk weekopdracht tewijl het maar 2-3 dagen duurt?
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoeveel kinderen zijn er vroeger niet geboren zonder zo'n pufklasje dat heeft nix te maken met iets over hebben voor je kindje.
Het maakt het MAKKELIJKER, anders waren die klasjes er in de eerste plaats niet geweest. En het is beter voor Tanja als ze zich aanpast aan de groep, anders ontstaan er weer wrijvingen waar ze om moet huilen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nou valt me mee dat ze dit zo plaatsen, is duidelijk wel verschil met voorgaande BB'squote:Op dinsdag 13 september 2005 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Commentaar bij Talpa. Overweldigend negatief, maar er zitten er nog bij die het voor Tanja willen opnemen.BB medewerkers zeker
Ze heeft toch gezegd dat ze het BB huis inwilde om SAMEN de zwangerschap te beleven?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nog nooit horen vragen.
Ze had geen zin in deze kul en doet het dan ook niet vanwege de druk van de groep of de camera's. Groot gelijk imo.
Zeker weten, het was niet asociaal, flauw en kinderachtig. Neen: het was een heldhafttig staaltje subversiviteit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Rica het volgende:
'vroeger' duurde ze volgens mij wel een weekquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze iedere week een opdracht krijgen
Precies. Dit was echt een super genante vertoning. Ze heeft al zo lopen zeiken en doen... en dan nu dit weer. Tanja is echt een dieptriest figuur. Dat kindje gaat het zwaar krijgen. Waarschijnlijk gaat de moeder van Tanja er voor opdraaien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Maar als zoiets je letterlijk in de schoot wordt geworpen, iedereen er aan meedoet dan kun je imho in ieder geval het fatsoen opbrengen om mee te doen. Temeer daar jij de enige zwangere bent in het geheel.
misschien omdat Tanja nog NIETS heeft hoeven doen met de voorgaande opdrachtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef Rica het volgende:
Hmm voordat de 'opdracht' begint word er nog gememoreerd aan Bart en hoe cool hij ws zou weigeren.. maar als Tanja zegt van stop die oefening maar in een vingerhoed is ze bezig BB te verpesten. Raarrr
Ik ben wel naar zo'n klasje geweest maar had echt te veel pijn om aan dat puffen te denken. Ik geloof niet dat mijn zoontje me het erg kwalijk had genomen als ik niet naar dat klasje was gegaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee, ze hebben haar geselecteerd om haar interesse in de medemens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
Wellicht heeft BB haar geselecteerd om haar 'kwaliteiten'
Ik bedoel, een leuke gezellige zwangere vrouw is natuurlijk niet zo spraakmakend
als de egoistische alleenstaande achterbuurtslet die Tanja is.
Hééél voorzichtig ja, met de druk van Rob; maar niet langer dan 1 minuut....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:24 schreef Pardoes- het volgende:
Van de Talpa-site:
“Het is belangrijk dat je alleen oefent, maar je kunt ook echt beter nu meedoen", drukt Heidi, de docente zwangerschapsgym, haar op het hart. Hierna doet Tanja voorzichtig mee.
Dat laatste heb ik dan ff gemist...
Precies. Frau Vingerhoed helemaal voor niks over laten komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten, het was niet asociaal, flauw en kinderachtig. Neen: het was een heldhafttig staaltje subversiviteit.![]()
en de volgende dag kon dat kind meehelpen op het landquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Inca het volgende:
ach stelt toch niks voor die zwangerschap gymnastiek vroeger werkten de mensen op het land en werd het ook zo geboren huppekee half uurtje pauze kind op de rug en verder werken
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
..een leuke gezellige zwangere vrouw is natuurlijk niet zo spraakmakend
als de egoistische alleenstaande achterbuurtslet die Tanja is.
En dat ze allemaal hun handen niet gewassen hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Vertel Tanja even dat verplicht alle overgebleven bewoners bij de bevalling moeten zijn en ze rent gillend het huis uit. Strak plan
Goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Vertel Tanja even dat verplicht alle overgebleven bewoners bij de bevalling moeten zijn en ze rent gillend het huis uit. Strak plan
quote:@ A.Schild en Cookie, geef eens ( wat anderen al dagen niet kunnen ) 5 positieve punten aan die Tanja heeft in het BB huis .. Jullie zeuren wel dat we Tanja zo aanvallen, maar een beetje realist ziet donders goed dat er alles aan wordt gedaan Tanja tot de bevalling erin te houden .. wanneer je dit niet ziet, of niet wil zien, wat natuurlijk ook kan, ben je wel heel erg kortzichtig .. Punt 1 : Foto van de beide oma's terwijl ze al in het huis zat .. Punt 2 : Met moeder bellen .. Punt 3 : Een nacht bedebktijd voor de exit .. Punt 4 : Met moeder een nacht doorbrengen terwijl het BB concept is dat je afgesloten bent van de buitenwereld .. Punt 5 : Info van buitenaf te hebben gekregen door dit nachtelijk samenzijn .. Punt 6 : Niet gefilmd worden in het afgezonderde huisje ( waarom Rob wel ) .. Punt 7 : Een regeling die ze zullen proberen te treffen met de schuldeisers van Tanja ( wordt de studieschuld van Menno, Rikkert en Lieske ook betaald door BB ? ) .. Punt 8 : Een regeleing getroffen met PlayBoy .. Punt 9 : De knuffel die bij de kick-off is afgenomen, omdat er GEEN persoonlijke dingen, die NIET in de koffer zaten mee mochten het huis in & zie op het bed van Tanja ? DE knuffel .. Punt 10 : Deze opdracht georganiseerd voor Tanja om beweging te krijgen en juist uit een isolement te halen, maar GEEN ZIN.. DOE DIT WEL ALS IK ALLEEN BEN .. Wanneer jij vind dat ik niet objectief ben, hoor ik graag je redenering aan, misschien dat Jullie me kunnen overtuigen, dat ik echt alles wat ik tot nu heb gezien, fout heb gezien .. Nogmaals, je kiest er zelf voor het BB huis in te gaan .. JIJ bent niet degene die ineens de regels kan aanpassen omdat het tegenvalt ( er zullen meer zijn die het zwaar hebben ), maar blijkbaar kunnen de regels WEL aangepast worden naar jouw wensen ( In dit geval dus de wensen van Tanja )
CHANEL_484 13 SEPTEMBER 2005 12:21
het ontbreken daarvan neem ik aan danquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben haar geselecteerd om haar interesse in de medemens.
rest??? welke rest??quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef BigBro000 het volgende:
4 streams op tanja... waar is de rest?
Mijn achting is inmiddels in Australie weer tevoorschijn gekomenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Pinball het volgende:
Maar goed dat ik dat allemaal niet mee heb hoeven maken. Voor zover mogelijk is Tanja nog verder in mijn achting gezakt
LOL.. ik heb er sinds de eerste week al een sport van gemaakt om Tanja er een keer op te betrappen dat ze een vraag stelt over het leven van een van haar huisgenoten. Dat is helaas nog niet één keer gebeurd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het ontbreken daarvan neem ik aan dan
met 1 camera op haar kruis gericht en de ander close-up op haar hoofd. En dan graag ook een bevalling van ten minste 36 uur.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Luchtbel het volgende:
Gelukkig duurt het nog maar een paar weekjes tot ze onder het toeziend oog van minstens drie mensen (en ik hoop uiteraard nog meer) eerst d'r laatste beetjes stront uit zich mag persen om vervolgens uit te scheuren als ze die baby eruit poept.
Ja hállo, ze is gewoon bek-af van die sessie daarnet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Alle bewoners hebben dikke pret.... Nou ja, niet álle bewoners.
[afbeelding]
Ok, niet gezien, was ff koffie halenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hééél voorzichtig ja, met de druk van Rob; maar niet langer dan 1 minuut....
jah vreselijk irritant!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef jupiters het volgende:
hebben jullie nu ook vier streams met alleen Tanja?
Ze is zwanger.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja Slaapt weer dat geloof je toch niet, waar is ze zo moe van dan ze heeft geen drol gedaan![]()
![]()
Ik greep ook gelijk naar de pot met Prozac bij het zien van deze intens trieste beeldenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef Sasami het volgende:
Leuk hoor doe je ook net de treams aan en wat krijg je op alle 4 de streams Tanja... nou daar wordt je gelukkiger van.
ik knipperde net even, dus ook gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Pardoes- het volgende:
[..]
Ok, niet gezien, was ff koffie halen
Inderdaad, ik ben ook geen Tanja fan, maar een middagdutje is heel normaal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
En daar kan je aardig moe van worden hoor, een middagdut is echt niet gek als je zwanger bent. Wel een beetje reeël blijven, hoor.
nuh.. is een keer wat anders ditquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
Regie, is leuk geweest
Ander beeld graag
Ander beeld nuquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
Regie, is leuk geweest
Ander beeld graag
Volgens mij komt dit uit de fantasie van iemand en is niet gebaseerd op feitenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef charlysilva het volgende:
Punt 7 : Een regeling die ze zullen proberen te treffen met de schuldeisers van Tanja ( wordt de studieschuld van Menno, Rikkert en Lieske ook betaald door BB ? ) .. Punt 8 : Een regeleing getroffen met PlayBoy ..
What the fuck!! Wat nou regeling met schuldeisersDit doet de deur dicht......het zou mij niets verbazen als die hele schuld door Talpa wordt betaald (wat voor hun natuurlijk peanuts is).En wat nou Playboy,wil dat blad failiet ? Dan zeker Tanja op de cover pleuren,loopt half Nederland kotsend langs de schappen van de sigarenboer
![]()
blijkbaar luistert BB naar verzoeken van kijkers.quote:
Wekt het bij jou niet ook juist agressie op dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben absoluut geen Tanja fan en sta ook niet achter haar gedrag maar ze ligt er wel heel schattig bij![]()
![]()
LOL een middag dutje doe ik ook(5mnd zwanger) maar Tanja kwam uit bed nam koffie en een cracker een peuk nog een toen naar bed uur later week opdracht dus 45 minuten uit bed niet meegedaan aan pufklas en nu weer naar bed.... dus beetje veel in bed is het welquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
En daar kan je aardig moe van worden hoor, een middagdut is echt niet gek als je zwanger bent. Wel een beetje reeël blijven, hoor.
Ik maak het nu voor de tweede keer persoonlijk van dichtbij mee maar dit is echt niet normaal meer,dit is namelijk Tanja bij uitstek in je bed blijven rotten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
Ze slaapt bijna de hele dag.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |