Dat heeft ze alleen gedaan om niets meer te hoeven doen (haar eigen woorden). Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, kan haar moeder haar ook veel minder helpen, dus daarom is ze er laatst niet uitgegaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Ehm.. en dan geef je je op voor BB? sorry anitra maar dit sounds like shit
Doen ze niet. Chantal en nog een paar denken zeker te weten dat de stekker uit het programma gaat zodra Tanja eruit is. Die nomineren ze niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
En het lijkt me toch dat Tanja bij de volgende ronde een stuk of 9 nominaties krijgt, of zouden de bewoners zo laf zijn dat ze zelfs dát niet durven?
Nou zij blijquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:53 schreef milagro het volgende:
wordt er iets georganiseerd voor jou
Volgende weekopdracht: iedereen een duim in zijn bek en als iemand de duim weghaalt is de opdracht mislukt. Dan kunnen ze goed meeleven hoe moeilijk het voor ingrid isquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef elskreeft het volgende:
volgende weekopdracht: duim van ingrid insmeren met poep en hele week kijken of ze gaat duimen
dit is toch abnormaal ?? de hele dag door dat ding in dr giechel
Nee doen ze niet hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
En het lijkt me toch dat Tanja bij de volgende ronde een stuk of 9 nominaties krijgt, of zouden de bewoners zo laf zijn dat ze zelfs dát niet durven?
Ik denk dat ze inzien dat het een verloren stem gaat zijn en ze dus daarom beter de echte/andere concurentie uit kunnen schakelen of pogen dan dat te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
Ja klopt, had ik ook ingezien, maar daarnaast geniet ze van aandacht. Zogauw de aandacht voor haar verslapt, wurmt ze zich weer in een hoekje en gaat zielig doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft ze alleen gedaan om niets meer te hoeven doen (haar eigen woorden). Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, kan haar moeder haar ook veel minder helpen, dus daarom is ze er laatst niet uitgegaan.
Meen je dat nou echt allemaal?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou zij blij
Eindelijk iemand die niet slaafs doet wat BB wil omdat er cameras op staan.
goed plan. ze zou toch zelf ook niet zo in beeld gebracht willen worden lijkt me?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef fantastrick het volgende:
heeft er niet iemand een paar spenen die we over het hek kunnen gooien? Met een label Ingrid eraan?
Vanuit die gedachte heb je gelijk, sommige posters hier vonden de desinteresse van Tanja echter het voorbeeld dat Tanja niet zwanger wil zijn, liever nu nog een abortus wil plegen etc. Denk dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je kan je toch ook wel indenken dat deze opdracht speciaal voor jou in het leven is geroepen? En alleen al daarvoor je aversie opzij zetten en meedoen met de groep?
Maar dat zal wel te optimistisch gedacht zijn voor pessimistische TanNee.
Ik vond haar wat verlegen lachen, en zag enige gene.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef Gert het volgende:
Het was ook PRIMA geweest als Tanja na deze éne les gierend van de lach was weggerend.
Als BB Tanja nou zou opdragen om voortaan wekelijks zo'n les te volgen, kan ik me voorstellen dat ze zegt: bekijk het lekker.
Aan deze ene sessie niet meedoen vind ik echter zó kinderachtig! Tanja ten voeten uit: nukkig, egocentrisch en asociaal.
ze denken dat het geen zin heeft haar te nomineren omdat NL haar er graag in heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doen ze niet. Chantal en nog een paar denken zeker te weten dat de stekker uit het programma gaat zodra Tanja eruit is. Die nomineren ze niet.
we houden je niet tegenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik zou er echt een week rantsoen voor over hebben en die buik gewoon afpleuren terwijl ik zou gillen IK WEET VERDOMME WEL WAAR DUREX VOOR IS!
als dat echt zo is..quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doen ze niet. Chantal en nog een paar denken zeker te weten dat de stekker uit het programma gaat zodra Tanja eruit is. Die nomineren ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |