Yes, maar heb nu misschien nog wel mooiere gezienquote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef kultivate het volgende:
[..]
Die superstars die je al een tijdje zoekt of niet??
hoop voor je dat het niet te duur is.quote:Op maandag 12 september 2005 15:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Yes, maar heb nu misschien nog wel mooiere gezien
Is nu al een mailtje onderweg naar de webmaster of ze ook naar Nl verzenden
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Hare het volgende:
100000 won is 80 euro dus wat dat betreft valt het heel erg mee
quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!![]()
Smerige pauper.quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!![]()
Oh my god, die heeft mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
Dopeste schoenen aller tijden.
Nooit dat je moeder Prada draagtquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh my god, die heeft mijn moeder.Zegt dat iets over die schoenen of mijn moeder?
Ze is erg modebewust.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nooit dat je moeder Prada draagt, of die arme pauper heeft in Turkije d'r slag geslagen.
Goeie moederquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is erg modebewust.
'T is geen smerig tokkiewijf dat een nep Vuitton-tas in Turkije koopt ofzo.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goeie moeder [afbeelding] doe d'r de groeten.
¤ 260 voor vijf letters en een verder totaal niet spannende schoen......quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Thundertje het volgende:
Mooie combinatie van ranzig bier en een lelijke schoen
Even serieusquote:Op donderdag 15 september 2005 14:50 schreef berent het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een CreditCard ga aanvragen zodat ik deze kan bestellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan mag je eerst zo'n 500 euro bij elkaar leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moet deze nog steeds een keer regelen:
[afbeelding]
Zo das wel veel geld. De schoenen zijn wel mooi maar meer geinig voor de gimmick.quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef berent het volgende:
[..]
Dan mag je eerst zo'n 500 euro bij elkaar leggen.
Je hoeft niet per sé naar amerika om ze daar op te halen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef berent het volgende:
[..]
Dan mag je eerst zo'n 500 euro bij elkaar leggen.
Je hoeft voor die 500 euro ook niet naar amerika te gaan hoor, dan worden ze gewoon thuisgestuurd.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je hoeft niet per sé naar amerika om ze daar op te halen.
500 euro, ze zijn prijzig maar dit![]()
Zien er wel neat uit, alleen dat gele randje is jammerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van saucony originals?
http://www.saucony.com/originals/products_detail.aspx?type=M&id=199&color=4
Ik ga akkoord met deze.quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef huupke het volgende:
mijn zaterdag aangeschafte asics...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Oja, en deze zijn ook de bomb:
[afbeelding]
Deze kleur is ook de bomb:quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef benchMarc het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je zoiets nou mooi vinden...
Ik vind ze ook zeker de bombquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Oja, en deze zijn ook de bomb:
[afbeelding]
celtics van scapinoquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:51 schreef Hare het volgende:
Ik durf ze bijna niet te posten, maar wie weet nog de precieze naam van dit type schoen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van mij zijn nu bijna versleten en ik wil nieuwe
model is wel hier te krijgen, deze kleuren heb ik alleen nog nooit gezien. Zelf vind ik dit ook hele lekker sneakers, blijven lang meegaan en zitten lekker. heb er 2 paar van achter elkaar gehad, draag ze nu vooral bij fitness (raken nogal versleten en moet nieuwe hebben eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef Hare het volgende:
Kheb na lang wikken en wegen deze besteld:
[afbeelding]
Naar mijn weten niet in Europa/Amerika te krijgen. Only in Korea![]()
Ik zag hoofdzakelijk air force one mid staan (waaronder een paar dirk'squote:Op maandag 10 oktober 2005 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
www.concrete.nl volgens mij stonden ze ergens op de homepeetsj
Echt een winkel om ff lekker te kijken maar nooit wat te kopen. Die dirk air force one staan op internet voor 95 euro dus je zou wel gek zijn om ze daar te kopen dan. Maar ja ff verder zoeken naar lage.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
geen idee, durf daar bijna niet te vragen om prijzen. Maar reken op een eurootje of 200. Broeken zijn daar vanaf 180 tot 400 euro, shirts van 30 tot 150 euro, die prijzen ongeveer.
Zoek ff op internet naar ice creams. Ze hebben daar namelijk veel te veel van gemaakt. Staan er genoeg te koop in webshops voor zo'n 100 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ik zag hoofdzakelijk air force one mid staan (waaronder een paar dirk's) Ben alleen op zoek naar lage. Maar wat kosten ze daar ongeveer??
Die ice creams zijn ook wel grappig alleen pokke duur
No Shit Sherlockquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:04 schreef NiTiN het volgende:
[..]
model is wel hier te krijgen, deze kleuren heb ik alleen nog nooit gezien.
Meerderheid van de nederlanders draagt witte nike's, want dat vinden ze vast veilig ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef Hare het volgende:
[..]
No Shit Sherlock
Volgens mij heeft 1 op de 10 Nederlanders deze schoenen wel. Ik had het ook over de kleuren. Zijn ze toch iets bijzonderder dan de meerderheid die hier gedragen wordt.
Air Max Tailwind 4. Volgens mij heb je op Ebay de meeste kans om ze te vinden want ik dacht niet dat ze in NL te krijgen zijn en er zijn weinig US-sites die ze hebben en ook naar buiten de US verzenden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:51 schreef Hare het volgende:
Ik durf ze bijna niet te posten, maar wie weet nog de precieze naam van dit type schoen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank 8)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef berent het volgende:
Van Dale:
snea·ker (de ~ (m.), ~s)
1 sportschoen die veel voetsteun geeft
Naast de van dale betekenis zou ik willen zeggen. Niet functionele sportschoenen. Ze kunnen wel functioneel zijn maar de meeste kopen ze gewoon voor het uiterlijk, model kleur enz.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Chokeme het volgende:
Zoveel sneaker-liefhebbers hier en niemand die me de definitie van sneakers kan vertellen ?
Hmm, staan er helemaal geen van op ebayquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Air Max Tailwind 4. Volgens mij heb je op Ebay de meeste kans om ze te vinden want ik dacht niet dat ze in NL te krijgen zijn en er zijn weinig US-sites die ze hebben en ook naar buiten de US verzenden.
Pro sports en invito heeft ze ook dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
Weet iemand waar ik die lage bruin leren le coq sportif sneakers kan vinden? Heb geen plaatje, de site van LCS is flut.
edit: het herenmodel dus...
Wel op ebay.com he. Niet dezelfde kleur waarschijnlijk maar het model is nog wel degelijk te vinden hoor.quote:
Ook maar 3 stuks. Moet je eens zoeken op Nike Air Max 95quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel op ebay.com he. Niet dezelfde kleur waarschijnlijk maar het model is nog wel degelijk te vinden hoor.
Sinds een half jaar heb ik ook een paar huarache's. Vroeger heb ik ze ook gehad en het zijn inderdaad geweldige schoenen! Ik heb witte met blauw.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
Wel heerlijke schoenen al overtreft niets de Huarache
beettje erg late reactie.. maar..quote:Op maandag 12 september 2005 15:12 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Shit zeg, nét voor die keke Nikes ( pagina 6 van #2, die Nike Tweed) wezen kijken, gisteren stonden ze nog in de etalage, waren ze verkocht..
Is dat het sneakermodel? Dacht dat het bij dit model om een voetbalschoen ging...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:57 schreef Coolfool het volgende:
[afbeelding]
Ik vond deze dus helemaal geweldig (het is een mannenmodel maar wie ziet dat?) maar ik betaal dus echt geen 235 euro voor een paar gympies.
Naast dat deze veels te duur zijn, zijn ze ook super lelijk. Je gaat toch niet met iets lopen waar het merk er zo groot op staat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:57 schreef Coolfool het volgende:
[afbeelding]
Ik vond deze dus helemaal geweldig (het is een mannenmodel maar wie ziet dat?) maar ik betaal dus echt geen 235 euro voor een paar gympies.
Daar straalt echt vanaf: "kijk mij ff pimpig deze nieuwe veeltedure draagbare reclamebord schoenen hebben, ain't i TEH KEWL?!"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Naast dat deze veels te duur zijn, zijn ze ook super lelijk. Je gaat toch niet met iets lopen waar het merk er zo groot op staat?![]()
Daar ben ik het dus volledig mee eens, al hoeft merkkleding van mij sowieso niet echt hoor (soms is het wel gewoon mooier, okayquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:03 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Daar straalt echt vanaf: "kijk mij ff pimpig deze nieuwe veeltedure draagbare reclamebord schoenen hebben, ain't i TEH KEWL?!"
Merkspullen oke, maar subtiel is gaver man. Staat minder schreeuwerig.
Zo gruwlijke collectie zeg, petje af hoor!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:40 schreef floydvisser het volgende:
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/overv1.jpg
is al een wat oudere foto maar dit zijn mijn favorite schoenen van de afgelopen tijd..
konnie kiezen welk model ik zou laten zien.
heb ook nog een paartje heinekens, maar dat zijn b grades..gelukkig maar wan 500dollar is een beetje ..tja over ehhh the top
vind qua model sneaker de nike dunk en de fc de leukste!
de p-rod de bestte voor me voeten als ik er ook op ga skaten..
cheers!
Ik vind die schoenen echt zó lelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:32 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb 3 paar van deze:
[afbeelding]
1 paar in lichtblauw/grijs nu aan me voeten (5 jaar geleden gereleased). Een paar diep blauw in m'n kast en een paar helemaal zwart en van leer ook in m'n kast.
Ik vind die ook niet echt mooi. Net als nike air 180's waar ze wel een beetje op lijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen echt zó lelijk.Er bestaat echt niks lelijkers.
yo bedankt, wel flink me best voor moeten doen... nog een paar weken wachten en dan komen me nieuwe de la soul dunks!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo gruwlijke collectie zeg, petje af hoor!!
Waar haal jij je sneakers dan allemaal? Internet en Ebay ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
yo bedankt, wel flink me best voor moeten doen... nog een paar weken wachten en dan komen me nieuwe de la soul dunks!!![]()
Komen de De La Soul Dunks ook bij Outlawz?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
yo bedankt, wel flink me best voor moeten doen... nog een paar weken wachten en dan komen me nieuwe de la soul dunks!!![]()
Mooie collectie, vooral die Shanghai's en Oompa Loompa's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:40 schreef floydvisser het volgende:
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/overv1.jpg
is al een wat oudere foto maar dit zijn mijn favorite schoenen van de afgelopen tijd..
konnie kiezen welk model ik zou laten zien.
heb ook nog een paartje heinekens, maar dat zijn b grades..gelukkig maar wan 500dollar is een beetje ..tja over ehhh the top
vind qua model sneaker de nike dunk en de fc de leukste!
de p-rod de bestte voor me voeten als ik er ook op ga skaten..
cheers!
soms van ebay maar liever niet erg duur! ik koop ze vaak bij outlawz, en ik probeer veel door ruilen te krijgen... een paartje van die ene voor een paartje van de ander, vrij simpel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar haal jij je sneakers dan allemaal? Internet en Ebay ofzo?
Ja, ook de zool is helemaal witquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:41 schreef floydvisser het volgende:
die oompa's zijn al wel een beetje gesloopt maar ja, valt nog wel ergens een paartje op de kop te tikken... de delasoul dunk laag komt naar outlawz, de datum is alleen moeilijk, denk de 3de week van november, hij zou al uit moeten zijn maar is ff uitgesteld.
ze hebben voor die deladunk de cover van 3ft high and rising gebruikt, vind hem ook erg vet, alleen een beetje wit voor in de winter.
Zijn dat niet echte Nike Air Max Triaxquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:51 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik helemaal niks van gehoord (en gezien). Iemand een pic?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef BoyZonderman het volgende:
[..]
Ja, ook de zool is helemaal wit, is wel erg vlekgevoelig, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik zal volgende week wel ff langs Outlaws gaan om alvast een paar te reserveren.
Weet jij trouwens het verhaal achter deze dunks? Waarom de samenwerking tussen Nike en De La Soul?
Haha ik heb ze in het groenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef aidyl het volgende:
Ik vind deze wel leuk (want ik heb ze)
[afbeelding]
jeeeeezus wat lelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:29 schreef yosander het volgende:
Ik heb deze Puma Certero net nieuw:[afbeelding]
Alleen dan is de neus donkerblauw en wordt dan zilver uiteindelijk. en wat rood is blinkend zilver met rood aan de buitenkant.
ach nee toch hoe zou dat nou komen???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
jeeeeezus wat lelijk
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
alleen kan ze nergens vinden
dat zijn dezelfde allleen andere kleuren want ze heten namelijk allebij certeroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:45 schreef One_conundrum het volgende:
idd lelijke schoenen! dan vind ik die van FordXRRS mooier...
kijk dan eens naar het lipje en de stiksels over de neus...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:31 schreef yosander het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde allleen andere kleuren want ze heten namelijk allebij certero
Die zal je ook niet in Nederland kunnen vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
jeeeeezus wat lelijk
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
Ik zou der trouwens wel andere broek bij aandoenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
jeeeeezus wat lelijk
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
een vriend van me heeft ze in camden town, london gespotquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:40 schreef BoyZonderman het volgende:
[..]
Die zal je ook niet in Nederland kunnen vinden.
Is een samenwerking tussen Supreme en Vans. Supreme is een winkel in de VS, dus deze schoen is/was alleen daar te krijgen.
Waarschijnlijk staan er nog wel een paar op ebay.
nee:Dquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zou der trouwens wel andere broek bij aandoen
zijn inderdaad amper te vinden [zoals iemand al zei omdat ze in samenwerking gemaakt zijn met supreme en alleen in de VS zijn uitgebracht]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
die waren ook bij thuis. was zo'n sneakerfreak te gast. waar kun je deze kopen?quote:
Dat is zeker jammer altijd. Buiten het feit dat ik prada's zowieso al lelijk vind is dat nog een extra reden om ze nooit te dragen. Maar je ziet het ook veel met nike's dat ze van special editions A-replica's maken en die dan voor 100 euro verkopen. Verpesting van de sneaker is dat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:39 schreef Goodfellas het volgende:
verder vind ik de Prada american cup sneaker heel erg mooi. alleen triest dat er zoveel nep exemplaren van zijn![]()
ik kan er maar een paar vinden op ebay en nooit in mijn maat:(quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:49 schreef saaw het volgende:
[..]
zijn inderdaad amper te vinden [zoals iemand al zei omdat ze in samenwerking gemaakt zijn met supreme en alleen in de VS zijn uitgebracht]
maar ik heb een paar gekochtop ebay
en nieteens zo duur
jammergenoeg niet in mijn maat gevonden maar deze gezien op ebay en voor mn vriendje gekocht
heb zelf nou trouwens deze
[afbeelding]
een vrij nieuwe limited edition![]()
volgens mij werkt nike gewoon vaak met anderen samen.. geen idee wat de werkelijke reden is..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef BoyZonderman het volgende:
[..]
Ja, ook de zool is helemaal wit, is wel erg vlekgevoelig, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik zal volgende week wel ff langs Outlaws gaan om alvast een paar te reserveren.
Weet jij trouwens het verhaal achter deze dunks? Waarom de samenwerking tussen Nike en De La Soul?
dope schoenen, ook vette site trouwens, heb gelijk zin om een paar te kopen, of 3....quote:
Idd.. Mijne zijn de Atacar IIquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kijk dan eens naar het lipje en de stiksels over de neus...
edit: en jou puma teken loopt helemaal door naar boven en die andere niet...
moet ik nog doorgaan
Die zijn mooi zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:49 schreef saaw het volgende:
[..]
zijn inderdaad amper te vinden [zoals iemand al zei omdat ze in samenwerking gemaakt zijn met supreme en alleen in de VS zijn uitgebracht]
maar ik heb een paar gekochtop ebay
en nieteens zo duur
jammergenoeg niet in mijn maat gevonden maar deze gezien op ebay en voor mn vriendje gekocht
heb zelf nou trouwens deze
[afbeelding]
een vrij nieuwe limited edition![]()
Haha ik heb ze hier thuis liggen. In Amsterdam gekocht voor 80 eu dus prijs valt echt mee. Het zijn wel vrouwen schoenen dus ze gaan niet groter dan maat 42.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dope schoenen, ook vette site trouwens, heb gelijk zin om een paar te kopen, of 3....
quote:On Easter Monday, April 24th 1916, a force of Irishmen under arms estimated at between 1,000 and 1,500 men and women attempted to seize Dublin, with the ultimate intention of destroying British rule in Ireland and creating an entirely independent Irish Republic to include all 32 counties of Leinster, Munster, Ulster and Connaught. Their leaders, Patrick Pearse, James Connolly and the others, knew that their chances of success were so slight as to be almost non-existent. Yet they fought, and died.
To honor the memories of these brave men and women of Ireland and celebrate the 90th anniversary of this historic uprising. Nike SB will release the "?re Dunk Low SB" and ?re apparel collection at exactly four minutes past noon on 24th April 2006. This will mark the exact date and time - Irish Proclamation of Independence was read from the steps of the General Post Office (G.P.O.) on Dublin's O'Connell Street by Patrick Pearse which signified the start of the Easter Rising of 1916.
The lettering "?re" (pronounced "air-rah") embroidered on the heal tab (note the accent or "fada" over the "?quot;) is the Irish or Gaelic word for Ireland. Designed using Linen overlays a textile which is made from a vegetable fiber obtained from the inside of the woody stalk of the flax plant commonly produced in Ireland. Color inspiration for the collection was derived from the 3 colors of the Irish flag, Green, white and orange and includes an Irish Harp logo, which as part of Ireland's heraldic arms is also found on Irish coins and currency, uniforms, and official documents.
Die zwarte adidas, met witte punt zijn gaaf. Een paar jaar geleden heb ik die "kleuren"combi een paar keer in Nederland gezien. (in de winkel dus) Ik zou ze ook wel willen hebben, maar volgens mij zijn ze nu niet meer in Nederland. Of heeft iemand ze inmiddels al ergens gesignaleerd?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef Hare het volgende:
Kheb na lang wikken en wegen deze besteld:
[afbeelding]
Naar mijn weten niet in Europa/Amerika te krijgen. Only in Korea![]()
Ze zijn niet eens meer in Korea te krijgen in mijn maatquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Die zwarte adidas, met witte punt zijn gaaf. Een paar jaar geleden heb ik die "kleuren"combi een paar keer in Nederland gezien. (in de winkel dus) Ik zou ze ook wel willen hebben, maar volgens mij zijn ze nu niet meer in Nederland. Of heeft iemand ze inmiddels al ergens gesignaleerd?
yo berent.. mooi verhaaltje .. schoenen en kleding zien er inderdaad goed uit, blijkbaar nog ff geduld dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef berent het volgende:
@floydvisser: Heb je enig idee wanneer de 'Eire' Dunk SB's komen?
Ik vind ze er namelijk wel heel cool uitzien, niet zo schreeuwerig, maar toch een zeer geslaagde kleurencombinatie, en het verhaaltje erachter is ook wel leuk.
[afbeelding]
hier wat foto's van de lage..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks van gehoord (en gezien). Iemand een pic?![]()
edit: heb net een paar pics gezien, die hoge zijn wel dope, zijn ze ook in Nederland te krijgen en voor hoe veel?
Verhaaltje stond op ISSquote:Op woensdag 2 november 2005 10:53 schreef floydvisser het volgende:
[..]
yo berent.. mooi verhaaltje .. schoenen en kleding zien er inderdaad goed uit, blijkbaar nog ff geduld dus.
had de samples gezien maar was t al weer vergeten dat die zouden komen..
waar heb je dat verhaal vandaan?
ik hoor het wel..cheers!
serieus???quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef berent het volgende:
[..]
Verhaaltje stond op ISS
Zelf vandaag deze binnen gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
Het merk zegt me niks maar ze lijken een beetje op Vans. Maar dan weer iets anders dat is wel grappig dus.quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef berent het volgende:
[..]
Verhaaltje stond op ISS
Zelf vandaag deze binnen gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
Het zijn Vansquote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het merk zegt me niks maar ze lijken een beetje op Vans. Maar dan weer iets anders dat is wel grappig dus.
aha ja dat verklaart waarom het model er zo heel erg op lijkt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef berent het volgende:
[..]
Het zijn Vans![]()
Vans ism Stussy ivm de 25 jarige verjaardag van Stussy.
quote:
Geen halve cmquote:Op maandag 7 november 2005 18:20 schreef Stansfield het volgende:
Hele dunne sokjes kopen scheelt ook altijd behoorlijk.
Vans vind ik ook wel geinige schoenen om erbij te hebbe. Wie weet een goede site waar al die modellen opstaan. Op vans.com staan hoofdzakelijk die echte skate schoenen die vind ik dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef berent het volgende:
Hmm, ondanks dat ik gister de Vans X Stussy sk8 hi's binnen heb gekregen, zit ik er zwaar aan te denken om deze te gaan bestellen:
[afbeelding]
Misschien staan er hier wat meer. Op Vans.nl/com staat gewoon de serie van 2005.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Vans vind ik ook wel geinige schoenen om erbij te hebbe. Wie weet een goede site waar al die modellen opstaan. Op vans.com staan hoofdzakelijk die echte skate schoenen die vind ik dan weer wat minder.
Ik heb dit model vandaag gekocht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Misschien staan er hier wat meer. Op Vans.nl/com staat gewoon de serie van 2005.
http://www.rodolfos.nl/vansshoesonline/
[afbeelding]
Kewl![]()
Deze dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb dit model vandaag gekocht.
Sk8 Hi, Black White Skool O Skulls
daar heb ik de lage versie vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Misschien staan er hier wat meer. Op Vans.nl/com staat gewoon de serie van 2005.
http://www.rodolfos.nl/vansshoesonline/
[afbeelding]
Kewl![]()
Minus 'Air' dan.quote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef berent het volgende:
ww.
[..]
Weet je zeker dat je die hebt?
Volgens mij heb je gewoon Nike Dunk Low, zonder de air.
Hehe.. ook voor dagelijks gebruik trouwens?quote:
Ze maken al 40 jaar schoenen, en ze waren het eerste merk met een schoen speciaal voor skateboarden. En dat vind jij dan een merk dat converse na-aapt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Longer het volgende:
Waarom zou je ze niet dagelijks gebruiken?
Vans vind k overigens beetje na-aper van converse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |