Ze heeft toch gezegd dat ze het BB huis inwilde om SAMEN de zwangerschap te beleven?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nog nooit horen vragen.
Ze had geen zin in deze kul en doet het dan ook niet vanwege de druk van de groep of de camera's. Groot gelijk imo.
Zeker weten, het was niet asociaal, flauw en kinderachtig. Neen: het was een heldhafttig staaltje subversiviteit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Rica het volgende:
Ze had geen zin in deze kul en doet het dan ook niet vanwege de druk van de groep of de camera's. Groot gelijk imo.
'vroeger' duurde ze volgens mij wel een weekquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze iedere week een opdracht krijgen
Precies. Dit was echt een super genante vertoning. Ze heeft al zo lopen zeiken en doen... en dan nu dit weer. Tanja is echt een dieptriest figuur. Dat kindje gaat het zwaar krijgen. Waarschijnlijk gaat de moeder van Tanja er voor opdraaien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Maar als zoiets je letterlijk in de schoot wordt geworpen, iedereen er aan meedoet dan kun je imho in ieder geval het fatsoen opbrengen om mee te doen. Temeer daar jij de enige zwangere bent in het geheel.
misschien omdat Tanja nog NIETS heeft hoeven doen met de voorgaande opdrachtenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:19 schreef Rica het volgende:
Hmm voordat de 'opdracht' begint word er nog gememoreerd aan Bart en hoe cool hij ws zou weigeren.. maar als Tanja zegt van stop die oefening maar in een vingerhoed is ze bezig BB te verpesten. Raarrr
Ik ben wel naar zo'n klasje geweest maar had echt te veel pijn om aan dat puffen te denken. Ik geloof niet dat mijn zoontje me het erg kwalijk had genomen als ik niet naar dat klasje was gegaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoeveel kinderen zijn er vroeger niet geboren zonder zo'n pufklasje dat heeft nix te maken met iets over hebben voor je kindje.
Nee, ze hebben haar geselecteerd om haar interesse in de medemens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
Wellicht heeft BB haar geselecteerd om haar 'kwaliteiten'
Ik bedoel, een leuke gezellige zwangere vrouw is natuurlijk niet zo spraakmakend
als de egoistische alleenstaande achterbuurtslet die Tanja is.
Hééél voorzichtig ja, met de druk van Rob; maar niet langer dan 1 minuut....quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:24 schreef Pardoes- het volgende:
Van de Talpa-site:
“Het is belangrijk dat je alleen oefent, maar je kunt ook echt beter nu meedoen", drukt Heidi, de docente zwangerschapsgym, haar op het hart. Hierna doet Tanja voorzichtig mee.
Dat laatste heb ik dan ff gemist...
Precies. Frau Vingerhoed helemaal voor niks over laten komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten, het was niet asociaal, flauw en kinderachtig. Neen: het was een heldhafttig staaltje subversiviteit.![]()
en de volgende dag kon dat kind meehelpen op het landquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Inca het volgende:
ach stelt toch niks voor die zwangerschap gymnastiek vroeger werkten de mensen op het land en werd het ook zo geboren huppekee half uurtje pauze kind op de rug en verder werken
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
..een leuke gezellige zwangere vrouw is natuurlijk niet zo spraakmakend
als de egoistische alleenstaande achterbuurtslet die Tanja is.
En dat ze allemaal hun handen niet gewassen hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Vertel Tanja even dat verplicht alle overgebleven bewoners bij de bevalling moeten zijn en ze rent gillend het huis uit. Strak plan
Goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Vertel Tanja even dat verplicht alle overgebleven bewoners bij de bevalling moeten zijn en ze rent gillend het huis uit. Strak plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |