aha ja dat verklaart waarom het model er zo heel erg op lijkt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef berent het volgende:
[..]
Het zijn Vans![]()
Vans ism Stussy ivm de 25 jarige verjaardag van Stussy.
quote:
Geen halve cmquote:Op maandag 7 november 2005 18:20 schreef Stansfield het volgende:
Hele dunne sokjes kopen scheelt ook altijd behoorlijk.
Vans vind ik ook wel geinige schoenen om erbij te hebbe. Wie weet een goede site waar al die modellen opstaan. Op vans.com staan hoofdzakelijk die echte skate schoenen die vind ik dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef berent het volgende:
Hmm, ondanks dat ik gister de Vans X Stussy sk8 hi's binnen heb gekregen, zit ik er zwaar aan te denken om deze te gaan bestellen:
[afbeelding]
Misschien staan er hier wat meer. Op Vans.nl/com staat gewoon de serie van 2005.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Vans vind ik ook wel geinige schoenen om erbij te hebbe. Wie weet een goede site waar al die modellen opstaan. Op vans.com staan hoofdzakelijk die echte skate schoenen die vind ik dan weer wat minder.
Ik heb dit model vandaag gekocht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Misschien staan er hier wat meer. Op Vans.nl/com staat gewoon de serie van 2005.
http://www.rodolfos.nl/vansshoesonline/
[afbeelding]
Kewl![]()
Deze dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb dit model vandaag gekocht.
Sk8 Hi, Black White Skool O Skulls
daar heb ik de lage versie vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Misschien staan er hier wat meer. Op Vans.nl/com staat gewoon de serie van 2005.
http://www.rodolfos.nl/vansshoesonline/
[afbeelding]
Kewl![]()
Minus 'Air' dan.quote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef berent het volgende:
ww.
[..]
Weet je zeker dat je die hebt?
Volgens mij heb je gewoon Nike Dunk Low, zonder de air.
Hehe.. ook voor dagelijks gebruik trouwens?quote:
Ze maken al 40 jaar schoenen, en ze waren het eerste merk met een schoen speciaal voor skateboarden. En dat vind jij dan een merk dat converse na-aapt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Longer het volgende:
Waarom zou je ze niet dagelijks gebruiken?
Vans vind k overigens beetje na-aper van converse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |