Verkrachting?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik hou er niet van als iemand aan me zit"
Maar met die Antilliaan blijkbaar wel
Maar als je die andere 99 minpuntjes erbij telt is het wel behoorlijk dramatischquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Maurisico het volgende:
door niet te puffen wordt je nog geen slechte moeder.
als je wilt winnen kun je beter niet aan de kijkcijfer-olifant van Hummie komenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet dat geen een van die lamstralen zijn bek opentrekt tegen Tanja.
Maar je kan je toch ook wel indenken dat deze opdracht speciaal voor jou in het leven is geroepen? En alleen al daarvoor je aversie opzij zetten en meedoen met de groep?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Maurisico het volgende:
Ken genoeg vrouwen die na één pufles gierend van de lach zijn weggerend en nooit meer zijn teruggekomen... we moeten het hier ook allemaal niet te serieus nemen, door niet te puffen wordt je nog geen slechte moeder.
Ja. Was gisteren ook al.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
Op stream 3 is de framerate erg laag, bij jullie ook?
Precies. Ze heeft gezegd dat ze het niet wilde en dan proberen ze het op deze manier. Ik had het ook verdomd. Daaag Frau Vingerhoedquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch heeft Tanja gelijk ik zou er ook nix aan vinden om het te doen.
Ik begrijp best als je irl niet dit soort gym wilt doen, maar dit is BB, je zit in een groepsgebeuren bij uitstek, je voelt je kut, klaagt daar al weken steen en been over, wordt er iets georganiseerd, voor jou en de rest doet mee, zet je dan verdomme voor het eerst van je leven ws eens over je verontwaardiging, aversie heen, is dat nu echt zo moeilijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik hou er niet van als iemand aan me zit"
Maar met die Antilliaan blijkbaar wel
Ja, wie is nu "De Buik" als we het over DE BUIK hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:53 schreef Anitra het volgende:
[...]
Wel vind ik het humor dat wer nu ineens 13 buiken hebben
Ehm.. en dan geef je je op voor BB? sorry anitra maar dit sounds like shitquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:53 schreef Anitra het volgende:
Kan me voorstellen dat ze er geen reet aan vind en om zo in de belangstelling te staan past niet in haar straatje.
Het was ook PRIMA geweest als Tanja na deze éne les gierend van de lach was weggerend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen die na één pufles gierend van de lach zijn weggerend en nooit meer zijn teruggekomen... we moeten het hier ook allemaal niet te serieus nemen, door niet te puffen wordt je nog geen slechte moeder.
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
4x hetzelfde beeld. Is dat normaal regie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |