Komen de De La Soul Dunks ook bij Outlawz?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
yo bedankt, wel flink me best voor moeten doen... nog een paar weken wachten en dan komen me nieuwe de la soul dunks!!![]()
Mooie collectie, vooral die Shanghai's en Oompa Loompa's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:40 schreef floydvisser het volgende:
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/overv1.jpg
is al een wat oudere foto maar dit zijn mijn favorite schoenen van de afgelopen tijd..
konnie kiezen welk model ik zou laten zien.
heb ook nog een paartje heinekens, maar dat zijn b grades..gelukkig maar wan 500dollar is een beetje ..tja over ehhh the top
vind qua model sneaker de nike dunk en de fc de leukste!
de p-rod de bestte voor me voeten als ik er ook op ga skaten..
cheers!
soms van ebay maar liever niet erg duur! ik koop ze vaak bij outlawz, en ik probeer veel door ruilen te krijgen... een paartje van die ene voor een paartje van de ander, vrij simpel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar haal jij je sneakers dan allemaal? Internet en Ebay ofzo?
Ja, ook de zool is helemaal witquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:41 schreef floydvisser het volgende:
die oompa's zijn al wel een beetje gesloopt maar ja, valt nog wel ergens een paartje op de kop te tikken... de delasoul dunk laag komt naar outlawz, de datum is alleen moeilijk, denk de 3de week van november, hij zou al uit moeten zijn maar is ff uitgesteld.
ze hebben voor die deladunk de cover van 3ft high and rising gebruikt, vind hem ook erg vet, alleen een beetje wit voor in de winter.
Zijn dat niet echte Nike Air Max Triaxquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:51 schreef Hare het volgende:
Ik durf ze bijna niet te posten, maar wie weet nog de precieze naam van dit type schoen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van mij zijn nu bijna versleten en ik wil nieuwe
Daar heb ik helemaal niks van gehoord (en gezien). Iemand een pic?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef BoyZonderman het volgende:
[..]
Ja, ook de zool is helemaal wit, is wel erg vlekgevoelig, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik zal volgende week wel ff langs Outlaws gaan om alvast een paar te reserveren.
Weet jij trouwens het verhaal achter deze dunks? Waarom de samenwerking tussen Nike en De La Soul?
Haha ik heb ze in het groenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef aidyl het volgende:
Ik vind deze wel leuk (want ik heb ze)
[afbeelding]
jeeeeezus wat lelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:29 schreef yosander het volgende:
Ik heb deze Puma Certero net nieuw:[afbeelding]
Alleen dan is de neus donkerblauw en wordt dan zilver uiteindelijk. en wat rood is blinkend zilver met rood aan de buitenkant.
ach nee toch hoe zou dat nou komen???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
jeeeeezus wat lelijk
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
alleen kan ze nergens vinden
dat zijn dezelfde allleen andere kleuren want ze heten namelijk allebij certeroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:45 schreef One_conundrum het volgende:
idd lelijke schoenen! dan vind ik die van FordXRRS mooier...
kijk dan eens naar het lipje en de stiksels over de neus...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:31 schreef yosander het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde allleen andere kleuren want ze heten namelijk allebij certero
Die zal je ook niet in Nederland kunnen vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
jeeeeezus wat lelijk
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
Ik zou der trouwens wel andere broek bij aandoenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
jeeeeezus wat lelijk
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
een vriend van me heeft ze in camden town, london gespotquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:40 schreef BoyZonderman het volgende:
[..]
Die zal je ook niet in Nederland kunnen vinden.
Is een samenwerking tussen Supreme en Vans. Supreme is een winkel in de VS, dus deze schoen is/was alleen daar te krijgen.
Waarschijnlijk staan er nog wel een paar op ebay.
nee:Dquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zou der trouwens wel andere broek bij aandoen
zijn inderdaad amper te vinden [zoals iemand al zei omdat ze in samenwerking gemaakt zijn met supreme en alleen in de VS zijn uitgebracht]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dopeste sneakers EVER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |