abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30520053
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ben ik groot voorstander van allerlei pogingen meer onuitputtelijke energiebronnen te vinden, maar zeggen dat er ruimte zat in voor windmolens...
Zo'n kreng zie je van kilometers afstand, en staat dag in dag uit in beeld te draaien. Ik woon soms in een afgelegen stukje nederland, daar hoor ik geruis van de snelweg. Geen last van. Maar als ik een draaimolen op mijn horizon zou hebben staan, laat staan een hele rij, dan kan je mij wel opbergen. Dan vlucht ik naar de grote stad.
Haha ok dat is wel een punt. Al zal het een kwestie van gewenning zijn en blijven er ruim voldoende plekken over zonder molens in de buurt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30520118
Arjan Ederveen gaat meedoen met een bloemencorso @Ned3
pi_30520137
En stranden met z'n wagen .
pi_30520175
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha ok dat is wel een punt. Al zal het een kwestie van gewenning zijn en blijven er ruim voldoende plekken over zonder molens in de buurt.
Ja, net zoals er voldoende plekken zijn waar geen asfaltwegen liggen .
pi_30520201
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:12 schreef pberends het volgende:

[..]

en terecht, je krijgt er mooie wielerrondes door
pi_30520287
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is een kwestie van keuzes maken. Snelwegen zijn bijvoorbeeld heel goed te combineren met windmolens en een vorm van zonneenergie.
  maandag 12 september 2005 @ 19:34:41 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30520804
Als de olieprijs blijft stijgen is het helemaal niet nodig (als het al nodig is) dat er ook maar 1 euro subsidie gegeven wordt aan zonnecellen/windmolens/kerncentrales.
pi_30520807
Snelwegen, de slagader van elke Westerse economie
  maandag 12 september 2005 @ 19:41:42 #159
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30521009
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef MrX1982 het volgende:
Jij met je dooddoeners
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30521120
quote:
In Zweden hebben feministen een politieke partij opgericht, het Feministisch Initiatief, dat onder meer tot doel heeft het huwelijk af te schaffen. De partij wil volgend jaar meedoen aan de parlementsverkiezingen in het Scandinavische land en de oprichtsters denken daarbij meteen goed hun mannetje te kunnen staan: men rekent op de steun van zo'n twintig procent van het electoraat.

Het huwelijk moet overboord, zo vindt het Feministisch Initiatief, omdat het in deze samenlevingsvorm "niet om liefde, maar om bezit draait". In plaats daarvan pleit de partij voor een nieuw soort samenlevingsvorm, met de juridische status van het huwelijk nu, waarin geen onderscheid tussen man en vrouw meer wordt gemaakt, en waarin bovendien meer dan twee mensen een verbintenis met elkaar aan kunnen gaan.

Hoewel zo'n verbintenis in principe ook ruimte biedt om er een harem op na te houden is dat weer niet de bedoeling. "Het is absoluut niet ons doel om samenlevingsvormen te krijgen met een patriarchale structuur waarbij een man er acht vrouwen op nahouden die hem allemaal moeten gehoorzamen", aldus Tiina Rosenberg, één der oprichtsters van de partij.

Overigens hoopt het Feministisch Initiatief ook veel mannelijke kiezers aan zich te kunnen binden. Om de steun van de mannelijke kiezers te krijgen belooft de partij zich ook sterk te zullen maken voor de zesurige werkdag.
http://www.feministisktin(...)media/1112600569.jpg

Ik kan begrijpen waarom ze tegen het huwelijk is
Feministen zijn mannen in een vrouwen lichaam, feminisme is pure frustratie
pi_30521154
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je wat mooi is? Een spliksplinternieuwe, bijna uitgestorven lege snelweg. Compleet met spliksplinternieuwe tankstations, glanzend in de zon, maagdelijk schoon en ongebruikt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30521240
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
blaat
quote:
Jij met je dooddoeners
.
pi_30521286
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef sigme het volgende:
Weet je wat mooi is? Een spliksplinternieuwe, bijna uitgestorven lege snelweg. Compleet met spliksplinternieuwe tankstations, glanzend in de zon, maagdelijk schoon en ongebruikt.
Een snelweg is de visualisatie van individuele vrijheid. Een van de hoogst mogelijke verworvenheden.
pi_30521338
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[..]

.
Je durft toch niet te beweren dat ik geen gelijk heb?
pi_30521463
Nee, daar zijn je berichten veel te slap voor. .
pi_30521531
Whatever JdW

Ik lach me iig een deuk als ik zo'n bericht lees en dan de foto zie van die "vrouw"
pi_30521565
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Whatever JdW
Een wigger en een wijf ineen. ''Talk to da hand, da face ain't lisnin'!'' .
pi_30521608
Hoi.
pi_30521638
Dragen zwarte wegen niet meer bij aan het broeikaseffect? Kunnen die wegen niet beter lichter zijn ivm warmteabsorptie?
pi_30521658
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Een wigger en een wijf ineen. ''Talk to da hand, da face ain't lisnin'!'' .
Ik luister nooit als ik op internet zit
pi_30521728
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:00 schreef Monidique het volgende:
Hoi.
Mongoolse duivelsdog.
pi_30521748
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een snelweg is de visualisatie van individuele vrijheid. Een van de hoogst mogelijke verworvenheden.
Ik hou meer van verlaten wegen dan van snelwegen.

Dit is een zandpad notabene:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30522000
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

.
pi_30522144
Auto's irriteren me eigenlijk de tyfus. Ze schokken veel ruimte op en maken veel te veel herrie. Als ik op de fiets ben en moet wachten op een stoplicht op een hele horde auto's die voorbij moet gaan omdat die mensen te lui zijn om de fiets te pakken denk ik: waarom krijg ik geen voorrang? Ik ben hier goed voor het milieu aan't bezig zijn. Ik ben degene die zorgt dat de olieprijzen niet verder stijgen. Ik ben degene die weinig ruimte opeist. Ik ben degene die weinig geluidsoverlast veroorzaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')